Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Aliens vs. Predator > Szybkie Strzelanie Snajperką
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Kaczka
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2004
Lokalizacja: Warszawa

Post Szybkie Strzelanie Snajperką

Gracze z którymi gram w klanie i spędzam całe noce na serwerach używają szybkiego strzelania snajperką (tylko o ten trik sie rozchodzi) od bardzo dawna. Z uwagi że nie gram nigdy człowiekiem, na początku wcale nie zwracałem na to uwagi (nie przeszkadzało mi to ani trochę). Wiem dobrze o tym, że nikt nie wyszedł na tym lepiej gdy grał ze mną (nawet zostałem poinformowany o tym). I nie chodzi o to czy ktoś umie/nieumie się przed tym bronić albo samemu tego używać (gratuluję wszystkim którzy tak mówią poziomu myślenia, zaraz wróce do tego tematu).

Po którymś z kolei pojedynków ligowych dowiedziałem się z trzeciego źródła, że nasi przeciwnicy nie byli zadowoleni ze stosowania przez nas tego triku. Mówili że to niesprawiedliwe itp. Wtedy zaczęliśmy się powoli zastanawiać nad tym zjawiskiem. Wcale nie odrazu, doszliśmy do wniosku, że mają rację i postanowiliśmy przestać używać triku, także na codzień. Na początku mieliśmy dużo spięć, podziałów zdań a nawet załamań (większa część składu to snajperzy), ale w końcu wszyscy się zgodzili, że to był dobry pomysł. Wtedy uważaliśmy że tylko my przeginamy pod tym względem, dlatego myśleliśmy, że jak zaczniemy grać normalnie to problem zniknie całkowicie. Okazało się jednak że to powszechne zjawisko (albo raczej już powszechne). Zaczęliśmy rozmawiać z ludźmi od ligi oraz graczami, bo mieliśmy nadzieję, że im też zależy na tym aby gra trzymała poziom i była przyjemnością dla wszystkich, włącznie z nowicjuszami. Myliliśmy się - trudno. Mimo tego nie chcemy nikogo zmieniać, ani dochodzić swoich racji. Każdy gra tak jak chce i z kim chce.

Porównywanie szybkiego strzelania snajperką (będę pisał w skrócie SSS*) do używania alienem ogona, predatorem pistoletu czy dysku, marinem granatnika oraz sterowanych rakiet jest żałosne do granic możliwości. Tak się składa, że wszystkie te bronie oraz metody ich używania zostały oddane w nasze ręce przez autorów gry, którzy stworzyli je po to aby ich używać. Jednakże SSS to ominięcie ograniczeń jakie ustanowili ci sami autorzy, a to chyba jest jakaś różnica! Szybkie strzelanie pulsem to też coś innego, bo oddawania strzału przyciskiem odpowiedzialnym za strzelanie nie można nazwać oszustwem. Można to zaliczyć (chyba) do jednego z błędów gry (że pulse wolniej strzela ogniem ciągłym), ale ciężko tu mówić o oszustwie. (osobiście nie będę strzelał szybko pulsem, chociażby aby pozostać w porządku w stosunku do snajperów, ale to tylko moja decyzja).

W obecnych czasach podczas gry liczy się tylko miejsce zajmowane na serwerze (np. SKY czy WS). Łatwo to zauważyć, bo większość graczy gdy oszacuje że nie zakończy pojedynku w czołówce normalnie znika z serwera. Ten sam efekt ogląda się też gdy ktoś zginie 5 razy pod rząd. Objawia się to również ścisłym doborem broni i ras do aktualnych warunków. (Wcale na to nie narzekam, broń boże, bo każdy ma prawo grać tak jak chce). Każdy "Fragmaster" tylko szuka sposobu na ubicie większej ilości przeciwników w jeszcze szybszym czasie. SSS to kolejny doskonały tego przykład. Trik najlepiej się sprawdza na nowicjuszach, ale to przecież nieistotne, powiemy w razie czego, że to lamuchy nie umiejące grać uciekają z płaczem z serwera. A my jesteśmy mistrzami, w końcu opanowanie tego triku nie było łatwe i zajęło trochę czasu, ale opłacało się... mamy większą przewagę i to legalnie. Szkoda że tak niedopracowana gra, przepełniona tyloma błędami, jest jeszcze bardziej szmatławiona przez samych graczy.


* Dla niewtajemniczonych: (SSS) szybkie strzelanie snajperką to taki trik, który pozwala znacznie przyspieszyć przeładowanie broni. Jeśli snajper dobrze wytrenuje taką umiejętność, będzie mógł pozbyć się w parę sekund całego magazynku, bez konieczności odczekiwania dłuższej przerwy między strzałami. Jest to ominięcie ograniczenia, które autorzy gry nadali snajperowi. Legalne wykorzystanie błędu gry do zdobycia większej przewagi nad przeciwnikiem.

__________________
Death is only the beginning.

Edytowane przez Kaczka dnia 19-01-2004 o godz. 17:34

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-01-2004 05:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Kaczka Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Kaczka Znajdź więcej post'ów przez  Kaczka Dodaj Kaczka do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Kaczka prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KarluS
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2004
Lokalizacja: Katowice

Thumbs up hehehe.....

ave Kacza...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2004 02:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KarluS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KarluS Znajdź więcej post'ów przez  KarluS Dodaj KarluS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać KarluS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 10:58.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest OFF.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions