Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes: Vengeance
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (10): « First ... « 6 7 [8] 9 10 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

Poczytawszy, polizawszy, obejżywszy, nagryzłszy materiałów o TV doszedłem do wniosku ze sensu żadnego wnioskowanie na tej podstawie jak gra będzie nie ma . Czemu doszedłem do tak odkrywczych wniosków? Ano z powodów komercyjnych.
Wiadomym powszechnie jest ze Tribes sprzedała się ponoć nieźle, lecz w dzisiejszych czasach mody na sprzedawanie tej samej „buły” jeszcze raz ( szczyt szczytem było wydanie przez lukasa polukrowanych części GW) gra sprzedająca się nieźle to nie wszystko. Otóż w dzisiejszych czasach trzeba wykroić w przeciągu 2 lat taka wersje beta, co by ludzie specjalnie się na tym nie poznali a następnie opchnąć im za ciężkie pieniądze parę paczy. Biadolicie nad 4 pojazdami. Spoko wyjdzie dodateczek 69.90 ups tam będą dwa dodatkowe plus kilka nowych mapek. Zastanawiacie się krytukujecie koncepcje graficzna i modelami postaci terenu. Toż to na pierwszy rzut oka widać ze target tu 12 letni target ( bez urazy nastolatkowie) kololowo fajniuśnie dymionco, ALE FAJOWO!!!!!!!!! Oszczędna efektywna grafika T2 nie jest w dzisiejszych czasach raczej porządna. Musi wszystko wyglądać.Typowym przykładem przewagi formy nad treścią jest Morrowind gra z innej półki, ale wręcz studialny przykład jak można dopracować grafikę i świat totalnie zawalając wątek fabularny Gdyby mógłby analogicznie spiepszyć Tribes np. zawalając fizykę strzału lub kod sieciowy. Niektórzy jednak gracze poddają się wszechobecnej modzie na cukierkowe obrazki a w niektórych zmysł ekologiczny budzi się nadzwyczaj burzliwie i zarzut niebytnosci drzew w Tribes jest jednym z kluczowych wad, jakie wytykano tej grze.
GRA MUSI się sprzedać MUSI!!!! dłoń sobie uciąć dam ze trudna jak T2 na pewno nie będzie na pewno o wiele łatwiejsza. ( Zapomnij Yavorku o niuansach skiningu).Po za tym.Chamstwo gówniarstwo i piractwo szerzyć się będą na potęgę.
Przykro grafika ala S.T.A.L.K.E.R z tego, co pamietam przywóływana przez Yavora jako życzenie ( pobożne) grafiki w TV na pewno w tej produkcji się nie pojawi.
Kończąc moje żale stwierdzam ze już nie czekam na TV z jakimiś większym zaangażowaniem.
Biorąc jeszcze pod uwagę standardy ocen gier przez bądź, co bądź wiodące pismo o grach CD action ( w ostatnim numerze jako wadę gry fpp TRON2 podano.........TRUDNA abstra****ąc od samej gry czy trudność to wada?????????.) Nie spodziewam się, zatem żeby w najbliższych kilku latach wyszła gra w założeniach ideowych ze tak powiem podobna do Tribes, jeżeli pismo opiniotwórcze podchodzi tak do sprawy. Mam nadzieje ze inaczej jest za naszymi granicami.
Pogodziłem się zatem ( bez bólu z radością) ze w T2 spędzę następne kilka lat

Ps. LOL wtedy będę już Bogiem wojny mimo nędznego talentu
Będę mógł wykorzystać głęboka na 30 cm długa na metr kołyskę ( foooooor You Yavor ) do przelecenia od flagi do flagi. Będę trafiał Piotruska 7 razy na 10 MA ze 150 metrów. A z bliska to będę zabijał TL. Bede miał wrecz nieprawdopodobny genialny przglad pola walki a jakies tam komuniktory głosowe beda mi tylko przeszakdzac bo z qmplami z temu bede sie porozumiewał telepatycznie ( z tobą nie HOMIC bo masz za włochate mysli )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 04:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Gry to komercha, a komercha to prostota i odwolywanie sie do powszechnie akceptowanych standardow - wizualnych, fabularnych, emocjonalnych. Tribes 2 jest tu naprawde wyjatkowy prawdopodobnie z uwagi na Georgesona. Byl sobie despota z wizja, mial wladze to wizje zrealizowal majac w nosie zdanie innych.

Na tyle, na ile znam rynek gier, moge powiedziec, ze naprawde dobre produkty powstaja wlasnie w podobnych sytuacjach. Albo w malych firemkach, ktore po prostu musza zablysnac, zeby zostac zauwazone i stac sie wielkimi.

Poza tym... Uwazam, ze jest obecnie grupa gier, ktorych zmieniac po prostu nie trzeba - trzeba je jedynie stopniowo udoskonalac. Dlaczego u licha zawsze kolejna gra musi byc INNA? Rozumiecie to? Czy w rzeczywistym swiecie co 3 lata zmieniamy rozmiary kortow tenisowych, modyfikujemy wysokosc siatki, ciezar pilki i rozmiary rakiet? Nie. A jednak te glupole ludzie wciaz w tenisa graja. Czy w pilce noznej zmieniana jest moze co 5 lat grawitacja? Tez jakby nie. Zas w grach - obowiazkowo.

Ja rozumiem - trzeba zarobic. OK. Ale dlaczego w takich programach graficznych istnieje zupelnie inna tendencja? Dlaczego tam zachowuje sie ciaglosc, ciagle rozbudowujac i rozbudowujac projekt? Dlaczego tam to dziala, a tu nie? Dlaczego, zdaniem przemadrzealych specjalistow od marketingu gier, upgrade do Photoshopa czy Mayi moze kosztowac kupe forsy i ludzie go kupia, a nie mozna wydac upgrade'a do gry?

Geeeeez... Toz T2 wrecz prosi o taki model sprzedazy. Gra, pare patchy, a potem jeden upgrade, drugi, trzeci. Pierwszy zmienia wyglad pojazdow i postaci na bardziej szczegolowy i lepiej zanimowany. Drugi wprowadza trawke, drzewka w wiekszych ilosciach, efekty sloneczne. Trzeci - wiatr, prady wstepujace, zstepujace itp. Tak co roku jedno uaktualnienie, w cenie powiedzmy 10 dolarow (zas nowa wersja w cenie 20). Koszty przygotowania takiego uaktualnienia minimalne w porownaniu do kosztow opracowania gry, wplywy moze nie reweelacyjne, ale zawsze stabilne, na dodatek rownie stabilna kampania reklamowa, ktora co kilka miesiecy przypomina tytul i szpanuje coraz lepszymi grafikami....

Takie to nieprawdopodobne??? I nie mowcie, ze byscie nie wydali tych 40 zl na upgrade raz na rok, bo nie uwierze.

A co do mysli Homika - przyznaje racje

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 11:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Thumbs up

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor


Gra, pare patchy, a potem jeden upgrade, drugi, trzeci.



A będzie można wykupić abonament?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 12:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Thumbs down

Kompletnie beznadziejny i odrealniony pomysł (moim skromnym zdaniem).

Gra był by podzielona na tych którzy zakupili upgrade i tych którzy go nie zakupili (a znając T2 było by z 8 takich gróp), w każdym wypadku gra wymagała by innego serwera itp. a gracze z różnymi wersjami nie mogli by grać razem, nie było by komu grać, a klany były by malutkie ponieważ kiedy zadecyduje się przejść "na wyższy poziom" część graczy by zostawała...

TAKA sytuacja na pewno by nie przyciągała nowych graczy, a piszemy o uppgradach gry, a nie dodaniu paru bzdetów graficznych (chociarz by wymieniona zmiana wyglądu pojazdów - musiała by sie ograniczać do zmiany teksturek, albo przy zmianie obiektu gacze którzy mieli by jakimś cudem grać na jednym serwerze byli równi i równiejsi...), a dodanie np. shaderów DX8 lub DX9 wymagało by zmiany enginu- co wiąże się też (jako że nikt nie będzie tworzył specjalnie na potrzeby upgrade, więc zakupią inny) z zmianami w samej grze dotyczącymi chociarz by fizyki....

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 13:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>Kompletnie beznadziejny i odrealniony
>pomysł (moim skromnym zdaniem).

Powiadasz... Nie zgodze sie. Ani nie beznadziejny, ani nie nierealny. O tym, ze dziala, przekonuje cala branza graficzna, o tym, ze moze dzialac w przypadku gier, przekonuje chocby UT2004, ktory jest niczym innym, jak w zasadzie upgradem do UT2003. Co ciekawe da sie grac "w dol", bowiem ktos kiedys wymyslil cos takiego jak "kompatybilnosc w dol". W imie czego nie mialoby to dzialac w grach? Dla przykladu - innowacje w zakresie graficznej reprezentacji swiata sa wylacznie rzecza client-side, jesli nie wplywaja na przebieg rozgrywki. Jak, u licha, moze wplywac na nia na przyklad obecnosc trawy? Albo ladniejsze niebo, zbudowane z przestrzennych chmur? To dziala tak dlugo, jak dlugo chmury nie wloka sie na pulapie, na ktory mozna wleciec.

Nu, wiec niby dlaczego ten pomysl mialby byc taki zly, skoro czas przejscia z wersji do wersji bylby rozmyty dzieki kompatybilnosci w dol (w wiekszosci przypadkow)? He?

I jakos nie wierze w to rozbijanie klanow... Wrecz przeciwnie, jestem pewny, ze to klanowicze w pierwszej kolejnosci byliby nabywcami uaktualnien.

Rowni i rowniejsi sa zawsze, byleby w sensownym zakresie. Jesli obiekt zajmuje te sama objetosc i te sama przestrzen, nie widze powodow, dla ktorych nie podmienic postaci na nowe. Masz nowego klienta - widzisz lepsze postaci, masz starszego, widzisz stare, gorsze. Dokladnie tak samo, jak obecnie przesuwajac jednym z suwaczkow wsrod ustawien graficznych.

Owszem, problem by wystepowal przy wprowadzaniu zmian istotnych dla fizyki, a wiec np. uzaleznienie tarcia od powierzchni i warunkow atmosferycznych czy tez wprowadzenia wspomnianych pradow powietrznych. Zawsze istnialaby jednak mozliwosc polaczenia sie z serwerem grajacym na wersji wczesniejszej. To koniecznosc w przypadku gier i tak powinny byc one konstruowane. A nie - latanie z kwiatka na kwiatek: a wersyjke 1 napisze firma X, a wersyjke 2 to moze Y, bo na X sie obrazilismy, zwlaszcza ze kodu nie udostepnila, a wersyjke 3 jeszcze inna firemka, bo akurat jej jakas inna gierka wyszla, a poza tym Y juz nie istnieje.

Efekt - zero ciaglosci. Ja, do cholery, nie chce miec co chwile innej gry. Stworzyli swiat, to niech go rozwijaja, uzupelniaja. Tak, jak w zyciu - jade w nowe miejsce i mowie: och, jak fajnie, cudowne miejsce, uwielbiam Hawaje. Choc fizyka ta sama, bronie te same, pojazdy tez sie wiele nie roznia. Jedynie z drzew zamiast jablek spadaja komuni... tj. kokosy. I o to chodzi, zeby oferowac roznorodnosc W RAMACH JEDNEGO SWIATA. Gdzie, u licha, jest ta spojnosc miedzy T:V a T2? W czym? W stylistyce graficznej? Ja rozumiem, ze na Hawajach zachody sa niepowtarzalne, ale i w Polsce zdarzylo mi sie zobaczyc pare - co ciekawe - wschodow, przy ktorych najlepsze zachody wymiekaja.

Pewnie ktoras z firm kiedys dojrzeje do takiego pomyslu. I zapewne okrzyknie go mianem "rewolucyjnego"... I pewnie media to podchwyca, bo o czyms pisac trzeba... No a skoro media o rewolucji pisza, to pewnie i gracze kiedys sie przekonaja, wszak trzeba nadazac za moda...

Tak.

A ja jak zwykle nie dostane procentow. Ide poszukac czegos z procentami...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 14:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

Wszystko pieknie Yavorze jestem za ale ja widze na dzisiejszym rynku zupęłnie co innego kolejne dodatki nie rozwijaja gier nie zachowuja z rególy przemyslanego toru , linji koncepcji u zarania sa poprostu płytami napchanymi niestotnymi perdółkami
Typowym przykładem jest znowu morrowind powstało kilka amamtorskich swietnie napisanych alternatywnych scenariuszy ze nie wspomne o zupełnie nowych swiatach przy których firmowe dodatki sa najwyzej kopia i to gorszą. I jest przykład gier rozwijajacej sie własnie w taki sposób grier wszak odwzorowujacych rzeczywistosc ale sprzedjacych sie naprawde swietnie Mówie o produktach FIFA i pochodnych EA SPORT jezeli sie nie myle.
Ta mysl twoja jest o tyle pocieszajaca ze moze sie tak stac i w koncu rynek gier FPP czy innych gatunków ustabilizuje sie bo suma summarum juz naprawde bedzie ciezko wymyslec jakis nowatorski FPP bo cuz takiego dodamy czego nie było ?????
3 klimaty panuja niepodzielnie klimat wojskowy CS UT T2 a wszystko pomiedzy jest jeno wariacja na temat.
Ustabilizowanie sie rozumiem jako kilka tytółów własnie w ten sposób jak napisałes rozwijanych.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 20:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Przyklad z FIFA jest bardzo dobry i nasuwa mi pewne dosc brutalne dla tworcow gier skojarzenie. Otoz EA robi te FIFE, bo pilka nozna jest traktowana serio. Zas tworcy gier, buszujac w krainie fantazji, absolutnie swoich pomyslow jako powaznych i wartych dalszego rozwoju nie traktuja.

Coz za brak wiary.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 20:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Acha..teraz po tym jak Qter wspomniał o grach EA SPORT widze że to o takiego typu płatne update(bo czym innym sa gry EA z kolejnymi numerkami? Zwyczajnie poprawiona poprzednia wersja), zrozumiałem to inaczej...

Jednak nadal uważam że wprowadzi to tylko podziały i wysokie koszta grania - a pozatym aby takie coś doszło do skutku gra musi się wyjątkowo dobrze sprzedać i mieć rozdmuchaną kampannie reklamową...a z związku z tym nie moze być zbyt skomplikowana i rozbudowana ponieważ te pojęcia wykluczają się z wysoką popularnością...

Chociaż trzeba przyznać że uproszczone Tribes 2 miało by szanse stać się taką grą, w końcu pojawiła się wersja na konsole która miała też być na PC - właśnie jako dodatek...gdyby twórcy poszli za ciosem...ale na szczęscie nie poszli i teraz zamiast Tribes Aerial Assault mamy Classic Mod

Podobna kariera mogła spotkać UT, i jakoś mam wrażenie że UT 2004 jest jej początkiem...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 20:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

Raczej chyba hodzi o stworzenie pewnej matrycy a dokladnie spujnego i szeroko konfigórowalnego swiata gry ( w jednym klimacie ). Mody to ciekawy i celny przykład. Otórz np posiadajac taka jakby multigre która mozna by było dostosowac do swoich ambicji. Firma posiadajaca taka złota kure mogła by produkowac kolejne dodatki własnie jak napisano powyzej kierujac je do konkretnej niszy rynkowej. Napewno oszczedzono by na reklamie promujac tylko jeden produkt i chwlac sie jego wielo watkowoscia.
Powstały by zapewne niezbyt wielkie sceny poszczególnych odmian tej samej gry lecz ogólnie biorac graczy by było wielu. Taki produkt zaspokajał by jednoczesnie głód komercyjny jak i ambicje waskiej grupy graczy.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 21:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

Panowie, panowie, wy tu tak teoretyzujecie, i mowicie jak to by bylo fajnie gdyby...
A to przeciez juz sie zaczelo. Nie powiem nic wiecej, tylko ponownie przypomne wam o istnieniu Planetside.

No dobrze, nie wytrzymalem, powiem cos wiecej.
Gry MMO sa dokladnie tym, o czym Yavor opowiada. Mozna powiedziec, projektami w ciaglej budowie. Jako przyklad, podac moge chocby Anarchy Online, i najnowszy don dodatek, Shadowlands. Poprawia on znacznie grafike, dodaje nowe bronie, rasy, swiaty i tak dalej. I zapewniam was, ze z Planetside bedzie tak samo, za jakis czas, kiedy gra zrobi sie juz troche stara. Zamiast tworzyc sequele, marnujac czas i pieniadze, poprawia modele, dorzuca kilka broni, pojazdow, kontynentow, moze nowa strone konfliktu i opchna to za 30 dolcow nadal reklamujac swoja oryginalna gre.

A wiec to o czym tu mowicie nie jest zadna futurystyczna wizja, ani przepowiedniami na odlegla przyszlosc, ani nawet kazaniem na temat "jak to w rzeczywistosci powinno byc". To juz sie zaczelo i jak narazie ma sie dobrze.

Natomiast sprzedawanie oddzielnych gier, blizniaczo do siebie podobnych, tak jak to jest z seria FIFA, wcale nie musi byc zadnym kompromisem w sporze pomiedzy sequelami a ciaglym ulepszaniem jednej gry

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2003 01:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

PlanetSide, powiadasz... Nie robi tego aby Georgeson? Ten, ktorego tak nienawidza weterani T1?

...wiec to musi byc dobre

A konczac zarty - owszem, doceniam role PlanetSide, ale... wlasnie pamietam o Gerogesonie. To facet z wizja. Kocham takich, moja prywatna teoria jest taka, ze dobra rzecz moze zrobic albo wizjoner, albo despota, albo desperat. Georgeson lapie sie na przynajmniej dwie z tych cech, a po nagonce, jaka zrobili na niego po T2, chyba nawet na wszystkie trzy

Dobrej rzeczy nie zrobi koniunkturalista. Ktos, kto chce sprzedac jak najwiecej sluchajac jak najwiekszego grona ludzi. A tak moim zdaniem powstaje T:V jesli chodzi o multiplayer. Mnie na przyklad calkowicie nie interesuje, czy komus sie podoba pomysl z roznymi wspolczynnikami tarcia, zmieniajacymi sie w zaleznosci od pogody czy tez owym niejednorodnym powietrzem. Jestem PEWNY, ze to pomysl, ktory mozna znakomicie eksploatowac i ktory otwiera kolejne pole do popisu przed graczami. Wiem, ze to by dzialalo. Podobnie, jak stonowana kolorystyka czy nastroj "serio". Usunac pare niedorobek z designu T2 (w rodzaju czolgu podskakujacego niczym zabka), poprawic troche konstrukcje baz, absolutnie nie dotykac broni - i juz.

Wiecie, to mi przypomina "Blade Runnera" (film, nie gre). Zostal totalnie zjechany przez krytyke gdy sie pojawil. Im dalej w las, tym ma wiecej milosnikow. Na tym wlasnie polega cala zabawa. Na stworzeniu swiata, ktorego glebi mozna nawet w pierwszej chwili nie dostrzec. Na potraktowaniu go serio. Na subtelnym budownaiu klimatu.

Popatrzcie z drugiej strony, na przyklad na ten moj filmik "Travel". To doprawdy zadne wyrafinowane dzielo, ot, cwiczenie warsztatowe zrobione na potrzeby artykulow, ktore zamierzalem napisac. Owszem, fajne (wiem, ze fajne, nie musicie gadac - wiedzialem nawet przed wyslaniem w swiat), ale nic specjalnego. Dlaczego sie wiec podoba?

Odpowiedz jest prosta. To nie film Wam sie podoba. Podoba sie Wam to, co ten film w Was budzi.

I o to chodzi w tym calym biznesie. Jestem gleboko przekonany, ze umiejetnie rozbudowywany swiat T2 bylby w stanie przyciagnac cale rzesze graczy. Umiejetnie, czyli wlasnie operujac nastrojem, atmosfera, roznorodnoscia gwarantowana przez firme. Sa to dokladnie WSZYSTKIE cechy, jakich nie bedzie mialo koniunkturalne T:V. Malo tego, uwazam, ze jedyna rzecza, ktora mi sie w T:V spodoba, bedzie wylacznie... fabula i sposob jej opowiadania. Cala reszta - od infantylnych zalozen projektowych (ja rozumie, ze szczepy powinny miec rozne uzbrojenie i pancerze, ale pakowanie jednych w jajka, a drugich w pudelka to infantylizm do szostej potegi... tak to sie dzieciom tlumaczy roznice w przedszkolu), po wybajerowane, nieprawdopodobne i infantylne bronie (jak widze te szesciopaki to mi sie chce dopisac przed T:V literke U, takie to nierealne) i przestrzenie koloru sprawiajace wrazenie palet w programach graficznych. Tak, droga kochana Sierro oraz drogie kochane IG, sie klimatu nie buduje. Tak sie dostarcza rozrywke, plytka, tania, ktora nie zwiaze klienta na dluzej, bo efektownych *******ek w grach jest w tzw. pip i jesli ktos jeszcze wierzy, ze durnym layoutem broni jest w stanie przyciagnac kogos do gry, to sie myli.

No, ale na takie sformulowania to ja sobie moge pozwolic, bom nie projektant ani producent gier, a gdzies po drodze pasjonat i perfekcjonista. Wiec mi zalezy na swiecie gry i graczach, a nie na forsie.

Nie ma to jak sie urodzic w kraju z perspektywami ;-P

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2003 02:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Unhappy

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
> Ja, do cholery, nie chce miec co chwile innej gry.


Zupełnie jakbym słyszał moją kochaną żonę. Co sobie kosmetyk jakiś wybierze i się do niego przyzwyczai, to nie miną dwa miesiące, a już go w sklepie nie ma, ale jest inny, duuuuuużo lepszy, z liposomami, rybosomami, glikosomami..... schizosomami. Teraz świat taki jest, że co starsze niż dwa miesiące, to chłam, nie sprzeda się, i trza wymyślać nowe. A ci, co Tribesy wymyślili, dawno odeszli na śmietnik historii. I dobrze im tak.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2003 06:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>Zupełnie jakbym słyszał moją kochaną żonę.

No nie wiem, czy to do konca komplement... Choc z marudzenia ostatnio, basically, slyne

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2003 09:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Tak sie dostarcza rozrywke, plytka, tania, ktora nie zwiaze klienta na dluzej, bo efektownych *******ek w grach jest w tzw. pip i jesli ktos jeszcze wierzy, ze durnym layoutem broni jest w stanie przyciagnac kogos do gry, to sie myli.



Blah. Kocham durne skrypty cenzorskie. Juz nawet abstrahowac nie mozna, bo wygwiazdkuje, podobnie jaki pi-er-dolke. Cud prawdziwy, ze "w pip" puscilo.

Tak przy okazji: nie uwazacie, ze instalowanie takich skryptow cenzorskich jest dokladnie takim samym przejawem braku wiary we wlasne umiejetnosci moderatorskie jak wymyslanie za kazdym razem innej gry w ramach... tej samej gry?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2003 10:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

quote:
po wybajerowane, nieprawdopodobne i infantylne bronie (jak widze te szesciopaki to mi sie chce dopisac przed T:V literke U, takie to nierealne) i przestrzenie koloru sprawiajace wrazenie palet w programach graficznych. Tak, droga kochana Sierro oraz drogie kochane IG, sie klimatu nie buduje.


No ale czego sie tu spodziewac po tworcach Freedom Force...

A co do cenzury, to wydaje mi sie ze to ty jestes tutaj jedynym aktywnym moderatorem, yav.

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2003 19:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Jam moderator zewnetrzny, mam tylko takie mozliwosci, jakie oferuja standardowe skrypty.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 01:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

Ah, jesli tak...
Szkoda...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 02:06
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://www.tribalwar.com/articles/i...hp?articleid=61

Pierwszy screenshot nawet wyglada. Chyba to gdzies zanotuje...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-11-2003 23:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

KLimacik areny mówie o tym obrazku 2 tez spoko znaczy nie mówie o grafice tylko idei walka przy trybunach ryk tysiecy kibiców ( Coloseum : D ??? gladiatorka to męcząca fucha ale opłacalna dodatki za prace w weckendy stawki podniesione za prace w ciezkich i niebezpiecznych warónkach. Dwie opcje urlopowe standardowa i wieczna spox ) hehehe całkiem fajna jazda.

Ps. GRaficzka ładniutka ale ja i tak czekam na stalkera o wiele bardziej niz na nastepne tryby ta pozycja polaczy moje dwa ulubione gartunki gier FPS i RPG. a jak grafa bajka bajka i panowie od TV powinni zobaczyc jak tam sobie zwłoki upadaja az ciiarki przechodza po plecach.

Edytowane przez Smok Mlekopij dnia 26-11-2003 o godz. 04:39

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 04:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

ale cienizna

wrrrrr
okropny ten T:V....swiat zolnierzykow i chinskich kreskowek.
Nie widze nic, co mogloby mnie przyciagnac....wszystko takie "smieszne" postacie, bronie, pojazdy, tereny, budynki, flora i fauna

Zobaczcie filmik ze Stalkera gdzoe pokazuja niebo i efekty dnia/ nocy...poezja+pioruny itp. Kiedy ogladalem jak ziomek biegnie miedzy rozwalonymi budynkami w srodku nocy kiedy to
wala pioruny to juz sie balem w to grac.

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 16:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

A widziales prezentacje animacji postaci loooooooooool mnie powalił fragmecik z tego filmu hi res najdluzszego jak kolesia zestzreliwuje gosc z komina elekrowni no niesamowite nie dosc ze goszc spada tak przerazajaco natóralnie to jescze sie na chwile zachacza o drabinke potem wali o dach przybudowki na samym dole i odbijac sie spada ponzej poprostu przerazajace a ten fragmet kiedy chodzi gosc z reflektorkiem przy klamie po fabrydze reflerksy swiatła na kafelkach poprostu jeza mi sie włosy jak pomysle ze bede polował na jakiegos wrednego mutanta w takim klimacie klimat obcego mis ie przypomina srrrrrrraszne czekam zniecierpliwoscia. Ale to co najciekawsze to zupełnie inny klimat uzbrojenia niz opatzrony do tej pory pakiecik klamek "zachodznich" multi tez zapowiada sie bardzo smakowicie jezeli z zapowiedzi okarza sie prawdziwe i karzda giwera bedzie naprawde odwzorowywała swoje zachowanie w rzeczywistosci i jeszcze wielgachgna interktywnosc i dewestacja terenu łacznie zmozliwscia zastzrelania kolesia przez np sciane lub przepierzenie rewelacja

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 16:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Animacje sa troche na srednim poziomie i te smiesznie biegajace ludziki, ale mam nadzieje ze to poprawia

quote:
Napisane oryginalnie przez Smok Mlekopij
A widziales prezentacje animacji postaci loooooooooool mnie powalił fragmecik z tego filmu hi res najdluzszego jak kolesia zestzreliwuje gosc z komina elekrowni no niesamowite nie dosc ze goszc spada tak przerazajaco natóralnie to jescze sie na chwile zachacza o drabinke potem wali o dach przybudowki na samym dole i odbijac sie spada ponzej poprostu przerazajace a ten fragmet kiedy chodzi gosc z reflektorkiem przy klamie po fabrydze reflerksy swiatła na kafelkach poprostu jeza mi sie włosy jak pomysle ze bede polował na jakiegos wrednego mutanta w takim klimacie klimat obcego mis ie przypomina srrrrrrraszne czekam zniecierpliwoscia. Ale to co najciekawsze to zupełnie inny klimat uzbrojenia niz opatzrony do tej pory pakiecik klamek "zachodznich" multi tez zapowiada sie bardzo smakowicie jezeli z zapowiedzi okarza sie prawdziwe i karzda giwera bedzie naprawde odwzorowywała swoje zachowanie w rzeczywistosci i jeszcze wielgachgna interktywnosc i dewestacja terenu łacznie zmozliwscia zastzrelania kolesia przez np sciane lub przepierzenie rewelacja

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 17:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

no sory ja lepszych nie widzialem chyba ze mało widzialem ale jak sa lepsze jakies to poprosze o linka.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 17:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Rzeczywiscie chyba mało widziałeś, wystarczy pograć choćby w takiego Max Payna 2 lub Halo...
Bo w tym filmiku rzeczywiście śmieznie się porzuszają...

A co do tych efekcików w jakimś zamkniętym pomieszczeniu (chyba metro?) - raczej bez karty DX9 nie naoglądasz się tego


A co do T:V - nie warto odgrzewać tematu, tej gry już dla mnie nie ma, ani troche mnie już nie interesuje, tylko boleje, że po graniu w ten badziew ktoś sobie bedzie mógł zrobić opinnie o poprzedniku (T2)

Sądze, że już lepiej poczekać na UT 2004 - wydaje się mieć wszystko to co miało być kiedyś w Ut 2003 (ktoś pamięta o tym, że miały być pojazdy? Nawet podobno jeden był, ale tylko z konsoli)...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 18:43
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
4DDh
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.

yav, rola planetside w tej chwili jest zerowa, sony z wizji zrobilo obecnie (po dodatku) kolejnego rpg/dungeon crawlera - poczatki byly fajne, owszem, dolozyli pojazdy itd, ale, tak jak w przypadku t2 wizja przerosla graczy. problem byl w tym, ze gra miala za male zainteresowanie graczy (a moze za duzo serwerow?) i walka praktycznie toczyla sie na 1-2 kontynentach (pomijam totalnie ze na serwerze europejskim walka toczyla sie praktycznie na home continentach nc, czyli praktycznie nc kontra tr+vanu w stosunkach 1nc na 3-4tr/v), sony obecnie wydajac dodatek z codami typu podziemne jaskinie i krysztaly przywracajace amunicje i pancerz(!!!) dalo totalnie dupy - mam wrazenie ze rola georgsona w tej grze sie po prostu skonczyla, o ile jeszcze ma tam cokolwiek do pwiedzenia, jeszcze w kwestii dodatku - sa tam *******y ktore projektowali chyba ludzie od everquesta (albo projektowali go w przerwach na kawe miedzy praca nad eq2)
ps mial byc wielki, i w duzej czesci jest - ten sam problem co t2 - za malo ludzi, gdyby sony obcielo ilosc kontynentow do 2-3 maksymalnie dostepnych (np. jednego dnia te, drugiego inne, jak sie adminowi kliknie z rana)), nie byloby wtedy problemu z szukaniem przeciwnika, tudziesz 30 minutowym telepaniu sie w galaxy do miejsca gdzie sie toczy walka.

a co do t:v - komercja komercja, zobaczymy co wyjdzie, moze bedzie sie dalo grac, albo zostaniemy (jakbysmy jeszcze nie byli)) dziwnym niszowym srodowiskiem maniakowgrajacym w jakas smieszna stara gierke))
sYs|4DDh_pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil 4DDh Kliknij tutaj by wysłać e-maila do 4DDh Znajdź więcej post'ów przez  4DDh Dodaj 4DDh do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać 4DDh prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
4DDh
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.

czesc 2)))
gdyby sony poszlo w strone rozwijania produktu sensownie (bez codowania z krysztalami itd.) mieliby szanse na utrzymanie projektu przez jakies 2-3 lata spokojnie, a tak ps na moje padnie najpozniej za rok (chyba ze cos sie zmieni).

ale, wracajac do tematu yavorka gry idealnej - powoli na tego typu tytul moze nam wyrosnac americas army - zaczeli ze sredniej jakosci strzelanina, ciagle costam dokladaja itd., do tego jest to darmowe itd., tyle ze podobny problem jak fifa - symuluje toto cos "prawdziwego" i tylko dlatego jest utrzymywane((
ut2004, stalker - raczej nie ma szans zeby wyszlo z tego cos sensownego, tak samo sa projektowane jak i reszta gier - kasa, kasa, kasa, stalker moze bedzie mial ciekawy sp, ale multi worzylbym mu taki sam jak avp/avp2 - fajny, klimatyczny, ale na dluzsza mete nieciekawy.

osobiscie czekam az jakas firma (ea?) zbierze sie i zrobi cos co graczy naprawde wciagnie( pierwsze kroki sa - ps i jego (niestety) skopane wykonanie (brak jakiegos dalszego celu w grze - w kolko nawalanka, fajna, ale po kwartale juz sie wszyskto widzialo i wszyskim sie strzelalo), troche z innej beczki jesat tutaj earth and beyond - o ile sama gra jest srednia, to ea uskutecznilo pare ciekawych pomyslow (pomijam 4 strony konfliktu po "az" 2 mozliwe profesje) - swiat w tej grze zmienia sie caly czas - nie w kwestii dodawania pierdzielnikow, ale w kwestii obszarow wplywu, zmienia sie np miejsca w ktorych nowi gracze zaczynaja zabawe - gdy ja zaczynalem rodzima planeta strony ktora gralem byla pod kontrola obcych (bo tez tam sa) a rzady sprawowala tymczasowa rada (bo stronom przewodza konkretni ludzie z ea, a prawdopodobnie w zamysle sami gracze obenie juz chyba nawet) - tego elementu brakowalo w ps((
innym dobrym pomyslem bylo uzyte w command&conquer (tylko nie pamietam czy tiberian sun czy red alert2) - w multi byl tryb w ktorym gracze mieli mape europy z zaznaczonymi obszarami wplywow i po wygraniu x walk na danym terytorium ktoras strona przejmowala kontrole - dawalo to jakis cel grze - mial czlowiek swiadomosc ze wspoldziala z jakas tam grupa ludzi (nawet totalnie nieznanych i przypadkowych) ktorzy maja ten sam cel.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil 4DDh Kliknij tutaj by wysłać e-maila do 4DDh Znajdź więcej post'ów przez  4DDh Dodaj 4DDh do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać 4DDh prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
4DDh
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.

co do idei yavora - dodatkow co rok - na dobrej drodze jest znowu ea i battlefield - ktory to juz dodate mamy? 3?4 w drodze?jakos tak (sie juz pogubilem), dodaja nowe *******y za jakies tam pieniadze w zamian gracz dostaje nowe mozliwosci co jakis czas, roziwazanie sensowne, ale jeszcze niedoskonale
ideal chyba musialby byc gra abonamentowa, gdzie firma oprocz tluczenia kasy rozwijalaby produkt po trochu - co miesiac cus dodaja, pojazd, bron czy cos - ale pojawi sie pewnien problem - po roku-dwoch trzeba sie powaznie zastanowic co dodawac dalej, bo mamy 38 karabinow, 18 wyrzutni, czolgi w 15 sortach(( i dupa znowu((
chyba sie nie doczekamy gry idealnej, przynajmniej dopoki da sie zrobil lepsza grafike, bardziej kolorowe bronie, nasrac 15 nowych trybow rozgrywki z ktorych sens jakikolwiek maja dwa (dm/tdm i ctf?) a za rok kolejna czesc -nfs 7, ff 15, ut 2038 itd. czy quake 19
przypomina mi sie (nie pamietam tylko gdzie to bylo - w jakiejs gazecie, cda albo cos) text w stylu "moga nawet latac gumisie po ekranie i strzelac do siebie z gumowych pistoletow na czekolade, dopoki tylko gra daje frajde i jest wciagajaca" (baaardzo swawolna parafraza - czytalem ten text dawno, i pamietam jedynie przeslanie).
a na t:v trzeba czekac. i miec nadzieje (skoro gramy w te glupie t2 to i tamto tez pewnie bedziemy grac)
sYs|4DDh_pl (ktory ma dosc banalnych, komercyjnych badziewi i lubi grac w q2 i mechwarriora)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil 4DDh Kliknij tutaj by wysłać e-maila do 4DDh Znajdź więcej post'ów przez  4DDh Dodaj 4DDh do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać 4DDh prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

AA z tego co wiem skonczy sie za lat 2 potem ma byc rozpisany konkurs na nowa symulacje w tym stylu a po ostatnim maczu 2.0 (sciagnołem pełna instalke bo czasami pogrywałem w to to dochrapałem sie nawet honorku kole 20) to szczenami opadła bo po odpaleniu miałem zajete 250 mega ramu a nie zaczolem grac jak wszedłem na pierwszalepsza mape bylo 400 i to nie sa moje problemy tylko wystarczy poczytac forum aa jest spox ( tylko te kangury i masa cziterów ) ale wymagania ma kosmiczne przynajmniej wersja 2.0 tzreba przerabiac całe bebechy w ustawieniach gry zeby poszło rozsadnie. idea słuszna ale te wymagania lol.

Ps. i troche ten klimacik zołnierski jakissssssssstaki

czy max pain jest gra fpp ???????? czyw max painie jest gra multiplayer ???????? w halo grałem i tam animacje sa napewno nie tak nauralne jak widzialem w stalkerze zreszta czemu sie dziwic gra ma swoje lata. ale poczekamy zobaczyy stalker ma yjsc za ile 7 miesiecy troche czasu co nie jescze chłopcy pracuja.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

MP 2 nie jest FPP ani nie ma trybu multiplayer, ale przecież piszesz o animacji postaci pytając o lepsze, to daje Ci prykład...nieważne ze to nie fpp...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

a apropo Yavora Yavor doczeka sie jeszcze jak my wszyscy takiej gry kiedy grafika bedzie fotorealistyczna i juz nic sie nie da zrobic bo obraz bedzie wygladał jak przez okno kiedy fizyka bedzie wrecz dopieszczona co do joty kiedy bedzie mozna zrobic prawie wszystko z otaczjacym terenem wieze to moc kompów wzrosnie wtedy juz nie bedzie ochów i achow nad grafika i fizyka achy i ochy beda nad pomysłem scenariuszem praca kamery zdieciami tak jak teraz nikt wszak nie mówi o jakosci obrazu w kinie mówi sie o pracy kamery fabule grze aktorskiej i kiedys tak samo bedzie w grach kiedy ????????? ano mysle ze za jakies 10 15 lat
w3 koncu pwstanie produkt engin na którym bedzie sie robic wiekszosc gier moze powstana takie 2 3 maszynki budulec niczym cegła z której mozna zbudowac nędzna bude jak i super rezydencje.

takie sa przynajmniej moje pobozne zyczenia

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 11:45.    Strony (10): « First ... « 6 7 [8] 9 10 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions