Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Do maporobów - pytanie
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Nimrod
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Lightbulb Do maporobów - pytanie

Mam problem. Jaką teksturę użyć z common, aby obiekt (np. krata) był nie do przejścia a można było przez niego strzelać? Metoda prób i błędów niestety nie zdała rezultatu. Sprawdzałem tekstry z mp_beach na qtk radiancie ale niestety też bez efektu...

__________________
Nimrod

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-02-2002 21:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Nimrod Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Nimrod Znajdź więcej post'ów przez  Nimrod Dodaj Nimrod do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Nimrod prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Re: Do maporobów - pytanie

quote:
Napisane oryginalnie przez Nimrod
Mam problem. Jaką teksturę użyć z common, aby obiekt (np. krata) był nie do przejścia a można było przez niego strzelać? Metoda prób i błędów niestety nie zdała rezultatu. Sprawdzałem tekstry z mp_beach na qtk radiancie ale niestety też bez efektu...

?
Juz bylo tutaj o tym.

Robisz boxa dajesz mu - MISSILE CLIP pozniej zaznaczasz jedna scianke i dajesz na nia jakas alphe .. i gotowe.
Lub: Robisz Box... ladujesz na calosc - NODRAW.. i na jedna scianke - jakas Alphe... Duplikujesz go... i na kopie dajesz PLAYER CLIP... albo... itp itd...
Jak patrzyles na bicza...jesli tego nie zauwazyles? :P

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-02-2002 02:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:34.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions