FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=32)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9678)


Posted by slawek on 23-01-2003 10:35:

Parę lamerskich pytań

Przepraszam za zwracanie głowy, ale choć czasami sobie pogrywam w UT, nie mam czasu na szukanie wiedzy po sieci, a nie znam nikogo prócz mnie i mojego stałego rywala, kto grałby i znał tę zacną gierką.
1. czy da się zrobić tak, abym w czasie gry miał wyświetlany na ekranie zegarek (muszę tajmować tego radamira, bo koleś mnie nim niszczy)?
2. czy da się zmienic model przeciwnika na jakiś jasny, jaskrawy albo błyszczący (bo koleś czai się w ciemnych kątach, a mój wzrok już niestety nie ten, nie ten...)?
3. (tylko nie padnijcie ze śmiechu) czy jest jakaś komenda pozwalająca na restart mapy, na ustawienie czasu trwania pojedynku (bądź ilości fragów) bez wchodzenia do menu?
4. czy można jak w q3 execować własny config? jaką komendą? jak go nazwać?

__________________
"Podpis nie jest obowiązkowy. Podpis pojawia się pod twoim post'em."


Posted by Pajda on 23-01-2003 15:01:

Re: Parę lamerskich pytań

1. set input klawisz showscores | onrelease showscores

2. daj jasnosc na maxa i juz (najlepiej w trybie d3d). mozna tez ustawic szczegolowosc postaci na maxa, a swiata i tekstur na minimum wtedy tez widzisz przeciwnika wyrazniej.


3. niektore sa - poszukaj na oficjalnej pl - unreal.pl albo oficjalnej epica - www.unrealtournament.com.


4. mozna... bodajze exec nazwapliku... zreszta zobacz dokladnie w spisie na stronach z punktu 3.

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by Pajda on 23-01-2003 15:03:

Re: Re: Parę lamerskich pytań

btw. to po co timowac redemera ? nie latwiej wylaczyc ?
I tak w absolutnie zadnym uznanym standarcie rozgrywania meczy czy to 1on1 czy TDM czy CTF redek jest wylaczony... Wiec tylko niepotrzebny nawyk wyrobisz sobie.

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by slawek on 23-01-2003 15:18:

Re: Re: Re: Parę lamerskich pytań

quote:
Napisane oryginalnie przez Pajda
btw. to po co timowac redemera ? nie latwiej wylaczyc ?
I tak w absolutnie zadnym uznanym standarcie rozgrywania meczy czy to 1on1 czy TDM czy CTF redek jest wylaczony... Wiec tylko niepotrzebny nawyk wyrobisz sobie.



No, ale tak właśnie sobie pogrywamy
Wiesz, nikt nas w te grę nie wprowadzał, nie badamy jej i nie śledzimy w necie. Ot - czysta przyjemnośc z tego co jest. Nawet nie widziałem nigdy demka z tej gry.
A z tą jasności chyba dobra rada... rzeczywiście ustawiałem zawsze na min textury modeli i świata.
Dzieki za odpowiedź.
Nie obiecuję, że nie wrócę

__________________
"Podpis nie jest obowiązkowy. Podpis pojawia się pod twoim post'em."


Posted by slawek on 23-01-2003 16:10:

hmmm... szczerze mówiąc nie znalazłem na podanych stronach rozwiązania problemów 1 i 3

__________________
"Podpis nie jest obowiązkowy. Podpis pojawia się pod twoim post'em."


Posted by Pajda on 23-01-2003 18:36:

chyba 3 i 4 bo 1 to komenda na tablice z wynikami na ktorej jest zegar :P

hmm poszukaj moze w archiwum forum.unreal.pl bo bylo tam pare razy o execach juz...

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by miechu on 25-01-2003 09:11:

Smile hm..!!

no no no ...
ciekawe ...

__________________
yoyo jak leci ....


Posted by mdgn on 13-02-2003 20:43:

no jak chcesz pozmieniac to co Pajda mowil to musisz sobie pogrzebac w user.ini i wkleic pod siakis klawisz showscores | onrelease showscores a co do reedemera to na serwach utkowych gra sie raczej bez niego( no bo jak bierzesz belta, ampa, mini a tu nagle sru i jestes ded)
Pzdr.

__________________
"Są takie przypadki, że córka jest starsza od matki"


362926gg


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:20.