Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Call of Duty > CoD 1.5 patch & CoD UO 1.51 patch - opinie
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
ognisty
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Oct 2004
Lokalizacja:

CoD 1.5 patch & CoD UO 1.51 patch - opinie

tutaj piszcie wszystko o nowych patchach, wasze opinie, problemy i inne.

ja właśnie zasysam, jak zainstaluje to cos napisze

__________________
Od chwili tej do końca świata,
...w pamięci ludzkiej będziem żyć:
my, wybrańców garść,
...kompania braci

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2004 12:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ognisty Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ognisty Znajdź więcej post'ów przez  ognisty Dodaj ognisty do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ognisty prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Totek
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Aug 2004
Lokalizacja:

hmmmm good.... good

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2004 14:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Totek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Totek Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Totek Dodaj [FPP]Totek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Totek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Piotr3k
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Dec 2004
Lokalizacja: Piła

good good fajna ta nowa mapka tigertown

__________________
...ehh wszystko jest gów*** oprócz moczu...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2004 14:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Piotr3k Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Piotr3k Znajdź więcej post'ów przez  Piotr3k Dodaj Piotr3k do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Piotr3k prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Totek
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Aug 2004
Lokalizacja:

Nmo mapka miodna, takie klimaty uwielbiam.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2004 11:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Totek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Totek Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Totek Dodaj [FPP]Totek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Totek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Cpl.Spider
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Oct 2004
Lokalizacja:

Patch 1.5 i 1.51

A tak na marginesie to poza nową mapą co zawierają patche 1.5 i 1.51?? Co one takiego naprawiają?? Bo ja słabo spik inglisz

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2004 17:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Cpl.Spider Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Cpl.Spider Znajdź więcej post'ów przez  Cpl.Spider Dodaj Cpl.Spider do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Cpl.Spider prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
morr
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Nov 2004
Lokalizacja:

tak widze wszscy zachwalaja bede musial pociagnac tego pacha

__________________
Bestia zna troche litosci ja jej nie znam wiec nie nazywajcie mnie bestią.

William Shakespeare

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 10:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil morr Znajdź więcej post'ów przez  morr Dodaj morr do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać morr prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Miron89
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Nov 2004
Lokalizacja: Opole

Ej powiedzcie czy ten patch zmienia cos poza ta dodatkowa mapa? bo ja niczego nie zauwazylem...moze slepy albo glupi jestem.....oswieccie mnie

__________________
"Anarchizm nie oznacza braku instytucji w ogóle, lecz tylko takich, które zmuszają ludzi do podporzdkowania się
przemocy"
Lew Tołstoj

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 10:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Miron89 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Miron89 Znajdź więcej post'ów przez  Miron89 Dodaj Miron89 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Miron89 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]glan
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Gdańsk

masz opisane w komentarzach do newsa o patchach http://cod.fpp.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 11:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]glan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]glan Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]glan Dodaj [FPP]glan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]glan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
biskup78
shapshapnahoowapnana



Zarejestrowany: Oct 2004
Lokalizacja: SZCZECIN

ja juz go mam, ale jeszcze nie instaluje (za malo "moich" serwerow na nim stoi) a tigertown chwileczke gralem bo admin jednego serwa wyciagnal ja z 1.5 i zapodal na serwer 1.4 jak bedziw wiecej serwerow to zainstaluje

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 12:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil biskup78 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do biskup78 Znajdź więcej post'ów przez  biskup78 Dodaj biskup78 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać biskup78 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przemekc1
Introduction (Grunt)



Zarejestrowany: Dec 2004
Lokalizacja:

A może ktoś dac linka do tej mapki?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 15:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przemekc1 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przemekc1 Znajdź więcej post'ów przez  Przemekc1 Dodaj Przemekc1 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przemekc1 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Cpl.Spider
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Oct 2004
Lokalizacja:

Co do opisu na stronie tych patchy to jest to opis bardzo ogólnikowy. Cytuje: "Już dziś w sieci pojawiły się dwa nowe oficjalne patche do Call of Duty i jego oficjalnego dodatku United Offensive. Obydwa patche wprowadzają wiele zmian i ułatwiają rozgrywkę. Do naszej dyspozycji dojdą nowe mapki i uciążliwe błędy zostaną poprawione." Nowe mapki? to czyżby były nowe mapki a nie nowa mapka. Fajnie jeżeli mapek jest kilka. Ułatwiają rozgrywke w jaki sposób?? Bo mi tam trudności tylko wróg sprawiał nic poza tym "Uciążliwe błędy"- jakie? ja żadnych nie zauważyłem. "Wprowadzą wiele zmian"- na czym te zmiany polegają?. Ja nic się z tego nie dowiedziałem. Może ktoś będzie tak łaskawy i mnie oświeci

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 16:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Cpl.Spider Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Cpl.Spider Znajdź więcej post'ów przez  Cpl.Spider Dodaj Cpl.Spider do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Cpl.Spider prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Miron89
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Nov 2004
Lokalizacja: Opole

mam te same odczucia co kolega wyzej....oswieccie nas....

__________________
"Anarchizm nie oznacza braku instytucji w ogóle, lecz tylko takich, które zmuszają ludzi do podporzdkowania się
przemocy"
Lew Tołstoj

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 16:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Miron89 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Miron89 Znajdź więcej post'ów przez  Miron89 Dodaj Miron89 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Miron89 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]glan
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Gdańsk

to co napisal totek w komentarzach do pliku

quote:

CoD(tm) Uo(tm) 1.51 PATCH README
Single player save games from the retail version of Call of Duty(tm) United
Offensive(tm) will not work after the patch is applied.

It is strongly recommended that you disable any anti-virus software before
installing.

After applying the 1.51 patch, uninstalling Call of Duty(tm) United
Offensive(tm) may leave behind the following files:
* localized_english_pakuo01.pk3 and localized_english_pakuo02.pk3 (as well as
the localized counterparts)
* pakuo07.pk3
* readme_patch_1.51.rtf

If the uninstaller does not remove these files, you must manually delete them.

NOTES FOR MOD USERS:
- It is recommended that any user modifications that have been installed to the
Call of Duty(tm) directory be removed before installing this patch. These
modifications are not supported by Activision(r) and may not be compatible with
some of the new features that are included.
- Call of Duty(tm) does not support mods that have spaces in the mod's folder
name. Be sure that the folder that contains your mod does not have spaces;
otherwise users will not be able to download the files. For example, a mod in
a folder called "My Mod" would be invalid, whereas "MyMod" or "My_Mod" would
work.


SINGLE PLAYER ENHANCEMENTS
- Adjusted AI behavior in Kharkov2
- Improved objective updates in Kharkov2
- Adjusted the difficulty of crossing the beginning field in Foy
- Improved voice over triggers in Sicily1
- Updated player objectives when facing German PT boats on Sicily2
- Improved AI interaction in Kharkov1


MULTIPLAYER ENHANCEMENTS
- Added "allow_jeeps" and "allow_tanks" to sv_mapRotation functionality. For
example, "sv_mapRotation allow_jeeps 0 allow_tanks 1 map mp_foy allow_jeeps 1
allow_tanks 0 map mp_kursk" would set up the server so that only tanks are
present in mp_foy, and only jeeps are present in mp_kursk.
- Added scr_vehicle_limit_jeep scr_vehicle_limit_medium_tank
scr_vehicle_limit_heavy_tank to allow servers to limit vehicle quantity
- Decreased CPU utilization on maps that contain vehicles
- Reoriented "flag taken" message in "Capture the Flag" so that it is not
covering the reticle
- Added ability to execute map and gametype specific config files. When a map
is loaded on the server, a config by the name of _.cfg will
be executed automatically, if it exists. If it doesn't exist, then it will be
ignored. Eg. mp_foy_dom.cfg will be automatically run when mp_foy is started in
Domination mode.
- Can specify a config file to execute within the sv_mapRotation command. For
example, "sv_mapRotation exec mycfg1.cfg map mp_foy exec mycfg2.cfg
map_kursk". (Note: doing this will override the _.cfg and
prevent that config from being executed.)
- Added cvar setting for jeep/tank availability. These cvars are:
scr_allow_jeeps and scr_allow_tanks . For example, "set scr_allow_jeeps 0; set
scr_allow_tanks 0" will cause all vehicles to be disabled. The values given to
these cvar's are also available as a server browser filter setting. Clients can
then search for games without vehicles present using filter settings that are
now available on the Join Server screen. These settings are also available in
the menu when setting up a server.
- Adjusted default /RATE to 25000 (Cable/DSL). Modem and ISDN users will need
to reset their Data Rate settings on the Multiplayer Options menu.
- Added g_vehicleBurnTime cvar for vehicles, to modify the time spent burning
before they explode. Time is expressed in seconds and the default value is 10.
- Added scr_vehicle_spawn_limit cvar, to limit the number of times a vehicle
can respawn, before it disappears completely.
- Adjusted blast radius on vehicles.
- Restricted turret rotation rate on tanks, so it is independent of body
rotation.
- Vehicle collisions with players now obey friendly fire rules.
- Deployed LMG now respects all collision boundaries.
- Cannot plant/disarm bomb in "Search & Destroy" while deployed with LMG.
- Filtered player & server count now shown during server refresh in browser
screen.
- Server map rotation continues without clients being connected on Domination,
Capture the Flag, and Base Assault.
- Increased MAX_CVARS to 2048, from 1024.
- Default com_hunkmegs is raised by default to a higher setting above 128MB if
the user has more RAM.
- Player bound "vsays" now work in all gametypes. To use this feature, bind any
key to "vsay X Y", where X and Y are the corresponding numbers on the Voicechat
menu. For example: bind z "vsay 2 7" would bind the Z to "Smoke out."
- Improved collision on mp_arnhem
- Improved window bullet collision allowing players to shoot through all
windows on mp_arnhem
- Improved radio destruction radius in HQ mode on mp_arnhem
- Improved collision on mp_foy
- Improved collision and textures on mp_rhinevalley.
- Added multiple exits from spawn buildings on mp_rhinevalley.
- Improved spawn points on mp_sicily.
- Added ability to disable announcer voices. This option can be found under
Multiplayer Options and uses the cg_AnnouncerSounds cvar to toggle the option.
- The flamethrower weapon has become more powerful. It is now quite dangerous.
NOTE: Flames can now damage the user of the flamethrower.
- Corrected a display issue when server admins adjusted the scr_bas_basehealth
cvar.
- Adjusted compass ranges when switching between maps.
- Optimized portals on mp_cassino, mp_uo_stanjel, mp_italy, mp_kharkov,
mp_ponyri, and mp_sicily.
- Placed additional LMG mount points in mp_uo_stanjel.
- Corrected an exploit where players were able to walk around underneath most
maps.
- Players who have recently jumped into a tank must wait briefly before exiting
the tank again.
- The Team Balance feature will now wait until a player is dead before
switching him to the other side during "Capture the Flag" games. This prevents
players in possession of the flag from being accidentally swapped to the other
team.
- Integrates features from the Call of Duty(tm) 1.5 Patch. (See below for 1.5
details)
- Improved Vehicle Physics


Call of Duty(tm) 1.5 Patch

NEW FEATURES

Players in HQ, RE, SD, TDM, and BEL games can now call timeouts. To call a
timeout, use matchtimeout in the console. To end a timeout in progress, use
matchtimein. These commands are bindable. (Note to mod-makers: in order to
allow your players to call timeouts, the players have to belong to a team. ex:
Allies/Axis.)
All time measurements are in milliseconds.
Related server cvars:
1. g_timeoutsAllowed - The number of timeouts allowed per side.
2. g_timeoutLength - The length of each timeout.
3. g_timeoutRecovery - The length of the preparation period which occurs after
a time-in is called, or after a timeout expires. This recovery period is used
to alert all players that play is about to begin.
4. g_timeoutBank - The total amount of time a team can spend in timeout.
Related client cvars:
1. ui_timeoutsAllowed - Contains the value of the server's g_timeoutsAllowed
cvar.
2. ui_timeoutLength - Contains the value of the server's g_timeoutLength cvar.
3. ui_timeoutRecovery - Contains the value of the server's g_timeoutRecovery
cvar.
4. ui_timeoutBank - Contains the value of the server's g_timeoutBank cvar.

MULTIPLAYER ENHANCEMENTS

Client console lock- Servers can now opt to disable a client's access to the
console by setting sv_disableClientConsole to 1. Mod creators should reference
the "Decimal Type Field" information under Scripting and Mods support.

Added g_deadChat - This server setting gives admins the ability to allow dead
players to chat with live players. Set this cvar to 1 to enable dead
chatting.

Added extra vote options - Players can now vote to change the killcam, draw
friendly icons, and friendly fire settings. (These do not use new cvars,
rather they give players the chance to change existing ones: scr_killcam,
scr_drawfriend, and scr_friendlyfire.)

Voting cvars for all vote options - Allows server admins to decide which voting
options their clients have access to. Set the cvar to 1 if you want to permit
players' votes on that option. New Cvars: g_allowVoteKick, g_allowVoteMap,
g_allowVoteMapRestart, g_allowVoteMapRotate, g_allowVoteTempBanUser,
g_allowVoteTypeMap, g_allowVoteDrawFriend, g_allowVoteFriendlyFire, and
g_allowVoteKillCam.

TDM scoring- Added an option to have killing teammates or committing suicide
during a TDM game reduce the team's score as well as the individual's. This
option is controlled by a cvar (scr_teamkill_penalty) and defaults to 0, which
is the original scoring method.

Private clients - The server browser now accurately displays the total number
of clients on a server-regardless of whether some of them are private clients.
The number of open private client slots is never displayed. Instead, when a
private client slot is filled, the perceived max clients value will increase.

Improved portal seams throughout the game.

Corrected an exploit that caused some servers to shut down unexpectedly.

Corrected an issue where screenshots sometimes appeared black on ATI(r)
Radeon(tm) 9800 cards

The games_mp.log file now records and formats all information properly in games
longer than 999 minutes.

The command "updatescreen" no longer turns off the ambient sound

scr_friendlyfire, scr_killcam, and scr_drawfriend are now read only cvars and
need to be setup in a config file prior to running a server. These cvars can be
changed in-game by using the voting system provided voting is enabled.



Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 17:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]glan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]glan Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]glan Dodaj [FPP]glan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]glan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]glan
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Gdańsk

quote:


SCRIPTING AND MOD SUPPORT

IMPORTANT NOTE: Several features of the 1.5 Call of Duty(tm) patch are intended
for makers of end-user mods or to allow compatibility with certain mod
features. Most of the items listed below will only function properly with
scripting support from a mod.

Added Squad chat - Players can now be assigned to squads from script. In
script, set the "self.sessionsquad" variable to one of the squad values:
"free", "squad_alpha" or "squad_bravo". The default setting is "free". There
is a new console command, which allows players to send a message to only their
squad mates. In the console, type "say_squad ". If the player is in
a squad, his message will be sent to each of his squad mates. If he is not in
a squad, the message will be sent to each of his teammates. Finally, if he is
not on a team, it will be sent to everyone. To bind this functionality to a
key, use "bind [key] "messagesquad"".

Increased max cvar limit for MP: MAX_CVARS = 2048

Added Script command for player speed (The "maxspeed" script command sets a
player's speed before stance modifiers. If this feature is not used, the game
functions as normal.
Ex: self maxspeed(250)

Decimal Type Fields added - Menus can now be tweaked (to compensate for the
loss of console access when using sv_disableclientconsole). Print float values
by using ITEM_TYPE_DECIMALFIELD in the menu files. Pair up the decimal field
with the cvar/itemdef you wish to set and make sure that, within the decimal
field's itemdef, there is a cvarfloat defining the field's permitted numerical
range.

Added Autodemo - The autodemo capability consists of two script commands:
autodemostart and autodemostop. These commands should be placed in the
.gsc and the syntax of the command is this: player autodemostart();.
To enable the autodemo capability on the server, set g_autodemo to 1. To force
a client to accept the autodemo command, set cg_autodemo to 1. Autodemos must
be enabled on the server in order for the client's setting to matter-if
g_autodemo is set to 0, clients will not receive the command.

Added Autoscreenshot - The autoscreenshot capability relies on a script
command: autoscreenshot. This command should be placed in the .gsc
and the syntax of the command is this: player autoscreenshot();. To enable the
autoscreenshot capability on the server, set g_autoscreenshot to 1. To force a
client to accept the autoscreenshot command, set cg_autoscreenshot to 1.
Autoscreenshots must be enabled on the server in order for the client's setting
to matter-if g_autoscreenshot is set to 0, clients will not receive the
command.

Added a new demo fast forward command - "jumptodemoend".

Added 'getstance()' - A script command which returns which stance a player is
in: stance = self getstance(); Returned values will be "stand", "crouch", or
"prone."



mowilem poszukac w komentarzach

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2004 17:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]glan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]glan Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]glan Dodaj [FPP]glan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]glan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Cpl.Spider
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Oct 2004
Lokalizacja:

Polska wersja językowa :)

To ja może wkleje to co jest na stronie polskiego wydawcy (LEM) gry CoD i CoD UO
Nowy patch do Call of Duty: United Offensive (polskiej i angielskiej). Zawiera w sobie patch 1.5 do Call of Duty oraz dodatki i poprawki dostępne wyłącznie w United Offensive.


Ulepszone AI w Charków2
Poprawione uaktualnianie celów misji w Charków2
Poprawiony poziom trudności przedostawania się przez pierwsze pole w misji we Foy
Poprawione głosy w Sycylia1
Uaktualnione cele misji w czasie walki z niemieckimi łodziami w misji Sycylia2
Poprawiona AI w misji Charków1
Zmniejszone wykorzystanie procesora na mapach z pojazdami
Zmieniony komunikat “zdobyto flagę” w “Zdobyciu flagi”, nie zasłania już celownika
Klienci mogą wyszukiwać gry bez pojazdów za pomocą ustawień filtra,
Poprawiono pole rażenia eksplozji pojazdów.
Ograniczenie obrotów wieżyczek czołgów, dzięki czemu są niezależne od obrotów kadłuba.
Zderzenia pojazdów zgodne z zasadami ognia przyjacielskiego.
Poprawione zderzenia w mp_arnhem
Poprawione uderzenia pocisków w okna umożliwiające strzelanie przez wszystkie okna na mp_arnhem
Poprawiony zasięg eksplozji radia w trybie Sztab w mp_arnhem
Poprawione zderzenia na mapie mp_foy
Poprawione zderzenia i kolizje na mapie mp_rhinevalley.
Dodane wyjścia z budynków w mp_rhinevalley.
Poprawione punkty powrotu ma mapie mp_sicily.
Dodana możliwość wyłączenie głosu komentatora.
Miotacz ognia ma większą siłę rażenia. Teraz jest dość niebezpieczny. UWAGA: Teraz płomienie mogą zranić postać korzystającą z miotacz ognia.

Poprawione zasięgi kompasu w czasie zmiany map.
Zoptymalizowane portale na mp_cassino, mp_uo_stanjel, mp_italy, mp_kharkov, mp_ponyri, i mp_sicily.
Poprawiono lukę umożliwiającą graczom poruszanie się pod mapami.
Gracze, którzy niedawno wsiedli do czołgu muszą odczekać chwilę zanim będą mogli z niego wysiąść.
Cecha Balans Drużyn wstrzyma się do śmierci gracza przed przeniesieniem go na drugą stronę w grach „Zdobycie Flagi”.
Nowa mapa do gry wieloosobowej - mp_tigertown
Gracze mogą teraz w trybach HQ, RE, SD, TDM, i BEL ogłaszać przerwy.
Blokada konsoli klienta– Serwery mogą teraz wyłączać klientom dostęp do konsoli
Dodano g_deadChat – To ustawienie serwera umożliwia administratorom pozwolenie martwym graczom na chatowanie z żyjącymi graczami
Dodatkowe opcje głosowania
Cvary głosowania dla wszystkich opcji głosowania – Pozwalają administratorom zdecydować, do których opcji głosowanie będą mieli dostęp ich klienci
Punktacja TDM (Drużynowy Deathmatch) – Dodano opcję sprawiającą, że zabicie sprzymierzeńca lub samobójstwo zmniejsza wynik drużyny i indywidualny wynik gracza w Drużynowym Deathmatch’u.
Wyszukiwarka serwerów dokładnie podaje całkowitą liczbę klientów na serwerze
Poprawione portale w całej grze.
Poprawiono błąd, powodujący niespodziewane zamykanie niektórych serwerów.
Poprawiono problem zrzutów ekranowych, które wyświetlały się na czarno na kartach ATI Radeon 9800
Plik games_mp.log poprawnie zapisuje i formatuje wszystkie informacje w grach dłuższych niż 999 minut.
Polecenie “updatescreen” nie wyłącza już dźwięków otoczenia
I wiele innych (szczegóły w readme)
UWAGA: Po zainstalowaniu patcha mogą przestać działać zapisy gry w trybie dla jednego gracza.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2004 12:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Cpl.Spider Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Cpl.Spider Znajdź więcej post'ów przez  Cpl.Spider Dodaj Cpl.Spider do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Cpl.Spider prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Cpl.Spider
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Oct 2004
Lokalizacja:

patch 5.0

a to opis do wersji 5.0:
Nowy patch do podstawowej wersji Call of Duty (polskiej i angielskiej).


Nowa mapa do gry wieloosobowej - mp_tigertown
Gracze mogą teraz w trybach HQ, RE, SD, TDM, i BEL ogłaszać przerwy.
Blokada konsoli klienta– Serwery mogą teraz wyłączać klientom dostęp do konsoli
Dodano g_deadChat – To ustawienie serwera umożliwia administratorom pozwolenie martwym graczom na chatowanie z żyjącymi graczami
Dodatkowe opcje głosowania
Cvary głosowania dla wszystkich opcji głosowania – Pozwalają administratorom zdecydować, do których opcji głosowanie będą mieli dostęp ich klienci
Punktacja TDM (Drużynowy Deathmatch) – Dodano opcję sprawiającą, że zabicie sprzymierzeńca lub samobójstwo zmniejsza wynik drużyny i indywidualny wynik gracza w Drużynowym Deathmatch’u.
Wyszukiwarka serwerów dokładnie podaje całkowitą liczbę klientów na serwerze
Poprawione portale w całej grze.
Poprawiono błąd, powodujący niespodziewane zamykanie niektórych serwerów.
Poprawiono problem zrzutów ekranowych, które wyświetlały się na czarno na kartach ATI Radeon 9800
Plik games_mp.log poprawnie zapisuje i formatuje wszystkie informacje w grach dłuższych niż 999 minut.
Polecenie “updatescreen” nie wyłącza już dźwięków otoczenia
I wiele innych (szczegóły w readme)
UWAGA: Po zainstalowaniu patcha mogą przestać działać zapisy gry w trybie dla jednego gracza

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2004 12:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Cpl.Spider Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Cpl.Spider Znajdź więcej post'ów przez  Cpl.Spider Dodaj Cpl.Spider do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Cpl.Spider prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:12.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions