Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Duele
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Duele

Kolejny dzien wynudzilem sie na duelach i uznalem, ze nalezy skonczyc z mitem, jakoby czegokolwiek uczyly.

1. Uzywanie chainguna jest niemile widziane. Tymczasem jest to podstawowa bron uzywana przy odbijaniu flagi, niezwykle istotna takze w asekurowaniu wlasnego cappera oraz dla samego cappera, ktory moze sie nia bronic.

2. Uzywanie spinfuzora ogranicza sie do bliskiego zasiegu, glownie w powietrzu, podczas gdy w rzeczywistosci uzywa sie go zwykle w dalszym zasiegu, strzelajac w podloze.

3. Umiejetnosci techniczne wbrew pozorm nie sa szlifowane w duelach. Tj. sa, ale nie w tym aspekcie, ktory jest przydatny w grze. Wynika to z innych priorytetow zadan w duelu i CTF-ie. W efekcie wzajemne skladowe predkosci i przyspieszenia obu graczy przez 95% duela sa odmienne od tych spotykanych w rzeczywistosci.

4. Wzajemne predkosci graczy w duelu sa niewielkie, podczas gdy w rzeczywistym meczu z reguly mamy do czynienia z duzymi predkosciami.

5. Duel w minimalnym stopniu kladzie nacisk na rozeznanie w terenie, koncentrujac uwage niemal wylacznie na obsludze broni. Efekt potem jest taki, ze capper zwiewajacy z flaga albo tylko zwiewa, albo tylko ostrzeliwuje sie. W tym drugim przypadku nie zwiewa, bo jest tak zaaferowany strzelaniem, ze nie kontroluje trasy ruchu.

Podstawowe zarzuty dotycza przy tym umiejetnosci poruszania sie. Obaj przeciwnicy w duelu daza w mniejszym lub wiekszym stopniu do zwarcia, podczas gdy capper ucieka od przeciwnika lub stara sie go ominac. Zupelnie odmienne w duelu sa wzajemne polozenia graczy, ich predkosci, przyspieszenia, nawyki uzywania broni.

Wybaczcie, od pewnego czasu probuje sie przekonac do dueli, ale one mnie najzwyczajniej nudza. I nie chodzi tu o moje zdanie. One mnie nudza, bo niczego nie ucza, z wyjatkiem MA w krotkim dystansie (ktore w rzeczywistosci na 99% nie wyjdzie, bo predkosc cappera wzgledem chasera jest za duza, a i capper stara sie za blisko chasera nie trzymac) i spamowania granatnikiem zbocza gory, za ktorym schowal sie przeciwnik (czego nie ma praktycznie w ogole w CTF-ie).

Probowalem sie przekonac, ale jak widac to nie dziala. Duel w T2 w mojej opinii nie daje graczowi niemal nic. A komus z Was cos dal?

Edytowane przez sYs|yavor dnia 05-08-2003 o godz. 15:46

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 13:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

hmm

moze bardziej , no moze szybciej uczy jaka bron wyciagnac w danej sytuacji, cociaz nie wiem.

Co do chaina to jestem jak najbardziej za- mozna pocwiczyc na sredni dystans co przyda sie w meczu, chociaz predkosc nie zawsze jest taka jak w ctf kiedy to rozpedzony jakus lapie flage i wszystkim ucieka .....chociaz nie lubie jak ktos mnie z chaina kroi i zycie szybciutko leci w strone lewej

Zato duel jugiem mysle ze jest dosc przydatny.
moze juz ktos napisze czemu bo ja msuze jechac na lotnisko

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 14:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Co do duela juggerem, zgadzam sie jak najbardziej. Pisalem o duelach scout-scout.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 14:43
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

1. Ja ostatnio najczesciej gram z cg, najczesciej ze slabymi graczami (lub bez klanowymi) gram bez cg - oczywsicie czesto jest tak ze sie umawiamy czy "z" czy "bez"
2. Nieprawda, chyba za malo dueli grales (mysle ze ten punkt przyszedl ci na mysl przede wszystkim po nazych duelach z cg gdzie rzeczywiscie walczy sie na bliski dystans - bo po co majac cg w rekach mam uciekac?). Do tego dochodzi jeszcze taktyka (bo nie mozna grac na "pale" w duelu Znaczy mozna ale ze slabym efektem)
3. Co do predkosci to wszystko zalezy od mapy na jakies sie gra duelki, na przyklad duel na mino bedzie wolny za to na beggarsie szybki
4. ^^
5. Na pewno duel kladzie o wiele mniejszy stopien w rozeznaniu w terenie jednak grajac na beggarsie czesto ratowalo mi tylek to ze wiedzialem ze za mna jest znana mi kolyska na ktorej wyjde wyzej od przeciwnika z wiekszym zapasem energii - a to 70% wygranej

Co do poruszania sie, mi sie na przykald po duelkach bardzo poprawilo i w ctf'ie. Duel miedzy dobrymi - rownymi graczami wygrywa ten, ktory bedzie lepiej sie poruszal. Do tego dochodza rozne taktyki i tak czesto spotykalem sie z graczami, ktorzy wogole nie chcieli walczyc w zwarciu i wrecz uciekali. Poza tym nadal twierdze, ze w duelu na powarznie licza sie bardziej trafione spiny na ziemi niz MA - yava to nie prawda ze tylko sie cwiczy MA, po prostu to wyglada tak poniewaz przede wszystkim gracze wchodza na duele w celu zabawy i w celu przywalenia jakiego monstrualnego MA W prawdziwe walce czegos takiego nie ma....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 15:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>2. Nieprawda, chyba za malo dueli grales
> (mysle ze ten punkt przyszedl ci na mysl
>przede wszystkim po nazych duelach z
>cg gdzie rzeczywiscie walczy sie na bliski
>dystans - bo po co majac cg w rekach
>mam uciekac?

Ten punkt odnosi sie do uwagi o spinfuzorze? Jesli tak, to a) nie rozumiem go, b) odtrzymuje swoje zdanie. Spinfuzor w duelu jest uzywany w zupelnie odmienny sposob.

>Do tego dochodzi jeszcze taktyka (bo nie
> mozna grac na "pale" w duelu Znaczy
>mozna ale ze slabym efektem)

Zero taktyki. Taktyka jest taka: wystartuj pozniej, zeby miec wiecej energii i nie pchaj sie pierwszy do zwarcia, bo sie nadziejesz na spam. Blah. Choc fakt, to tez jakas taktyka

>Co do predkosci

...to duele odbywaja sie w przytlaczajacej wiekszosci przypadkow przy niewielkich roznicach w predkosci. Na poczateczku lecimy kolo siebie, potem spadamy i spamujemy, potem podlatujemy do siebie, potem odlatujemy i spamujemy. Owszem, niekiedy w jakims zwarciu, w opadaniu, jest naprawde sympatycznie. Tyle, ze przynajmniej jeden musi do tego zwarcia dazyc, co natychmiast stawia go w niekorzystnej sytuacji z uwagi na gospodarke energia. Generalnie nie tylko predkosci sa niskie w duelach, ale nawet taktyka jest "wolna"

>Na pewno duel kladzie o wiele
>mniejszy stopien w rozeznaniu w
>terenie jednak grajac na beggarsie

Blah. Zero w tym skiingu. Upadek w kolyske od skiingu tym sie rozni, czym fiat 126p od samochodu Tu i tu niby cztery kolka

>Duel miedzy dobrymi - rownymi
>graczami wygrywa ten, ktory bedzie
>lepiej sie poruszal.

Blah. Nie. Wygra ten bardziej defensywny. Ten, kto do ataku wystartuje sekunde po przeciwniku.

>yava to nie prawda ze tylko sie cwiczy MA

Hm. To napisz mi co sie cwiczy (kwestie cwiczenia wciskania klawisza Insert mozesz pominac ).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 15:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Wiedziałem. Wiedziałem że ktoś w końcu założy taki wątek!

Wszyscy siedzą na serwerach z duel modem i tylko czekać az sie ktoś znudzi znudzi

Szczerze mówiąc mam gdzieś "zwyczaje duelowe" spinem nawet nie próbuje zrobić MA bo wole poczekać aż ofiara wyląduje, cg jest jedyną bronią jaką używam poza duelem (nie licząć grnatnika i missile launcher) i jedyne czegos i tam może "naucze" to włascie celowanie z cg...

...Ale i to nie ma sensu jak w duelu gra sie scoutem z energy packiem a w CTF assaultem z repairpackiem...co zostaje?
Granatnik?

Granatnik w duelu używa sie będąc wysoko w powietrzu a nie stojac na ziemi i czasami ledwo sie od niej odrywając (czyli asault z repair).

Chain gun?
W duel modzie zabawa chaingunem wyglada tak ze sie po prostu wyrównuje prędkość do wroga i strzela wyprzedzajac ruch...
Co to ma wspólnego z grą assaulem który może najwyżej ratować sie skingiem?
Albo też przelotnym spotkaniem z wrogiem którego prędkosc ruchu znacznie się rózni od włąsnej (i to najczęsciej jest ruch w przeciwnym kierunku...)
Nic...

Spinfuzor?
W duelu (wiem że nie powinnnem kazdego zdania zaczynać tak samo ale..) praktykuje wielka większosc osób strzelanie MA podczas przelatywania obok siebie, w normlanych warunkach (CTF) nikt nie kręci sie koło wroga by akurat tego konkretnego zabić więc taki styl nie ma racji bytu.
Zostaje ostrzał keidy wróg spadnie na ziemie...
W praktyce to zdaje egzamin tylko w tedy kiedy ejst się ponad wrogiem.
Więc takie praktyki jakim kolwiek pancerzem poza scoutem nie mają racji bytu...

Więc jeszcze raz - co zostaje takiego ze trzyma przy duelu?

Zabawa/rozrywka, przyjemnośc pojedynkowania się bez martwienia się o to co się dzieje w około, nie ma flagi, nie ma bazy, jest tylko wróg na przeciwko...

I o to, w moim mniemaniu, w tym chodzi...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 16:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Owszem, Hamil, klopot w tym, ze zadziwiajaco wiele osob z Polski spedza czas na duelach, po czym wlaza do gry i generalnie gdy plasuja sie w srodku stawki - to sukces. Jasne, punkty nie o wszystkim decyduja, istotne jest jednak to, ze ogladajac przebieg meczu nie odnosi sie wrazenia, jakoby grali istotniejsza role.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 16:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

Ten drugi punkt odnosi sie do spina poniewaz zaczynajac z cg wiadome jest ze bedzie walka na bliski dystans, potem przelaczasz na spina i co.. walka tez na bliski dystans przez to, ze na poczatku cg urzyles Poza tym rozne taktyki sa... osobiscie gram defensywnie glownie przez ping (nawet jak arene gramy to defensywnie zazwyczaj). Mozna utrzymywac dystans na przyklad i byc jednoczesnie ofensywny w tym czasie ktos moze grac defensywnie i probwac przeczekac spam. Heh poza tym nic o skiingu w duelu nie pisalem Bo takowego nie ma O beggarze pisalem bo chcialem pokazac, ze szybkosc duela zalezy od mapy.
Ach no i wcale nie wygra ten bardziej defensywny... aczkolwiek z reguly wygrywa Zawsze w duelu jest tak aim>jakakolwiek wspaniala taktyka czy sposob gry W walce miedzy rownymi graczami liczy sie kto zada wiecej obrazen na ziemi. No i na koniec jak napisalem po duelkach mialem lepszy movement do tego lepiej czulem bron, ale przedewszystkim moj aim skoczyl mocno w gore

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 16:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Dla mnie poważniejszym problemem niż to czy grają większą role czy też nie (to kwestia praktyki)jest to że łatwiej spotkac na jednym serwerze duel mod 6-8 rodaków niż na jednym z CTF trzech...

Wydaje mi się że sporo osób zamaist korzystać z listy serwerów korzysta z buddy menagera, i wystarczy że 2 osoby wejdą na duel mod to nastepna przyłaczajaca się osba najpewniej sie dołaczy i podobnie następne osoby...

I wątpie by każdy był wyspecjalizowany do gry w scoucie z energy packiem, i dla tego to do czego się przyzwyczaili w serwerach z duel modem na pierwszym lepszym CTF dla częsci osób okazuje się abstrakcją...

Nie ma nic złego w duel modzie - to dobra zabawa, ale bez przesady, są też inne rodzaje rozgrywki...

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 16:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

/edit blah nie ten watek...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 17:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FlyMASter
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Aug 2003
Lokalizacja: Pleszew

Co prawda w duele zadko gram,
ale jak już gram to moje pojedynki nie odbiegaja za bardzo od tych w grze.

Gram na duuuzy dystans, lubie wyrabiac sobie pozycje, atakowac na duzej predkosci, zeby miec mozliwosc zwiania, i tak czesto jest w grze, gdzyż przewaznie straca mnie gdzieś na uboczu, i dość czesto mam pojedynki. Za to jak spadne im na leb w bazie to koncentruje sie na DISach i turretach a nie na ludziach.

No moze troche inaczej, w CTF mam inny system walki(ziemny) gdyż przewaznie mam repair packa.

--> yav W Twoim przypadku masz racje, gdyż w pojenku lubisz być w zwarciu (bleee... nienawidze braku pola manewru), co nie odpowiada normalnej grze na serwie,

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 17:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FlyMASter Znajdź więcej post'ów przez  FlyMASter Dodaj FlyMASter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FlyMASter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Wiesz, masterq, to nie tylko kwestia preferencji osobistych. Gram glownie publiki, niestety, ale w sumie mecze ladderowe az tak wiele sie od nich nie roznia, jak chcieliby to widziec co niektorzy. Przegralem wczoraj cala noc na duelkach i gdy skonczylem, zadalem sobie pytanie nie o radoche (bo dla radochy nie gram od dawna), tylko o to, co mi jako graczowi dal ten duel. I wtedy wylazlo szydlo z za przeproszeniem wora. Granatnik? Blah, ani razu nie uzylem go w sytuacji choc zblizonej do tej, w ktorej uzywam go jako capper, chaser, LO czy LD. Chaingun? Podobnie. Taktyki rozgrywania mapy nie podciagnalem takze, bo to duel a nie CTF. Skiing? Niet go tam. Moze taktyka rozgrywania spotkania 1v1? No niby owszem, tyle, ze w normalnym CTF-ie sytuacje zblizone do duelowych sa naprawde rzadko, a jesli juz, to sprowadzaja sie do sytuacji 1v5 czy 5v1, co diametralnie zmienia taktyke rozegrania starcia.

Nie wiem, co mi dalo tych kilka godzin. Frajda tez niewielka z uwagi na ping od 120 do 180.

...stad moj niepokoj moralny i chec dowiedzenia sie, co inni widza w duelach, czego ja dostrzec nie moge.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 17:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FlyMASter
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Aug 2003
Lokalizacja: Pleszew

No tak nie rozwinałem wczesniej myśli..., że Ty grasz w centrum;chas, cap, i to nie ma nic wspolnego zduelami.
Dlatego się z Tobą zgadzam, ale jak mówisz o sobie.

Mi akurat duel nie odbiega za bardzo od gry normalnej (jak już mnie uziemnia) na publiku (w klanowce to strata czasu -przeciagajacy sie pojedynek).
I jak czasami pogram duela to w moim przypadku się przydaje.

Co prawda wcale nie jestem fanem tego trybu, i gram wniego raz na 2 miesiace.

A co do jugów to jest fajnie... ;D

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 17:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FlyMASter Znajdź więcej post'ów przez  FlyMASter Dodaj FlyMASter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FlyMASter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Bromba
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jun 2003
Lokalizacja: Zduńska Wola

dlaczego tam gram jugiem ? a czy przyda sie na meczu? mysle ze tak, pomaga ogonic sie od namolnych obroncow bazy, uczy poruszania sie w terenie. uwazam ze dla mnie to jednak kozysci.

__________________
..............

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-08-2003 18:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Bromba Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Bromba Znajdź więcej post'ów przez  Bromba Dodaj Bromba do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Bromba prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
YZK
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja: olsztyn

yavor: czemu patrzysz na przydatnosc treningu duela dla meczy ctf?
niektorzy moga grac tylko duele i nie musza sie martwic, ze nabieraja zlych nawykow

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-08-2003 15:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil YZK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do YZK Znajdź więcej post'ów przez  YZK Dodaj YZK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać YZK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

heh nie spotkalem nigdy gracza, ktory by gral tylko duele... ani nawet gracza, ktory by gral glownie duele.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-08-2003 16:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

Cool

moze wlasnie spotkales

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-08-2003 21:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

Jak dla mnie to duele sa uzupelnieniem zwyklej gry w CTFa... Dla mnie - jako dla MF - jest to o tyle przydatne, ze czesto w normalnej grze zdarza mi sie miec sytuacje wymagajace jak najszybszego wyelimowania pojedynczego przeciwnika. Praktycznie jest to rownoznaczne z duelem. Ale proponowalbym jednak 90%ctf, 10%duel.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-09-2003 19:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Wyeliminowanie przeciwnika w grze a wyeliminowanie przeciwnika w duelu to taka mniej wiecej roznica, jak miedzy odrzutowcem a hulajnoga.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-09-2003 23:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

Ej nie przesadzaj. Zawsze mozna pocwiczyc timing jezeli chodzi o spina - np kiedy strzelic w locie, zeby miec jeszcze drugi strzal kiedy przeciwnik bedzie tuz nad ziemia. To w wypadku gdy ammo do czejna zabraknie, co zdarza sie czesto. No a reszta to chyba celnosc z poszczegolnych broni.. a to zdaje sie przydaje sie zawsze.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-09-2003 18:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Blah. Godzina zabawy w Rabbita daje 10x wiecej treningu przydatnego w czasie CTF-a niz 5 giodzin duela.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-09-2003 18:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

Prawie zawsze rabbita graja bez cg tylko MA

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-09-2003 19:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

LakRabbit ma modyfikowana sile razenia chaina w zaleznosci od liczby graczy i w praktyce niemal nikt sie nie buldoczy. Na dodatek mozna faktycznie pocwiczyc strzaly w warunkach realnych (jeden zwiewa, reszta go goni), a nie w podskokach w miejscu. Poza tym wystarczy wlezc na Rabbita i zamiast MA walic spinami w przewidywane miejsce odbicia sie go od ziemi. A calosc zwykle odbywa sie w czasie skiingu.

Nic w duelach nie widze. To tylko zapychacz, a to, ze czegos uczy - to mit. I jak to mit - zawiera ziarnko prawdy. Ziarnko.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-09-2003 01:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:00.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions