Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > Powitanie
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
primek
Combat (Death Knight)

Smile Powitanie

Witam all

Jak wiecie jestem nowy w tej paczce i chciałbym sie przedstawic!

Imie: Przemek
Nazwisko: Jarzembowski
E-Mail: [email protected]
Stan: bez zony
Ulubione zajecie: fragowanie gun22:
Moja stronka: www.pejotek.prv.pl (sorry,tylko download)
Moj klan: [PL]

Mam nadzieje, ze nie bede "odrzutkiem" i bede traktowany nomanie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-08-2001 10:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil primek Znajdź więcej post'ów przez  primek Dodaj primek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać primek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Shooler
fpp.pl
Administrator

Talking Re: Powitanie

quote:
Napisane oryginalnie przez primek
Mam nadzieje, ze nie bede "odrzutkiem" i bede traktowany
nomanie

To ciezko bedzie bo tu wszyscy za lekko nienormalni ale spox

Old Post 07-08-2001 10:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Shooler Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Shooler Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Shooler Dodaj [FPP]Shooler do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Shooler prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
oxygen
new challenger

witaj
spox ze sie przywitales...a nie tak jak inni na chamca sie wpier...w dyskusje z 1 postem

Old Post 07-08-2001 11:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil oxygen Znajdź więcej post'ów przez  oxygen Dodaj oxygen do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać oxygen prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
OGO
niema mnie

Fajny bajer =] Spodobalo mi się iż się przedstawiłeś =] Witaj na pokładzie.

Old Post 07-08-2001 12:12