FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9896)


Posted by =34= on 13-02-2003 22:49:

Exclamation mapa de_gangwar1e - test it

de_gangwar

Mapa przeznaczona do prostej strzelaniny w stylu cs_prospeedball, map aim_ czy też fy_. Nie ma zakładników ani BSów.

Myślę że może to być miły przerywnik pomiędzy de_aztec i d2.
Jest to wersja testowa - był bym wdzięczny jakby ktoś zechciał ją przetestować i zamieścić swoje uwagi. Mapa powinna niedługo pojawić się na serwerze SPECNAZ2.

Chciałbym żebyście też odpowiedzieli na poniższe pytania.

1. Czy w respach umieścić jakieś bronie? może coś mało popularnego - m3, MAC10, TMP, HE ?

2. Czy nie jest za dużo lub za mało przejść ?

3. Czy przez śmietniki (bloki je symbolizujące ) ma się dać strzelać z karabinów czy nie?

wszelkie uwagi mile widziane

aha metryczka.
autor: to ja
textury: standard HL, cstrike, de_train, cs_assault
data kompilacji: dzisiaj; czas kompilacji: krótko (około 4 nim.)

w załączniku .zip (160 KB) z plikami .bsp i .txt -----> umieścić w cstrike\maps

__________________
The bomb has been planted!


Posted by [SPECNAZ]Smirnoff on 14-02-2003 13:50:

fajna mapa, mozliwe ze bedzie na serwie klanu SPECNAZ > "specnaz2 i szkodniki" (195.117.245.3) jak tylko uda nam się ja wrzuci

__________________
Po co ?


Posted by [SPECNAZ]Ger on 14-02-2003 17:17:

Re: mapa de_gangwar1e - test it

Napisane oryginalnie przez =34=

1. Czy w respach umieścić jakieś bronie? może coś mało popularnego - m3, MAC10, TMP, HE ?

moim zdaniem przydaloby sie je dac w jakis widocznych miejscach (ale nie na zewnatrz).

2. Czy nie jest za dużo lub za mało przejść ?

moim zdaniem jest ich troche za duzo.

3. Czy przez śmietniki (bloki je symbolizujące ) ma się dać strzelać z karabinów czy nie?

lepiej nie.

wszelkie uwagi mile widziane

mapa jest moim zdaniem (powtarzam sie?) troche za pusta, same przejscia, na srodku kilka smietnikow i skrzynek, przydaloby sie dodac wiecej tego typu rzeczy w innych czesciach mapy i zmniejszyc ilosc ciemnych miejsc oraz zmniejszyc sama mape.

podumowywujac:

34 znowu zrobil fajna mapke ;-) (pierwsza byla cs_mg), teach me my master.

__________________

[email protected]
gg: 1006057


Posted by =34= on 17-03-2003 13:08:

Lightbulb wersja ostateczna

Nie dodałem zbyt wiele ze względu na r_speeds, zmieniłem trochę oświetlenie, textury, dałem 2x5 m3 przy respach i zaślepiłem 2 przejścia.

Ewentualne uwagi mile widziane, zostaną uwzględnione przy kolejnej produkcji... już nie mogę patrzeć na tą mape

__________________
The bomb has been planted!


Posted by =34= on 17-03-2003 13:25:

zdjęcie

__________________
The bomb has been planted!


Posted by Squall on 17-03-2003 13:50:

Ściągnąłem, przejrzałem i mogę powiedzieć, że mapka przypadła mi do gustu, mimo dość słabego wyglądu i błędów w oświetleniu . Hmm... tylko może lepiej zmienić nazwę, skoro nie ma bs'ów? Aha, widać lekkie różnice w oteksturowaniu respów CT i T, to było zamierzone?

1. Czy w respach umieścić jakieś bronie? może coś mało popularnego - m3, MAC10, TMP, HE ?

Nie sądzę, żeby to było dobre rozwiązanie, chociaż M3 jeszcze styknie . Chociaż z drugiej strony bronie psują fps'y...

2. Czy nie jest za dużo lub za mało przejść ?

Jest OK .

3. Czy przez śmietniki (bloki je symbolizujące ) ma się dać strzelać z karabinów czy nie?

TAK .


Posted by Squall on 17-03-2003 13:55:

Oświetlenie 1.


Posted by Squall on 17-03-2003 13:55:

Oświetlenie 2.


Posted by Squall on 17-03-2003 13:56:

Oświetlenie 3.


Posted by =34= on 17-03-2003 16:10:

oświetlenie 1 i 3 - jeśli chodzi o cienie to jest to efekt zamierzony, kąt padanie światła na mapie jest ustawiony na -83 stopnie w pionie.

oświetlenie 2 - taki efekt powstaje po centralnym umieszczeniu jednego światła - można wyrównać przez dodanie kilku świateł lub bloku ze świecącymi texturami - no można by to wyrównać

różnice w otexturowaniu są zamierzone żeby już wszystko nie wyglądało tak samo (chyba że coś przegapiłem)


P.S. jeśli chodzi o textury to z tym jest zawsze największa kaszana, nigdy nie ma takich jakie bym sobie życzył.

__________________
The bomb has been planted!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:25.