Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Counter-Strike > pytanko ( CS 1.4 )
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Coen Hunter
Wolny Strzelec



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja: Gdynia

Inna w strone dod'a , tzn te skoki maja wygladac podobno podobnie ?

Z tego co mowicie to chyba wiekszosc zmian idzie w dobym kierunku , ale nie mialem mozliwosci grac w bete , wiec nie jestem autorytetem !

Ale powiem jedno jak tylko matura minie ( w poniedzialek mam probna z histy, a w ta srode mialem probna z polaka ) i dostane sie na studia to bede GRALLLL !!!! i nadrabial braki !

__________________
[email protected]
GG 1123174
ICQ 122973095
MSN [email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 09:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Coen Hunter Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Coen Hunter Znajdź więcej post'ów przez  Coen Hunter Dodaj Coen Hunter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Coen Hunter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
fr3zzer
WiCkEd KiLlAh ClOwN



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja: Wawa/Wieden

Cool

ja tam uwazam ze zwalnianie w locie jest spox sprawa gdyz zmusi to wielu graczy to zmienienia taktyki. przecierz jakby 1.4 bylo prawie takie jak 1.3 to wszyscy by grali dokladnie tak samo. gdyby to nie wymusilo jakis ciekawych zmian w taktykach to komu by sie chcialo dalej grac? na pewno bedzie z tym ciekawiej...

__________________
You wanna battle the best, you're gonna die like the rest.
[email protected]
ICQ 157396019
GG 1090334

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 09:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil fr3zzer Kliknij tutaj by wysłać e-maila do fr3zzer Znajdź więcej post'ów przez  fr3zzer Dodaj fr3zzer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać fr3zzer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AdaX
Fajna pipeczka (c)mAcIoS



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: ŁoRSoŁ

quote:
Napisane oryginalnie przez fr3zzer
ja tam uwazam ze zwalnianie w locie jest spox sprawa gdyz zmusi to wielu graczy to zmienienia taktyki. przecierz jakby 1.4 bylo prawie takie jak 1.3 to wszyscy by grali dokladnie tak samo. gdyby to nie wymusilo jakis ciekawych zmian w taktykach to komu by sie chcialo dalej grac? na pewno bedzie z tym ciekawiej...
Ale mozna zmienic wiele rzeczy bez zmieniania tego skoku. Przeciez CS to tylko gra i maksymalny realizm wedlug mnie jest niepotrzebny...a niektorzy zapomnieli ze CS jest tylko gra...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 12:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AdaX Kliknij tutaj by wysłać e-maila do AdaX Znajdź więcej post'ów przez  AdaX Dodaj AdaX do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AdaX prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DeStRuCt0r
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Kitab Al Azif
Inna w strone dod'a , tzn te skoki maja wygladac podobno podobnie ?

Z tego co mowicie to chyba wiekszosc zmian idzie w dobym kierunku , ale nie mialem mozliwosci grac w bete , wiec nie jestem autorytetem !

Ale powiem jedno jak tylko matura minie ( w poniedzialek mam probna z histy, a w ta srode mialem probna z polaka ) i dostane sie na studia to bede GRALLLL !!!! i nadrabial braki !


masz racje, nauka na pierwszym miejscu... na zabawe bedzie jeszcze czas...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 15:52
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
supremo
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: de_inferno

jesli ktos dobrze gra bez BH to przejscie na 1.4 zajmie mu 5 minut
bo skok jest spox i nie jest tak upierdliwy jak by mogle sie wydawac

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 16:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil supremo Znajdź więcej post'ów przez  supremo Dodaj supremo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać supremo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
fr3zzer
WiCkEd KiLlAh ClOwN



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja: Wawa/Wieden

quote:
Napisane oryginalnie przez AdaX
Ale mozna zmienic wiele rzeczy bez zmieniania tego skoku. Przeciez CS to tylko gra i maksymalny realizm wedlug mnie jest niepotrzebny...a niektorzy zapomnieli ze CS jest tylko gra...


mozliwe ale moze popularnosc cs'a bieze sie z tego ze jest duzy rrealizm i ze trzeba wspolpracowac tak jak w zyciu. gdyby ubywalo realizmu to niedlugo cs bylby czwartym kwejkiem. ale zgadzam sie ze nie powinno sie przesadzac z realizmem.

__________________
You wanna battle the best, you're gonna die like the rest.
[email protected]
ICQ 157396019
GG 1090334

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 19:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil fr3zzer Kliknij tutaj by wysłać e-maila do fr3zzer Znajdź więcej post'ów przez  fr3zzer Dodaj fr3zzer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać fr3zzer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AMDom®
hands up u bitch !



Zarejestrowany: Feb 2001
Lokalizacja: WARSZAWA

quote:
Napisane oryginalnie przez supremo
jesli ktos dobrze gra bez BH to przejscie na 1.4 zajmie mu 5 minut
bo skok jest spox i nie jest tak upierdliwy jak by mogle sie wydawac



Eeeee stary jakiego BH ?
Teraz dobzi gracze uzywaja DJ ( duck jump), a od tego to naprawde bedzie sie ciezko odzwyczaic.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 20:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AMDom® Kliknij tutaj by wysłać e-maila do AMDom® Znajdź więcej post'ów przez  AMDom® Dodaj AMDom® do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AMDom® prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Coen Hunter
Wolny Strzelec



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja: Gdynia

quote:
Napisane oryginalnie przez AMDom®


Eeeee stary jakiego BH ?
Teraz dobzi gracze uzywaja DJ ( duck jump), a od tego to naprawde bedzie sie ciezko odzwyczaic.



Pogralem troche w DODa i sie przyzwyczailem , to zalezy od adaptacji ! Ale tak na powaznie slychac juz cos o dacie ?

__________________
[email protected]
GG 1123174
ICQ 122973095
MSN [email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 21:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Coen Hunter Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Coen Hunter Znajdź więcej post'ów przez  Coen Hunter Dodaj Coen Hunter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Coen Hunter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mantis
OBI (-o-)



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Bielsko-Biala

quote:
Napisane oryginalnie przez AMDom®


Eeeee stary jakiego BH ?
Teraz dobzi gracze uzywaja DJ ( duck jump), a od tego to naprawde bedzie sie ciezko odzwyczaic.



Amdom nie mow ze nie mozna robic duck jumpa ? bueeeeeeeeeee koncze chyba z ta gra joke

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 21:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mantis Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mantis Znajdź więcej post'ów przez  Mantis Dodaj Mantis do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mantis prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
AMDom®
hands up u bitch !



Zarejestrowany: Feb 2001
Lokalizacja: WARSZAWA

no jednego DJ zrobisz ,ale potem poruszasz sie z tempem zolwia.
wiec nei ma opcji szalonego skakania z za rogow .... i tym podobnych ...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 21:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil AMDom® Kliknij tutaj by wysłać e-maila do AMDom® Znajdź więcej post'ów przez  AMDom® Dodaj AMDom® do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać AMDom® prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Squall
[SPEC]Squall



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Dokładnie... Grałem w 1.4 i mogę powiedzieć, że np. akcje z desertem nie będą juz takie efektowne jak kiedyś, niestety...

Jednostka w CS 1.4 ma dużo mniejsze znaczenie, co wpłynie na to, iż na serwerach ludzie będą starali się grać "pseudo-teamowy", czyli wszyscy pójdą razem w jedno miejsce i będą strzelając do jednego, bezbronnego celu... Wcale nie podnieca mnie łażenie z bandą imbecyli z mp5 i wspólne nabijanie sobie statów. A po zmianach w CS 1.4 jednostka ma dużo mniejsze znaczenie... Takim desertem przeciwko grupie nic nie zdziałasz, bo nie uciekniesz im i nie przeładujesz za rogiem broni. Gra stanie się przez to mniej efektowna = straci na grywalności pod względem FFA . Klanówki zmienią się nieznacznie, więc popykać sobie swobonie na serwer raczej nie będę wstępował na rzecz właśnie nich...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-03-2002 22:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Squall Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Squall Znajdź więcej post'ów przez  Squall Dodaj Squall do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Squall prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:59.    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions