Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes: Vengeance
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (10): « 1 [2] 3 4 » ... Last » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

phew, juz sie balem
mam nadzieje ze sie podobalo. w sumie po przeczytaniu artykul nie wydawal mi sie taki wybitny (wyslalem ci go natychmiast, zanim nawet zdazylem przeczytac), ale kilka ciekawych informacji wyszlo na jaw, nieprawdaz?
np. sposob prowadzenia fabuly. nigdy jeszcze nie gralem w taktyczna strzelanke jako piecioletnia dziewczynka

do wszystkich:

jesli chcecie takze przeczytac ten artykul, walcie do mnie. ale bede go mogl wam wyslac dopiero za jakies dwa tygodnie. doslownie za kilka godzin jade na wakacje i nie bede mial dostepu do skanow (bede mial dostep do kompa, ale innego niz ten na ktorym owe skany sie znajduja).

jezeli nie mozecie sie doczekac, sprobojcie troche pogwalcic o to yava

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-07-2003 03:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://66.205.193.235/images/tv/flyingcop.jpg

No i mamy pierwszy screenshocik z kims latajacym. Coz moge powiedziec? W moje gusta ten screenshot trafia idealnie. Tak powinna wygladac stylizacja graficzna calej gry. Nawet zniknelo gdzies to poczucie engine'u UT2003 :-P No i szkoda, ze nie ma jeszcze efektow czasteczkowych, ale pewnie beda :-)

Jesli gra bedzie wygladala w ten sposob... a fabula i sposob grania bedzie zgodny z zapowiedziami... To moze byc naprawde dobra gra. O ile zapomnimy o wszystkich wczesniejszych screenshotach

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-07-2003 12:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Lathspell
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: Rzeszow

No ja mam troszke mieszane uczucia, te ruiny to jakis fallout czy cus (choc po prawdze walka wsrod ruin mogla by byc ciekawa, raj dla camperow, beda sie rozgrywac sceny ala "Wrog u bram". Nie wiem pozyjemy zobaczymy, choc znajac moje szczescie to zeby to odpalic w jakis rozsadnych ustawieniach, to bede musial zamontowac do pudla dodatkowo silnik TDI .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-07-2003 15:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Lathspell Znajdź więcej post'ów przez  Lathspell Dodaj Lathspell do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Lathspell prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

Icea juz zrobił podobną mapę: RealCity (jakoś tak)....

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-07-2003 15:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

podobna, aha
a battlezone I do dwojki tez byl podobny
tutaj nie ma porownania! tam byly szare klocki, a tutaj sa prawdziwe ruiny! to wyglada naprawde zajedwabiscie. nie moge sie doczekac.

heh, jednak latwo zmienic moje zdanie...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-07-2003 22:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

mnie chodziło o koncepcję, Enigmusie, koncepcję !!!

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-07-2003 22:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

ano fakt, koncepcja jest podobna. jestem pewien ze takie mapy istnialyby juz w tribes 2 jako oficjalne, gdyby nie fakt, ze wygladaja raczej fatalnie. nie zmienia to jednak faktu ze pomysl jest swietny i osobiscie nie moge sie doczekac walk w ruinach wielkich gmaszysk metropolii. latac po szczytach budynkow i patrolowac okolice. pomysl jednak wcale nie jest nowy, i nie byl nowy nawet kiedy icea zrobil swoja mape.

aha, i mow mi sheld0n
zarejestrowalem sie jako enigmus, zeby ludzie wiedzieli z kim graja w grze (ew. z kim gadaja na forum), a w grze nick "sheld0n" byl juz zajety gdy chcialem sie rejestrowac.

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Edytowane przez Enigmus dnia 12-07-2003 o godz. 23:56

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-07-2003 23:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

;]..

Kidys cos pisalem o Far Cry....naprawde wyglada i zapowiada sie swietnie......napewno lepiej niz ten z utka.

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-07-2003 10:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

Hahahahahaha: http://hosted.tribalwar.com/musashi/marweas.html

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-07-2003 12:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

vgcn

heh dobre pio

jedyny screen z t3 ktory mi sie podoba- szkoda ze nie ma wydobywajacej sie energi z plecaczka

ruiny wspaniale, ale ciekawe czy bedzie mozna jakos wejsc w glab ich.

na dole pisze 35%complete ...wczesniej bylo chyba 25..cos to chyba oznacza

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-07-2003 15:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://www.gamersdepot.com/intervie...ngeance/001.htm
http://pc.ign.com/articles/429/429747p1.html

Z nowych screenshotow przyznam, ze podoba mi sie wylacznie ow ze zrujnowanego miasta. Reszta na razie nie wzbudza entuzjazmu...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-07-2003 11:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

ten jest fajny:
http://www.gamersdepot.com/intervie...eance/shot1.htm

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-07-2003 12:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

jugi mi sie zdecydowanie nie podobaja :|
te gigantyczne plecaki rakietowe SUX !!!

jugi w T2 i T1 sa imo lepsze z jetami w stopach...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-07-2003 13:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

quote:
Napisane oryginalnie przez developerow T:V
Our Jet packs have big rocket motors which spew flames and make roaring jet engine style noises.


co to ma byc ?? qwa !!!
ciekawe jaki wynalazek zamienia energie w paliwo rakietowe ktore te plomienie bedzie produkowac
:|

__________________

Edytowane przez sYs|StEELhEArT dnia 22-07-2003 o godz. 13:50

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-07-2003 13:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>ten jest fajny:

Moim zdaniem nie. Mieszkam wlasciwie na Pomorzu, teren to cudownie pofaldowany i ubostwiam wrecz pagorki i wzgorza, ale wybaczcie, te cycki na tym screenshocie szybciej budza we mnie skojarzenia z pewnymi atrybutami kobiecosci niz z czymkolwiek wzgorzopodobnym. Screenshot jest infantylny do bolu. Znacznie lepszy bylby teren uksztaltowany podobnie jak Slapdash, tyle, ze nieco wygladzonymi stokami, aby newbie latwiej sie slizgalo.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-07-2003 13:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Ulraunt
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

$cor: Dokladnie tak jak mowi yavor - takie cycki to masz w kazdej grze... (cholernie nienaturalnie to wyglada) A pagurki to mamy takze na codzien (jura).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-07-2003 15:40
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|StEELhEArT
co to ma byc ?? qwa !!!
ciekawe jaki wynalazek zamienia energie w paliwo rakietowe ktore te plomienie bedzie produkowac
:|



ta gra to prequel. dzieje sie ona przed tribes 1 i 2. w tamtych czasach, nie bylo jeszcze jetpackow na energie. uzywano wiec ich przodkow, czyli tych na paliwo.

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-07-2003 18:06
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

quote:
Napisane oryginalnie przez Enigmus
ta gra to prequel. dzieje sie ona przed tribes 1 i 2. w tamtych czasach, nie bylo jeszcze jetpackow na energie. uzywano wiec ich przodkow, czyli tych na paliwo.


w takim razie musza dodac stacje paliwowe

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-07-2003 20:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Thumbs up

Taaaaak...już to widze...Jugg marnujący sporo ponad połowe paliwa na sam start, kupa dymu, przeleci kilka m i ląduje...truchcik do najbliższej stacji paliw, płaci mortarem i znowu fruuuu ))))

A może Juggi będą stawać na szczycie wzgórza....sking na dół by nabrać szybkości...i nadole na prowizyorycznym lotnisku staaartują........ ))))


Już lubie tą gre!

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-07-2003 21:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

nie no serio to jakas pomylka.

kluczem w t1 i t2 bylo zarzadzanie energia podczas poruszania sie... uzycie takich silnikow troche sie nie trzyma qpy ze tak powiem :|

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-07-2003 22:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Panowie, to tylko stylistyka graficzna. Movement bedzie na 99% niemal identyczny z tym, co znamy z T2. A raczej co znamy z classica czy T1. I to ostatnie mnie martwi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-07-2003 22:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Tu sa zdjecia z opublikowanego dzisiaj pierwszego filmu z T:V

http://www.clan4m.com/tv/
http://ieng9.ucsd.edu/~fvillamo/caps/

Film, pokazujacy interaktywna kinematyke odwrotna, zwana na potrzeby durnych graczy "efektem lalki", ktora to terminologie upowszechniaja co niektorzy jeszcze glupsi dziennikarze, jest do sciagniecia tu:

http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=128519

Prywatnie poczekam, az pojawi sie jakis inny mirror.

Edytowane przez sYs|yavor dnia 01-08-2003 o godz. 10:35

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 10:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

hmmm

dzieki za info yav
bedzie co dac na stronke
ciekawy jest 6 zdjecie i ten nowy spin juz lepiej wyglada, ale tereny sa beznadziejne choc 2 fotka jest fajna, texturki tez ok.

drzewa...ble

sadzac po tych fotach to bedzie w stulu classic - czyli za szybko , choc moze to dobze zrobia

ciekawe czy gosc sie wygnie jak dostanie spina w bebechy (w powietrzu)

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 12:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

Bow down!

http://mirror1.gameworldnetwork.com...bal_ragdoll.zip
http://mirror3.gameworldnetwork.com...bal_ragdoll.zip
http://thecheatfactory.com/movies/m...bal_ragdoll.zip
http://213.133.98.198/t2/m3_tribal_ragdoll.mpg

ssijcie


linki pochodza z http://www.tribes-2.de/forum/showth...mp;pagenumber=2

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 13:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Angry

Dobrze że sa jakies mirrory bo już 2 godziny czekam w kolejce na fileplanet :|

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 13:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Wciaz nie rozumiem definicji terenu przeznaczonego do dobrego skiingu. Gdy czytam na forach teksty, jakoby teren widoczny na screenach z T:V dawal "duze mozliwosci w zakresie skiingu" to mnie szlag trafia. Duze to daje Recalescence. Mistrzowskie daje Deadly Birds Song, gdzie teren jest tak znakomicie nieregularnie pofaldowany, ze wlasciwie zadna trasa nigdy sie nie powtarza, a przy odrobinie szczescia mozna umknac pogoni nawet kilku chaserow. Co ciekawe, zarowno tereny Recalescence jak i DBS maja przy tym znacznie bardziej realistyczny wyglad od tych cud-miod-perfekcyjnie-idealnych sinusoid.

Boze kochany, dlaczego gracze to zawsze w 90% taki durny narod, ktory gdy do czegos siada, zawsze chce to przerobic tak, aby bylo latwiej?

(pytanie bonusowe i retoryczne)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 14:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

tez czekalem ze 2 godziny, ale sie doczekalem :> (przez dwie godziny wyswietlalo sie od 19 do 11 minut oczekiwania, lol )

filmik obejrzalem i powiem tak: kupa jakich malo
choc ut2k3 gralem tyle o ile (5fps @ 320x200 rox ), to juz lepiej ta gra wygladala niz bedzie wygladalo T3
animacja trupow sztuczna do bolu (scena1: koles na ziemi dostaje pod nogi spina z powietrza i... fika kozla na 2 metry scena2: pada trup na pysk, lezacemu trupowi zgieta w kolanie noga opada na ziemie i... zaczyna podskakiwac jakby od kolana w dol byla z gumy )
kontrola lotu w powietrzu wieksza niz w T2 (po ludzku: mniejsza bezwladnosc, latwiejsze skrecanie w locie), czy to dobrze czy zle to nie wiem, bardziej mi to teraz UT przypominalo niz T2
w T2 nauka poruszania i zarzadzania energia w czasie manewrow wymagala czasu i odrobiny umiejetnosci, choc z drugiej strony osobnik bez mozliwosci wykonywania szybkich (teoretycznie szybkich, oczywiscie) unikow byl latwym celem (latwiej przewidziec jego tor lotu)
ze zwiekszona kontrola w powietrzu trudniej delikwenta bedzie trafic, ale tez poruszanie sie bedzie chyba zbyt latwe - obracam sie w prawo i lece w prawo, koniec kropka. moze ma to jakies sensowne uzasadnienie w tym, ze teraz postac przy skrecie sie przechyla na bok (odrzut spod tylka wymusza wtedy zmiane toru lotu), ale czy to bedzie mialo pozytywny wplyw na "gejmplej" to pewny nie jestem...

teren cudaczny, wyglada na rownie zyebany co mapki w oryginalnym ut2oo3
trawa w ut2oo3 wygladala lepiej, tutaj sa jakies porozrzucacne z rzadka kepki co w polaczeniu z kiczowatymi pagorkami przypomina raczej nieogolona dupe (hah )

moze mapki sa tylko testowe, moze faktycznie cos poprawia (pisze, ze to dopiero 35% z postepu w grze) wiec moze cos sie poprawi, co, mam nadzieje , nie nastapi

PS. animacje trupow w T2 wygladaja duzo lepiej, w koncu jak ktos ma pancerz na sobie, to nie ma bata zeby padl jak zflaczala kielbaska (patrz: trailer) tylko pada sztywno i z trzaskiem gietego metalu (hehe ), a tutaj widze fikolki jakby nagle srodek ciezkoci przesunal mi sie z tylka (tak na oko) do piet...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 14:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Jakiego kodecu trzeba do tego filmiku?
Mam Nimo Codec Pack 8 i FFDshow ale nie mam i tak obrazu :|

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 14:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Cool

A co do realistyczniejszych animacji śmierci w T2 (jeszcze trailera nie widziałem to nie mam porównania ) to zwłoki czesto stepują albo krzyżują nogi w X jakby ktoś gracza kopnoł poniżej pasa i pada...
Taaak to jest realizm, wychodzi na to że większość postaci w T2 (szczegulnie scouty) to stepujący impotenci!

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 15:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

1) nie napisalem, ze w t2 trupy wygladaja realistycznie, napisalem, ze wygladaja duzo lepiej (choc poczatkowo brakowalo flakow i wszechobecnej juchy a'la q3/ut )
2) zajrzyj tutaj: http://www.moonlight.co.il/ we wlasciwosciach mojego kodeka znalazlem tego linka i sa tam jakies kodeki mpeg2 wiec moze to cos pomoze

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 15:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 06:05.    Strony (10): « 1 [2] 3 4 » ... Last » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions