Regulamin Ligi Ofp
Zasady obowiazujace podczas rozgrywek LIGI OFP
Do LIGI moga zglaszac sie tylko i wylacznie klany, ktorych liczba aktywnie grajacych czlonkow wynosi minimum 4. Górna granica nie jest ustalona, aczkolwiek podczas poszczegolnych POTYCZEK kazdy klan ma prawo do wystawienia dziesiecioosobowego skladu, z czego czterech graczy to rezerwa.
Przed danym spotkaniem kazdy klan musi wystawic sklad do poszczegolnej POTYCZKI, oraz potwierdzic uczestnictwo w meczu najpozniej 24 godz przed spotkaniem. Podczas rozgrywek ligowych, az do ich zakonczenia, gracze nie moga zmieniac przynaleznosci do innego klanu. Osoby ktore to uczynia, zostana usuniete z LIGI.
Pierwsze 5 minut spotkania jest przeznaczone na przetestowanie lagow. Jesli wszystko jest OK rozpoczyna sie mecz.
Jesli podczas pierwszych 5 minut spotkania ktorys z graczy zostanie rozlaczony z serwerem gra zostaje zrestartowana (do 5 razy dla danego gracza). Pozniej albo dany klan zastapi danego gracza innym (w czasie 5 minut) albo bedzie gral bez niego.
Najwazniejsza zasada: wszyscy gramy po to aby sie dobrze bawic.
Zachowanie:
Podczas meczow gracze sa zobowiazani do odpowiedniego zachowania. Zabrania sie oskarzania i obrazania innych czlonkow klanu oraz uzywania wulgarnych slow.
W czasie gry, wolno jedynie komunikowac sie za pomoca "kanalu strony". Jedynie dowodcy klanow maja prawo do korzystania z "kanalu ogolnego".
Zabrania sie rowniez przebywania w strefie respawn'u przeciwnej druzyny oraz oddawanie strzalow w niej, czy tez w kierunku graczy ktorzy sie tam znajduja. Respawn area jest swojega rodzaju strefa bezpieczenstwa dla danej druzyny.
Oszukiwanie:
Zabrania sie uzywania jakiegokolwiek cheatowania - pod grozba wycofania danego klanu z LIGI.
Gry odbywaja sie bez AI, jesli w pierwszych minutach spotkania zostanie zauwazone, ze AI pozostalo, gra zostanie zrestartowana.
Server powinien dzialac na zasadzie hasla, ktore zostanie udostepnione jedynie klanom/graczom zgloszonym do danej potyczki. Osoby postronne beda usuwane z servera.
Kwestie sporne bedzie rozpatrywac "RADA LIGI" skladajaca sie z reprezentantow poszczegolnych klanow.
Zasady nie sa sztywne i przy zgodzie obydwu grajacych stron moga byc nieznacznie zmieniane. (za wyjatkiem cheatowania i zachowania)
Do gry potrzebne sa nastepujace dodatki:
wyspy:
* Winter Koglujev 1.2
* Jungle Everon 1.2
jednostki:
* AshHMMWVSnow
* AshM113Snow
* AshBMPSnow
* AshBMP2Snow
Jednostki te wchodza w sklad Arctic Armour Pack 1.3 z dnia 10.09.2001 autorstwa AraonAsh'a. Dodatek jest dostepny na http://ofp.allstar.cz/unofaddons/arcticvehicles3.zip w dziale Download.
******************
* CAPTURE THE FLAG *
******************
I. WPROWADZENIE
-------------------------------------------
CZAS GRY - 30 minut gry po jednej stronie konfliktu (POLOWKA). Na MECZ sklada sie CZAS GRYx2 (POLOWKAx2), czyli jedna godzina zegarowa (60 minut). POTYCZKA to trzy MECZE. Za wygran POTYCZKE przyznaje sie punkty:
1 pkt - wygranie potyczki
1/2 pkt - remis
0 pkt - przegranie potyczki
-------------------------------------------
MAPY: 3 mapy CTF z OFPLeague.com, zmiana strony co 30min
CZAS GRY: 30 minut, 5 minut na przetestowanie lagow (lagg test)
CZAS POYTCZKi: 3 godziny
PUNKTACJA: zabita jednostka - 1 pkt; zdobyta flaga = 10pkt
GRACZE: 4 vs 4 minimum, 6 vs 6 maximum
II. ZASADY ROZGRYWANIA KONKURENCJI Capture The Flag (CTF)
1. Strona z wyzsza liczba punktow wygrywa mecz
2. Trzy mecze stanowia jedna potyczke
3. Jeden mecz rozgrywa sie na jednej mapie raz - DRUZYNA A gra jako WSCHOD, DRUZYNA B gra jako ZACHOD. Zmiana stron nastepuje po pierwszej POLOWCE (30 minut grania = POLOWKA; jednostka czasu podczas rozgrywek ligowych jest MECZ)
4. Potyczka odbywa sie na zasadzie tie-break'u, czyli wygyrwa druzyna ktora posiada przewage wygranych conajmniej dwoch meczy (3:0, 3:1, 4:2, itp).
5. Jesli podczas potyczki nastpia dwa remisy w rozegranych meczach, zarzadza sie dogrywke:
- druzyna z wieksza iloscia punktow zdobytych w meczach (zabicie 1pkt, flaga 10pkt) wybiera na ktorej mapie ma byc rozegrana dogrywka, zas strona przeciwna z mniejsza iloscia punktow ma prawo do wyboru strony konfliktu (wschod/zachod).
- podczas rozgrywki nie obowiazuje zmiana stron. Dana mape gra sie tylko raz, 30minut (POLOWKA)
- jesli ponownie nastapi remis, druzyna z mniejsza iloscia punktow wybiera mape, zas druzyna z wieksza iloscia punktow, strone.
- w przypadku kolejnego remisu powtarza sie punkt "a" oraz w razie koniecznosci "c" i "d".
III. SPECYFIKACJA ROZGRYWKI
Friendly Tag – Enabled
Enemy Tag - Disabled
Map Information – Enabled
Crosshair – Enabled
Time – Enabled
GPS - Enabled
3rd Person - Enabled
STOPIEN TRUDNOSCI: weteran
****************
* ATTAC & DEFEND *
****************
I. WPROWADZENIE
-------------------------------------------
CZAS GRY - 30 minut gry po jednej stronie konfliktu (POLOWKA). Na MECZ sklada sie CZAS GRYx2 (POLOWKAx2), czyli jedna godzina zegarowa (60 minut). POTYCZKA to dwa MECZE. Za wygran POTYCZKE przyznaje sie punkty:
1 pkt - wygranie potyczki
1/2 pkt - remis
0 pkt - przegranie potyczki
-------------------------------------------
MAPY: 2 mapy A&D z OFPLeague.com, zmiana strony co 30 minut
CZAS GRY: 30 minut, 5 minut na przetestowanie lagow (lagg test)
CZAS POTYCZKI: 4 godziny
PUNKTACJA: zabita jednostka piechoty - 1pkt; zniszczona jednostka opancerzona - 3pkt
GRACZE: 4 vs 4 minimum, 5 vs 5 maximum
II. ZASADY ROZGRYWANIA KONKURENCJI Attac & Defend (A&D)
1. Strona z wyzsza liczba punktow wygrywa mecz
2. Cztery mecze stanowia jedna potyczke
3. Jeden mecz rozgrywa sie na jednej mapie dwa razy - DRUZYNA A gra jako WSCHOD, DRUZYNA B gra jako ZACHOD. Zmiana stron nastepuje po pierwszej POLOWCE (30 minut grania = POLOWKA; jednostka czasu podczas rozgrywek ligowych jest MECZ).
4. Do gry uzywana jest MAPA 1.
5. Jesli podczas potyczki nastpi remis we wszystkich meczach, zarzadza sie dogrywke na MAPIE 2:
- DRUZYNA B (ZACHOD PODCZAS pierwszego MECZU na MAPIE 1) ma prawo do wyboru strony konfliktu (WSCHOD/ZACHOD).
- podczas rozgrywki nie obowiazuje zmiana stron. Dana mape gra sie tylko raz, 30minut (POLOWKA)
- jesli ponownie nastapi remis, DRUZYNA B wybiera mape, zas DRUZYNA A (druzyna ktora zaczynala pierwszy MECZ na MAPIE 1 jako WSCHOD) strone.
- w przypadku kolejnego remisu powtarza sie punkt "a" oraz w razie koniecznosci "c" i "d".
6. Po zakonczeniu kazdej POLOWKI, obie strony musza wykonac "screenshota" tabeli z wynikami aby nastepnie udostepnic ja RADZIE LIGI.
III. SPECYFIKACJA ROZGRYWKI
Friendly Tag – Enabled
Enemy Tag - Disabled
Map Information – Enabled
Crosshair – Enabled
Time – Enabled
GPS - Enabled
3rd Person - Enabled
STOPIEN TRUDNOSCI: kadet
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|