FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9896)
mapa de_gangwar1e - test it
de_gangwar
Mapa przeznaczona do prostej strzelaniny w stylu cs_prospeedball, map aim_ czy też fy_. Nie ma zakładników ani BSów.
Myślę że może to być miły przerywnik pomiędzy de_aztec i d2.
Jest to wersja testowa - był bym wdzięczny jakby ktoś zechciał ją przetestować i zamieścić swoje uwagi. Mapa powinna niedługo pojawić się na serwerze SPECNAZ2.
Chciałbym żebyście też odpowiedzieli na poniższe pytania.
1. Czy w respach umieścić jakieś bronie? może coś mało popularnego - m3, MAC10, TMP, HE ?
2. Czy nie jest za dużo lub za mało przejść ?
3. Czy przez śmietniki (bloki je symbolizujące ) ma się dać strzelać z karabinów czy nie?
wszelkie uwagi mile widziane
aha metryczka.
autor: to ja
textury: standard HL, cstrike, de_train, cs_assault
data kompilacji: dzisiaj; czas kompilacji: krótko (około 4 nim.)
w załączniku .zip (160 KB) z plikami .bsp i .txt -----> umieścić w cstrike\maps
__________________
The bomb has been planted!
fajna mapa, mozliwe ze bedzie na serwie klanu SPECNAZ > "specnaz2 i szkodniki" (195.117.245.3) jak tylko uda nam się ja wrzuci
__________________
Po co ?
Re: mapa de_gangwar1e - test it
Napisane oryginalnie przez =34=
1. Czy w respach umieścić jakieś bronie? może coś mało popularnego - m3, MAC10, TMP, HE ?
moim zdaniem przydaloby sie je dac w jakis widocznych miejscach (ale nie na zewnatrz).
2. Czy nie jest za dużo lub za mało przejść ?
moim zdaniem jest ich troche za duzo.
3. Czy przez śmietniki (bloki je symbolizujące ) ma się dać strzelać z karabinów czy nie?
lepiej nie.
wszelkie uwagi mile widziane
mapa jest moim zdaniem (powtarzam sie?) troche za pusta, same przejscia, na srodku kilka smietnikow i skrzynek, przydaloby sie dodac wiecej tego typu rzeczy w innych czesciach mapy i zmniejszyc ilosc ciemnych miejsc oraz zmniejszyc sama mape.
podumowywujac:
34 znowu zrobil fajna mapke ;-) (pierwsza byla cs_mg), teach me my master.
__________________
[email protected]
gg: 1006057
wersja ostateczna
Nie dodałem zbyt wiele ze względu na r_speeds, zmieniłem trochę oświetlenie, textury, dałem 2x5 m3 przy respach i zaślepiłem 2 przejścia.
Ewentualne uwagi mile widziane, zostaną uwzględnione przy kolejnej produkcji... już nie mogę patrzeć na tą mape
__________________
The bomb has been planted!
zdjęcie
__________________
The bomb has been planted!
Ściągnąłem, przejrzałem i mogę powiedzieć, że mapka przypadła mi do gustu, mimo dość słabego wyglądu i błędów w oświetleniu . Hmm... tylko może lepiej zmienić nazwę, skoro nie ma bs'ów? Aha, widać lekkie różnice w oteksturowaniu respów CT i T, to było zamierzone?
1. Czy w respach umieścić jakieś bronie? może coś mało popularnego - m3, MAC10, TMP, HE ?
Nie sądzę, żeby to było dobre rozwiązanie, chociaż M3 jeszcze styknie . Chociaż z drugiej strony bronie psują fps'y...
2. Czy nie jest za dużo lub za mało przejść ?
Jest OK .
3. Czy przez śmietniki (bloki je symbolizujące ) ma się dać strzelać z karabinów czy nie?
TAK .
Oświetlenie 1.
Oświetlenie 2.
Oświetlenie 3.
oświetlenie 1 i 3 - jeśli chodzi o cienie to jest to efekt zamierzony, kąt padanie światła na mapie jest ustawiony na -83 stopnie w pionie.
oświetlenie 2 - taki efekt powstaje po centralnym umieszczeniu jednego światła - można wyrównać przez dodanie kilku świateł lub bloku ze świecącymi texturami - no można by to wyrównać
różnice w otexturowaniu są zamierzone żeby już wszystko nie wyglądało tak samo (chyba że coś przegapiłem)
P.S. jeśli chodzi o textury to z tym jest zawsze największa kaszana, nigdy nie ma takich jakie bym sobie życzył.
__________________
The bomb has been planted!
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:25.