.
wg mnie usytowanie historyczne wolfa (w istocie super) nie jest najwazniejsza sprawa , a chodzi o engine , dlatego ta gra jest swietna jest powolna a zarazem szalenie dynamiczna to udalo sie swietnie tworcom , rownie dobrze moglibysmy grac oddzialami specjalnymi , albo jakimis kosmicznymi ludkami , w/g mnie za swietnosca tej gry przemiawia fizyka , podzial graczy na role , (medi LT etc.) i KONIECZNOSC grania w grupie. Tym wlasnie wolf zaskarbil sobie taka ilosc graczy , dlatego stal sie platforma turniejowa. Co najciekawsze , niewazne ile czasu sie gra , i ile razy powtarza sie dany schemat (syndrom przypisany przez Xceed'a) to zawsze jest inaczej i nigdy nudno. Najbardziej jestem zdziwiony ze w wolfa ciezko popasc w rutyne jak w innych grach tu tego nie ma zawsze cos nas zaskakuje , ilez to razy ktos stal i byl pewien co sie stanie przez najblizsze 10 sek i nagle bam , ktos zdejmuje mu kask . IMHO nie ma lepszego multiplayera FPP od wolfa w chwili obecnej , owszem beda gry ktore przewaza szale na swoja strone ale tylko w pojedynczych kwestiach , poniewaz calosciowo pod wzgledem smaczkow , grywalnosci , otoczki i wreszcie samej gry RTCW i tak wygra i bedzie trzymal ta pozycje , do czasu Q4 wtedy rozgorzeje dopiero walka , prawda jest taka ze ID nie ma rownych sobie w temacie FPP (wiem wiem WOLF jest NERVE) i tak juz bedzie zawsze
pozatym kazdy z nas chyba pyka w inne gierki zeby choc na chwile uwolnic sie od upierdliwego teamowego v22 ktory czeka na lojta jak na dostawce pizzy 
Pozdrowka
__________________
Newbie
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|