Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Urban Terror > Pomocy Plzz
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (3): « 1 2 [3] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Christoff
Toffi (Absolute beginner)

Re: hmm....

quote:
Napisane oryginalnie przez Cz4X
Thx za odpowiedz ale jeszcze mi powiedzcie gdzie mam wpisac to "avidemo 15"?jakas komenda na to jest?jestem troszke zielony w tym temacie.

Przed odpaleniem demka wciskasz tylde ( czyli to ~) i otwiera sie tzw konsola i tam wpisujesz /cl_avidemo 15
I potem odpalasz demko ( nie jestem pewien ale chyba to samo mozesz zrobic podczas demka)
Np : przed uruchomieniem demka piszesz: /bind z cl_avidemo 15 i enter i potem /bind x cl_avidemo 0 i enter
I teraz jak odpalisz demko to "z" rozpoczyna zrzuty, a "x" zatrzymooje
Pozdrawiam

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-05-2002 09:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Christoff Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Christoff Znajdź więcej post'ów przez  Christoff Dodaj Christoff do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Christoff prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Sniezek
Elite (Fiend)

Cuniek gdybys przeczytal dalsze posty to bys wiedzial ze nijaki Boski odpowiedzial BOrGowi :>>>

Old Post 21-05-2002 09:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Sniezek Znajdź więcej post'ów przez  Sniezek Dodaj Sniezek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Sniezek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Cuniek
Training (Enforcer)

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
Cuniek gdybys przeczytal dalsze posty to bys wiedzial ze nijaki Boski odpowiedzial BOrGowi :>>>

Ehh, kto by tam czytal jakies dalsze posty

Old Post 21-05-2002 10:01