Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes: Vengeance
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (10): « 1 2 [3] 4 5 » ... Last » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Przepis na efektowne zgony w powietrzu:

wziac aktora do studia mocap i nagrac 100 sekwencji przedstawiajacych reakcje na trafienia i agonie. Nastepnie podzielic to na grupy i losowo odtwarzac. Objetosc na dysku - jak toto zajeloby megabajt, bylbym zdziwiony. Nawet przy 30 fps i 5 s kazdej sekwencji mamy jakies 150 ramek, kazda opisana przez polozenie i skrecenie wezlow szkieletu. Przy 20 wezlach (to duzo) mamy wiec 3000 stanow do opisania, kazdy polozeniem i skreceniem. Jak latwo zauwazyc, nawet w 3D rozmiar takiej sekwencji danych nie przekroczy kilkudziesieciu KB.

Natomiast te durna interaktywna kinematyke odwrotna moga sobie panowie wsadzic. To tandetny efekt. Cialo ludzkie wykazuje o wiele wiecej roznorodnych reakcji, w gre wchodzi eleastycznosc miesni, ograniczenia narzucane przez ubranie, zderzenia takze nie sa sprezyste, tylko silnie tlumione. Gosc spada na glebe, moze najwyzej sie odbic na paredziesiat centymetrow i czapa, lezy, bo cala energia zostala dokladnie wytlumiona przed podloze i miesko. A my co mamy? Jakiegos za przeproszeniem Pinokia.

Scenografia wyglada tekze zle. Jest infantylna glownie ze wzgledu na maniere operowania czystymi kolorami, ktora calosci nadaje nieslychanie komiksowy wyglad. Uksztaltowanie terenu takze jest dalekie od tego, jakie mogloby byc. Deadly Birds Song wyglada o kilka klas lepiej, a pochodzi z gry majacej juz 2.5 roku.

Blah. Wyglada na to, ze wszystko, co ma zwiazek z UT, rzeczywiscie jest do dupy. Moze i brutalne, ale chyba prawdziwe.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 15:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Co do fizyki zachowania ciął na którą tak wszyscy narzekają (ech...też bym cchiał ponarzekać ale nie moge odtworzyć tego cholernego trailera!Ściągnołem z mirrorów bo nie miałem nerwów do fileplanet), widział ktos scenki z HL2???
Najlepiej żeby to wygladało jak w HL 2, to co widziałem robi NAPRAWDE wrażenie

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 15:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

yav - w 11 wyrazie od konca zapomniales dopisac 2oo3

hom - filmiki z HL widzialem (nawet 600mb trailer z fileplanet zaciurkalem ) i najwieksze wrazenie zrobila na mnie woda i ogien, animacje postaci jak i trupow mogliby z deczka poprawic (wtedy to bylby prawie ideal, bo w chwili obecnej bylo i tak b. dobrze) i momentami nad AI, bo zsynchronizowany atak okno + drzwi byl super, ale z kolei w innym momencie pchanie sie komandosow pod lufe bez zadnej reakcji na ostrzal to jednak duuzy minus

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 15:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

D3mo--->to co jest piekne w HL 2 ze to nie jest animacja trupów...tu chodzi o to że ta sama fizyka dotyczy kazdego przedmiotu.
Wystarczy sobie przypomnieć początek prezentacji gdzie obsługiwał jakieś działko gravitacyjne pokazując jak zachowaują się przedmioty, przestrzleił deski i wrzucił do wody i widac było ze się unosiły na powierzchni...rózne tego typu atrakcje...

No i oczywiście scena w miescie o której pisałeś, najpierw gordon "rzuca" beczką w wroga i ucieka do jakiegoś budynku, tam by wróg nie wszedł zastawia to stołem wiec widac ze ktoś próbuje wejść ale zrezygnowął i strzelał w okno, póxniej z kopa przywalił w drzwi a stół które je zastawiał poooleciał
Gordon poszedł na góre, zawalił wejście na schodach jakimiś rupieciami, wyjrzał, na dole byli jacyś żonierze, nei ma co wlaczyć, odstrzelił jakąs belke która ich troche "przytłumiła" a póxniej rozwalił pdostawke pd jkimś kontenerem który zmiażdzył reszte....

Ech...to jest GENIALNE!

Równie bardzo zapadająca w pamięć jest scenka pościgu w jakimś porcie...a w szczegulności to co się stało jak gordon zestrzelił "samolot", na prawde to TRZEBA zobaczyć....

Tylko skzoda że filmik na fileplanet jest nagrywany z kamery, wolał bym zlepek filmów zrobionych w lepszej jakości w Blink'u (jest tylko kilka takich, najnowszy przedstawia jakieś wydarzenia w tunelach).

Gdyby taka fizyka była w najnowszym Tribes to bym pognal do sklepu od razu po pojawieniu się gry...a to co ejst teraz ... :|

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 16:03
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

qrde, pozmieniajcie sobie xywki, bo widze hamster, a myslalem, ze pisze to homica

animacja przedmiotow oczywiscie, ze mi sie podoba, ale wrazenia juz nie robi (no chyba, ze falujacy materac na wodzie, bo spadajace beczki to pryszcz - byly takie juz w filmikach prezentujacych karma engine w unreal 2)

jesli chcesz cos wiecej o HL2 to proponuje zajrzec tutaj: http://forum.unreal.pl/showthread.p...;threadid=10860
przez caly temat przewija sie kilka linkow do filmikow z HL2 wiec moze znajdziesz cos czego jeszcze nie widziales (jak np. animacje facjaty: hl2-g-man.exe ktora w trajbsach za bardzo i tak by sie nie przydala )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 16:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>yav - w 11 wyrazie od konca
>zapomniales dopisac 2oo3

No patrz, jakie fatalne przeoczenie...

>najbardziej chyba falujacy materac na
>wodzie, bo spadajace beczki to pryszcz -
>byly takie juz w filmikach prezentujacych
>karma engine w unreal 2

Z ta roznica, ze te wpadaja do wody, ze dziala na sie sila wyporu oraz ze stanowia niewielki element dosc duzej hali, a nie zawartosc malego pomieszczonka.

Wracajac do T:V... Pare razy jeszcze toto obejrzalem i w sumie nie jest to takie zle jak na 35%. Najbardziej bola mnie nastepujace rzeczy:

- infantylna konstrukcja terenu
- rownie infantylna stylistyka graficzna, oparta glownie na czystych kolorach
- kinematyka odwrotna, w ktorej ktos zapomnial o wspolczynniku tlumienia (jak nie zapomna bedzie znacznie lepiej)
- kinematyke odwrotna to ja prosze zastosowac do animacji postaci, gdy ta leci w powietrzu. O, tak, wtedy by sie przydalo odrobine kinematyki odwrotnej, zwlaszcza, ze faktycznie do opisu zachowania ludzkiego ciala podczepionego w jednym punkcie (jetpack) nadaje sie ona wysmienicie.
- infantylna konstrukcja roslinnosci, zarowno traw (choc nie wygladaja tak zle jak to monia demonicznie opisuje) jak i w szczegolnosci drzew.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-08-2003 16:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor

(ciach)

Wracajac do T:V... Pare razy jeszcze toto obejrzalem i w sumie nie jest to takie zle jak na 35%. Najbardziej bola mnie nastepujace rzeczy:

- infantylna konstrukcja terenu
- rownie infantylna stylistyka graficzna, oparta glownie na czystych kolorach
- kinematyka odwrotna, w ktorej ktos zapomnial o wspolczynniku tlumienia (jak nie zapomna bedzie znacznie lepiej)
- kinematyke odwrotna to ja prosze zastosowac do animacji postaci, gdy ta leci w powietrzu. O, tak, wtedy by sie przydalo odrobine kinematyki odwrotnej, zwlaszcza, ze faktycznie do opisu zachowania ludzkiego ciala podczepionego w jednym punkcie (jetpack) nadaje sie ona wysmienicie.
- infantylna konstrukcja roslinnosci, zarowno traw (choc nie wygladaja tak zle jak to monia demonicznie opisuje) jak i w szczegolnosci drzew. [/B]


Jak na moj maly rozumek nie ma sensu teraz o tym dyskutowac. Z tego co developerzy mowili dotychczas to od rozpoczecia prac zajmowali sie glownie przerabianiem engine UW tak zeby nadawal sie do zrobienia czegokolwiek trybopodobnego.

Graficy i mapperzy prawdopodobnie rownolegle starali sie wyprodukowac odpowiednia ilosc materialow promocyjnych i cos (modele, mapy i tekstury do nich) co bedzie sie nadawalo do pokazania graczom (tak zeby sie od...... na najblizsze pare miesiecy i pozwolili spokojnie pracowac :> ).

Kinematyka odwrotna z kolei to tylko ozdobnik ktory niczemu nie sluzy. Trzeba pokazac ze jest zeby potem nie wyjasniac pracowicie w kolejnych wywiadach : owszem, mamy ten bajer, ale nie pokazalismy w filmie bo nie.

Reasumujac - filmu mial niski priorytet w zadaniach zespolu, a jego wyglad prawdopodobnie odzwierciedla w miare dobrze aktualny stan projektu. Zanim do rak dostaniemy gotowy produkt minie jeszcze co najmniej poltora roku. W tym czasie graficy beda dopieszczac tekstury, mapperzy zrobia bardziej wypasione mapy, programisci poprawia bledy i przerobia wszystko co im nie pasuje w engine UW. Bedzie czas na dodanie odpowiednich wspolczynnikow tlumienia do stawow kolanowych , dobranie odpowiedniej predkosci spina, modyfikacje skiingu i setki innych rzeczy.

Nie jestem az takim optymista zeby myslec ze koncowy efekt mnie zachwyci - nie lubie classica a T:V wydaje sie zmierzac w tym kierunku. Nie spodziewam sie tez ze wszystko bedzie dopracowane na 100% i wolne od bledow - to nieoplacalne ekonomicznie, lepiej poczekac czy gra sie sprzedaje i jesli tak - robic patche.

Uwazam natomiast ze zamiast marudzic powinnismy teraz pogrywać sobie w T2 i czekać na HL2 czy co tam kto jeszcze lubi. A do T:V wrocimy za rok - i jesli wtedy grafika bedzie dalej "plastikowa" a zamiast Juggow beda jakies takie Action Many w jeansach - zaczniemy wrzeszczec.

Uch, kto doczytal do tego miejsca jest wielki :>

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-08-2003 13:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

I jeszcze jedno - w najgorszym wypadku bedziemy grac w T:V w moda classic, powtarzajac kazdemu kto chce i kto nie chce sluchac ze "base sux"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-08-2003 13:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Talking

" a zamiast Juggow beda jakies takie Action Many w jeansach - zaczniemy wrzeszczec."

a iwesz ze taka gra by się nawet lepiej sprzedała? )))

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-08-2003 14:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Najlepiej to by sie sprzedawala gra, w ktorej lataloby sie samymi babkami, a kazdy kolejny MA powodowalby odpadniecie kolejnego fragmentu kombinezonu

Builder, z tym Twoim wrzeszczeniem za rok jest taka roznica, ze za rok juz sie nic wiekszego nie da zmodyfikowac, jedynie szczegoly. Wrzeszczec mozna teraz, bo teraz ma to jeszcze sens.

Poza tym jakie bedzie T:V jest mi obojetne, bo mam T2, a i w PS chyba nieco wreszcie pogram. Watpie, zeby T:V mnie jakos pociagalo zredukowana liczba graczy Swoje uwagi zamieszczam raczej pod katem spraw zwiazanych z rozwiazaniem kolejnego problemu w zakresie interaktywnej rozrywki, a nie jako fan gry. Z fanem mam tylko tyle wspolnego, ze gdy cos wybiore, staram sie to opanowac i maksymalnie wykorzystac. Gdy zas pojawi sie cos lepszego (w sensie gry trudniejszej i ciekawszej w warstwie graficznej, fabularnej czy ogolnie - merytorycznej), dosc szybko zmieniam gre. Zero sentymentu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-08-2003 14:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor

Builder, z tym Twoim wrzeszczeniem za rok jest taka roznica, ze za rok juz sie nic wiekszego nie da zmodyfikowac, jedynie szczegoly. Wrzeszczec mozna teraz, bo teraz ma to jeszcze sens.




Teraz wrzeszczec mozna - tyle tylko ze to o czym pisales powyzej mojego posta akurat teraz "wrzeszczenia" nie wymaga. Gra jest w produkcji : grafika, animacje, mapy, modele - to wszystko ulegnie jeszcze duzym zmianom. W tej chwili nie widze problemu, narzekanie ze grafika w T:V jest brzydka na tym etapie przypomina troche marudzenie ze budynek w stanie surowym ma brudne sciany. Ze jest z tym problem (albo go nie ma) bedziemy mogli ocenic mniej wiecej za rok, kiedy gra bedzie (oby) w stadium beta testow. Dlatego zaproponowalem zeby dac sobie spokoj z dyskusja - uwazam ze teraz jest bezcelowa.

Wrzeszczec moglibysmy, i bylby to nasz swiety obowiazek, gdybysmy wiedzieli ze z gra jest cos zle na poziomie fundamentalnym, ze developerzy zmierzaja w kierunku ktory zupelnie nam nie odpowiada. Ale chyba nic takiego nie ma miejsca, gra na oko przypomina polaczenie T1 i T2. Zreszta, wiele wiecej nie da sie powiedziec na podstawie paru wywiadow, kilkunastu screenow i jednego filmiku z ogniem z d... . Wiec i tu za wiele nie zdzialamy, nie mamy wystarczajacych informacji.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-08-2003 16:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Heh, obejrzalem sobie jeszcze raz ten filmik. Pare rzeczy bedzie jednak fajnych (o ile to, co nam sie nie podoba, zostanie poprawione ).

IK wyglada fajnie z duzych odleglosci. Na jednym z koncowych ujec widac, jak gosc idacy po ziemi obrywa od pocisku uderzajacego w grunt. O mua, chce widziec mortara pomiedzy 5-6 graczami

Kolejna sprawa. Bardzo klimatycznie moga wygladac sytuacje, w ktorych capper zbliza sie do flagi, a jednoczesnie chaserzy wznosza sie, by go przechwycic. Jetpaki w T:V zostawiaja silna smuge dymu i takie slupy dymu moga wygladac naprawde fajnie.

Pytanie za 100 punktow:

Kto wie, co jest nie tak z jedynym MA, jakie widzimy na filmie?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 03:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://pc.ign.com/articles/431/431867p1.html?fromint=1

Wrazenia z pierwszego publicznego pokazu T:V.

Dodam od siebie jedynie tyle, ze o strone fabularna jestem jak najbardziej spokojny, tym spokojniejszy, ze w artykule do ktorego prowadzi link znajdziemy informacje, iz producent chce opowiedziec historie adresowana do doroslych graczy i nie zamierza jej dopasowywac tak, aby gra uzyskala rating dla mlodziezy.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 14:43
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Heh, doczytalem, to moge skrobnac pare innych uwag.

Jedna z opisywanych map multiplayer to miasto. Nie wiem dlaczego, mam wrazenie, ze Duke Nukem 3D powraca

Inna sprawa to mozliwosc rozwalania elementow mapy. Podobno bedzie mozna sporo poniszczyc Mam nadzieje, ze toto bedzie wygladalo jak w przypadku starego DN3D, gdzie nawet w multi na poczatku rozgrywki bylo pare szyb, ktore potem jakos przypadkiem znikaly...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 15:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Berserker
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Feb 2003
Lokalizacja:

Tak, Duke rzadzil . Pamietam jeszcze te pojedynki na moim domowym lanie.Granie tylko klawiatura, bronie ktore same celowaly w pionie, rozwalanie kazdej szybki, monitora czy kwietnika, albo zostawianie pipe bomb w jakis miejscach z powerupami i czekanie po 5 min, az sie przeciwnik tam zjawi hehe, to byly czasy.
Co do T:V to fajnie byloby widziec jak przez kilka pierwszych minut w meczu 14vs14 wszystko lata i rozpada sie do kola :-D

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 15:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Berserker Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Berserker Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Berserker Dodaj sYs|Berserker do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Berserker prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

chyba 8vs8
max ma byc 16 graczy ?

co do fabuly to raczej tez jestem spokojny bo fabulka w SS2 mi sie podobala

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 16:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Berserker
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Feb 2003
Lokalizacja:

In addition to standard and all-new arena sports, the team is focusing on mulitplayer gameplay for 2-32 players, and want to make the experience just as fun for a couple of people playing on a server as it will be for two full teams going at it.
-------
Z tego co tu jest napisane to max 32.Szczerze mowiac to malo mnie interesuje single player.Ostatnio w ogole zauwazylem, ze zadna gra SP nie moze mnie zainteresowac na dluzej jak 15min.Chociaz przyznac trzeba, ze ciekawie to probuja zrobic, oby tylko nie skupili sie za bardzo na SP i tak wiadomo, ze kupujac Tribesy mysli sie o grze online.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 16:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Berserker Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Berserker Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Berserker Dodaj sYs|Berserker do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Berserker prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Talking

Mnie najbardziej martwi na jakim sprzęcie to będzie musiało chodzidź

Widzieliście filmik? Tak na oko 20 fps, a przecierz musiał być robiony na wypasionym sprzęcie...

Yavor --> Co jest nei tak z tym MA? Że gośc zrobił "gwiazde" w powietrzu? ))

Big lol, udało mi się odtworzyć ten filmik (jak ktoś ma problemy to neich ściągnie K-Lite Codec) i mało nie spadłem z krzesła jak widziałem te salta po sprzale spinem pod nogi !

buhahaha - dobre

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 16:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Z tym MA nie zgadzaja sie wektory pedu, ze tak powiem

Gosc podwieszony do jetpacka obrywa z przodu w nogi, powinien wiec obracac sie w istotny sposob w plaszczyznie strzelajacy-trafiony. My zas widzimy, ze facet obraca sie przede wszystkim w plaszczyznie rownoleglej do plaszczyzny zdjecia, co owszem, powinno miec miejsce (strzal byl niezbyt centralny), ale nie na taka skale i nie WYLACZNIE w tej plaszczyznie.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 16:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Cool

No to pytanie za mniej punktów...przysłychajcie się dźwiękowi Jet-Packa...

Z czym się wam kojarzy?

Tak! To dopalacze bombowca lub transportera!
Ale się widać narobili, na razie to wyglada raczej jak jakis mod do Ut 2003

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 17:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Talking

A co do action mana w dżinsach...
W pewnej scence widac postać występującą w T:V z bardzo bliska, przyjrzyjcie się jakie rodzaj spodni (na szelkach! ) nosi nasz "plemienny" wojak

Dokładne umiejscowienie scenki to 2 minuty i 15 sekund (2:15).

i jeszcze jedna kwestia dot. naszych "action manów", goście nie sa sa zapakowani w konserwy wiec będzie się łątwiej ginąć...

Ten filmik chyba na prawde zrobiono z NUDÓW, najbardziej śmieszny trailer poważnej (?) gry jaki widziałem.

__________________
eee...no właśnie...

Edytowane przez Hamil_Hamster dnia 03-08-2003 o godz. 19:20

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 17:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Hm. Znowu obejrzalem wskutek sugestii Hamila ten film i z niepokojem stwierdzam, ze zaczynam dostrzegac potencjal tej gry. Bedzie pare naprawde ladnych klimatow. Ino ten teren... te kolory....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 19:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Talking

...ta muzyka?

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 19:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

dobra niech mi jeszcze ktos looknie we wlasciwosci tego filmidla i mi powie czym to jest skompresowane...
u mnie sie nie odpala...
mam divx,xvida, ms-mpg4 i dupa
czy te kolki niemoglyby sie trzymac jakiegos standardu ???

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 23:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Lightbulb

Trzeba czytać co kto pisze
Ale skoro nie czytasz to sobie zaspamuje i napisze jeszcze raz. DPomaga zainstalowanie K-Lite Codec....

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 23:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

pfff misiu kolorowy
wystarcza zainstalowanie kodeka mpeg2 ( taki jak w DVD )
cale 100KB

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-08-2003 23:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Talking

Hmm...instalowałem chyba jakiś kodek mpeg 2 razem z Nimo codec pack ale nie działało...
(gspot nie pokazywł mi jakiego kodeku trzeba a all player chciał jakieś od Windows Media Player które nic nie dawały)
Mógłbyś napisac jakiego programu używasz do okreslenia jaki jest wymagany kodek?

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-08-2003 00:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

uzywam
mozilli 1.4
oraz systemu opartego o stos protokołów TCP/IP powszechnie nazywanego internetem

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-08-2003 00:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Thumbs up

BARDZO przydatna inforamacja...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-08-2003 08:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Nowe screeny:

http://www.gamespot.com/pc/action/t...creenindex.html

Screener z pokazow na UVALAN prezentujacy nieco gry multi:

http://kn34.net/tw/tv/DSCF0004.zip

I co? I wychodzi, ze jak ladnie mapke zrobia, to klimacik jest...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-08-2003 09:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 06:05.    Strony (10): « 1 2 [3] 4 5 » ... Last » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions