dema sa mozna ogladac wiekszosc to FFA hehz.
Dobrym pomyslem jest obrona strefowa, czyli przydzielenie danych graczy na stale do strefy jakiejs np radar 02. Pozniej wystarczy tylko wskazac im pozycje i bron/klase przez automatycznie spelniaja konkretnie jakies zadania. Ogranicza to chaos i ulatwia orientacje gdzie kto jest/powinien byc w danej chwili. No.1 to jasny przeglad pola walki: widze 4czerwone nicki np, to wiem obrona 02 wyrznieta, trzeba pomoc az zajma pozycje nowi z respa itp. albo sie cofnac. Na tej prostej zasadzie mozna budowac wiele taktyk. Typowa taktyka jest obrona 02 ciezka i 01 sniper/pf i np Lt. + lotna brygada od strony north tower mogaca sie przemieczac szybko i wspierac obrone np 02. lub 01 jesli tam glowny atak idzie. Przy czym ludzie z 02 maja czas dojsc i dolaczyc do obrony 01. Widac na demach to tez chyba u fuzz. Fakt faktem ze wiekszosc klanow nie uzywa w sezonie regularnym nic co NIE jest znane z FFA. Trzymajac kruczki na pozniej. No ale dziwic sie chyba nie mozna. Mnie osobiscie zaskakuje wybieranie base czy depot. Kazdy szanujacy sie klan jest gotowy do walki na kazdej mapie, ale te sa wyjatkowo ciezkie.. nie wspomne o das bot. O wiele mniej wysilku trzeba na mapach wyrownanych typu beach czy village, assault. Gdzie duze znaczenie ma jednak skill i taktyka, nie samam mapa, ktora juz na czesc oferuje przewage jednej ze stron. Dla mnie to sa tzw. remisowki czyli 2 klany o tym samym skillu +/- maja tam remisy, czesto klan sredni vs dobry tez wyjdzie z 2:2 z takich map...
I tu uklon dla TC ktore wybralo mape das bot, i po krotkiej argumentacji z mojej strony wybralo beach. Brawo, naprawde piekne postawa. Mozna przegrac i wygrac fair, albo na fuxa nie oddajacego mozliwosci teamow.
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|