Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Off Topic > O niczym konkretnym w sumie > Rekrutacja do teamu moda do Deus Ex
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

Rekrutacja do teamu moda do Deus Ex

Na początek chciałbym przeprosić modków, jeżeli ten temat stoi w sprzeczności z regulaminem. Zaznaczam jednak, że projekt jest niekomercyjny.
A więc zapewne wielu z was słyszało o Deus Ex i polubiło tę grę. Chciałem więc powiedzieć, że założyłem projekt moda do DX i szukam uczestników. Wspaniale więc będzie jak ktoś się choć trochę znający na programowaniu do mnie zgłosi.
Mod ma nazywać się Power&Love (dopóki nie wymyślę lepszej nazwy), a jego fabuła wyglądać następująco:
Akcja toczy się po zakończeniu "Join Illuminati". Illuminati kierowane przez JC i Everetta kontroluje większość świata, ale nie cały, np. MJ12 wciąż kontrluje wschód i południe USA. Dlatego mogło porwać wybrankę JC, Nicolette (tak, zrobili to!), która kocha JC. JC też ją kocha. Musi on uratować Nicolette z pomocą templariuszy (tej samej organizacji która została założona w 1118 roku, walczyła podczas krucjat, i której preceptorie w Niemczech, Anglii i Szkocji przetrwały akcje Klemensa V i MJ12) i którzy mają tego samego wroga - MJ12. Początkowo JC nie będzie nawet wiedział gdzie zabrano Nicolette ani na czyj rozkaz. Będzie trochę innych postaci z DX np. Morgan Everett, Hubert Du Puy i Aston Greer. Akcja moda toczyć się będzie w takich miejsach jak Paryż, Biuro FEMA i Area 52 (coś bardzo podobnego do Area 51).

Oczywiście będę potrzebował developerów wszystkich rodzajów. Przyda się też bugmaster, hardware provider i "zarządca zasobów ludzkich", czyli facet sprawdzający razem ze mną podania ludzi i ich prace-dema, koordynujący kto ile zrobił itd. W przyszłości być może będziemy potrzebowali też managera "stosunków publicznych" czyli udzielającego wszelkich informacji osobom spoza zespołu. Przyjmę do zespołu każdego, kto wie co robi i jest w tym dobry. Nie przejmuj się jesli już pracujesz przy projektach innych modów.

Jeżeli jesteś jednym z powyższych ludzi, nie wahaj się przyłączyć! Możesz to zrobić poprzez:
1) Mail - [email protected] - najlepszy sposób
2) GG: 3585025
W przyszłości będzie też można się zgłosić do mnie przez Windows Messenger.
Strona moda: www.powernlove.republika.pl
Forum moda: http://free4web.pl/3/?82696

Chętni powinni odpowiadając na to ogłoszenie zaprezentować swoje umiejętności. Opiszcie mi swoje dotychczasowe doświadczenie w mailu/wiadomości.

Dziękuję za wszelką pomoc,
AtheiX

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 20:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Gazdzik
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Nordland

Re: Rekrutacja do teamu moda do Deus Ex

nie lepiej wyjsc na dwor napic sie piwa, posiedziec z kolegami, albo porobic cokolwiek innego? :F

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 20:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Gazdzik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Gazdzik Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Gazdzik Dodaj [FPP]Gazdzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Gazdzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

A dlaczego to niby?
Poza tym to jest temat rekrutacyjny, a nie do pisania takich rzeczy.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 20:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
t0d
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Uluru

ja tam nic nie umiem - ale brawa za odwage

ps nie za duzo tych ludzi chcesz? odnosze wrazenie ze twój jest tylko pomysl

__________________

Art.226 §3. KK - Kto publicznie znieważa lub poniża konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 20:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil t0d Kliknij tutaj by wysłać e-maila do t0d Znajdź więcej post'ów przez  t0d Dodaj t0d do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać t0d prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

Obecnie mam w teamie 2 ludzi:
1) faceta który umie trochę kodowania, trochę mappingu i trochę modellingu
2) Webmastera który jest też modellerem
Ja sam od ok. miesiąca uczę się mappingu.
Zarządzaniem "zasobami ludzkimi" i "stosunkami publicznymi" mogę oczywiście ja się zająć.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 20:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
alienzero
KOSZ




Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: racja

Re: Re: Rekrutacja do teamu moda do Deus Ex

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Gazdzik
nie lepiej wyjsc na dwor napic sie piwa, posiedziec z kolegami, albo porobic cokolwiek innego? :F


w pewnym wieku dochodzisz do wniosku ze to jest strasznie nieproduktywne. i chociaz nadal to robisz to juz wiesz ze jesli bedziesz kontynuowac to nigdy w zyciu nie zrobisz niczego porzadnego. i bedziesz dupa, jak wiekszosc ludzi na tej ******* planecie...

__________________
plemnik.com[/size]

Edytowane przez [Kosz]Krowa dnia 07-07-1977 o godz. 07:07

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 21:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil alienzero Kliknij tutaj by wysłać e-maila do alienzero Znajdź więcej post'ów przez  alienzero Dodaj alienzero do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać alienzero prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

insmac PROfessional technologies center incorporated zglasza sie do rekrutacji. Dysponujemy profesjonalnym wyposazeniem, zaawansowana kadre i duze fundusze.


Przepraszam, nie jestem zbyt trzezwy

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 21:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Gazdzik
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Nordland

Re: Re: Re: Rekrutacja do teamu moda do Deus Ex

quote:
Napisane oryginalnie przez 1_Al!EN_0
w pewnym wieku dochodzisz do wniosku ze to jest strasznie nieproduktywne. i chociaz nadal to robisz to juz wiesz ze jesli bedziesz kontynuowac to nigdy w zyciu nie zrobisz niczego porzadnego. i bedziesz dupa, jak wiekszosc ludzi na tej ******* planecie...


e tam

insmac: piles wino?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 21:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Gazdzik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Gazdzik Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Gazdzik Dodaj [FPP]Gazdzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Gazdzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

4 piwaa tyklo...

Kurde prbowalem wstac z fotela i jak mi walnelo we lbie...

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 21:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Gazdzik
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Nordland

a ja pilem nowosadeckie z czarnej pozeczki

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 21:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Gazdzik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Gazdzik Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Gazdzik Dodaj [FPP]Gazdzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Gazdzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
nea*1337
Ciota komputerowa



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: $this ->

Cóż, widać tylko ja jestem tutaj w stanie napisać coś w miare ynteligiętkiego. Po pierwsze, z własnego doświadczenia wiem, że jeśli chcesz coś zrobić dobrze, to musisz zrobić to sam, a na tym boardzie raczej... a nawet na pewno nie znajdziesz nikogo do pomocy. Nie wiem jak scena moddingu w Polsce obecnie wygląda, ale domyślam się, że nie wiele się zmieniło w ciągu ostatnich lat (czyt. ludzi którzy coś potrafią i robią można policzyć na palcach jednej ręki, a to i tak za mało, żeby zrobić chociaż jednego dobrego moda (TC) do czegokolwiek).
Problem z zaciąganiem ludzi jest taki, że aby kogoś zaciągnąć trzeba już mieć kogoś w zespole, a żeby mieć kogoś w zespole trzeba najpierw kogoś zaciągnąć, i kółko się zamyka. Jeśli twój obecny team w sumie nie ma wystarczających możliwości by ruszyć projekt na chociaż 10% do przodu, to każdy zdrowo myślący człowiek uzna to za rzucanie się z motyką na słońce i poprostu zignoruje.

Dalej, aby cokolwiek ruszyć potrzeba planu, dobrego planu opisującego wszelkie detale. Nie możesz powiedzieć grafikowi, że ma zrobić "jakiś" model broni lub mapperowi, że ma zrobić "jakąś" mapę która "będzie pasować", bo wtedy wyjdzie z tego jedna wielka sklejka niewiadomo czego. Ktoś musi mieć nad wszystkim kontrolę, mieć własną wizję wszystkiego i przekazywać ją innym członkom zespołu (i najlepiej, żeby ten ktoś sam coś potrafił).

GL & HF.

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 21:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil nea*1337 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do nea*1337 Znajdź więcej post'ów przez  nea*1337 Dodaj nea*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać nea*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]glan
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Gdańsk

pomysl jako taki jest sam w sobie fajny. niestety doswiadczen w tworzeniu modow nie mam zadnych. a co do programowania.. ee ledwo co moge ruszyc projekty na swoje labory

skompletowanie ekipy do tego modu ciezkim zadaniem bedzie bo jest do malo popularnej gry chyba mianowicie Deus Ex...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2005 23:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]glan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]glan Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]glan Dodaj [FPP]glan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]glan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez nea*1337
Problem z zaciąganiem ludzi jest taki, że aby kogoś zaciągnąć trzeba już mieć kogoś w zespole, a żeby mieć kogoś w zespole trzeba najpierw kogoś zaciągnąć, i kółko się zamyka. Jeśli twój obecny team w sumie nie ma wystarczających możliwości by ruszyć projekt na chociaż 10% do przodu, to każdy zdrowo myślący człowiek uzna to za rzucanie się z motyką na słońce i poprostu zignoruje.

Ale ja już mam 2 ludzi w zespole i akurat o 10-20% to oni SĄ w stanie ruszyć projekt, więc to nie jest porywanie się z motyką na słońce.
quote:
Napisane oryginalnie przez nea*1337
Dalej, aby cokolwiek ruszyć potrzeba planu, dobrego planu opisującego wszelkie detale. Nie możesz powiedzieć grafikowi, że ma zrobić "jakiś" model broni lub mapperowi, że ma zrobić "jakąś" mapę która "będzie pasować", bo wtedy wyjdzie z tego jedna wielka sklejka niewiadomo czego. Ktoś musi mieć nad wszystkim kontrolę, mieć własną wizję wszystkiego i przekazywać ją innym członkom zespołu (i najlepiej, żeby ten ktoś sam coś potrafił).

GL & HF.

Mam taki dokument i to dosyć szczegółowy, opisałem w nim wszystko co ma być i jak ma być zrobione (począwszy od intra, poprzez wszystkie lokacje i opisy broni i nowych postaci, na muzyce i filmikach końcowych skończywszy). Ja dobrze wiem czego chcę. I to ja właśnie zajmuję się sprawowaniem kontroli nad wszystkim i mam własną wizję wszystkiego. Widzę że popełniłeś błąd przyjmując z góry założenie, że ja nie mam planu pracy.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 09:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

Dla mnie to jest bez sensu. Robcie cos pozytycznego zamiast robic mody do starocia. Wykorzystajcie umiejetnosci w jakis lepszy sposob, yo.

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 09:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez insmac*1337
Dla mnie to jest bez sensu. Robcie cos pozytycznego zamiast robic mody do starocia. Wykorzystajcie umiejetnosci w jakis lepszy sposob, yo.

Dla wielu fanów DX w Polsce i poza nią to nie jest bez sensu. I robienie modów do DX TEŻ jest pożyteczne i też jest dobrym sposobem wykorzystania umiejętności. A DX ma niecałe 5 lat. Taki HL ma natomiast ponad 6 lat.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 09:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

to zrobice moda do q3

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 11:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
nea*1337
Ciota komputerowa



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: $this ->

quote:
Napisane oryginalnie przez AtheiX (...)Widzę że popełniłeś błąd przyjmując z góry założenie, że ja nie mam planu pracy. [/B]


I smell flame... :>

Nie zagłębiałem się w to, co już masz, poprostu napisałem na szybko co jest potrzebne aby projekt rozpocząć. Nie widziałem twojego planu, chcę tylko Ci zwrócić uwagę na pewne problemy, na które na pewno natrafisz pracując w grupie. Załóżmy hipotetyczną sytuację - robicie sobie projekt po kolei kończąc jakieś rzeczy, mówisz mapperowi, że ma zrobić taką a taką mapkę do takiego scenariusza (wg. planu), mapper mówi - ok, potrzebuję takich i takich tekstur - a tu zonk, bo grafik 2d robi obecnie tekstury do modeli broni czy postaci. No i mapper musi czekać bezproduktywnie aż tamten skończy tamte tekstury i zrobi dla niego. Niestety działanie na zasadzie listy "TO DO" jest efektywne tylko w wypadku gdy pracujesz sam (gdzie nie ma znaczena co najpierw zrobisz bo i tak robisz 1 rzecz na raz), w zespole jednak potrzebujesz planu co zrobić, jak zrobić i kiedy to zrobić, tak żeby praca zespołu była synchronizowana aby każdy miał pełne ręce roboty. Każde, nawet minimalne procentowo opóźnienie w pracy ma znaczenie zakładając, że taki projekt robi się miesiącami, a publika bywa bardzo niecierpliwa, ludzie którzy robią też mają swoje "morale" a gdy nic nie robia to się rozleniwiają i później ciężko im się wziąć do roboty...

Ah, żeby mi się tak chciało Vanthie robić jak mi się nie chce ;>.

/me znika w cieniu przygotowywując się do wyprawy w Świat Warcrafta :>.

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 12:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil nea*1337 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do nea*1337 Znajdź więcej post'ów przez  nea*1337 Dodaj nea*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać nea*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez nea*1337


Załóżmy hipotetyczną sytuację - robicie sobie projekt po kolei kończąc jakieś rzeczy, mówisz mapperowi, że ma zrobić taką a taką mapkę do takiego scenariusza (wg. planu), mapper mówi - ok, potrzebuję takich i takich tekstur - a tu zonk, bo grafik 2d robi obecnie tekstury do modeli broni czy postaci. No i mapper musi czekać bezproduktywnie aż tamten skończy tamte tekstury i zrobi dla niego. Niestety działanie na zasadzie listy "TO DO" jest efektywne tylko w wypadku gdy pracujesz sam (gdzie nie ma znaczena co najpierw zrobisz bo i tak robisz 1 rzecz na raz), w zespole jednak potrzebujesz planu co zrobić, jak zrobić i kiedy to zrobić, tak żeby praca zespołu była synchronizowana aby każdy miał pełne ręce roboty.

Ba, ale nawet i to (tzn. taka koordynacja) jest. Moi 2 ludzie obecnie zajmują się właśnie modelami, skinami i teksturami. To nie było tak, że zaczęliśmy prace nad mapami, zrobiliśmy już np. kilka biur i... ej, brakuje pewnej tekstury! Tak nie było. Ja właśnie zdając sobie sprawę z tego, że bez modeli, skinów i tekstur nie ukończę prac nad mapami, darowałem sobie robienie pierwszych map i pracuję nad dokończeniem fazy planowania (bo jeszcze pewne szczegóły z późniejszych etapów wymagają zaplanowania).

Edytowane przez AtheiX dnia 24-03-2005 o godz. 12:40

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 12:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

nea, z twoich ust te cale madre plany nt organizacja pracy brzmia smiesznie, no, co tu duzo gadac, opieprzasz sie tak, jak i ja.

Enyłej, ja dorzuce tylko jedna wskazowke wzgledem tego projektu. Najwazniejsze jest w 100% trzymanie sie zalozen. W trakcie roboty za pozno na genialne pomysly, bo sie wszystko rozklei, przestanie byc ze soba kompatybilne and so on.

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 13:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez insmac*1337
[B]nea, z twoich ust te cale madre plany nt organizacja pracy brzmia smiesznie,
Dlaczego niby brzmią śmiesznie? Poza tym to jest temat poświęcony rekrutacji i modowi, a nie bluzganiu na moda i team.
quote:
Napisane oryginalnie przez insmac*1337
no, co tu duzo gadac, opieprzasz sie tak, jak i ja.


Nie opieprzam się. Cały 3-osobowy zespół pracuje solidnie. Ja oprócz planowania piszę jeszcze dialogi i In-game Text oraz info na stronę, a pozostali 2 członkowie pracują nad modelami, skinami i teksturami (co nie jest łatwe).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 14:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

Nauka czytania ze zrozumieniem - podstawowka.

Na poczatku pierwszego akapitu jest 'nea', zatem do niego caly ow akapit byl skierowany.

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 16:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
nea*1337
Ciota komputerowa



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: $this ->

quote:
Napisane oryginalnie przez insmac*1337
nea, z twoich ust te cale madre plany nt organizacja pracy brzmia smiesznie, no, co tu duzo gadac, opieprzasz sie tak, jak i ja.


Wisz, ja akurat mam trochę doświadczenia w pracy z ludźmi, a to że pracuję sam to już inna sprawa .

quote:
Ja oprócz planowania piszę jeszcze dialogi i In-game Text oraz info na stronę, a pozostali 2 członkowie pracują nad modelami, skinami i teksturami (co nie jest łatwe).


Jest łatwe, ale cholernie pracochłonne .

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-03-2005 17:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil nea*1337 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do nea*1337 Znajdź więcej post'ów przez  nea*1337 Dodaj nea*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać nea*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AtheiX
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja:

Chciałbym powiedzieć, że mam obecnie w zespole 3 członków. Nowi naprawdę się przydadzą. Pochwalę się też, że jestem doświadczonym ex-redaktorem Polskiej Strony Deus Ex (www.deusex.pl), jednego z najlepszych serwisów o DX na świecie, i przeprowadziłem jako jeden z redaktorów tej strony wywiady z twórcami 4 modów oraz napisałem zapowiedzi 3 modów, a także grałem w parę modów, więc coś o modach do DX wiem.

Chciałbym też powiedzieć, że SDK to DX-owa wersja (czy jak tam należałoby to nazwać) edytora poziomów do Unreala, więc jeżeli umiesz posługiwać się edytorem poziomów do Unreala, to już jest coś, bo wtedy wystarczy nauczyć się posługiwać nim w zakresie tworzenia poziomów do DX. Jeżeli już umiesz posługiwać się edytorem poziomów do Unreala, to nauka tego nie zajmie ci dużo czasu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 16:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AtheiX Znajdź więcej post'ów przez  AtheiX Dodaj AtheiX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AtheiX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

A ja chcialbym powiedziec, ze na tym boardzie siedza prawie same lumpy, dla ktorych ciezkim wysilkiem fizycznym jest siegniecie po piwo do lodowki, a co dopiero klikanie w programowanie, o.

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 16:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Gazdzik
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Nordland

ooo insmac juz nie mowisz kmiot i lanser, tylko lump. Ciekawe... . Zreszta niewazne, bo w sumie to i tak masz racje .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 18:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Gazdzik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Gazdzik Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Gazdzik Dodaj [FPP]Gazdzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Gazdzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

Lump to okreslenie bardziej pozytywne, wyzsza kategoria Kmiot i lanser to plebs :>

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 20:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Gazdzik
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Nordland

quote:
Napisane oryginalnie przez insmac*1337
Lump to okreslenie bardziej pozytywne, wyzsza kategoria Kmiot i lanser to plebs :>


dobrze wiedziec :>

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 21:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Gazdzik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Gazdzik Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Gazdzik Dodaj [FPP]Gazdzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Gazdzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]glan
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Gdańsk

insu przewalone co chwila cos nowego ci odbija :}

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 21:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]glan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]glan Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]glan Dodaj [FPP]glan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]glan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
insmac*1337
lump



Zarejestrowany: Apr 2004
Lokalizacja: Krakow

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]glan
insu przewalone co chwila cos nowego ci odbija :}


Czlowieku...uczelnia robi papke z mozgu...szczegolnie agieh

__________________
Nie wszyscy pana w dupe kopną, są ludzie bez nóg...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-04-2005 21:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil insmac*1337 Znajdź więcej post'ów przez  insmac*1337 Dodaj insmac*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać insmac*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:50.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions