Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Red Faction > Geo Mode w Red
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Viperos
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznan

Exclamation Geo Mode w Red

W jaki sposob tworzy sie obiekty ktore nie poddaja sie dzialaniu gracza (brak oddzailywania Geo Mode) w Red?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-11-2001 09:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Viperos Znajdź więcej post'ów przez  Viperos Dodaj Viperos do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Viperos prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$p!n#z@
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: kraków

....używa się do tego detail brushes ....air i solid brushes są podatne na działanie goemoda jeśli jednak zrobisz solid brush'a i zaznaczysz is detail w brush properties wtedy takiej bryły nie będzie się dało zniszczyć...

__________________
http://republika.pl/spin_oza

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-11-2001 19:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $p!n#z@ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do $p!n#z@ Znajdź więcej post'ów przez  $p!n#z@ Dodaj $p!n#z@ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $p!n#z@ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Viperos
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznan

zgadza sie do tego znalazlem tez opis w ktorym rozwiazanie problemu polega na zadaniu w level properties hardness calej planszy na 100 i pozniej bawienie sie Object'ami geo mode i roznymi wartosciami hardness

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-11-2001 08:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Viperos Znajdź więcej post'ów przez  Viperos Dodaj Viperos do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Viperos prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:49.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions