Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > cpma vs. osp
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (4): « 1 2 [3] 4 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

a ja lubie grac na roznych mapach cpm1b , cpm3 (standardowo) do 1v1 lubie takze pograc w cpm17 , ztn3 , hub3 , pro-q3dm6 , q3dm17 , kilka mapek z osp tez by sie znalazlo , do tdm to oczywiscie dm6 , cpm4 , q3dm14tmp (standard) ale chcial bym pograc w jakies inne mapy z osp ale sie nie da (hi HakaN )

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 16:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

A to w osp sa jakies mapy do 1v1 Malo map wymieniles?

Patrzcie na qw tam sa tylko 3 mapy na ktorych sie gra (+2 jesli sie mocno postarac) i nikt nie nazeka. Moge sie zalozyc ze za 3 lata (kiedy Q3 i CPMA bedzie mialo juz godnego nastepce i wiekszosc nie bedzie juz grala w tego "starocia" a pozostana tylko najtrwalsi) w CPMA bedzie grane tylko cpm1a i cpm3

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 17:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

HkN na sile mozna zagrac w osp3 i 2 inne mapy w 1v1 wiem bo gralem ale mi glownie chodzi o TDM bo jednak wole TDM od 1v1 a my jak juz gramy w kafe to w 3 mapy blee

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 17:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Blue
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Ya tam glownie jade cpm1a cpm3 ztn3t1 ... musze zaczac inne mapy trenowac

__________________
1361524

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 19:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Blue Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Blue Znajdź więcej post'ów przez  Blue Dodaj Blue do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Blue prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

quote:
Napisane oryginalnie przez MAr-n
HkN na sile mozna zagrac w osp3 i 2 inne mapy w 1v1 wiem bo gralem ale mi glownie chodzi o TDM bo jednak wole TDM od 1v1 a my jak juz gramy w kafe to w 3 mapy blee


A powiedz mi jaki jest sens grania na mapach ktorych nikt nie zna? Ja ide na nocke po to zeby pograc a nie tracic czas na uczenie sie nowych map :/ Wyszla teraz cpm21 namow reszte zeby choc troche sie jej nauczyla Bo jak powiedzialem kiedys wczesniej nie mam sily sie denerwowac i wszystkiego tlumaczyc.
A poza tym cpm4, pro-dm6, dm7, dm14 to malo?

PS. A tak prawde mowiac to to nasze TDM na nockach jest gowno-wartym FFA w druzynach

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 20:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

HkN ja nie musze sie uczyc mapki po to by w nia pograc , z checia moge wlaczyc mapke ktorej nie znam i w nia grac po 2 meczach juz bede wiedzial co i jak na niej jest. No mowisz czy cpm4 , dm6 , dm7 i dm14 to malo , no w sumie nie , ale to te same mapy ktore gramy od prawie roku na nockach , ktore ja znam na pamiec i pewnie ty tez , chcialo by sie zagrac w cos innego (cpm21 , osp6 i inne) . A co do FFA w naszym TDM to moge sie zgodzic ale takie FFA mi sie podoba , no i jeszcze dochodzi do tego ze my nigdy razem ze soba nie gramy w timach i dlatego narzekasz na brak teamplayu bo ja jednak staram sie grac tdm tylko mojej ekipie to nie wychodzi , a jak bysmy razem zagrali w timie to oni by nie mieli szans chyba ze 2vs4

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 21:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez Hakan
A to w osp sa jakies mapy do 1v1 Malo map wymieniles? [...]


Pod osp, to sie najbardziej nadaja mapki pro- i ztn'y :o

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-04-2003 23:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
imbaczek
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: Gdańsk

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas
Pod osp, to sie najbardziej nadaja mapki pro- i ztn'y :o


Dlaczego? Na jakichś zachodnich turniejach była grana ospdm8 chociażby. IMHO ospdm2, 3, 4, 9 i 10 też się nadają (niektóre są naprawdę dobre - w końcu inaczej by się w mappacku nie znalazły.)

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-04-2003 10:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil imbaczek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do imbaczek Znajdź więcej post'ów przez  imbaczek Dodaj imbaczek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać imbaczek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Q
The Q is out there



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Krakooff

quote:
Napisane oryginalnie przez imbaczek
Jak wspominanie na serwerze o fastrail 0 kończy się z reguły serią kurw i *******eń, to po co się wychylać? Szkoda, że dużo promode'owców to beton, odporony na eksperymenty (tak samo jak duża część waniliowych jest odporna na inne mapy niż q3dm6.)

no nie wiem, z pokorą przyjmujemy wszystkie experymenty ze strony arqona ... co do fastrail, według mnie wszystko co spowalnia cpma, i zbliza ja do vq3 jest zle

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-04-2003 11:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Q Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Q Znajdź więcej post'ów przez  Q Dodaj Q do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Q prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

Talking

wow zrobiłem tapetke q3 ! jest super must see

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-04-2003 19:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez imbaczek
Dlaczego? Na jakichś zachodnich turniejach była grana ospdm8 chociażby. IMHO ospdm2, 3, 4, 9 i 10 też się nadają (niektóre są naprawdę dobre - w końcu inaczej by się w mappacku nie znalazły.)


ale nie sa tak ograne i popularne, jak te wyzej

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-04-2003 21:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
imbaczek
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: Gdańsk

quote:
Napisane oryginalnie przez Q
no nie wiem, z pokorą przyjmujemy wszystkie experymenty ze strony arqona ... co do fastrail, według mnie wszystko co spowalnia cpma, i zbliza ja do vq3 jest zle


A widzisz, ja mam po części podobne zdanie, ale jednak drastycznie inne: uważam, że fastrail zbliża pm do vq3. Dlaczego? Otóż vq3 to przede wszystkim rail. Kto twierdzi inaczej - /dev/drzewo albo przyjrzeć się demkom. Rail czyni grę bardzo defensywną (w vq3), gdyż gracze boją się atakować. W pm z fastrailem gra wydaje się szybsza (bo pada więcej fragów.) Ale czy naprawdę jest szybsza? Jeśli zdefiniujemy szybkość jako częstość zmian kontroli mapy w czasie, to raczej nie jest. Mecze stają się nudnie jednostronne, jeśli tylko któryś z graczy ma przewagę aima. Itd., etc.

Nie chce mi się pisać dalej, ale mam nadzieję, że kumacie, o co mi chodzi

quote:
[i]Lipas/i]
ale nie sa tak ograne i popularne, jak te wyzej


Ale to tylko i wyłącznie wina graczy, którym nie chce się uczyć map. A potem mówią, że q3 ich nudzi - a przecież każda nowa mapa to jak nowa gra.

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-04-2003 22:06
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil imbaczek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do imbaczek Znajdź więcej post'ów przez  imbaczek Dodaj imbaczek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać imbaczek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez imbaczek
[...]
Ale to tylko i wyłącznie wina graczy, którym nie chce się uczyć map. A potem mówią, że q3 ich nudzi - a przecież każda nowa mapa to jak nowa gra.



Ale nie kazda mapa jest na tyle dobra, zeby mogla byc grana na turniejach :o

Mapa musi byc nie tylko grywalna - gracze musza ja akceptowac

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-04-2003 11:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

quote:
Napisane oryginalnie przez imbaczek
Rail czyni grę bardzo defensywną (w vq3), gdyż gracze boją się atakować. W pm z fastrailem gra wydaje się szybsza (bo pada więcej fragów.) Ale czy naprawdę jest szybsza? Jeśli zdefiniujemy szybkość jako częstość zmian kontroli mapy w czasie, to raczej nie jest


ehh z tego co widze to ty chyba raczej grasz vq3 a nie cpma, rail bronia defensywna w cpma ? no co ty zobacz sobie demka matr0xa gdzie ty masz defens railem no moze kilka fragow przeciez ten gosc biegnie na oslep i wali railem zanim dobiega to przeciwnik juz nie zyje a jak nie to go dobija. Nie ma mowy by rail byl bronia defensywna w cpma, napewno nie w tym samym stopniu co w vq3

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-04-2003 11:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
imbaczek
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: Gdańsk

quote:
Napisane oryginalnie przez MAr-n
ehh z tego co widze to ty chyba raczej grasz vq3 a nie cpma, rail bronia defensywna w cpma ? no co ty zobacz sobie demka matr0xa gdzie ty masz defens railem no moze kilka fragow przeciez ten gosc biegnie na oslep i wali railem zanim dobiega to przeciwnik juz nie zyje a jak nie to go dobija. Nie ma mowy by rail byl bronia defensywna w cpma, napewno nie w tym samym stopniu co w vq3


Zupełnie nie chodzi mi o rail jako o broń defensywną, ale o broń, która wymusza pewną taktykę u przeciwnika. Grając w vq3 masz tylko jedną opcję - nie wychylać się (=> defense.) W CPMA z fastrailem możesz jeszcze próbować na pałę zabić wroga, co i tak nie przyniesie efektu, bo na polskich ustawieniach nie sposób nie dać mu dojść do raila.

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-04-2003 15:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil imbaczek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do imbaczek Znajdź więcej post'ów przez  imbaczek Dodaj imbaczek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać imbaczek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Q
The Q is out there



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Krakooff

no ale cpma to nie sam rejl, nawet jak ktos z niego niemilosernie ciupie to jak dostanie spawa albo rakietko to mu nawet acc 90 nie pomoze. Wlasciwie to nie wiem o co Ci biega, dzieki temu ze rejl sie zmienia o te pol sek. szybciej mozna go uzywac w trakcie walki a nie pod tylko jako wykonczenie

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-04-2003 10:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Q Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Q Znajdź więcej post'ów przez  Q Dodaj Q do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Q prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
killertowa
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: warszawa

quote:
Napisane oryginalnie przez imbaczek
Zupełnie nie chodzi mi o rail jako o broń defensywną, ale o broń, która wymusza pewną taktykę u przeciwnika. Grając w vq3 masz tylko jedną opcję - nie wychylać się (=> defense.) W CPMA z fastrailem możesz jeszcze próbować na pałę zabić wroga, co i tak nie przyniesie efektu, bo na polskich ustawieniach nie sposób nie dać mu dojść do raila.

Czyli masz dwie opcje. Albo się wychylasz bo jesteś w tym dobry, albo się nie wychylasz, ale i w tym musisz być b. dobry. Co dwie opcje to nie jedna

__________________
killer towa
"Niech przeciwnik muśnie twą skórę gauntletem, ty przywal mu shotgunem. Niech przeciwnik przywali ci shotgunem, ty przywal mu RL. Niech przeciwnik przywali tobie RL, a ty zabij go z RG. Nie koncentruj się na bezpiecznym uniknięciu - połóż swe życie przed nim"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-04-2003 15:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil killertowa Znajdź więcej post'ów przez  killertowa Dodaj killertowa do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać killertowa prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

powedzcie mi czy w cpma jest taka sama zasada z kolorobym nickiem jak w osp ?
chodzi mi o komęde
"^Xrrggbb - pozwala zdefiniowac kolor przypomocy wartosci rgb (np. ^XFFFF00 to żółty, ^X000000 to czarny)"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 09:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

a cpma enemy color jest 4cyfrowy ( np. 1222 ) to jak dać inny to jest RGB, CMYK ??

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 11:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

Napierw na pierwsze pytanie: w cpma o ile mi wiadomo nie ma takich znacznikow (ani do kolorow ani na pewno do migajacych xywek) w cpma kolory obslugiwane sa przez litery (^a, ^b, ^c etc.) - kazda litera to inny kolor, jakie kolory odpowiadaja odpowiednim literom to juz sprawdz sobie sam.

Pytanie drugie (ktorego w zasadzie wogole nie zrozumialem )
/cg_enemycolor xxxx nadaje odpowiednie kolory modelowi przeciwnika
pierwszy x -rail
drugi x -glowa
trzeci x -od pasa w gore
czwarty x -od pasa w dol (czyli nogi)

PS. W katalogu cpma jest taki plik changelog.txt uzyj kombinacji ctrl+F i wpisz interesujaca cie komende/polecenie/haslo i poproboj poszukac samemu odpowiedzi na swoje pytanie

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 13:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

quote:
Napisane oryginalnie przez Hakan
Napierw na pierwsze pytanie: w cpma o ile mi wiadomo nie ma takich znacznikow (ani do kolorow ani na pewno do migajacych xywek) w cpma kolory obslugiwane sa przez litery (^a, ^b, ^c etc.) - kazda litera to inny kolor, jakie kolory odpowiadaja odpowiednim literom to juz sprawdz sobie sam.

Pytanie drugie (ktorego w zasadzie wogole nie zrozumialem )
/cg_enemycolor xxxx nadaje odpowiednie kolory modelowi przeciwnika
pierwszy x -rail
drugi x -glowa
trzeci x -od pasa w gore
czwarty x -od pasa w dol (czyli nogi)

PS. W katalogu cpma jest taki plik changelog.txt uzyj kombinacji ctrl+F i wpisz interesujaca cie komende/polecenie/haslo i poproboj poszukac samemu odpowiedzi na swoje pytanie



Bardzo dziękuje doceniam to i jeszcze jedno pytanie
/cg_enemycolor xxxx w wartościach "x" sie wpisuje też literki ?

a już testowałem, cyferki sie wpisuje odpowiadajace nickom ( ^1 ^2 )

Edytowane przez Totem6 dnia 26-04-2003 o godz. 14:26

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 14:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

quote:
Napisane oryginalnie przez Totem6
Bardzo dziękuje doceniam to i jeszcze jedno pytanie
/cg_enemycolor xxxx w wartościach "x" sie wpisuje też literki ?

a już testowałem, cyferki sie wpisuje odpowiadajace nickom ( ^1 ^2 )



tak 1,2,3....9 to takze kolory

1- czerwony
2- zielony
3- zolty
i tak dalej

np: ^7MAr^2-^7n da nam "mar" na bialo "-" na czerwono i "n" na bialo

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 14:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

tak mozna wpisywac litery np: /cg_enemymodel aaaa

masz tu jeszcze wyciag z mojego configa:

cg_forceModel 1
cg_forceColors 1
cg_enemymodel "sarge/pm"
seta red "model doom/pm;color a4qq;cg_enemyColors 1aaa; bind / vstr green; echo Model is ^1RED(CPMA)"
seta green "model doom/pm;color a1qq;cg_enemyColors 2ihi; bind / vstr blue; echo Model is ^2GREEN(CPMA)"
seta blue "model doom/pm;color a1aa;cg_enemyColors 4qqq; bind / vstr red; echo Model is ^4BLUE(CPMA)"
bind / "vstr blue"

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 14:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Q
The Q is out there



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Krakooff

tu byla powazna rozmowa o powaznych rzeczach, a wy co?

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 14:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Q Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Q Znajdź więcej post'ów przez  Q Dodaj Q do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Q prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

quote:
Napisane oryginalnie przez Hakan
tak mozna wpisywac litery np: /cg_enemymodel aaaa

masz tu jeszcze wyciag z mojego configa:

cg_forceModel 1
cg_forceColors 1
cg_enemymodel "sarge/pm"
seta red "model doom/pm;color a4qq;cg_enemyColors 1aaa; bind / vstr green; echo Model is ^1RED(CPMA)"
seta green "model doom/pm;color a1qq;cg_enemyColors 2ihi; bind / vstr blue; echo Model is ^2GREEN(CPMA)"
seta blue "model doom/pm;color a1aa;cg_enemyColors 4qqq; bind / vstr red; echo Model is ^4BLUE(CPMA)"
bind / "vstr blue"



qrcze mi nagle nie działają colory :/ wcześniej działał 1222 a teraz żaden qrde namieszłem

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 15:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

jak cos mieszasz to nie moja wina

dla przykladu
seta red: twoj model = doom/pm kolor niebieski, przecinik = sarge/pm kolor czerwony, przy "/" zmieni kolory na niebieski/zielony

dalej mecz sie sam, troche samozaangazowania a nie tylko czekania na gotowe

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2003 16:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Addict3d
CPMA&THC



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: 16°34'E51°51' N

Fastrail 1 - zmienia szybkosc przelaczenia raila z 1.5sek do 1sek i te 0.5sek jest doliczane przy ponownej zmianie czy zmniejsza czas przeladowania do 1sek i niema za to zadnych kar? (jak ustawiam fastraila na 1 to jest napisane ze railgun switch a nie reload...).

__________________
Jeśli prawych i umiejętnych nie będzie się wyróżniać, Ludzie zaprzestaną rywalizacji; Jeśli trudne do osiągnięcia dobra nie będą celem dążeń, Ludzie przestaną być rabusiami i bandytami; Jeśli rzeczy budzące pragnienia pozostaną w ukryciu, Znikną również zaciemnienia ludzkich umysłów.
Istota Drogi nie jest określona: Chociaż istnieją nazwy, głęboka treść słów Pozostaje nieuchwytna.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-04-2003 22:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Addict3d Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Addict3d Znajdź więcej post'ów przez  Addict3d Dodaj Addict3d do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Addict3d prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Blue
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

ale to jest reload time

__________________
1361524

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-04-2003 18:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Blue Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Blue Znajdź więcej post'ów przez  Blue Dodaj Blue do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Blue prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Totem6
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Aug 2002
Lokalizacja: Gliwice

mam pytanie:
jest komęda /wait [jakaś_liczba] i jaka liczba odpowiada 1 sec. ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-04-2003 19:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Totem6 Znajdź więcej post'ów przez  Totem6 Dodaj Totem6 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Totem6 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez Totem6
mam pytanie:
jest komęda /wait [jakaś_liczba] i jaka liczba odpowiada 1 sec. ?



No to raczej musisz sobie metoda prob i bledow dobrac

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-04-2003 20:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:03.    Strony (4): « 1 2 [3] 4 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions