Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Off Topic > O niczym konkretnym w sumie > Nie konsekwencja w filmach.
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Jarek
Pop Shop Boy :P



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: West Yorkshire

Nie konsekwencja w filmach.

Jechalem sobie dzisiaj busem i od tak jakos przypomnial mi sie ( jako ze na "fali" ) M.Reloaded.

Zaczne od sceny przemowienia Morph'a w Zionie. W pewnym momencie mowi on "4 over 100 years we fight those mashines..."
I tu sie robi zagwozdka kiedy oglądamy dalej ten sam film. Pod sam koniec, podczas slawnej juz chyba rozmowy Neo z Architektem. Architekt wspomina poprzednia wersje matrixa, i jak to ona sie nie sprawowala bo (bla bla bla) i ze musieli stworzyc program od nowa, na podstawie ludzkiej historii - i w tym momencie, na monitorach w tle widać urywki starych filmów z II WWW. Co jest nie tak ? Once again : morfeusz mowi 100 latach walki z maszynami - czyli od ostatniego zniszczenia zionu minelo <> 100 lat. Nowa wersja matrixa, powstala po II WWW, a o ile mnie pamiec nie myli od jej zakonczenia minelo nie cale 60 lat

Podsumowując : "Nowy" Zion trwa od ~100 lat, a nowy matrix ~60 lat. Zgodnie z tym, ci juz wyzwoleni, po 40 latach byli swiadkami reboota matrixa ?

To od tylko taki maly przykladzik czego to mozna sie przypadkiem wsumie doszukac w fabule filmu

Coś podobnego mozna bylo zobaczyc w terminatorze 2, dopuki nie pojawila sie czesc 3cia. W momencie kiedy plany procka sky net'u, sam uszkodzony procek, łapka i arnie zostali zniszczeni, calosc powinna wrocic do punktu wyjscia, w tym przypadq, czasu z pierwszej czesci, kiedy pierwszy arnie pojawia sie ( w tym wypadq nie powinien wogle istniec ) zeby skillic S.Connor .

Znajdzie ktos jakies podobne przyklady ?

__________________
And as soon as I belong, than It's time I dissapear

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-11-2003 19:02
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jarek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Jarek Znajdź więcej post'ów przez  Jarek Dodaj Jarek do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

Ogladasz uwaznie, ale jednak za malo uwaznie. W pierwszej czesci, zaraz po tym jak Neo zostaje odlaczony od Matrixa jak siedzi w swojej kabinie i przychodzi do niego Morpheus pyta sie go "Where are we?" na co Morhpeus odpowiada mu "You should ask *when* are we?" Na co M. odpowiada mu, ze z tego co wiedza to jest rok ok. 2199. A Matrix zostal stworzony tak, zeby przedstawial swiat z konca XX wieku.

Sorry, ze obalilem twoja teorie

Ale ku twojej uciesze tutaj pojawia sie kolejny bug.

Architekt w tej samej scenie co wspomniales mowi o tym, ze Matrix byl juz reloadowy bodajze 5 razy. Znaczylo by to, ze bylo juz 5-ciu Wybrancow, Zion byl niszczony 5 razy, a i caly bunt ludzi odbywal sie juz 5 razy. W sumie wychodziloby to na ~500 lat A nie max. 200 wg Morpheus'a. Choc oczywiscie ludzie mogli zle ocenic aktualna date (bo niby w jaki sposob mieliby to zrobic?).

Cos jeszcze mialem....

W filmach czasem widuje podobn niekonsekwencje, ale ostatnio ciagle mnie przesladuja cienie kamer w roznych teledyskach (np. Dido - "White Flag" jak idzie do swojego pokoju z zakupami to na torbe pada cien).

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-11-2003 21:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AlieneK
KOSZ




Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Kontener na kolorowe szkło

Bodajze w bad boys 2 był cien helikoptera na moscie

btw. w Matrxie 1 jak trinity leci kopterem z Neo a ten trzyma morfeusza to widac w pewnym moemencie line

sam to znalazlem

__________________
gg: 1854672 | blog | http://kosz.fpp.pl | Kawa

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-11-2003 22:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AlieneK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do AlieneK Znajdź więcej post'ów przez  AlieneK Dodaj AlieneK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AlieneK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]glan
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Gdańsk

jesli ktos ogladal film "cisnienie" o lodzi podwodnej to tam sa fajne bugi...
chociazby: w pewnym momencie poszycie zewnetrzene lodzi podwnodnej, antena i kilka jeszcze wystajacych czesci zostaje poprostu rozerwane/oderwane przez haki atakujacych lodz podwodna statkow.. dzieje sie to tak na poczatku filmu ece... efekt taki ataku ze lodz ma efektowna dziure przez pol poszycia, antena wyrwana itp... a potem jak sie film oglada to lodz jakby ze stoczni wyplynela po naprawie, ani jednej dziury, wszystko na swoim miejscu.. ;} troche mie to rozbawilo przez co klimat filmu dla mnie troche ucierpial :}

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-11-2003 22:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]glan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]glan Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]glan Dodaj [FPP]glan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]glan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
deathcrush
łobuz



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja:

www.moviemistakes.com kiedyś coś takiego było

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-11-2003 23:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil deathcrush Kliknij tutaj by wysłać e-maila do deathcrush Znajdź więcej post'ów przez  deathcrush Dodaj deathcrush do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać deathcrush prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jarek
Pop Shop Boy :P



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: West Yorkshire

No wlasnie. Nie do konca chodzilo mi o bledy tego typu - tylko nie przewidziane luki w fabule

__________________
And as soon as I belong, than It's time I dissapear

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 00:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jarek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Jarek Znajdź więcej post'ów przez  Jarek Dodaj Jarek do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KKPhGS
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
to na ~500 lat A nie max. 200 wg Morpheus'a.



Sweep. tu z kolei ty popelniles blad, ktory mozna zobaczyc dopiero po obejrzeniu M3:

_____________
uwaga spoilerek
bez podawania fabuly, ale z mala podpowiedzia, jesli chcecie uniknac konfrontacji z textem spojrzcie w sliniace sie oko.

tak naprawde nikt nie powiedzial ile trwala kazda kolejna iteracja matrixa, ktorych wedle slow architekta bylo siedem (dwie pierwsze: zupelnie nieudane, piec kolejnych uwzgledniajacych ludzką potrzebę dokonywania wyboru), kluczem sa slowa architekta: "to juz szosty raz, jak niszczymy matrix i idzie nam to coraz lepiej"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 10:13
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Fausto
kto mi tu zmienia :< lame



Zarejestrowany: Jun 2002
Lokalizacja: rl low -> RA + MH

I wyjdzie na to ze sami bedziecie obalac swoje teorie btw - za cos ludzie ktorzy czytaja fabule po pare[dziesiat] razy dostaja ten swoj hajs...

__________________
Redaktor naczelny http://qw.fpp.pl || Autor www.psychomod.tk || Clan Leader www.EIDclan.org || Admin mp3.wsisiz.edu.pl || Admin sexy.frag.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 13:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Fausto Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Fausto Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Fausto Dodaj [FPP]Fausto do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Fausto prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bizonek
def



Zarejestrowany: Dec 2000
Lokalizacja: 53°07'14.6" N 23°06'10.2" E

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Fausto
I wyjdzie na to ze sami bedziecie obalac swoje teorie btw - za cos ludzie ktorzy czytaja fabule po pare[dziesiat] razy dostaja ten swoj hajs...

Bo pewnie Scenopis tego nie przewidział

__________________
Trzeba być gorszym, by potem stać się lepszym
Trzeba być głupim, by móc stać się mądrzejszym

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 13:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bizonek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bizonek Znajdź więcej post'ów przez  bizonek Dodaj bizonek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bizonek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MaslaV
koduję bezwzrokowo



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Łomianki Fabryczne

quote:
Napisane oryginalnie przez AlieneK
Bodajze w bad boys 2 był cien helikoptera na moscie



Brudzie nieumyty, w scenie pościgu na moście w jednym ujęciu było widać bardzo wyraźnie helikopter którym też kręcono to ujęcie.

__________________
Każdy ładnie cztery elementy jednych tchem wymienia i ja też je wymienię, co tak będę głupio stał to: pieniądze, forsa i oczywiście szmal.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 15:02
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MaslaV Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MaslaV Znajdź więcej post'ów przez  MaslaV Dodaj MaslaV do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MaslaV prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AlieneK
KOSZ




Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Kontener na kolorowe szkło

quote:
Napisane oryginalnie przez MaslaV
Brudzie nieumyty, w scenie pościgu na moście w jednym ujęciu było widać bardzo wyraźnie helikopter którym też kręcono to ujęcie.


no to głupi cycu właśnie mówie o tym kopterze.

__________________
gg: 1854672 | blog | http://kosz.fpp.pl | Kawa

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 15:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AlieneK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do AlieneK Znajdź więcej post'ów przez  AlieneK Dodaj AlieneK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AlieneK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

quote:
Napisane oryginalnie przez KKPhGS
tak naprawde nikt nie powiedzial ile trwala kazda kolejna iteracja matrixa, ktorych wedle slow architekta bylo siedem (dwie pierwsze: zupelnie nieudane, piec kolejnych uwzgledniajacych ludzką potrzebę dokonywania wyboru), kluczem sa slowa architekta: "to juz szosty raz, jak niszczymy matrix i idzie nam to coraz lepiej"


No ale na logike biorac... Bylo juz kilku Wybrancow... Kilka Zionow. Jedna iteracja musiala trwac przynajmniej XX-lat... IMO

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 16:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KKPhGS
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

tak, ale dlugosc pojedynczej iteracji Matrixa nie jest wyznaczana z gory, zalezy od trafnosci zalozen poczatkowych wg ktorych stworzona jest Macierz (tak przynajmniej mozna wywnioskowac po obejrzeniu trylogii).
pelne wyjasnienie byloby maxspoilerem, takze poczekajmy kfile.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-11-2003 21:26
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
deathcrush
łobuz



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja:

http://www.onet.pl/bc7

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-11-2003 08:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil deathcrush Kliknij tutaj by wysłać e-maila do deathcrush Znajdź więcej post'ów przez  deathcrush Dodaj deathcrush do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać deathcrush prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:19.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions