Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Taktyki na mapy
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
naprany
Member of BiA_clan



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Radomsko

Lightbulb Taktyki na mapy

Pewnie myslicie ze znajdziecie tu taktyki na poszczegolne mapy w pure... Otoz nie ale milo by bylo gdyby ktos podzielil sie wiedza jak grac np. na base... Pomogloby to slabszym klanom i nie tylko grac lepiej i podniosloby poziom rozgrywek w Polsce. Zauwazylem duze dysproporcje umiejetnosci poszczegolnych klanow w zgraniu oraz brak taktyk w prowadzeniu walki. Oczywiscie POISON powie ze nie uzywa jakies taktyki na tym etapie ligi etc., ale wiadomo ze jest sposob na zatrzymanie przeciwnika na dluzszy czas wychodzac na plaze za mur; wazne jest tez utrzymanie radia przez allies itd. (a przeciez to juz buduje taktyke). Wybaczcie ale niektore klany niewiedza sporo i ja sam sie przyznaje... Nie chcialbym zeby stal sie "monopol" na tym polu, a wyniki typu 8:0 czy 7:1 zniechecaja inne klany do podejmowania rownorzednej walki.
Nie chodzi tu o poziom poszczegolnych graczy bo wiemy doskonale ze to sprawa drugozedna (aczkolwiek istotna). Mam nadzieje ze ten watek bedzie budujacy.

pozdrawiam naprany

__________________


# B i A _Clan
B i A| Server FFA 195.114.173.143: 27961

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-03-2002 14:02
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil naprany Znajdź więcej post'ów przez  naprany Dodaj naprany do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać naprany prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

dema sa mozna ogladac wiekszosc to FFA hehz.
Dobrym pomyslem jest obrona strefowa, czyli przydzielenie danych graczy na stale do strefy jakiejs np radar 02. Pozniej wystarczy tylko wskazac im pozycje i bron/klase przez automatycznie spelniaja konkretnie jakies zadania. Ogranicza to chaos i ulatwia orientacje gdzie kto jest/powinien byc w danej chwili. No.1 to jasny przeglad pola walki: widze 4czerwone nicki np, to wiem obrona 02 wyrznieta, trzeba pomoc az zajma pozycje nowi z respa itp. albo sie cofnac. Na tej prostej zasadzie mozna budowac wiele taktyk. Typowa taktyka jest obrona 02 ciezka i 01 sniper/pf i np Lt. + lotna brygada od strony north tower mogaca sie przemieczac szybko i wspierac obrone np 02. lub 01 jesli tam glowny atak idzie. Przy czym ludzie z 02 maja czas dojsc i dolaczyc do obrony 01. Widac na demach to tez chyba u fuzz. Fakt faktem ze wiekszosc klanow nie uzywa w sezonie regularnym nic co NIE jest znane z FFA. Trzymajac kruczki na pozniej. No ale dziwic sie chyba nie mozna. Mnie osobiscie zaskakuje wybieranie base czy depot. Kazdy szanujacy sie klan jest gotowy do walki na kazdej mapie, ale te sa wyjatkowo ciezkie.. nie wspomne o das bot. O wiele mniej wysilku trzeba na mapach wyrownanych typu beach czy village, assault. Gdzie duze znaczenie ma jednak skill i taktyka, nie samam mapa, ktora juz na czesc oferuje przewage jednej ze stron. Dla mnie to sa tzw. remisowki czyli 2 klany o tym samym skillu +/- maja tam remisy, czesto klan sredni vs dobry tez wyjdzie z 2:2 z takich map...

I tu uklon dla TC ktore wybralo mape das bot, i po krotkiej argumentacji z mojej strony wybralo beach. Brawo, naprawde piekne postawa. Mozna przegrac i wygrac fair, albo na fuxa nie oddajacego mozliwosci teamow.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2002 02:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ProspeR
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

Coz nie oczekujcie, ze odslonimy od razu wszystkie "kruczki", ktore jakby nie bylo zostaly" odkryte po wielu wspolnych treningach i probach. Mysle ze "slabsze" klany powiny sie opierac na demkach z ligi, a co najwazniejsze duzo wspolnie grac, i tworzyc w klane mini-teamy, majace na celu dogranie sie i zrozumenie kilku grup udezeniowych . Niezle jest tez zastosowanie RW do komunikacji i wybranie jednego (dwoch) dowodcy ktory bedzie kierowal gra zespolu w czasie meczu .
przede wszystkim nie starajcie sie grac ffa, a w sposob zorganizowany i grupowy. jak wybija polowe grupy to warto sie zastanwic czy jest sens atakowac, czy moze warto poczekac na respawn kolegow i udezyc cala grupa....
Jeszcze jedna sprawa, pewnie niektorzy zauwazyli ze jak gra 2 czlonkow z jednego klanu to czesto siebie wspieraja "ingorujac" innych". To po prostu powoduje bardzej wydajna gre, gdyz takie osoby wspieraja sie caly czas, a nie biegaja same ginac najczesciej w ten sposob.
Reasumujac GRA ZESPOLOWA na piewszym miejscu. A jak pewnie niektorzy zauwazyli posiadanie jednego taga przed ksywka nie powoduje od razu ze klan xxx gra zespolowo

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2002 13:03
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ProspeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ProspeR Znajdź więcej post'ów przez  ProspeR Dodaj ProspeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ProspeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 06:40.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions