Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Delta Force : Black Hawk Down > Nowy patch w JO
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Yogas
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Dec 2003
Lokalizacja: Wrocław

Post Nowy patch w JO

Ciekawy jestem Waszych ocen nowego patcha, którego zafundowała nam NovaLogic. Gra jakby lepiej chodzi, ale sam już widziałem żołnierzy siedzących w powietrzu w miejscu w którym jeszcze przed chwilą znajdował się trafiony stingerem helikopter. Mam wrażenie, że gra ma w tej chwili więcej błędów niż wcześniej.
Pozdrawiam

__________________
Yogas na Prezydenta

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 10:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Yogas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Yogas Znajdź więcej post'ów przez  Yogas Dodaj Yogas do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
dżery
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Nov 2003
Lokalizacja: Siedlce

Nie martw się. Na gwiazdkę wyjdzie dodatek za 150 zł i wtedy autorzy napewno wszystko poprawią

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 11:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil dżery Znajdź więcej post'ów przez  dżery Dodaj dżery do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać dżery prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MacieX >> -ABU-
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Re: Nowy patch w JO

quote:
Napisane oryginalnie przez Yogas
Ciekawy jestem Waszych ocen nowego patcha, którego zafundowała nam NovaLogic. Gra jakby lepiej chodzi, ale sam już widziałem żołnierzy siedzących w powietrzu w miejscu w którym jeszcze przed chwilą znajdował się trafiony stingerem helikopter. Mam wrażenie, że gra ma w tej chwili więcej błędów niż wcześniej.
Pozdrawiam


To fakt, gra chodzi o wiele szybciej, ale juz bardzo odbiega od bhd i trzeba się przyzwyczajac, np. jak jestes w strefie nie ma pokazanego okienka jak blisko jesteś srodka, tylko pokazuje się napis "In the Zone" czy coś takiego. I co najgorsze Rifleman nie może mieć AT4 ani RPG a to już grzech. Po za tym jakiś większych niedoróbek nie znalazłem.
PS: A tak naprawde JO to dziwna gra.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 11:08
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Re: Nowy patch w JO

quote:
Napisane oryginalnie przez Yogas
Ciekawy jestem Waszych ocen nowego patcha, którego zafundowała nam NovaLogic. Gra jakby lepiej chodzi, ale sam już widziałem żołnierzy siedzących w powietrzu w miejscu w którym jeszcze przed chwilą znajdował się trafiony stingerem helikopter. Mam wrażenie, że gra ma w tej chwili więcej błędów niż wcześniej.
Pozdrawiam



Może używali technologi stealth
Mnie cieszy poprawienie wyszukiwarki serwerów choć do ideału to jej jeszcze daleko, zaniepokoiło zabranie AT4 no ale cóż. Za to granatnik ma większe "piardnięcie"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 12:45
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
patryk pl
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja: Topola Wielka

Jedyne co jest fajne to kierowanie z zewnątrz dużo widać i można szybko wpatrzeć wroga. A smuci mnie to że chyba zginęły z heli wabiki wyłapujące rakiety albo zmienił się przycisk ale nie mogę go znaleźć.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 13:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil patryk pl Znajdź więcej post'ów przez  patryk pl Dodaj patryk pl do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać patryk pl prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

najlebszy pacz to kosiara na te kszory, co do niemania alkomatu w strefie to w tych kszorach bez znaczenia bo i tak widać najbliższy kszor a jedynym efektem tego patcha to możliwość zalogowania się

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 16:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
VAV
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2003
Lokalizacja:

Co do riflemana to raczej dobrze że "zabrali" mu at4 bo była to zbyt dobrze uzbrojona postać, płynności u mnie troche spadla za to zauważyłem poprawe wyglądu niektórych obiektów i textur, a jeżeli chodzi o flary w heli to jeżeli znikły CG Nova

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 21:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil VAV Kliknij tutaj by wysłać e-maila do VAV Znajdź więcej post'ów przez  VAV Dodaj VAV do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać VAV prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
amok
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: wwa

no wiec tak.
-brak flar w heli
jak dla mnie bomba...nie chodzi o to ze krew mnie zalewała w czase nalotów heli z rakietami...
teraz po prostu pilotaz staje sie prawdziwym wyzwaniem a nie bezmyslnym napieprzaniu w spacje
-AT tylko dla inżyniera
tez na +... rifleman mający 2xAT + 6 granatników był troszke przesadzony, daje to mozliwosc w wiekszym stopniu wykorzystywanie pancerniaków które po 1- wydają sie byc bardziej odporne na rakiety a po 2- te otwarte klapy w przedziele piechoty są swietne, i teraz naprawde zacznie sie wykorzystywanie ciezkiego sprzetu na maxa, a nie jak do tej pory było ze kazdy chciał siedziec za działem i szukał jelenia co poprowadzi wóz.

co do zmian kosmetycznych...to nowe znaczki psp sa jakies dziadowskie

__________________
słodka chwila zapomnienia...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 21:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil amok Kliknij tutaj by wysłać e-maila do amok Znajdź więcej post'ów przez  amok Dodaj amok do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
patryk pl
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja: Topola Wielka

Tak flary ograniczyć ale nie zabrać całkowicie jak pilot teraz się ma bronić przed stingerami bez sensu każda rakieta będzie celna.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-11-2004 23:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil patryk pl Znajdź więcej post'ów przez  patryk pl Dodaj patryk pl do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać patryk pl prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
VAV
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2003
Lokalizacja:

lol a jak piechur ma się bronic przed heli z kilkudziesięcioma rakietami

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 02:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil VAV Kliknij tutaj by wysłać e-maila do VAV Znajdź więcej post'ów przez  VAV Dodaj VAV do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać VAV prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
HdHrROM
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja: sieradz

[B]Tak flary ograniczyć ale nie zabrać całkowicie jak pilot teraz się ma bronić przed stingerami bez sensu każda rakieta będzie celna.



Flary są , ale może je spacją uruchomić tylko pasażer heli . Z riffelmenem zgodzę się , że granatniki i at4 powodowały , że rozsądne osoby które wchodziły na serwer jako soliści (znaczy grali bez klanów) wybierały tylko tę postać.
Zauważyłem też większą łatwość w niszczeniu pojazdów pancernych i statków , a także na niektórych statkach na niektórych mapach brak granatników, pojawienie się pojazdów pancernych bez działek .

__________________
Pozdrawiaja
Head's Hunter i Romek

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 08:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil HdHrROM Kliknij tutaj by wysłać e-maila do HdHrROM Znajdź więcej post'ów przez  HdHrROM Dodaj HdHrROM do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać HdHrROM prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez VAV
Co do riflemana to raczej dobrze że "zabrali" mu at4 bo była to zbyt dobrze uzbrojona postać, płynności u mnie troche spadla za to zauważyłem poprawe wyglądu niektórych obiektów i textur, a jeżeli chodzi o flary w heli to jeżeli znikły CG Nova

faktycznie poprawili jakść obrazu ale w zamian posiadacze słabszym maszyn poważnie powinni zapoznać się z cennikami hardwaru bo gra zaczyna być coraz bardziej wymagająca, oczywiście w kwestii sprzętu

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 09:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez HdHrROM
[B]Tak flary ograniczyć ale nie zabrać całkowicie jak pilot teraz się ma bronić przed stingerami bez sensu każda rakieta będzie celna.



Flary są , ale może je spacją uruchomić tylko pasażer heli . (...)



Pasażer heli ? To tak jakby w cywilnym boeningu pasażer pierwszej klasy wypuszczał podwozie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 10:53
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Pasażer heli ? To tak jakby w cywilnym boeningu pasażer pierwszej klasy wypuszczał podwozie

pójdźmy dalej:
aby popłynąć łodzią patrolową , będziesz musiał skompletować całą załogę i wydawać komendy typu pół stopnia na ster burtę marynarzu, maszynownia! maszyna pół naprzód
w BRT( choć jest tam chyba automat) lub czołgu który ma się pojawić będziesz nadawał: Gustlik odłamkowym ładuj , Grigorij na przód , Czereśniak skocz po piwo

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 11:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MacieX >> -ABU-
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
faktycznie poprawili jakść obrazu ale w zamian posiadacze słabszym maszyn poważnie powinni zapoznać się z cennikami hardwaru bo gra zaczyna być coraz bardziej wymagająca, oczywiście w kwestii sprzętu

Tylko ci się wydaje, ja nie mam zadobrego sprzętu (głównie chodzi o karte graficzną) a gra od załadowania pacza chodzi płynniej niż wcześniej.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 12:20
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
amok
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: wwa

quote:
Napisane oryginalnie przez HdHrROM
Flary są , ale może je spacją uruchomić tylko pasażer heli [/B]


wiec w sumie na serwerach nic sie nie zmieni...ale na szczeblu wojny klanowej pojawia sie pewien dylemat,
-czy opłaca sie angazowac jednego gracza tylko i wyłącznie do puszczania wabików

__________________
słodka chwila zapomnienia...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-11-2004 12:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil amok Kliknij tutaj by wysłać e-maila do amok Znajdź więcej post'ów przez  amok Dodaj amok do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
M1 Abrams Tank
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Aug 2004
Lokalizacja: Stamford CT

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
pójdźmy dalej:
aby popłynąć łodzią patrolową , będziesz musiał skompletować całą załogę i wydawać komendy typu pół stopnia na ster burtę marynarzu, maszynownia! maszyna pół naprzód
w BRT( choć jest tam chyba automat) lub czołgu który ma się pojawić będziesz nadawał: Gustlik odłamkowym ładuj , Grigorij na przód , Czereśniak skocz po piwo

rotfl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-12-2004 16:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil M1 Abrams Tank Kliknij tutaj by wysłać e-maila do M1 Abrams Tank Znajdź więcej post'ów przez  M1 Abrams Tank Dodaj M1 Abrams Tank do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać M1 Abrams Tank prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 22:40.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest OFF.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions