Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Mapa na podstawie ostatniej sceny z filmu "Saving Prv. Ryan"
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
spanzik
fear the newbie



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wuwua

Question Mapa na podstawie ostatniej sceny z filmu "Saving Prv. Ryan"

Wiekszosc z was zapewne ogladala ten film, napewno z zajawy dla wolfa , lub tez jak ja , bo to poprostu swietny film. Pamietacie ostatnia scene - obrona mostu (jednego z 2 pozostalych na linii frontu) alianci maja obronic ten most za wszelka cene - niemcy przekroczyc go dywizjami pancernymi. To the point taka mapa zostala juz zrobiona , nazywa sie ut_rommel jest wykonana powiem szczeze swietnie , szczegoly sa te same co w filmie (dzwonnica , kafejka , nawet muzyczka Edith Piaf <- nie wiem jak sie to pisze) sek w tym zeby ta mape tylko powiekszyc. Generalnie polowa roboty jest zrobiona trzeba by tylko przekonwertowac te mape (o ile sie da!) z urbanterror

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-01-2002 11:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil spanzik Znajdź więcej post'ów przez  spanzik Dodaj spanzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać spanzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

Re: Mapa na podstawie ostatniej sceny z filmu "Saving Prv. Ryan"

quote:
Napisane oryginalnie przez [TC]sp@nz
Wiekszosc z was zapewne ogladala ten film, napewno z zajawy dla wolfa , lub tez jak ja , bo to poprostu swietny film. Pamietacie ostatnia scene - obrona mostu (jednego z 2 pozostalych na linii frontu) alianci maja obronic ten most za wszelka cene - niemcy przekroczyc go dywizjami pancernymi. To the point taka mapa zostala juz zrobiona , nazywa sie ut_rommel jest wykonana powiem szczeze swietnie , szczegoly sa te same co w filmie (dzwonnica , kafejka , nawet muzyczka Edith Piaf <- nie wiem jak sie to pisze) sek w tym zeby ta mape tylko powiekszyc. Generalnie polowa roboty jest zrobiona trzeba by tylko przekonwertowac te mape (o ile sie da!) z urbanterror

temat ten poruszylem 11-12-2001 23:43 w topicu Przecinka: "Custom map by me !"
...Od siebie chcialbym zaproponowac konwesje mapki z modu do q3 Urban Terror - dm_ROMMEL. Sa chyba juz dostepne konwertery map q3-rtcw. Jesli ktos nie widzial mapy lub nie gral w urban terror to jest tam otoczenie jak w koncowej bitwie z "Saving Private Ryan" - zrujnowane miasteczko, obrona przyczułku, mostu przed kontratakiem Niemców. Skoro w rtcw jest mapa (dm_baech) ktora wszystkim kojarzy sie z poczatkowa scena z Ryana to pomyslalem ze swietna by byla i ta mapa. Oczywiscie gdyby tylko kierowac sie samymi zalozeniami tamtej mapy (cholera tak mnie tam ujelo jak w zrujnowanej francuskiej cafe gral jeszcze gramofon z Edit Piaf), bo byla w sumie mala. Misja byla by oczywiscie ofensywna dla Axis a ich cele to coz, trzeba wiele rzeczy rozpatrzyc np zapewnic obu stronom drogi tak zaplanowane zeby nie bylo mozliwosci zbyt wczesnego znalezienia sie ktorejs ze stron przy punktach respawnu wroga, celami misji etc. Podoba mi sie jak zrobiono mape Comunique z rtcw: tam jest tak zaplanowana droga obu stronom ze gdy wszyscy rusza w jednym kierunku spotkaja sie w takim korytazu ze skrzyniami tuz przy radarze. Nie ma szans ze Allys dotra do radaru pierwsi. Powracajac do mapy Rommel, super jakby dac np. pojazdy opancerzone, transportery dla piechoty, albo np taki pociag opancerzony z wierzyczkami to by bylo cool! Raczej ciezko by bylo wprowadzic sterowanie pojazdami (lub to wcale niemozliwe) ale zrobic ze taki transporter ma ustalona droge i sam sie zatrzymuje...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-01-2002 15:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
spanzik
fear the newbie



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wuwua

v583

mielismy ten sam pomysl fakt faktem ze taka mapa byla by kozakca

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-01-2002 16:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil spanzik Znajdź więcej post'ów przez  spanzik Dodaj spanzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać spanzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Saari
Niebieska Maskotka



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Krakoof sity

Noooo Taka mapka to niezly pomysl

A film byl swoja droga swietny

__________________
saari.deviantart.com

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-01-2002 16:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Saari Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Saari Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Saari Dodaj [FPP]Saari do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Saari prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Noooo Taka mapka to niezly pomysl

A film byl swoja droga swietny



a ja chce gwiazde smierci 1:1

Tak serio to slysze tez wiele glosow zeby konwertnac mapke z MOHa - ala bitch ponoc zasysa. Ja MOHa nie tykalem nie wiem jak to wyglada, ale moze rzeczywiscie warto?


A moze cos w zabudowaniach ala polska wies w zimie, lub powstanie warszawskie w snesie jakis tam fragment maly miasta, jakies kanaly, barykady, obrona np obrona budynku banku czy poczty etc + walki uliczne i w kanalach.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-01-2002 07:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 23:22.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions