Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes: Vengeance
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (10): « First ... « 7 8 [9] 10 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

Hmailq ja tylkopytalem bo nie gralem tak z ciekawosci

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 19:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Acha...uznałem, że każdy słyszał o Maxiu więc to były pytania retoryczne )

To jest TPP i niestety nie ma trybu multiplayer a single jest raczej nie za długi...mimo to warto - ta gra ma klimat, a że nie FPP...cóż..może już pojawił się mod umożliwiający widok z ulubionej perspektywy, tak jak było to w pierwszej częsci gry

Taki off topic...

A co do grafiki - chyba jednak dalej bedą ochy i achy
Podobnie z fizyką - w końcu jeśli akcja gry toczy się np. na róznych planetach...

Pozatym zostaje inwencja autorów - do ładnej grafiki trzeba mieć utalentowanych grafików (podobnie jak w filmach scenarzystów), pozatym nikt nie liczy na kolejną tak samo perfekcyjnie wykonaną cegłe itp. tylko np. tak jak w morrowindzie - widoki nie z teog świata, przerażające lub zachwycające...

A do fizyki trzeba mieć dobre pomysły na jej zastosowanie, aby czasami nie tylko sobie była, a dawała pewne możliwości...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 20:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
4DDh
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.

hamil, do ladnej grafiki trzeba miec pomysl, niekoniecznie utalentowanyh grafikow

max payne to taki sympatycczny tpp, z dosc ciekawym klimatem - gra sie niczym szczegolnmym nie wyroznia, a wciaga jak cholera))

fotorealistyczna grafika i dokonale odtworzona fizyka to niekoniecznie podstawowe warunki do stworzenia czegokolwiek sensownego, problem lezy w stopniu umownosci danej gry, i tego za jak bardzo indfantylnych maja odbiorcow (kolorki, bajerki i wodotryski)
sYs|4DDh_pl
ps.: jezeli nie grales w max'a to zagraj - gra wciaga i ma bardzo ciekawy klimat - totalny pesymizm czlowieka ktoremu juz nie zalezy

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-11-2003 21:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil 4DDh Kliknij tutaj by wysłać e-maila do 4DDh Znajdź więcej post'ów przez  4DDh Dodaj 4DDh do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać 4DDh prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Jak bedzie wygladala grafika za 10 lat w grach, to moge Ci mniej wiecej powiedziec I, niestety, wciaz bedzie wygladala daleko od fotorealistycznej. W 1996 roku wprowadzono na rynek pierwsze low-endowe karty graficzne ze wspomaganiem grafiki 3D. Minelo 7 lat, pytanie jest proste: czy grafika w grach stala sie bardziej fotorealistyczna? Otoz nie. Jest tak samo umowna jak byla te 7 lat temu, a realistyczniej wygladaja jedynie duperele. Widziales filmik "Misja na Marsa" Burtona? Lata tam w pewnym momencie male tornado. Jedno, male, glupie tornado. O ile pamietam, uzyto do jego liczenia 10 serwerow Silicon Graphics z ramem cos kolo gigabajta, a i tak otrzymywano sekunde animacji dziennie. Mozna zalozyc, ze za 10 lat rozdzielczosc kinowa (2k na pewno, 4k byc moze) stanie sie standardem. I cio? Sadzisz, ze za 10 lat kompy beda w stanie policzyc takie durne tornadko w czasie rzeczywistym? Zeby to zrobic, musialyby byc 10 (liczba kompow) * 24 (godziny) * 3600 (sekund) * 50 (klatek) = 43 200 000 razy szybsze niz uzyte w tym filmie serwery SGI. 43 miliony razy. 16 lat temu pojawila sie Amiga i Atari ST, ktorych zegary oscylowaly w okolicach kilku MHz. Czyli mniej wiecej skok czestotliwosci w ciagu 15 lat to 1000x. Do tego architektura i inne duperele, dodajmy drugi rzad wielkosci - 10 000x. Troche brakuje do 43 milionow, nie sadzisz? :-)

A to tylko rownania opisujace dynamike plynow

Istnieje pewna nadzieja, ze mozliwy bylby szybszy wzrost predkosci komputerow, ale w gre wchodzilyby tu raczej zupelnie nowe technologie, w rodzaju komputerow optycznych czy kwantowych. Trudno jednak wrozyc przyszlosc technologii, ktora dopiero stawia pierwsze kroczki, przypominajace przymiarki do budowy nawet nie procesora, tylko tranzystora...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-11-2003 00:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Smok Mlekopij
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2003
Lokalizacja:

Ech yavor yavor pomazyc zawsze warto noo nie : ale mam nadzieje ze sie doczekam jak nie za 10 to za 20 50 latki tez moga grac w gry co nie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-11-2003 08:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Smok Mlekopij Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Smok Mlekopij Znajdź więcej post'ów przez  Smok Mlekopij Dodaj Smok Mlekopij do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Smok Mlekopij prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

http://media.pc.ign.com/media/497/4...mg_1889599.html

Julia, kobieto, cos ty zrobila z oczami???

http://media.pc.ign.com/media/497/4...mg_1889598.html

Jesli to zenska wersja ktoregos z lekkich pancerzy, wypada sie cieszyc, ze projektant odroznia stroje wojskowe od pokazow mody...

Swoja droga zwroccie uwage, jak ogromny jest zasieg widocznosci, np. tu:

http://media.pc.ign.com/media/497/4...mg_1889596.html

Ciekawe, jak sobie poradza z upierdliwoscia snajperki w takich sytuacjach (przez ograniczenie jej zasiegu?). Druga sprawa - dzieki dymom z jetpacka w takim terenie kazdy capper jest widoczny juz podczas zajmowania pozycji. Ciekawi mnie, jak rozwiaza ten problem... Chyba nie kurczeniem map do takich rozmiarow, ze zajmowanie pozycji stanie sie nieistotne?

Dodatkowo, link do ogolnych wypocin na temat AI w grze:

http://pc.ign.com/articles/442/442894p1.html?fromint=1

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-12-2003 10:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

O modelach sie nie wypowiem, szkoda czasu, ciekawskich zapraszam na strone Irrational Games, poogladacie sobie screeny z Freedom Force i zrozumiecie ze to tutaj to duzy krok do przodu.

Z tym zasiegiem widocznosci i dymem z jetpacka to spodziewam sie zmian w multiplayerze - widocznosc bedzie ograniczona a dym niewidoczny z daleka albo w sladowych ilosciach. Jesli nie zrobi tego producent wyrecza go autorzy modow.

W artykule o AI nic ciekawego, troche nudzenia na temat "jak nasz wspanialy tryb single nauczy kazdego waznych elementow gry szybko latwo i przyjemnie" - tym razem mam przynajmniej wrazenie ze ktos pomyslal jak to zrobic. No i na plus liczy sie jeszcze jedno, nie probuja nam wmawiac ze boty w T:V beda sie nadawaly do gry w multi.

PS. Yav, zamiast myszkowac za tymi wszystkim nowinkami dokoncz lepiej mape, bo spoleczenstwo sie niecierpliwi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-12-2003 17:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Builder
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

Na tribalwar są te szoty w wysokiej rozdzielczości.
http://www.tribalwar.com/media/index.php?catid=55

Na forum dali krótkie opisy działania snajpy, EP i RP w T:V. Warto przeczytać.
http://www.tribalwar.com/forums/sho...threadid=258615

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-12-2003 13:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Builder Znajdź więcej post'ów przez  Builder Dodaj Builder do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Builder prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

blah

heh, ciekawe dlaczego prawie wszyscy maja zasloniete oczy ?..i jakies latarki maja zamontowane.

albo jak juz ich nie maja to oczy im sie swieca...moze to przez te ich maski ? ktore beda nam dodawac "rozjasnienia" obrazu ;d

mi to przypomina 2 gry: Age of mitology (textury budynkow ) i stara gre Shogo...kanciaste chinskie postacie ;p

Dla mnie malo detali (przedewszystkim trawy, drzew, bagien, i opadow atmof. ) wlasnie sobie wyobrazilem jak wedrujemy jakas dolina gdzie otaczaja nas skaly, zarosnieta trawa, i pada leciutki deszczyk + odglosy zwierzatek, wiatru, lamania patykow pod nogami itd

a tu mamy takie "cos" jak w kazdej innej grze...

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-12-2003 23:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Niestety, to wina kiepskiego silnika graficznego. Na usprawiedliwienie pozostaje jedynie to, ze gdy Sierra podejmowala decyzje o rozpoczeciu prac nad T:V, wlasciwie nie bylo sensownej alternatywy jesli chodzi o silniki. Doom 3 sami wiecie, jak wyglada, silnik Far Cry nawet obecnie nie jest ukonczony, HL2 to wymysl sprzed paru miesiecy. Bida byla na rynku, wiec bida bedzie po 2 latach prac nad gra.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-12-2003 01:03
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Dobra aternatywa to by bylo dalsze rozwijanie enginu T2
Pozatym nadawal by sie tez do takiego zastosowania engine Chrome, jak ktos widzial go w akcji to wie o czym mówie...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-12-2003 10:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Chrome byl wtedy w powijakach, a firma kompletnie nieznana. Zreszta sadzac po opiniach ludzi, jakos nie jestem przekonany do tego, ze sprawdzilby sie w kolejnym trajbsie.

Prywatnie chcialbym zobaczyc kolejna wersje Tribes na silniku albo Stalkera, albo Half Life 2, albo - i to moj faworyt - na silniku Far Cry. Ten ostatni silnik potrafi generowac wrecz olbrzymie przestrzenie z ogromna liczba drzew i roslinnosci. Polecam zerknac na stronke gry. Zerknijcie na przyklad tu:

http://www.actiontrip.com/rei/scr.p...p;pic=farcry_p2

Ta roslinnosc wyglada "troche" lepiej od kiczowatej oferowanej przez engine UT2003, ktory zawsze byl tworzony z mysla przede wszystkim o rozgrywce w pudelkach.

Przejrzycie sobie pare screeniaczy na stronce gry http://www.farcry-thegame.com/

Na przyklad ten:

http://www.farcry-thegame.com/tease...s/screen-02.jpg

lub ten:

http://www.farcry-thegame.com/tease...s/screen-05.jpg

...nie mowiac o dziesiatkach innych...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-12-2003 12:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Przyznam, że po obejrzeniu kilku screenów też bardzo bym chciał zobaczyć tryby na tym
Jeszcze obejrze filik...

Może jakiś mod powstanie do tej gry zamieniający ja w tribes? Oby...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-12-2003 14:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

a moze to

zerknijcie, dosc podobne do silnika T2 lecz znacznie lepiej wygladaja tereny i ma graficzne bajery.

http://www.pclab.pl/art7500-2.html

Far Cry b.fajne, jezeli chodzi o sama gre, to kiedys balem sie ze gra bedzie nudna, ale im dluzej ja obserwuje (fizlmiki, screeny) to mysle ze bedzie ok.

Ps.
Niedlugo wypuszczam strony o Far cry i Stalker, jest moze ktos tak dobry i zrobi mi silnik w php ?
Jak nie to zaczne to robic w html.

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-12-2003 21:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Ten artykulik na PC lab, kolego Jakus, pisalo pewne infantylne i chamskie bydle znane mi z forum GOL. Z satysfakcja stwierdzam, ze recki pisze rownie durnie, jak prowadzi dyskusje

A juz szczegolnie bawia mnie bledy interpunkcyjne, gramatyczne, a nawet stosowanie co ambitniejszych slowek w... mylnym kontekscie Latwiej krytykowac niz samemu zrobic, ot...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-12-2003 22:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

he blah

kolego yavor, czy ja cos pisalem o tresci tego artukulu ?

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-12-2003 12:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Och, nie moglem sie powstrzymac od komentarza... Ubostwiam internetowych troli...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-12-2003 15:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Och, nie moglem sie powstrzymac od komentarza... Ubostwiam internetowych troli...


Ja też nie mogę się powstrzymać. Ten tekścik to dno zupełne. Ale najlepsze jest to:
"Tak jest, moi drodzy Czytelnicy, sterowanie w Bandits: Phoenix Rising jest iście bandyckie. Standardowe klawisze W-S-A-D odpowiedzialne są za ruch naszej jeżdżącej kupy złomu, jednocześnie mysz odpowiada za ruch karabinu na wieżyczce obrotowej w zakresie pełnych 360 stopni. Dodajmy do tego przyciski zmiany uzbrojenia oraz te odpowiadające za hamulec i dopalacz."
A teraz dodajmy jeszcze do tego przyciski myszy do flar/granatów, rolkę do zmiany broni broni (albo do zoomu, co kto woli)... co my tu mamy? Taaak, żaden troll nie jest w stanie opanować takiego bandyckiego sterowania!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-12-2003 10:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

To to jeszcze pol biedy, zwroc uwage, jakich uzywa przymiotnikow i rzeczownikow i jak konstruuje zdania... Ma facet styl...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-12-2003 10:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Late
Aww, that's too late!



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja: Szczecin

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Ma facet styl...


"A przekładając to na język ogólnie pojmowany, po prostu sterowanie samochodem odbywa się za pomocą myszki."

Przekładając to na język ogólnie pojmowany, po prostu chyba na pewno. I to by było na tyle.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-12-2003 12:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Late Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Late Znajdź więcej post'ów przez  Late Dodaj Late do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Late prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Taki juz urok wiekszosci polskich serwisow internetowych...

Musze jednak przyznac, ze imponuje mi Onet. Maja znakomitego tytularza (czego o "Fakcie" powiedziec nie mozna ).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-12-2003 18:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

blah

http://www.3dgamers.com/screenshots...tribes3/33.html

Luknijcie sobie
Heh te rakietki wygladaja b. zabawnie (made in UT)
Ale mniejsza z tym- 3majac za slowo ze to 49% calej roboty.

I jak to ma miejsce w T2, nadal bedziemy mieli ladne niebo- oby nie statyczne (ja chce takie jak w Stalker)
Jakos nie wyobrazam sobie tej gry pod SP
Moje typy na misje w T:V

Dlecenie do bazy wroga przy okazji podziwiac grafike, wybic wszystkich i przejac baze.
Obrona danego pkt. przed obcymi do momentu przybycia posilkow
Przejsc przez baze niezauwazonym i cos zniszczyc, ukrasc, podsluchac rozmowy, lub wejsc na dach i podziwiac niebo
Na koniec otrzymamy atak klonow, fabryka obcej inteligencji traci kontrole i na calym terenie beda obce jednostki a my sami ze spinem- moze byc ciekawie
Do tego dlugie djalogi przed bitwa zeby gra trwala dluzej.
Latanie na nowe planety z powodu "piratow" ktorzy ukradli przepis na "sztucznego" robota - zabicie wszystkich i zniszczenie fabryki.
Piekny watek milosny 2 maszyn. Przeciez maszyny tez maja uczucia. Uratowanie naszej ukochanej z rak wroga.
Na koniec samozagłada- z powodu tragicznej milosci, przy okazji rozwalimy szystkie planety.
koniec

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2003 17:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Havok zostanie uzyty do symulacji efektow fizycznych w T:V. To dobra wiadomosc, byc moze gra faktycznie bedzie miala sensowna (w sensie realizmu) fizyke.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-01-2004 15:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Czy kogoś to jeszcze obchodzi?

Dla mnei ta gra jest spisana na straty, moze zagram sobie w demko jak nie bedzie dużo zajmowało

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-01-2004 15:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Ci, ktorych nie obchodzi, nie pisza, Hamil

Co do spisania tej gry na straty... Odpowiem tak. Jest jakas alternatywa? Doom 3 ze swoim "bogactwem" multipleja na poziomie pierwszego kwaka prawie sprzed dekady? Far Cry, ktore zdaje sie przypominac CS-a na otwartych przestrzeniach, podobnie jak Stalker? Painkiller to takze pochodna kwaka, a ja juz mam dosc nawalanek. Wiec zerkne na to T:V, bo moze miec interesujaca fabule singlowa, a multipleja nie ocenie po paru popularnych screenshotach.

Poza tym... stylistyka graficzna w przypadku multipleja jest do nadrobienia. Dobrze zrobione mapy multi moga calkowicie zmienic wrazenia wizualne z map na nieco dojrzalsze od tego, co widac na screenach. Po prostu trzeba zobaczyc.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-01-2004 20:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

D3 bedzie mieć tylko COOP
W ogóle wymienione gry to całkiem co innego niż T2...

Ja raczej poczekam na UT 2004 - to będzie alternatywa, uproszzczona ale zawsze...ten sam engine co ten "wielki" T:V ale wydaje się wiecej możliwosci, szczególnie dzięki pojazdą, a jak w T:V może być skiing to i tutaj na pewno powstanie jakiś mod i już mamy T3

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-01-2004 20:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Nie wierze, aby UT2004 mogl byc gra ktora zadowolilaby gracza majacego za soba doswiadczenia w UT oraz w T2.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-01-2004 00:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Więc zamiast tego wierzysz, ze T:V będzie taką grą?

Bez jakiegoś "Base moda " wątpie

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-01-2004 02:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Powiedzmy ze sadze, ze moze byc ciekawe w niektorych trybach (), jako pewne urozmaicenie dla T2.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-01-2004 02:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FlyMASter
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Aug 2003
Lokalizacja: Pleszew

na przyklad w trybie ogladania grafiki ...

Napewno bedzie trzeba troche w to pograc, zeby ocenic, a nie zrazic sie na poczatku, nie bierzmy przykladu z graczy T1

Wiecie jak trafilem do T2?
Szukalem jakiegos sumulatora lotu (ogolnie wlasciwue pojazdy mnei interesowaly) z polem walki... ;

Bardzo mi sie spodobal wczesniej Heavy Gear II, choc gralem tylko z trini po lanie. (najciekawsze spectrum ruchu czlowieka, szczegolnie w najlzejszych maszynach))

Do gier w jakich ewentualnie bede szukal, zaliczam mechwariory, gry wywodzace sie z symulatorow loty ale na malych terenach, czolgów (w styly panzer commander)
jezeli jest tam dodatkowo piechota, to swietnie gdyz jest ciekawiej

A jak nie, to bede gral w t2...
...dopuki zostanie 20 graczy na swiecie!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-01-2004 16:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FlyMASter Znajdź więcej post'ów przez  FlyMASter Dodaj FlyMASter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FlyMASter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 11:45.    Strony (10): « First ... « 7 8 [9] 10 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions