Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Operation Flashpoint > OPF i sprzęt.
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Mierzej
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Post OPF i sprzęt.

Chciałbym się dowiedzieć na jakim sprzęcie gracie i przy jakich ustawieniach grafiki. Ja na ten przykład pogrywam na PIII733 GeForce 2 MX 32 MB i 128RAM'u. Rozdzielczość 1024x768x16, wyłączone cienie objektów ilość klatek około 10-20, jakość obrazu 6.17 (cokolwiek to znaczy) i całkiem, całkiem. Problem zaczyna się przy misjach z 3 addona. Wtedy komp zaczyna się "zapychać". To chyba wina tych 128 RAM . No cóż, jak się składa kompa u jakieś firmy i dają plombę to jest problem z upgrade'm sprzętu - nie dysponując samochodem dowieźć kompa do serwisu kilkanaście kilometrów nie jest tak łatwo, nie wspominając o czasie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2002 19:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mierzej Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mierzej Znajdź więcej post'ów przez  Mierzej Dodaj Mierzej do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mierzej prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bluesdriver
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Zamość

Przeszedłem opf na Celeronie 433 w komplecie z Rivą m64. Grałem w rozdzielczości 800x600 32 bity. Miejscami mocno haczyło ale dało się grać.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-02-2002 17:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bluesdriver Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bluesdriver Znajdź więcej post'ów przez  bluesdriver Dodaj bluesdriver do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bluesdriver prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Czacha
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Białystok

.. sprzet

Duron 800 / ECS K7VZA(KT133) / 256RAM 133MHz/ GeForce2MX 400/32MB

W benchmarku (config gry) pokazuje mi od 1630 (przy starym, tzn zawalonym systemie) do 1770 (swiezy system, bez zbednych dodatkow). Gram na detalach (opcje graficzne w grze) raczej wysokich: ilosc klatek ok. 9, jakos obrazu na 9-10.
Ustawienia w configu gry pozostawiam na 1700.

800x600x32 i wszystko wlaczone: cienie, W-buffery, texturowanie, T&L itp

Na takich ustawieniach gra mi sie milo i przyjemnie , chociaz przy battelfields tnie mi sie jak dzika ;-)

System Win98se + najnowsze sterowniki do karty graficznej, muzycznej i plyty glownej (VIA 4-in-1 v1.37; VIA Audio 2.20a), directX 8.1PL. Ostatnio cos mi karta dzwiekowa nawala i wywala mi "blu skrin" ze cos tam audio.vxd.. zmienialem sterowniki ale nic nie daje

__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 09:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Czacha Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Czacha Znajdź więcej post'ów przez  Czacha Dodaj Czacha do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Czacha prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]KaT
kierowca bombowca



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Duron 850 / ECS K7VZA(KT133) / 256RAM 133MHz/ GeForce2GTS 32MB
sterowniki nie najnowsze ale najlepsze (na moim sprzecie)
moj wynik to 1870
gram w 1024*768 32 bity wszystko co sie da na full i gra sie super

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 10:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]KaT Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]KaT Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]KaT Dodaj [FPP]KaT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]KaT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bluesdriver
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Zamość

Smile

Widze ze mój config jest najsłabszy. Aktualnie mam Athlona Tb1400, ECS K7S5A, Ati Radeon VE 64 mb i 192mb ram. Jeszcze nie odpalałem na nim Opf. Może za jakiś czas to zrobię...........

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 11:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bluesdriver Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bluesdriver Znajdź więcej post'ów przez  bluesdriver Dodaj bluesdriver do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bluesdriver prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]KaT
kierowca bombowca



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Bielsko-Biała

eee... na takim sprzecie to gra ci wogule nieruszy ;-)))

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 11:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]KaT Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]KaT Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]KaT Dodaj [FPP]KaT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]KaT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przezdzieblo
~H^H~



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wawa

Duron 750, GeForce2 MX 32MB DDRAM, 128 RAM, wydajność ok. 1530, gram w 800 x 600 x 32. Cienie obiektów i T&L wyłączone, reszta on, klatki 10.22.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 18:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przezdzieblo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przezdzieblo Znajdź więcej post'ów przez  Przezdzieblo Dodaj Przezdzieblo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przezdzieblo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Czacha
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Białystok

Przezdzieblo, jesli wlaczysz Hardware T&L to gierka bedzie plynniej chodzic... naprawde warto

__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 18:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Czacha Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Czacha Znajdź więcej post'ów przez  Czacha Dodaj Czacha do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Czacha prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mierzej
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Widzę, że jako jeden z niewielu mam tak mało RAM'u
Osoby o podobnym knfigu jak mój grają w 800x600, mi się udaje ciągnąć w 1024x768 . Jest to jedyna słuszna rozdzielczość, lepiej grać w 16 bit i o wiele zmniejszyć detale, niż próbować w niższej rozdzielczości, po prostu nie da się za bardzo grać
Ja dodatkowo używam Freemem'a w tle. Co prawda zwalnianie pamięci poniżej określonego limitu strasznie spowalnia grę (jak odpalę OF to ciągle zostaje mi 0 wolnego RAM'u ), ale już zwalnianie 30-40 MB co 6-8 minut daje efekty (szczególnie przy większych misjach). No i oczywiście czyszczenie pamięci na maksa przed odpaleniem gry. Polecam ten programik.
P.S. Co to jest to militeksturowanie?

Edytowane przez Mierzej dnia 09-02-2002 o godz. 23:47

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2002 20:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mierzej Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mierzej Znajdź więcej post'ów przez  Mierzej Dodaj Mierzej do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mierzej prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przezdzieblo
~H^H~



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wawa

Czacha, to ciekawe, ale ta opcja u mnie jest zawsze off. Mogę klikać i klikać, ale nie włączę.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2002 10:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przezdzieblo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przezdzieblo Znajdź więcej post'ów przez  Przezdzieblo Dodaj Przezdzieblo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przezdzieblo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Czacha
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Białystok

Musisz wlaczyc ta funkcje odpalajac OPFLASHPREFERENCES.exe - masz tam na dole rozdzielczosc oraz "sterownik" - zmien z D3D na Hardware T&L i bedzie cacy
Jesli masz wlaczone D3D to z menu gry nie uda Ci sie wlaczyc T&L. Powlaczaj tez W-buffery w menu gry...

Co do gry w 16 bitach to... khem... ja wole grac 800x600x32 na full detali niz 1024x768x16 i kiepskie detale. Z iloscia detali wiaze sie zasieg widzenia jak by ktos nie wiedzial. Wiec troche niebardzo jesli my wroga nie zobaczymy z 300m a on nas tak ;-)
A grajac w MP w SharpEye trzeba miec conajmniej 500m zasiegu wzroku bo inaczej mozna w to nie grac ;-)

__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2002 12:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Czacha Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Czacha Znajdź więcej post'ów przez  Czacha Dodaj Czacha do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Czacha prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AlieneK
KOSZ




Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Kontener na kolorowe szkło

ja mam pIII733 256RAM Gforce2. 32RAM i gram na 800x600x32 i mi nie haczy nic...

__________________
gg: 1854672 | blog | http://kosz.fpp.pl | Kawa

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2002 12:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AlieneK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do AlieneK Znajdź więcej post'ów przez  AlieneK Dodaj AlieneK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AlieneK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mierzej
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Jeżeli chodzi o grę w 800x600...
Napisałem, że wolę 1024x768 po pierwsze dla tego, że po prostu jakoś ładniej mi wygląda, a po drugie lepiej się ze snajpery celuje.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2002 13:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mierzej Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mierzej Znajdź więcej post'ów przez  Mierzej Dodaj Mierzej do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mierzej prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Czacha
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Białystok

Ja mam monitor 14'' wiec bez sensu grac wyzej niz 800x600 ;-) Pewnie ze w wyzszej rozdzielczosc ladniej wyglada, ale jesli ten ladniejszy wyglad ma byc kosztem zasiegu wzroku w grze, no to wole poswiecic ta ladniejszosc... chociaz wtedy w nizszej rozdzialce mam wiecej detali i chyba na jedno wychodzi... a dziala plynniej i wiecej widac ;-)

__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2002 13:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Czacha Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Czacha Znajdź więcej post'ów przez  Czacha Dodaj Czacha do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Czacha prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przezdzieblo
~H^H~



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wawa

Dziękuję, Czacha, autodetekcja mi bruździ za każdym razem (+ śliczny język czeski po jej odpaleniu i konieczność dłubania w configu).
Swoją drogą to zasięg widzenia wynosi niewiel ponad 450m i chyba nie da się go powiększyć. A szkoda, rozwalic "by Law" BMP z 450m to nie to samo co z 550m.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2002 16:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przezdzieblo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przezdzieblo Znajdź więcej post'ów przez  Przezdzieblo Dodaj Przezdzieblo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przezdzieblo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mierzej
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Ja po włączeniu T&L nie zauważyłem żadnej zmiany . A co do powiększania zasięgu wzroku - jest taka możliwość podczas konstruowania własnych misji, tylko nie pamiętam jak .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2002 14:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mierzej Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mierzej Znajdź więcej post'ów przez  Mierzej Dodaj Mierzej do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mierzej prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
45acp
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Unhappy

heh a jam mam ino PII 400, 256 DIMM RAM i TNT232MB, i gram w 640x480, To sie nazywa oddanie.

__________________
Relax Fellow!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2002 19:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil 45acp Kliknij tutaj by wysłać e-maila do 45acp Znajdź więcej post'ów przez  45acp Dodaj 45acp do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać 45acp prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przezdzieblo
~H^H~



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wawa

Mierzej, powiekszenie zasiegu wzroku w edytorze oznacza, że twój żołnierz będzie meldował o obiektach i ludziach w oddali. Ale na monitorze dalej będziesz widział na te 475 metrów...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 19:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przezdzieblo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przezdzieblo Znajdź więcej post'ów przez  Przezdzieblo Dodaj Przezdzieblo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przezdzieblo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Masiu
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Gliwice

Post

Zmienic zasieg widocznosci mozna chyba tylko projektujac misje komenda "setviewdistance xxx". Wtedy widocznosc jest taka jaka sobie ustalimy (500-5000 metrow). Ilosc detali jest odpowiedzialna za to jak wyglada dany obiekt, a nie za jego widocznosc. Przy slabych detalach bedzie nam trudno odroznic z wiekszej odleglosci wroga od swoich.
Przyklad przy standardowym zasiegu widzenia
Przyklad przy ustawionej widocznosci na 3000metrow

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 20:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Masiu Znajdź więcej post'ów przez  Masiu Dodaj Masiu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Masiu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mierzej
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

No i o to biega. Pytanie tylko jaką odległość pociągnie mój sprzęt i czy da się zmienić jakoś na stałe tę odległość w grze. Co prawda dostałem odpowiedź z obsługi technicznej codemaster'a że nie, ale ja jakoś im nie wierzę
Wracając do gry w 800x600 i 1024x768... W tej drugiej łatwiej z większej odległości odzróżnić pojazdy (np. jaki czołg nas za chwilę przejedzie ) i żołnierzy od krzaczków (ach te kolory khaki).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 20:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mierzej Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mierzej Znajdź więcej post'ów przez  Mierzej Dodaj Mierzej do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mierzej prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przezdzieblo
~H^H~



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wawa

O, to ja się już nie wypowiadam. Ale komendę wypróbuję...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 20:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przezdzieblo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przezdzieblo Znajdź więcej post'ów przez  Przezdzieblo Dodaj Przezdzieblo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przezdzieblo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Masiu
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Gliwice

Raczej sie nie da zwiekszyc zasiegu widzenia na stale i w sumie chyba dobrze bo ten kto ma lepszy sprzet mialby przewage i jak jest dobry to i z 2km moglby z snajperki kropnac, a drugi gracz nawet nie wiedzialby o co chodzi (strzaly z nikad ) To projektant misji decyduje czy zwiekszyc ten parametr na podstwie tego jak wiele jednostek jest w danej misji i na jakim sprzecie powinna ta misja chodzic.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 21:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Masiu Znajdź więcej post'ów przez  Masiu Dodaj Masiu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Masiu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Czacha
[HMC-CP]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Białystok

T&L to zupelnie inny rodzaj oswietlenia (sprzetowe wspomaganie) w grze oraz przeksztalcania textur (stad nazwa Hardware Transform&Lighting).
Dziwne ze nie widzisz roznicy przy zmianie z D3D na T&L. Najwieksza roznice mozna dostrzec w szybkosci dzialania gry - na T&L pomyka bez problemow przy duzej ilosci swiatel (20 zrodel i wiecej).. a w D3D potrafi niezle poskakac jak zabka. Jestes pewien ze wlaczasz T&L? Moze w configu odpalasz to, ale juz w menu samej gry masz wylaczone? Aha.. no i zaleta T&L sa ladniejsze efekty swietlne itp. A moze sterowniki zmien?

Nie bede juz dysqtowal nad wyzszoscia 32bitow nad 16toma bo wiadomo ze te pierwsze sa po prostu lepsze ;-)

Aha.. jak juz wspomniales o wypatrywaniu z daleka jednostek itp. Grasz w 1024x768x16, tak? No to uwierz mi, ze przy 32bitach bedzie Ci o wiele latwiej wypatrywac jednostki. Po pierwsze cienie sa lepiej oddawane (w 16bit dziwnie mrugaja) oraz kolory sa inne..
Swoja droga ja nie mam zadnych problemow z rozpoznaniem ;-) Jesli gram w "singla" to wiem ze moja druzyna jest w poblizu, wiec tych co widze z daleka sa "tymi zlymi". Zas w MP [mowa o CTF]. .. od czego jest czat? ;-) Owszem, bywa, ze nie ma czasu aby sie skomunikowac i trzeba wtedy pruc w kolesia ile wlezie... Ale w okolo 90% podejmuje trafna decyzje. Najlepiej szkolic swoj wzrok na SharpEye - tam jedynym sposobem rozpoznania jest rodzaj broni [ktory ciezko jest odroznic przy odleglosci wiekszej niz 150m.. chyba ze po odglosie wystrzalu].. no i "czat" tez stosowany jest do.. hm.. moze nie do rozpoznania, a do wyeliminowania watpliwosci ;-)

Gdyby ktos chcial sie podszkolic w rozpoznawaniu jednostek, to proponuje odpalic edytor misji i w nim ustawic obok siebie jednostki wszystkich stron konfliktu [dla kazdej nalezy dodac: "removeallweapons this; this doStand" , odejsc na odleglosc 50m i przygladac sie im.. nastepnie 100m... 150m... etc.
Najlatwiej rozpoznawac jest po helmie. Mozna tez po mundurze - rosjanie maja ciemniejsze. Wiadomo tez, jak odroznic AK od M16..
Sluch gra wazna role bo latwo jest rozpoznac z jakie broni padaja strzaly.. aczkolwiek gdy widzimy delikwenta oraz slyszymy strzaly oddane z jego broni, to prawdopodobnie za chwile bedziemy musieli powtarzac misje ;-)

__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 21:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Czacha Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Czacha Znajdź więcej post'ów przez  Czacha Dodaj Czacha do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Czacha prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bluesdriver
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Zamość

Wink

Tak, masz rację. na słuch to moim zdaniem najlepsza metoda rozpoznawania wroga. Podczas misji w piechocie oczywiście. W tej grze trudno się wzrokowo zorientować skąd strzelają. Przynajmniej na początku walki. Później wszyskto jest jasne. Chyba ze gdzieś jest snajper

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-02-2002 22:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bluesdriver Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bluesdriver Znajdź więcej post'ów przez  bluesdriver Dodaj bluesdriver do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bluesdriver prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:55.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions