Re: Re: Re: I tu masz racje Scalator
quote: Napisane oryginalnie przez forever
Podziękować im należy też za przepisanie całkiem zgrabnego protokołu sieciowego przez co hit detection jest teraz fantastic!!
strzelam z metra w nogi kolesiowi a on dostaje head'a, albo wale cały magazynek w pałe komuś a tu serwer nie zarejestrowuje ANI JEDNEGO hit'a... po prostu 2.5 rulez ...
a tak mi marudziliście, że kill nie zupgrejdowany, kill nie zupgrejdowany, nadal chodzi na sterej becie 2.5 ... :/
quote:
ale z tym tez nie przesadzajcie bo nawet vid_restart nie da sie czasem zrobic...
toz żartuję i podaję wytyczne: 90 sekund wg. moich obserwacji spokojnie starcza na obładowanym servie ludźmi, 300 sekund to stanowczo za dużo na publiczny serv, ale na trening, mecze, etc jest okej.
jesli ktos ma chęć, aby ludzie TYLKO grali (a nie czatowali, palili fajki, etc) na jego servie, to może kombinować z wartością 30 (sekund).
ten czas, to jest gdy się nie ruszasz myszką/klawiaturą.
czyli NIE spectujesz/dead, tylko gdy możesz grać jako gracz w którejś druzynie, a się nie ruszasz (bo dłubiesz w nosie lub biegniesz do WC) 
__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi śmiecie?
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|