Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes: Vengeance
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (10): « First ... « 4 5 [6] 7 8 » ... Last » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Gamespot jest wiecej niz irytujacy. Screenshoty znajdziecie na TribalWar w dziale T:V - Media, a do filmu macie tu linki:

http://www.serverseed.com/tribesvg_pc_ot5_qt.mov
http://www.tribalwar.com/vengeance/...tv_gamespot.zip

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 02:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

oby ta rakietnica nie dalo sie tak spamowac jak to wyglada na screenach... :/

edit: wywiad calkiem fajny. "rocket pod" zapowiada sie bardzo ciekawie, natomiast interesujace wydaje mi sie oslabienie chainguna poprzez jego przegrzewanie sie (rozumiem ze cos jak ze Stenem w rtcw).
ofcoz jest nowy pojazd, cos pomiedzy czolgiem a motorkiem, czyli zwinny jeep dla dwoch osob.
oprocz tego, bardzo wazna wiadomoscia wydaje mi sie byc fakt iz zniszczone pojazdy bedzie mozna kupic dopiero po uplywie pewnego czasu, co jest wedlug mnie swietnym pomyslem, gdyz sprawia to ze sa one duzo bardziej cenne. oprocz tego nie bedzie juz flar! yay, nareszcie bedzie mozna nosic granaty/flashbangi

filmik zajedwabisty. rocket pod jest bardzo spektakularny a ten jeep kojazy mi sie troche z planetside (pewnie dlatego, ze nigdy nie gralem w halo )

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Edytowane przez Enigmus dnia 11-10-2003 o godz. 02:57

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 02:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

No i pozbylem sie zludzen.

Generalnie, od dluzszego czasu nienawidze gier, ktore sa robione po to, aby byc grami. Wkurza mnie ich infantylnosc, nie rozumiem, dlaczego projektanci nie sa w stanie zadbac o namiastke realizmu (tak, nawet opowiadanie fantasy aby bylo dobre, musi byc realistyczne).

Tribes 2 urzekl mnie tym, ze byl 'fantasy' na powaznie. Ze bronie nie byly udziwnione, lecz mialy w miare "realny" charakter. Ze dysponowaly jednym trybem strzelania, a nie piecdziesiecioma roznymi ustrojstwami w rodzaju unrealowej bazuki, z ktorej dawalo sie strzelac bodaj na 6 sposobow. Tia, kiedys mi sie to podobalo. Dopoki nie poznalem T2.

Otoz ja nie chce kolejnej gry. Nie chce durnych, infantylnych kolorkow, nie chce pstrokatego wehikulu rodem z polki z zabawkami dla malych dzieci (jak malych, juz mowie - dla swojego 8-letniego syna od dluzszego czasu takowych zabawek nie kupuje).

Chce miec swiat. Swiat na powaznie, w miare prawdopodobny, w miare rzeczywisty. Bronie w T2 sa takie, jakie byc powinny. Co dostajemy w TV? Jakies dziwadlo rakietowe. Pojac nie moge, dlaczego te rakiety maja na przyklad leciec po spirali? Jakiz to powod fizyczny istnieje w tym swiecie gry, aby lataly w ten sposob? Albo dlaczego moge kierowac tymi rakietami, ale kontroli nad rozszerzaniem sie ich wiazki juz mam nie miec? Odpowiedz jest prosta: bo to jest nie tyle swiat, co gra, i zasady fizyki w niej panujace dopasowano wlasnie do tego, czym sa w wiekszosci przypadkow gry.

Blah, nie mam na tego TV totalnie ochoty po tym filmie. Nacpana i w zasadzie niechlujna grafika, niewnoszaca nic nowego do sposobu generowania swiata, pstrokata kolorystyka, bronie rodem ze stosunkowo infantylnych gier w rodzaju Q3A czy UT (nie czarujmy sie, te gry sa w gruncie rzeczy dosc infantylnie zaprojektowane a tym, co ratuje im tylek, jest zlozonosc multipleja). Nieprzemyslanie, niewiarygodne fizycznie pancerze dopelniaja czary goryczy.

T2 projektowal grafik/cy, ktory/rzy mial/i pojecie o tym, co robia. Projekty - z wyjatkiem naprawde nieudanego czolgu - sa wiarygodne technicznie i w miare wiarygodne od strony uzytkowej. Dlaczego u licha T:V projektowal wylacznie artysta? Jak do diaska mozna tak spartolic robote?

T:V bedzie prawdopodobnie bardzo fajna gra. Klopot w tym, ze T2 dla mnie gra juz nie jest. I dobrze mi z tym.

Sorry, musialem sie wyzalic. No niech ich szlag trafi...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 03:06
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Brak flar i wyrzutni rakiet kierowanych Cie cieszy, Enigmus? Dla mnie - znaczaco splyca umiejetnosci poruszania sie po mapie. To cudowne, jak w T2 musze zmieniac styl lotu w zaleznosci od tego, czy mam flary, czy nie. Gdy przeciwnicy maja flage i musze ja odbic, zwykle biore granaty. Musze leciec do celu inaczej, musze uwazac na juggerow, musze oszacowac, czy jednak czasami nie warto wziac flar. Zwiewajac jako capper, diametralnie zmieniam sposob lotu i skiingu, gdy wiem, ze jestem namierzany i ze koncza mi sie flary. I to jest wlasnie piekne w rakietnicy - nie to, ze byle lamka moze sobie wejsc na wzgorze i postrzelac, a to, ze nie-lamka moze swobodnie operowac pod nosem takiego faceta, o ile ma dostatecznie wysokie umiejetnosci.

Fatalnie, ze nie bedzie wyrzutni rakiet kierowanych ani flar. Po prostu - fatalnie.

Sam film jest rowniez beznadziejny. Mierna rozdzielczosc, mierna grafika w grze, kiepski montaz, brak polotu na scenariusz, zle dobrane ujecia.

Tak przy okazji: zauwazyles wyraz "dodge" w tym wywiadzie?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 03:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

nie martw sie yav, zawsze bedzie tribes 4...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 03:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Nie chce Tribes 4, bo tez je spieprza. Zeby zrobic gre jak T2 trzeba despoty w rodzaju Georgesona, ktory potrafi swoje zdanie narzucic innym, wbrew ich woli. Gosc mial wizje i ja zrealizowal.

A kolejne czesci serii nie beda wizjami, tylko grami.

Coraz powazniej zastanawiam sie nad tym nad alternatywami zapewniajacymi przetrwanie T2 w nowej formie. Ja nie chce nowej gry. Ona nie jest mi potrzebna. Mam w nosie gre, to nie gra mnie pociaga, lecz to, co sie dzieje w jej swiecie dzieki graczom. Wiecie, czego naprawde chce?

Chce T2, w ktorym:

1. Powietrze ma wewnetrzna strukture i jest niekoherentne. Sa wiatry poziome, zwiekszajace lub zmniejszajace predkosc. Sa podmuchy. Sa prady wstepujace i zstepujace (np. lecac nad lawa zuzywam mniej energii na utrzymanie wysokosci, lecac nad woda - wiecej). Na roznych wysokosciach struktura powietrza jest rozna, na przyklad na pewnej wysokosci pojawiaja sie stale prady powietrzne, ktore lecacy wysoko capper jest w stanie wykorzystac. Do tego wszystkiego ladne niebo z fraktalnymi chmurami poprosze.

2. Chce zmienne warunki pogodowe. Chce zaczac walke przed zachodem slonca, a skonczyc niemal po ciemku, wsrod tumanow mgly unoszacych sie znad wody. Chce widziec migotanie gwiazd, chce widziec front burzowy i nadciagajaca burze. Chce dnia i nocy. Chce, aby spojrzenie pod slonce oslepialo.

3. Chce terenu o zroznicowanym wspolczynniku tarcia. Inaczej powinno sie slizgac po piasku, inaczej po sniegu, inaczej po trawie, inaczej po skale. Zaczyna padac deszcz? Skiing po piasku staje sie trudniejszy, skiing po trawie i skale staje sie latwiejszy.

4. Chce roslinnosci. Duzo. Chce drzew, krzewow, porostow, traw.

5. Chce lepszej animacji postaci w czasie lotu, w tym elementow interaktywnej kinematyki odwrotnej (sensownie wprowadzanych). Chce, aby postac stojaca na ziemi obracala sie w naturalny sposob, a nie sztywno slizgala wokol wlasnej osi.

6. Chce bardziej zlozonych struktur terenowych, a wiec wiekszej liczby glazow, jaskin itp.

7. Chce wody, ktora wyglada jak woda. Chce brzegu, ktory jest zalewany przez wode, a nie przez kreske. Chce niejednorodnej wody, z pradami (np. w rzece) oraz z sensownie dzialajacym ograniczeniem widocznosci.

8. Chce, aby przy gwaltowniejszych manewrach pojawialy sie efekty "fizjologiczne" w rodzaju poczerwienienia ekranu. Chce, aby po trafieniu w powietrzu swiat stawal przez chwile na glowie, zanim stabilizatory nie przywroca poziomu. Chce, aby po trafieniu jetpack mial wieksze prawdopodobienstwo zepsucia sie. Chce, zeby mogl sie mi rozwalic. Albo zeby nawalily stabilizatory i wowczas latalbym jak balonik, z ktorego ucieka powietrze.

9. Chce realistycznych dzwiekow, chce slyszec efekt Dopplera, chce miec percepcje dziekow wokol mnie - ze wszystkich stron.

10. Chce wlaczyc opcje 3D, ktora pozwalalaby generowac obraz trojwymiarowy. Naprawde trojwymiarowy, do ogladania albo na ekranie przez okulary, albo za pomoca specjalnego wyswietlacza.

11. No i chce pojazdy trudniejsze w obsludze, z obsluga techniczna w rodzaju rozrusznika grawa (ktory niewlaczony po prostu stalby na podlozu itp.), z bardziej zaawansowanymi i majacymi wplyw na pilotaz tablicami przyrzadow.

I jeszcze pare innych bajerow chce, generalnie jednak nie chce zmieniac gry. Chce urealnic jej swiat, uczynic go piekniejszym, bardziej prawdziwym i przez to uczynic gre znacznie trudniejsza.

A kolorowa pacynka w rodzaju nastepnego UT2003 czy 4 naprawde mnie NIE bawi.

Shazbot.

Edytowane przez sYs|yavor dnia 11-10-2003 o godz. 16:13

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 03:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

wow, no to ladne masz wymagania, bracie

ja liczylem na to, ze w tribes ma miejsce "klatwa co drugiej produkcji", tak jak to bylo/jest ze star trekiem. ale patrzac na to o co ty prosisz, to chyba spokojnie mozesz poczekac na tribes 6...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 16:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Nie rozumiem co yavorowi nie pasuje w tribesowej wodzie...

I tak jak na gre DX 7 wygląda świetnie, a jedyne co można by usprawnić to takie rzeczy jak odbijanie obiektów (w T2 odbija się tylko spin, ale w modzie Team Rabbit 2 odbija się też gracz-ale w przesadzony sposób) sie od powierzchni, chamowanie o wode i poruszanie się w niej...

A co do rakiet....nawet nie skomentuje...

Po zobaczeniu tego następcy wildcata, na prawde boje się co za potworek będzie służył za myśliwiec - mam tylko nadzieje że nikt nie bedzie sie wzorował na Planetside lub Halo...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 19:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

a ja bym chcial wlasnie pojazd z halo... warthoga !!!
pozadny 4 kolowy jeep z niezaleznym zawieszeniem.
minigunem obslugiwanym przez strzelca i pasazera mogacego strzelac z wlasnej broni !
no i oczywiscie z mozliwoscia zastrzelenia kazdego z czlonkow zalogi z osobna :>

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 20:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

zgadzam sie ze jak na czasy w ktorych ta gra sie pojawila, woda w t2 jest fantastyczna. chyba w ogole pierwsza strzelanka z ruchomym brzegiem jezior. wszedzie indziej to wyglada jak wielka kaluza albo woda w wannie (calkowity brak fal). a wiec dla wody wielkie yay!
aczkolwiek fakt, ze w nastepnej czesci powinni ja jeszcze usprawnic.

co do mysliwca, to ja spodziewam sie raczej helikoptera, lub czegos w tym stylu. bo jesli nie ma antygrawitacji, to jak wytlumaczyc samolot utrzymujacy sie w powietrzu w bezruchu?

steel: wyglada na to, ze bedziesz mial dokladnie to czego chciales

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 20:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Enigmus
zgadzam sie ze jak na czasy w ktorych ta gra sie pojawila, woda w t2 jest fantastyczna. chyba w ogole pierwsza strzelanka z ruchomym brzegiem jezior. wszedzie indziej to wyglada jak wielka kaluza albo woda w wannie (calkowity brak fal). a wiec dla wody wielkie yay!
eeee, taka *******ke umoziwial juz engine dziada kwaka w Q2 wiem, bo sam robilem taka wode na mapkach do Heretica II zrobionego walsnie na tym enginie, HL zreszta tez takie cos oferowal
zatem woda nie jest niczym nadzywczajnym

co mnie ntomiast zawsze gryzlo w T2 to fakt, ze jak unosi sie taki motorek nad ziemia, to kurz sie unosi - ok, mamy czlog mamy kurz, mamy bieg po ziemi mamy kurz spod nog (bonus: wyczajenie cloakera jesli nie porusza sie w budynku )
ale za cholere nie moge zrozumiec dlaczego w takim razie przy zjezdzaniu po zboczach gor za postaciami nie unosza sie tumany kurzu??? male kroczki podnosza pylek, a zasuwanie podeszwami po piachu z predkoscia kilkudziesieciu/set kmph w ogole nie wzrusza lezacego kurzu?? wtf? to by dopiero byla jazda, a tak to mamy naciagany pic - raz kurz jest, a innym razem, mimo, ze powinno byc go o wiele wiecej, nie ma go wcale... wyczerpal sie chyba
nie wspomne juz o tumanach kurzu przy eksplozjach mortarow, oblokach wznoszacych sie, gdy spin walnie w glebe, czy tumanow kurzu ("muru" prawie) gdy nisko nad ziemia przeleci shrike

jak widac raz fantazja jest, a innym razem zupelnie jej brak, nie wymagajmy wiec zbyt wiele od trybikow
niezaleznie od tego co twierdzi jejwor to w koncu tylko gra

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 22:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sys|ke3per
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: krakoff

blah!!!

ech ...chce drzew ktore mozna by lamac, przewracac mortarem...

chce sploszonych ptakow kiedy zbliza sie wrog,

chce uderzenia wiatru kiedy wyjde z lasu na otwarta przestrzen,

chce tylko tych broni ktore w t2 sa

w zasadzie chce t2 z lepsza grafika i fizyka ... nic wiecej,

a co dostane team rabbita i julie ...bleeee nie mam juz kurcze 14 lat .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 22:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sys|ke3per Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sys|ke3per Znajdź więcej post'ów przez  sys|ke3per Dodaj sys|ke3per do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sys|ke3per prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Wbrew pozorom jest pewne wyjscie z tej sytuacji.

Ciekaw jestem, jak zareaguje Marweas, gdy mu je zaproponuje... (moze na tego maila odpowie, bo maila o wywiad zbyl krotka odpowiedzia, po ktorej nie przeslal odpowiedzi na zadne pytanie ),

W zasadzie, kazdy ze wspomnianych efektow jest sam w sobie latwo osiagalny na wspolczesnych komputerach. Pewnych zmian wymagalby edytor - glownie w zakresie wprowadzenia dodatkowych tekstur (np. modelujacych prady powietrzne), reszta to wlasciwie trywialne modyfikacje istniejacego silnika. Rozwalane drzewa? Zaden problem, wystarczy nieco zmienic konstrukcje obiektu drzewa, podzielic ja na zachodzace na siebie czesci i po walnieciu mortarem policzyc jedynie kierunek odrzutu. Zero klopotu. Trawa? Zero klopotu, Torque w obecnej wersji juz go ma. Zmiana paneli przyrzadow pojazdow? Delikatne modyfikacje sztuki pilotazu? Zero klopotu. Zmienne wspolczynniki tarcia powierzchni? Bez numerow, to zalatwic moze jedna teksturka - i to generowana na podstawie tekstur graficznych. Dymek za slizgajacym sie gosciem? Blah.

Chyba widac, co zamierzam zaproponowac Marweasowi... I sadze, ze mam argumenty, po ktorych nie uslysze od razu "nie".

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-10-2003 23:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://www.garagegames.com/mg/snapshot/view.php?qid=645

To demko starego poczciwego Torque. 8 MB. Warto sciagnac i zobaczyc, chocby dla nieba.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-10-2003 02:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

D3mo - w quake'u 2 nie przypominam sobie ruchomej wody. half life i owszem, kiedy juz o tym wspomniales...
nie mniej jednak, woda w t2 jest bardzo realistyczna jak na swoje czasy.

k3epr, to ja poprosze zeby szystkie postacie na kabataticu kichaly i kaszlaly co jakis czas

yav, no zobaczymy, sciagam demko. screeny wygladaja ladnie, ale nalezy pamietac ze tv jest robione na engine'ie unreal, a nie torque...

edit: no i obejrzalem. jestem pod wrazeniem. szkoda ze tworcy wybrali jednak engine unreala zamiast torque. jak znam zycie, to pewnie tylko po to, aby moc chwalic sie znana marka...

zegnajcie walki poza granicami mapy..

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Edytowane przez Enigmus dnia 12-10-2003 o godz. 06:01

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-10-2003 05:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Enigmus
D3mo - w quake'u 2 nie przypominam sobie ruchomej wody. half life i owszem, kiedy juz o tym wspomniales...
nie mniej jednak, woda w t2 jest bardzo realistyczna jak na swoje czasy.

tez sobie nie przypominam zeby w samym Q2 takiej wody uzyto, ale nie przeciez nic takiego w moim poscie nie ma
stoi za to jak byk, ze engine Q2 to umozliwial (a czy uzyto tego w grze czy nie to nie moja sprawa ), widzialem to w Hereticu II, w HL oraz na dodatkowych mapkach do Q2

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-10-2003 09:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

ok, ale to byloby logiczne ze jezeli w engine'ie zrobionym specjalnie na potrzeby quake'a 2 jest mozliwa ruchoma woda, to tworcy gry z tego skorzystaja.
zrozumialem twoj post, to byla tylko taka mala dygresja z mojej strony...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-10-2003 18:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sys|ke3per
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: krakoff

kichanie i paskanie Twoim zdaniem ma wplyw na game play?

byc moze ma .... stosunkowo tez latwo to zrobic

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 12-10-2003 18:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sys|ke3per Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sys|ke3per Znajdź więcej post'ów przez  sys|ke3per Dodaj sys|ke3per do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sys|ke3per prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

eeeee na kata to powinny przestepowac z nogi na noge i zacierac dla rozgrzewki rece

a kichac na mapach z kurzem albo kwiatkami i trawka
katar sienny to paskudna rzecz

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 00:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
(...)
W zasadzie, kazdy ze wspomnianych efektow jest sam w sobie latwo osiagalny na wspolczesnych komputerach.
(...)reszta to wlasciwie trywialne modyfikacje istniejacego silnika.
(...)



just a thought...

W zasadzie, gdyby to bylo takie trywialne to by ktos to zrobil w jakim enginku...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 00:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|StEELhEArT
eeeee na kata to powinny przestepowac z nogi na noge i zacierac dla rozgrzewki rece
a jakby jugg za dlugo stal w jednym miejscu spamujac, to jego zamarzniety pancerz musialby rozgrzac jakis koles z RP, bo inaczej by z miejsca ruszyc nie mogl

proponuje takze dodac na mapkach pustynnych (na innych tez, ale na pustynnych w szczegolnosci, bo zazwyczaj wygladaja na przadnie naslonecznieone) pocenie sie postaci, zadyszke i efekt "zapachu" - nadleci taki zziajany capper do bazy zeby sie podleczyc z IS, a tam mu jakis TM rzuci "stary, idz sie umyj, bo walisz potem, ze leb urywa"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 00:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

tja...
a znad spoconego cloakera parowalby zielony dymek, co ulatwialoby jego wypatrzenie

edit: a jak by ktos byl zainteresowany, to tutaj macie dluzsza (o kilka sekund ) wersje najnowszego filmika.

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Edytowane przez Enigmus dnia 13-10-2003 o godz. 02:23

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 02:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|StEELhEArT
just a thought...

W zasadzie, gdyby to bylo takie trywialne to by ktos to zrobil w jakim enginku...




Nie, kotq, albowiem gry robi sie nie tylko pod katem tego, co MOZNA zrobic, ale takze pod katem tego, na czym bedzie ona DZIALAC. 2 lata temu wiekszosc z tych efektow byla nierealna nie z przyczyn programowych, a sprzetowych. Nawet teraz nie jest rozowo, na moim athlonie xp 2000 z GF4 Ti-4600 128 MB w 1280x1024 i wszystkich detalach na full czesto w zadymach fpsy spadaja mi do 30, a przecietnie jest to i tak 70-80 fps przy w pelni obsadzonym serwerze. Zatem, gdybym wlaczyl opcje generowania obrazu trojwymiarowego, mialbym od 15 do 40 fps w grze w dwa lata po premierze, co chyba jest doskonala odpowiedzia na pytanie, dlaczego ani fraktalnych chmurek, ani trawki, ani falujacej wody ani tez 3D w tej grze nie uswiadczysz.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 09:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Cóż...co jak co, ale T2 trzeba przyznać, że stał się grą ponadczasową - pod względem wymagań sprzętowych

Yavor -- o co ci chodzi z "opcją generowania obrazu trójwymiarowego"???

W wypadku tribes nic takiego nie istnieje

A tak przy okazji - czy mi się wydaje, czy też w pełni trójwymiarowa woda mniej obciąża sprzęt (karte graficzną to już na pewno ) niż ta wykonana przy pomocy shaderów i co się nieoszukiwać - płaska ?

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 10:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Generowanie obrazu trójwymiarowego to standard w projektowaniu przemyslowym (moze nie u nas ). Oprogramowanie generuje widok obiektu przy dwoch minimalnie roznych polozeniach kamery, odpowiadajacych widokowi z lewego i prawego oka. Jesli dysponujesz goglami, wyswietlanie takich obrazow pozwoliloby uzyskac wrazenie prawdziwej glebi, a to z kolei pozwoliloby latwiej ocenic odleglosc (w bardziej naturalny sposob). Na dodatek jedyny efekt to tylko spadek liczby klatek o polowe. Ja bym zaplacil polowe swoich FPS-ow za mozliwosc odczuwania glebi... Wooohooo, wlot pelnym gazem na flage moglby byc wtedy naprawde niesamowitym przezyciem...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 11:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

I wreszcie nie mialbym problemow z trafianiem do czerwonych trojkacikow na czarnym tle (czytaj: wrog jest oddalony o okolo 50 do 250m )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 11:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Wiecie, ze ten watek ma 176 postow, czyli cale 88 wiecej niz PLANETSIDE: godny następca T2. Ostatnio kila ~70 znalazlem, ale ze starych (jeden z) najdluzszy byl o BF1942. Czy to nie dziwne, ze na forum Tribes najwiecej sie pisze o innych grach?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 12:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez savko
Wiecie, ze ten watek ma 176 postow, czyli cale 88 wiecej niz PLANETSIDE: godny następca T2. Ostatnio kila ~70 znalazlem, ale ze starych (jeden z) najdluzszy byl o BF1942. Czy to nie dziwne, ze na forum Tribes najwiecej sie pisze o innych grach?


Wrecz przeciwnie. W tryby sie gra, inne gry nadaja sie co najwyzej do tego zeby o nich pogadac.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 12:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Yavor -- Z świecą szukać tego co opisałeś w grach

Jedyne na co możesz liczyć to obsłóga okularów stereoskopowych, a jak pamiętam z tego co uzywałem na swoim asusku - to wydawało się generować TRZY takie same obrazy, przesunięte w różnym stopniu (jeden pośrodku), dwa z nich było widać tylko na jednym oku...

Zdaje egzamin w grach wyścigowych (Moto Racer 2 w okularkach wymiata! , FPP nie miałem przyjemności testować - ale grałem w Max Payna - troszke można oczopląsu dostać, i jeszcze trzeba dostosowywać okulary do swojego rozstawu oczu i odległości od monitora - by to miało jakiś sens...

Bym zapomniał...po 30 minutach gry w takich okularkach lepiej zaopatrzyć się w dobry środek od bólu głowy - wszystko dzięki "ciekawemu" odświeżaniu ekranu....

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 12:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Ja gralem kiedys w helmie VR, w Heretica bodajze, dawno temu to bylo. Postawili mnie posrodku ogrodzenia z taka dziwna manetka w reku i kazali grac Niby fajne to bylo, ale po 1/2h mialem takie zawroty glowy i mdlosci, ze hej! Tylko ze nie z powodu odswiezania, a niekoherencji przekazu z oczu z mozdzkiem A firma szybko splajtowala

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-10-2003 13:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:36.    Strony (10): « First ... « 4 5 [6] 7 8 » ... Last » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions