quote: Napisane oryginalnie przez KKPhGS
Zapewne masz duzo racji Swiety, zwlaszcza w kwestii umiejetnosci gry i znajomosci map, ale nie oznacza to jeszcze, ze nie mozna dobrac kilku wybitnych map spoza oficjalnych pakow i wymieszac ich z, ze sie tak wyraze, produktami firmowymi.
Druga sprawa, to cwiczenie taktyk na mapach - jesli pozostawimy sprawe w tym miejscu, w ktorym znajduje sie obecnie, niedlugo okaze sie, ze polska scena obfituje w rewelacyjnie przygotowanych graczy i bardzo silne klany - skill, niestety tylko na jednej mapce. Wydawac by sie moglo, ze klany z zalozenia powinny dazyc do doskonalosci tak w umiejetnosciach kazdego z graczy (nalezacych do nich), jaki poprawiania poziomu gryz zespolowej, o tym nie moze byc mowy, gdy cwiczy sie jedna, czy dwie mapki.
Mam wrazenie, ze niedostepnym idealem klanu, jest taki, ktorego czlonkowie po znalezieniu sie na nowej i nieznanej mapie prowadza regularna potyczke ustalajac z miejsca taktyki, czy nie tak wyglada prawdziwa wojna???
Co do taktyk to każdy klan powinien mieć opanowaną gręod strony taktycznej nie tylko na biczu ale na wszystkich standardowych mapach. A tych jest sporo.
Co prawda w moim klanie z przedmiotu taktyka wszyscy mieli na świadectwie same pały, ale pracuje ostro nad tym żeby to zmienić. Ale jakby co zapytaj się najlpeszych ile czasu kosztuje ich wspólne zgranie, znajdowanie nowych ustawień , taktyk i przeglądanie masy demek z meczów.
Co do porównania gry w Wolfa z prawdziwą wojną to raczej przyrównałbym to do dokładnie zaplanowej akcji oddziałow specjalnych gdzie każdy doskonale zapoznał się ze zdjęciami i topografią terenu, gdzie każdy wie co ma robić w konkretnej sytuacji.
Po trzecie nie można mylić skilla z taktyką. Niektóre klany o słabym skillu bardzie jnadrabiają taktyką zgraniem itp.
Niestety nei ma i nie będzie klanu który znajdzie się na nowej mapce i z miejsca znajdzie skuteczne taktyki na tej mapie.
Nawet na takm zasranym beach zupełnie się grało inaczej kilka miesięcy temu a zupełnie inaczej teraz i kto wie czy za kilka miesięcy nie będzie się grało inaczej.
Z doświadczenia z innymi grami fpp (Kwaki )wiem że ludzie nawet po latach ( wraz z podnoszeniem się poziomu gry - skilla) odnajdują na mapie jakieś lepsze taktyki, ustawienia i nikt nigdy od razu nie znajdzie jakiejś uniwersalnej taktyki na daną mapę.
A teraz będzie bardzo długie zdanie 
Jak dla mnie to zapoznywanie się z od innych, wraz z upływającym czasem, z nowymi możliwościami na mapach, których to możliwości jest o wiele więcej niż niż w Queak'ach czy UT ze względu na większy teamplay, czy też nawet odnajdywanie samemu nowych możliwości, jest głównym czynnikiem miodności gry.
__________________
Swięty
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|