Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Urban Terror > UrT 3.2
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
voytas
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jun 2002
Lokalizacja: Ziemia

Lightbulb UrT 3.2

Az dziw bierze, ze nie powstal jeszcze watek o tej nowej wersji. Chciałbym sie z wami podzielić swoimi skromnymi odczuciami i zauważonymi elementami.

Już od 3.1 mam problemy z płynnością gry: spadek fps-ów jest widoczny i w trakcie 'spięcia' z zawodnikiem z druzyny przeciwnej klatki spadaja nawet ponizej 20. to jest rzeczą o tyle dziwną, ze jeszcze za czasów 2.6 nie miałem takich rpblemów(wyciagałem ~55 ) a w międzyczasie nie usprawniałem komputera. w 3.2 spadek fps-ów jest jeszcze bardziej widoczny (już nawet czasem nie mam ochoty grać jak widze, ze plansza to ut_mines . sic!).

zauważalnym plusem natomiast jest przywrócenie M4 (minusem jego dzwięk - już mogli dać z LR300) ale to nie wplywa na jakość gry.

Chciałbym jasno powiedzieć natomiast, że wielkim atutem UrT jest i pozostała dynamika gry, która przewyższa wszytkie inne gry tego typu. Ten tak ważny element gry dopracowany został w szczególach.
Miałem okazje pograć ostatnio w Call of Duty: gra swoim realizmem historycznym i wizualnym powala na kolana. W niej dopiero zauważyłem, ze mimo różnych bajerów graficznych, przy włączonym prawie wszystkim na max gra działa bez zastrzeżen. Ojoj!, żeby kod UrT był tak zoptymalizowany (może wersje 4 napisą od nowa.
Gra w Multi jest płynna i równie realistyczna jak w tyrbie Single. Gra jest nowsza i korzysta pewnie bardziej z zasobów komputera. jednak w jej wypadku praca nad nią nie była darmowa co się odbiło w róznych bajerach (programistycznych, graficznych) ale .... grywalnością w tybie Multi nie równa sie nawet do pięt UrT co jest dla mnie ważniejsze niż te kłopoty z fps-ami i dlatego dalej będe grał w UrT (no chyba, ze już w ogóle strace płynność gry a grawalnośći dynamika sie ulotni).
Nice job SID!

__________________
Voytas
audaces fortuna iuvat

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-01-2004 10:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil voytas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do voytas Znajdź więcej post'ów przez  voytas Dodaj voytas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać voytas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
disKret
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2003
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

no to jedziemy...

1. Czas płynie dalej. Sprzęt się starzeje. Nie narzekajmy na spadek fps-ów. Wiadomo lepszej jakości tekstury i dźwięk = większa sprzętożerność.

2. Zauważyłem, że dużo osób narzeka na wysoką headotrafność M4. IMHO to tylko przypadek. Najprawdopodobniej jest to kopia kodu LR300 z obniżoną jedynie szybkostrzelnością, innym modelem graficznym i dźwiękowym.

3. Podobno nic nie mieszali w kodzie -> w takim razie, dlaczego występuje bug z podciąganiem się? Podpowiedź jeszcze nie sprawdzona: podobno jeśli ustawi się maxfps na ~80 to problem znika

4. Czekamy na następnego fix'a, który usunie drobne bugi w stylu brak textur. Wydawać by się mogło, że po wpadce z 3.0 taki błąd się nie powtórzy. Niestety beta-testerzy zawiedli, albo ich spostrzeżenia nie zostały uwzględnione.

5. Niech w końcu zmienią engine. Wszystko inne będzie kosmetyką, bo widać, że coder'zy stracili chęci do grzebania w kodzie, który z góry wiadomo będzie niedługo zbyt przestarzały i mało konkurencyjny. Gdyby świat nie był taki do dziś byśmy grali w FPP na enginie Wolfensteina 3D. Kto to jeszcze pamięta

__________________
In nature, nothing is ever right. Therefore, if everything is going right ... something is wrong.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-01-2004 13:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil disKret Znajdź więcej post'ów przez  disKret Dodaj disKret do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać disKret prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PAPUGa
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: w stolycy

Re: no to jedziemy...

quote:
Napisane oryginalnie przez disKret
dziś byśmy grali w FPP na enginie Wolfensteina 3D. Kto to jeszcze pamięta



ja.
teraz to nie do uwierzenia, ale nawet sobie nie wyobrażacie ile drżeń serca powodowało zbliżanie się do załomu korytarza, przechodzenie obok otwartych drzwi w tej 2D grafice ... słowem: wszystko się mogło zdarzyć, szczególnie 386SX25

__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi śmiecie?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-01-2004 20:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil PAPUGa Znajdź więcej post'ów przez  PAPUGa Dodaj PAPUGa do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
disKret
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2003
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Wolf 3D

Piękne czasy. Wtedy jeszcze nikt nie wiedział, że da się grać myszką
Pamiętam do dziś przechodzenie każdej planszy po kilka razy, żeby znaleźć wszystkie secrety... Później wyszła "Spear of Destiny". A później to już tylko Doom i prymat ID na rynku FPP. Nie wiem jak wy ale ja czekam na Half-Life 2 jak na zbawienie. Filmik z targów rzucił mnie po prostu na kolana i nie pozwala wstać do dzić.

__________________
In nature, nothing is ever right. Therefore, if everything is going right ... something is wrong.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-01-2004 06:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil disKret Znajdź więcej post'ów przez  disKret Dodaj disKret do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać disKret prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Krzysiek1
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2003
Lokalizacja:

Nie wiem jak Was ale mnie już to wk..wia jak nie moge się poddzwigać w grze na niektórych serwerach, a na nie których nie mam takich problemów. Ten bug mam nadzieje że zostanie wyeliminowaby bo w wersji 3.1 nie miałem takich jaj. No musze powiedzieć że jestem gorzko niezadowolony tylko i wyłącznie skiż tego buga ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2004 02:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Krzysiek1 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Krzysiek1 Znajdź więcej post'ów przez  Krzysiek1 Dodaj Krzysiek1 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Krzysiek1 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
forever
r3surrection.net



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: /dev/urandom

Ja tam nie mam żadnych problemów z podciąganiem... wszystko jest ok...

(no moze nie w realu w realu nie da rady )

szczerze mówiąc samo UrT nie przeszkadza mi w niczym, nowe wersje nawet mi sie podobają - jedyne co daje popalić to nasza polska siec...

__________________
oczywiście się mylę i nie mam racji ani pojęcia o tym co piszę...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2004 08:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil forever Znajdź więcej post'ów przez  forever Dodaj forever do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać forever prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
GruBk4
_o/



Zarejestrowany: May 2003
Lokalizacja: Gliwice

co tu duzo mówic o urt 3.2 mi sie gra dobrze, ale brakuje mi troche gry na nowych mapkach . do głosu z m4 idzie sie przyzwyczaic chociaz na początku myslałem ze to odgłos sr8 pozostaje nam czekac na p90 itp.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2004 19:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil GruBk4 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do GruBk4 Znajdź więcej post'ów przez  GruBk4 Dodaj GruBk4 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać GruBk4 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:44.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
 

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest OFF.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions