Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes: Vengeance
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (10): « First ... « 8 9 [10] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

Hih wlasnie dopiero teraz przeczytalem, ze Havok 2 bedzie uzyty w trajbsach nowych.


Tak sie sklada, ze od mniej wiecej w listopadzie juz testowalem jego implementacje pierwsze i musze powiedziec, ze jak sie developerzy nie postaraja to bedziesz mial yav kukielki gorsze od tych w karma engine ;P Zrobic z tym mozna duzo ale wymaga tez ogromnych nakladow pracy. A default (no moze po lekkich modyfikacjach) jak sie sprawuje mozna obejrzec w PK.

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-01-2004 00:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Srednio mnie T:V rusza. Sam fakt, ze to na silniku UT2003 skutecznie mnie zniecheca. Nie mam zadnych oczekiwan wobec tej gry, a szczerze mowiac mam jedno: bedzie strywializowana wersja T2. Singla chce sobie zobaczyc. Moze pare mapek bedzie fajnych. Diabli ich wiedza. Wiem, ze nie mam ochoty na zadna kolejna "umowna" gre. Podoba mi sie T2. Podoba mi sie to, ze jest to swiat, w ktorym moge stanac i obserwowac akcje, ktora toczy sie niezaleznie ode mnie (zaleznie od wybranego punktu obserwacji moge ja podziwiac raz krocej raz dluzej ). Podobaja mi sie bronie, ktore sa, rzeklbym, "prawdopodobne", bez zadnych cudactw i udziwnien. Lubie te spojnosc i prostote T2, ten brak nachalnej checi dostarczenia graczowi na sile wrazen poprzez rotujace siedemdziesieciopaki. Lubie design postaci i pojazdow, choc naturalnie zaluje, ze silnik graficzny jest juz nieco stary. Wole jednak prosto, ale sensownie i estetycznie niz tandeciarsko pod gusta mlodziezy. Wlasciwie w T2 razi mnie tylko to, ze postaci maja nieco wieksze bronie niz miec powinny, ale moge sie tu doszukac jakiegos uzasadnienia zwiazanego z faktem, ze to tylko gra.

W T:V moge sie doszukac wylacznie uzasadnien, ze takie a nie inne rozwiazanie zostalo przyjete z uwagi na to, ze jest to gra. Nie ma w tej grze nic, co pozwalaloby powiedziec: tak, to jest prawdopodobne, bo taki bylby ten swiat.

A Havok? Kazde narzedzie jest tylko tak dobre, jak czlowiek, ktory sie nim posluguje. Choc naturalnie sa narzedzia lepsze i gorsze. Podobno Havok jest w miare dobry, wiec pozostaje pytanie zwiazane z pierwszym wariantem...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-01-2004 02:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://www.sierra.com/downloadfile.do?mediaid=9089

T:V fankit... Leniwych informuje, ze ma sporo nowych screenshotow, z tego nie wszystkie wygladaja beznadziejnie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-01-2004 14:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

... niektóre wyglądają tragicznie ...


PP

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-01-2004 15:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Co tam, najwazniejsze, ze gra jest wykonana z wykorzystaniem modnego i nowoczesnego silnika graficznego UT2003 ;-)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-01-2004 15:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

Dajcie juz spokoj z tym engine UT, czy to madra decyzja byla to sie moze przekonamy jak gra wyjdzie.

A wyglad kupiasty bierze sie z tego co firma Irrational Games robila ostatnio. Jeszcze raz polecam wszystkim ich wielki przeboj z ostatnich lat, taadaam, przedstawiam najbardziej miodna, wypasiona gre wszechczasow : Freedom Force

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-01-2004 09:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Ich designera bym wywalil na zbity pysk. Zreszta... Zobaczymy... Moze mi sie bedzie chcialo zrobic jakas mape do T:V, to bym pokazal, do czego sluza narzedzia do mapowania BTW UnrealED zawsze byl wedlug mnie pokracznym edytorem, a przyjemnosc pracy z nim w porownaniu do edytora w Torque jest doslownie zadna.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-01-2004 09:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

nice

luknijcie sobie tu
http://www.thegnomonworkshop.com/vi...ES_01_copy.html

jakie to cuda mozna wyprawiac
tylko miec ambicje i $$

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-01-2004 23:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Re: nice

quote:
Napisane oryginalnie przez JAKuS
...jakie to cuda mozna wyprawiac...]
[/B]


No... śliczne narządka. A ten szkic pojazdu w sam raz pasuje na nowego shrike'a (tylko troszkę jest za duży - patrz ludziki pod kadłubem). Niestety, same toolsy nic nie dadzą, jak talentu i pomysłów brak, a tego za $ się nie kupi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-01-2004 08:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Chce wrócić do kwesti engine.

A mianowicie ktoś (nie chce mi sie przeszukiwać wszystkich stron tego przerośniętego wątku ) tutaj pisał, że najlepszy był by do najnowszego Tribes engine Far Cry.

Wczoraj grałem w bete...trzeba rozwiać Wasze wątpliwosci.
Wszędzie są widzialne, lub tez niewidialne ściany ograniczające teren gry do w cale nie wielkiego obszaru ale są miejsca gdzie scpectatorem można przejsc przez te ściany

I w tedy Far Cry pokazuje swoje prawdziwe oblicze - to co widać było za niewidzialną ścianą okazuje sie kiepską prowizorką, wszedze pusto, troche drzew ale ustawionych wręcz partacko, obiekty wiszące w powietrzu, praktycznie żadnych detali które można było zoabczyć w obszarze "właściwej" gry...

Jak na "Tribesowe" warunki to wg. mnie zdecydowanie za mało.
Pozatym mimo tego uproszczenia gra wydaje się wymagać sporo ramu (na szczescie to nie jest planetside ) więc często miałem zaciachy na dogrywanie się wszystkiego z dysku...

Grałem w Chrome i tam też zdarzyloi mi się natrfić na niewidzialna ściane, alke to ograniczenie dotyczyło małego obszaru gry, a mapa po której można było podróżować była o wiele większa od tego co pokazano w Far Cry, nie rzucały się też w oczy ograniczenia takie jakie spotkałem na dwóch z trzech map w becie Far Cry (w jedną nie grałem, ale to DM więc nie spodziewam się wiele)- wąwóz, płotek przez który nie można przejść itp.

Nie chciał bym zobaczyć kolejnego Tribes z takimi ograniczeniami

Co prawda wygląda to świetnie ale...poza wyglądem potrzeba też wiekszych możliwości...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-01-2004 19:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

http://forums.gameshrine.com/genera...&highlight=

Warto poczytać, a szczególnie post AntiPopa na 2 stronie topicu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2004 11:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://www.u2xmp.com/content/concept_1.php

Warto zobaczyc, aby przekonac sie, ze mozna zrobic sensowny design gdy porzuca sie maniere robienia infantylnej gierki dla dzieci. Zobaczcie chocby, jak aprojektowano postac z jetpackiem. Popatrzcie, jak wyglada pojazd ladowy. Ma toto rece i nogi (nie o pojezdzie mowa ), wyglada jakos tak... wiarygodnie. Ciekawe tylko, czy bedzie skiing PP

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-02-2004 15:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Oj masz Ty refleks!
W demko grałem z miesiac temu , jak nie dłuższy czas temu...

I...eee...takie sobie, czekam na UT 2k4 raczej...

Co do jet-packa i skiingu - skiingu nie ma w żadnej formie, a jet-pack pozwala najwyżej zrobić dłuższy skok

Spodobały mi się w demku "laserowe" ogrodzenia i troche mniej wieżyczki. Co bede pisał - można demko po prostu zassać i zagrać, gdzie? A poszukajcie sobie

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-02-2004 16:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

bump...

ciekawy artykul o T:V
http://www.mygamer.com/article.php?view=4716

kilka fajnieszczych tekstow:

quote:
(...)Tribes is too slow(...)The developers are increasing movement speeds, so that Tribes: Vengeance feels more like the adrenaline-pumping Unreal Tournament play.


quote:

(...)Tribes is too big(...)smaller scale maps to support lower numbers of players, as well as new modes of play that encourage small competition like 4vs4, 2vs2, or even 1vs1



i debesciacki kawalek:

quote:

there�s a bunch of �crap� (direct quote) in previous Tribes games: things that just made no sense, were too complex, or simply weren�t necessary. Things like a large assortment of packs, a sensor net, and the largely abandoned command screen are gone in Tribes Vengeance. This is all to promote ease of gameplay, and allow the player to concentrate on killing rather than the status of his sensors.

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 18:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Gamers r dumb.

Naprawde. Zreszta kazda masa jest glupia, a gry robi sie dla mas. Chyba, ze szef projektu to despota. Dlatego lubie Georgesona - byl dostatecznie wredny i egoistyczny, zeby zrobic T2 tak, jak chcial. Yupppi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 23:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Gral ktos z Was w demo Far Cry? Nie? To polecam odpalic. Zobaczycie, jak moglby wygladac kolejny trajbs, a jak wygladac nie bedzie.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-03-2004 21:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Pisąłem na temat Far Cry w innym watku i napisze tutaj - tak mógłby wyglądać kolejny tribes, ale tak wygląda na razie tylko jedna niedorobiona gra.

Na czesci sterowników do radeonów nie można tego nawet odpalić (włącza się VPU recover) i na tylko jedynch można użyć anty-alisingu...

A to wszystko dlatego, że twórcy tego "dzieła" nie mogli się obejść bez kasy nvidi, ich loga i oczywiście...."optymalizacji".

Oni sa po prostu niepoważni, tak olewając część graczy, zresztą czego się spodziewać po firmie która ostatnio miała problemy z powodu tworzenia tejże gry na pirackich programach?
"Zapomniało" im się o licencji.

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-03-2004 21:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Far Cry nie sprawia wrazenia niedorobionej gry. Demem jestem po prostu zachwycony. Teren jest zrobiony z ogromnym wyczuciem. Trawa dla przykladu - w przeciwienstwie do trawy z UT2003, tu goscie tak dobrali tekstury, ze w wiekszosci miejsc plynnie wchodza w podloze, podczas gdy plackowatosc utkowej trawy jest widoczna w kazdym miejscu - wystarczy spojrzec pod nogi.

Demo robi ogromne wrazenie. Mapa co prawda nie jest otwarta, ale i tak to, co jest, to jest to, czego mozna by sie spodziewac po wspolczesnej grze oferujacej walke na otwartej przestrzeni.

Wreszcie jest gra, w ktorej woda laczy sie z ladem w sensowny sposob. Linia brzegowa zostala zrobiona naprawde estetycznie. W ogole woda jest "wodna", roslinnosc - bujna i "roslinna", a otwarte przestrzenie - rzeczywiscie otwarte. Ze szczytu gory mozna sobie przez lornetke przy 24x powiekszeniu ogladac, co robi bot na drugim koncu mapy.

To pierwsza znana mi gra, w ktorej mam poczucie obecnosci horyzontu.

Mile rozczarowalem sie wydajnoscia. Gralem w to demo w 1025x768 i wszystkich parametrach ustawionych na najwyzsze. Fps nie byl rewelacyjny, jednak akceptowalny do gry singlowej (sporadycznie przycinalo przy keszowaniu). W 800x600 przyciec nie mialem (ciekawe, nie?) i w zasadzie lepiej nadawalo sie toto do gry multi niz UT w chwili swojego debiutu.

Zas co do ATI i Radeonow, Hamil, powiem tak. Jesli jakas firma zaczyna startowac na rynku, na ktorym uznaniem ciesza sie juz przyjete standardy, i robi cos na wlasna reke, wedlug wlasnego widzimisie, to jej zakichany problem, jak rowniez jej klientow. Nigdy nie bylem zwolennikiem ATI, moze dlatego, ze wiem, skad sie wzial nagly sukces NVIDII. Wiesz, skad? Mowi Ci cos nazwa Silicon Graphics? Sprawdz sobie, kiedy ta firma reorganizowala sie rezygnujac z robienia systemow graficznych i kiedy NVIDIA zaczela dominowac na rynku, po czym zapytaj sie, co sie stalo z ludzmi z SG...

Zakichanym problemem ATI jest dopasowanie sie do standardow obecnych na rynku w chwili debiutu. To ATI bylo "tym drugim", nie NVIDIA, ktora na rynek low-endowy wprowadzila wiekszosc rozwiazan stosowanych wczesniej wylacznie w systemach high-end. Jesli ktos ma w dupie swoich klientow, jest to problem wylacznie danej firmy i trudno wymagac, zeby jej ambicje lub niekompetencje finansowala znacznie mniejsza firma software'owa. Gdyby ATI rzeczywiscie chcialo - jak kiedys AMD - pozbyloby sie wszelkich klopotow z kompatybilnoscia. ATI jednak nie chce, bo ATI miec ambicja. Ze nie wspomne juz o tym, ze to zdaje sie wlasnie ta firma pierwsza wpadla na pomysl, aby niektore gry byly robione wyraznie pod jej karty...

Zatem marudzenie na tworcow Far Cry uznaje w tym zakresie za przejaw blednej interpretacji zaslug poszczegolnych firm w ambitnym dziele ulatwiania zycia przecietnemu uzytkownikowi

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2004 10:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Thumbs up

Ale masz gadane, yavor... coool!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2004 12:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

quote:
Nigdy nie bylem zwolennikiem ATI, moze dlatego, ze wiem, skad sie wzial nagly sukces NVIDII.


Stąd, że nvidia ukradła patenty 3dfx, a samo 3dfx wpadło w takie problemy, że zanim skończyło się sądować to zostało wykupione przez nvidie?
A może nagły "sukces" nvidi wzioł się z przekupienia Mad Onion (teraz Futuremark) za "optymalizacje" w 3d marku 2000? Skończyło się tym, że każda karta 3dfx, mimo, że w wszelkich inych testach mogła radzić sobie świetnie to (widziałem gdzieś nawet ostatnio test wieloprocesorowej karty która nie zdążyła wyjść na rynek, tam też...) w 3d marku 2000 wypadały wręcz żałośnie??

Litości, jak gdzieś jest tu jeszcze miejsce dla SG to jeszcze lepiej

quote:
Ze nie wspomne juz o tym, ze to zdaje sie wlasnie ta firma pierwsza wpadla na pomysl, aby niektore gry byly robione wyraznie pod jej karty...


A to ciekawe
Jak na razie slysząłem tylko o programie "wspierającym" nividi i wyraźnym robieniu enginu pod karty nvidi.
Np. HL2 - Valve musiało robić specjalny tryb "mieszany" (DX8 i DX9) dla CineFX, bo najnowsze karty nvidi radzą sobie koszmarnie z shaderami HLSL DX9 (pomine milczeniem fakt, że poza problemami z szybkością działania pixelshader 2.0, to karty nvidi nie obsługują częsci efektów z tym związanych...), każdy może sobie poszukać wyników tego testu HL2.
Chociaż by na tomshardware, jak mnie pamięc nie myli to radeon 9600 wypadał w trybie DX 9 lepiej niż FX 5900


Może właśnie dlatego teraz problemy z kartami ATI są problemami coraz większej ilosci osób (które kupują ponad dwu letnie karty ATI -pije do radeona 9700- dlatego, że są lepszą alternatywą dla "najnowszych" produktów nvidi).

I jak na razie zauważam, że problemy kart ATI pojawiają się tam gdzie logo nvidi w intrze gry...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2004 13:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Late
Ale masz gadane, yavor... coool!


Ktos musi, Late ;-)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2004 14:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Stąd, że nvidia ukradła patenty 3dfx


To 3dfx mialo tak zaawansowane technologie? No popatrz. Trzeba zerknac i porownac, co w 1999 roku prezentowaly soba 3dfx, Nvidia i SG oraz zobaczyc, co wprowadzila na rynek Nvidia w 2000 i 2001. Sadze, ze sie lekko zdziwisz.

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster

A może nagły "sukces" nvidi wzioł się z przekupienia Mad Onion (teraz Futuremark) za "optymalizacje" w 3d marku 2000?



Blablabla. Jesli ktos kupuje karte graficzna pod katem osiagow uzyskiwanych w jednym specyficznym programie testujacym, jest komputerowym ignorantem. Ja nie bronie nieomylnosci Nvidii, Hamil, ani kultury jej rywalizacji. Ja ganie ATI za olewanie istniejacej bazy klientow i wprowadzanie kart niezgodnych z dzialajacymi juz standardami.

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Jak na razie slysząłem tylko o programie "wspierającym" nividi i wyraźnym robieniu enginu pod karty nvidi.


Nu patrz. To ja sie w temat nie zaglebialem, a pare tytulikow mi sie o oczy obilo w kontekscie milosci do ATI...

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Np. HL2 - Valve musiało robić specjalny tryb "mieszany" (DX8 i DX9) dla CineFX, bo najnowsze karty nvidi radzą sobie koszmarnie z shaderami HLSL DX9 (pomine milczeniem fakt, że poza problemami z szybkością działania pixelshader 2.0, to karty nvidi nie obsługują częsci efektów z tym związanych...), każdy może sobie poszukać wyników tego testu HL2.


I nie wiesz, biedaku, gdzie szukac tego przyczyn? Odpowiedz jest bardzo prosta. Nvidia ma (a przynajmniej miala) spora grupe ludzi, ktorzy przeszli do niej z SG. SG, kochany, to OpenGL. W zasadzie mozna powiedziec, ze ludzie ci maja DX gleboko w czterech literach i uwazaja go za populistyczny, tandetny projekt dla mas. To, ze cos nie dziala na styku DX - karta graficzna wcale nie musi oznaczac tandeciarstwa producenta. Nvidia wydaje sie miec tu podobne podejscie jak do ATI: to DirectX byl pozniejszym dzieckiem, na dodatek niedorobionym. Masz rowniez, Hamil, zero gwarancji, ze panowie z Microsoftu nie tworza niektorych rozwiazan rozmyslnie w sposob utrudniajacy prace z urzadzeniami niektorych producentow. Microsoft w kontekscie swojej historii nigdy nie byl w tym zakresie wiarygodny.

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Chociaż by na tomshardware, jak mnie pamięc nie myli to radeon 9600 wypadał w trybie DX 9 lepiej niż FX 5900


Nie wydaje Ci sie, ze to swiadczy wylacznie o tym, ze z DX9 karta ATI wypada lepiej od Nvidii? Usiadz teraz grzecznie i przemysl sens zdania, ktore wlasnie przed chwila przeczytales...

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
I jak na razie zauważam, że problemy kart ATI pojawiają się tam gdzie logo nvidi w intrze gry...


To chyba dobrze, ze firma stara sie optymalizowac programy pod przyjety standard? Przeciez nic nie broni ATI sie dopasowac. To naprawde nie boli tak mocno, jak mogloby sie wydawac, a i nam jakby nieco nerwow oszczedzalo...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-03-2004 14:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Wink

quote:

Gral ktos z Was w demo Far Cry?


Pograliśmy sobie z Simem w tego Farkraja. Grafika rzeczywiście prześliczna, chociaż nie ma tego surowego hardkorowego klimatu, który dodaje Trybom sporo smaczku. Ja wolałbym sobie raczej na urlop wyskoczyć na taką piękną wyspę, zamiast ganiać tam po krzakach z giwerą w garści. Dlatego uważam, że Tryby nie powinny wyglądać jak Far Cry, powinny wyglądać jak Tryby. Po prostu nastrój nie ten.

Oczywiście jakość grafy, szczególiki (ach, te cudownie zardzewiałe pręty zbrojeniowe! i jaka śliczna biała świnka! a jaka piękna woda - szkoda tylko, że zatruta, bo ani w niej ryby, ani nawet głupiego jeżowca nie uświadczysz) , to zupełnie co innego. Engine jest super, i na pewno można by zrobić na nim znakomite Trybiki.

A oprócz ślicznych obrazków... no cóż, strzelanka jak strzelanka. Pikselek na pikselek, bum, bum, trafiony, zatopiony. Żadnego nowatorstwa w tym nie widzę. I dlaczego ci durni faceci, co to ich wszystkich trzeba zastrzelić, cały czas z daleka (Far) wrzeszczą (Cry) "He's here!" "I see ya!", i tak dalej? Żeby łatwiej ich było trafić???

Na Athlonie 2400, GF Ti 4200 i 512 RAMu, przy ustawieniach na "high" i "very high" trochę to się jednak tnie... I nowe sterowniki do karty trzeba było ściągnąć.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-03-2004 11:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

Wszystko bylo by wspaniale gdyby nie koniecznosc zainstalowania najnowszych driverow do NVidii. Okazuje sie ze FPSy w Tribesie spadly mi z 130-190 do 30-40 (na malych mapach), a na Sanctuary do 3-5 (!).

sugestie?

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-03-2004 12:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
Wszystko bylo by wspaniale gdyby nie koniecznosc zainstalowania najnowszych driverow do NVidii. Okazuje sie ze FPSy w Tribesie spadly mi z 130-190 do 30-40 (na malych mapach), a na Sanctuary do 3-5 (!).

sugestie?



Ciesz się , ze ci w ogóle działa
Bo jak mnie pamięc nie myli to przez długi czas w tryby nie dało się zagrać na sterownikmach innych niż Detonatory 28 z groszami, starsze (w tym te które dostałem z kartą przerobione przez Asusa) i część nowszych powodowała natychmiastowe sypanie się gry

To jest nasza niezawodna nvidia, kiedy się meczyłem z GF 256 DDR to tryby na starszym Vooodoo 3 2000 16mb chodziły bez problemu, tylko teksturki gdzieś znikały jak się przesadziło z szczegułowością....


Yavor - Tak się składa, że akurat w trybie Open GL to i na kartach ATI demko Far Cry działa jak trzeba...(no i na Catylasach 3.8 bo wcześniejsze w ogóle nie pozwalają odpalić demka w trybie DX9, późniejsze mają problemy z artefaktami przy właczonym AA, ale mniejsza z tym :> ).

Co do miłości gier do ATI - ostatnią grą która miała by być jakoś szczególnie optymalizowana dla kart ATI jest HL2, ale już np. Doom 3 nie będzie optymalizowany bo nie musi, ale kartą nvidi to się przyda, ponieważ Doomik nie będzie działał w Open GL a własnie w DX9...

Biorąc pod uwage to, że obecnie na prawde mało jest gier w których można skorzystać z Open GL zamiast DX, argument "ludzie ci maja DX gleboko w czterech literach" jest...śmieszny
To ja mam głeboko w 4 literech karty AFISZUJĄCE SIĘ obsługa standardu z którym tak na prawde sobie nie radzą (oczywiscie chodzi o DX 9...).

"To chyba dobrze, ze firma stara sie optymalizowac programy pod przyjety standard?"

Lepiej by było jakby zaczeli optymalizować karty pod obecnie przyjęte standardy.

PS . Ta dyskusja jest kolejnym offtpickiem na 10 stronowym temacie o T:V, wiec proponuje ją zakończyć, bo i tak nie prowadzi do niczego ciekawego, dla mnie to co ostatnio wypuszcza nvidia jest do d.... niepodobne i chyba tak zostanie dopóki nie wypuści jakiś nowych "rewolucyjnych" układów, jako następce FX

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-03-2004 14:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Late:

>Grafika rzeczywiście prześliczna, chociaż
>nie ma tego surowego hardkorowego
>klimatu, który dodaje Trybom sporo
>smaczku. Ja wolałbym sobie raczej na
>urlop wyskoczyć na taką piękną wyspę,
>zamiast ganiać tam po krzakach z giwerą
> w garści. Dlatego uważam, że Tryby nie
>powinny wyglądać jak Far Cry, powinny
>wyglądać jak Tryby. Po prostu nastrój nie
> ten.

Zgadza sie, to inne gry, ale silnik Far Cry pokazuje, co mozna byloby zrobic. Co z tym grafik zrobi - to jego problem, tym niemniej milo jest majac do zrobienia surowy krajobraz miec pewne mozliwosci, prawda? :-)

>a jaka piękna woda - szkoda tylko, że
>zatruta, bo ani w niej ryby, ani nawet
>głupiego jeżowca nie uświadczysz

U mnie plywaja. Czuje sie jak w akwarium momentami... Hm... Jam wedkarz, owszem... pstragi sie ciezko podchodzi, owszem... Ale ze inni plosza wirtualne ryby, to mnie lekko dziwi...

Snajperka jest mila, naprawde sympatycznie zrobic headshota botowi stojacemu na drugim koncu mapy :-) Daje to faktycznie poczucie sily snajperki. Nie ma sratatata jak w UT - strzal i tyle.

Hamil:

>Biorąc pod uwage to, że obecnie na
>prawde mało jest gier w których
>można skorzystać z Open GL zamiast
>DX, argument "ludzie ci maja DX
>gleboko w czterech literach"
>jest...śmieszny

Wiesz, sa gracze, ktorzy wierza, ze z esportu mozna sie utrzymac, i sa gracze, ktorzy wierza, ze nowe systemy graficzne low-end sa projektowane specjalnie dla nich...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-03-2004 18:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Unhappy

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
U mnie plywaja. Czuje sie jak w akwarium momentami... [/B]


To pecha widocznie miałem, albo chlapię za mocno i zwierzynę wypłoszyłem. Trza więcej ponurkować.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-03-2004 16:23
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 06:05.    Strony (10): « First ... « 8 9 [10] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions