no to jedziemy...
1. Czas płynie dalej. Sprzęt się starzeje. Nie narzekajmy na spadek fps-ów. Wiadomo lepszej jakości tekstury i dźwięk = większa sprzętożerność.
2. Zauważyłem, że dużo osób narzeka na wysoką headotrafność M4. IMHO to tylko przypadek. Najprawdopodobniej jest to kopia kodu LR300 z obniżoną jedynie szybkostrzelnością, innym modelem graficznym i dźwiękowym.
3. Podobno nic nie mieszali w kodzie -> w takim razie, dlaczego występuje bug z podciąganiem się? Podpowiedź jeszcze nie sprawdzona: podobno jeśli ustawi się maxfps na ~80 to problem znika
4. Czekamy na następnego fix'a, który usunie drobne bugi w stylu brak textur. Wydawać by się mogło, że po wpadce z 3.0 taki błąd się nie powtórzy. Niestety beta-testerzy zawiedli, albo ich spostrzeżenia nie zostały uwzględnione.
5. Niech w końcu zmienią engine. Wszystko inne będzie kosmetyką, bo widać, że coder'zy stracili chęci do grzebania w kodzie, który z góry wiadomo będzie niedługo zbyt przestarzały i mało konkurencyjny. Gdyby świat nie był taki do dziś byśmy grali w FPP na enginie Wolfensteina 3D. Kto to jeszcze pamięta 
__________________
In nature, nothing is ever right. Therefore, if everything is going right ... something is wrong.
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|