FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=8)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9718)


Posted by nea*1337 on 26-01-2003 19:52:

Uroda a skuteczność gry

Ostatnio, grając w Action Half-Life doszedłem do wniosku, że brzydka postać pomaga w graniu. Jak sobie raz dla beczki wziołem jakąś tam laske z duuuużym dekoltem, to dostawałem w dupe, co gdzieś się pojawiłem to wszyscy krzyczeli 'za*******ić tą *****', i albo mnie coś do głowy strzeliło , albo ktoś mi wbijał nóż w karczycho. Zmieniłem model na SAS'a, i odrazu szło mi lepiej. A jeden kolo, który grał wychudzonym typem w jeansach, z ryjem jakby świnia w tramwaj walnęła grał całkiem nieźle, mimo tego że wcale taki dobry nie jest (nikt w niego trafić nie mógł). Wniosek: gry FPP oddziaływują na psychike - na popędł płciowy .

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.


Posted by on 26-01-2003 20:17:

Jelonek, jelonek... Zadzwiasz mnie. :o


Posted by weirdo on 26-01-2003 21:58:

fajnie

__________________
sort the flock (then, warn the "goats" & kill the "sheep");
kill them, dump qualms, shift moralities,
values aside, each one; die sheep! die to reverse the system
you accept (reject, respect);


Posted by Lesio on 26-01-2003 23:07:

Re: Uroda a skuteczność gry

quote:
Napisane oryginalnie przez NeaQuan
[...] z ryjem jakby świnia w tramwaj walnęła [...]


Darek by Cie zjechal

__________________
...


Posted by weirdo on 26-01-2003 23:13:

heh... nie wiedzialem, ze jeszcze ktos pamieta.

__________________
sort the flock (then, warn the "goats" & kill the "sheep");
kill them, dump qualms, shift moralities,
values aside, each one; die sheep! die to reverse the system
you accept (reject, respect);


Posted by [FPP]Lipas on 26-01-2003 23:28:

Nie wiem, czy to jest spowodowane popedem plciowym, ale na pewno rowniez i tym, ze 'wcale nie rzucasz sie w oczy' :o

Myslisz, ze dlaczego np. gracze q3 ustawiaja sobie najczesciej model przeciwnika na bones'a ??

(...) bo jest seledynowy i go bardzo dobrze widac

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by MaslaV on 26-01-2003 23:34:

quote:
Napisane oryginalnie przez weirdo
heh... nie wiedzialem, ze jeszcze ktos pamieta.


napiszmy do naszej cynicznej dziwki e-meila z prozba
o ponowne objecie stanowiska.


Posted by Lesio on 26-01-2003 23:57:

Ale jak mowil, ze konczy z netem to niewiem czy w ogole sprawdza maila.

__________________
...


Posted by nea*1337 on 26-01-2003 23:59:

Ej, ja rozumiem że można się rzucać w oczy, ale bez przesady żeby kobitka bardziej się rzucała w oczy niż jakiś kolo ubrany w czarny płaszcz, na mapce na której jest biało (od śniegu ofkoz ).

BTW. Ja chyba zaczne trenować z Hunter'ką ;>.

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.


Posted by djflashrider on 27-01-2003 00:20:

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas

Myslisz, ze dlaczego np. gracze q3 ustawiaja sobie najczesciej model przeciwnika na bones'a ??

(...) bo jest seledynowy i go bardzo dobrze widac


nie lepiej
cg_enemymodel tankjr/pm i cg_enemycolors 2222?

__________________
Lepszy ptaszek w garści niż sto ciptaszków na dachu.


Posted by dreamer on 27-01-2003 01:18:

hm kiedys juz spotkalem sie z czyms podobnym
wprawdzie gra resident evil 1 to nie fpp ale przygodowka..
tak wiec do wyboru mamy tez 2 postacie, dziewczyne lub faceta
dziewczyna ma oczywiscie wiekszy arsenal i torbe do noszenia przedmiotow, takze po drodze znajduje ona wiecej naboi oraz first aid sprejow oraz roslniek, natomiast u faceta wszystkiego jest mniej, a przeciwnicy sa coraz madrzesji i sprytniejsi, przez co gra staje sie trudniejsza

__________________
"There's no such thing as miracles, or the supernatural. Only cutting edge technology."


Posted by nea*1337 on 27-01-2003 01:24:

Może to dla tego, że jak kobieta w coś gra, to wybiera kobiete, więc twórcy gry pomyśleli o paniach, i zmniejszyli im stopień trudności .

-------

Grając w AHL doszedłem do wniosku że to jest najbardziej sexistowski mod jaki kiedykolwiek widziałem. Podczas gry na teamy gracze nie dzielą się na niebieskich i czerwonych, złych i dobrych, tylko na facetów i kobikti .

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.


Posted by [FPP]Krypton on 27-01-2003 11:05:

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas
Nie wiem, czy to jest spowodowane popedem plciowym, ale na pewno rowniez i tym, ze 'wcale nie rzucasz sie w oczy' :o

Myslisz, ze dlaczego np. gracze q3 ustawiaja sobie najczesciej model przeciwnika na bones'a ??

(...) bo jest seledynowy i go bardzo dobrze widac

a mnie sie wydaje ze najczescie sarge bo ma bardzo wyraziste dzwieki i wiesz kiedy mozna go dobic z machineguna/plasmaguna/shotguna/lightning guna jak ma ponizej 25 zycia


Posted by [FPP]Lipas on 28-01-2003 00:11:

quote:
Napisane oryginalnie przez djflashrider
nie lepiej
cg_enemymodel tankjr/pm i cg_enemycolors 2222?



powiem Ci, ze chyba jestes w mniejszosci :o

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by Lucas on 28-01-2003 09:11:

Jelon - co ty sie dziwisz jak twoi przeciwnicy maja po 13 lat...

__________________


Posted by on 28-01-2003 13:54:

Dla kazdego prywatny tramwaj!
Popieram propozycje skontaktowania sie z cyniczna dziwnka... Brak go torche...


Posted by [FPP]glan on 02-02-2003 22:06:

quote:
Napisane oryginalnie przez Anouaar
Dla kazdego prywatny tramwaj!
Popieram propozycje skontaktowania sie z cyniczna dziwnka... Brak go torche...


dla tego pana! ja tez kciec powrot cynicznej dziwki!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:13.