Counter Strike i HL2
HL2 na PC ukaze sie w 2004 roku... oczywiscie nikt nie wie w ktorym miesiacu ale to nic Sa oznaki pozytywnego myslenia na temat tworzenia modow. NP. na stronie : http://www.bg40k.com napisane jest: "Page being revised for the move to Half-Life 2." co moze oznaczac ze autorzy moda (traktujacego temat o Warhamerze 40.000) postanowili go zrobic na silniczku HL2! Oczywiscie moge sie pomylic... napewno nie przeszkodzi to w pomarzeniu o CS`ie na silniczku Half Life 2. Niestety nie mozna tak dokladnie powiedziec czy to "marzenie", poniewaz nikt nie wie jak sprawdzi sie taki CS na takiej podstawce ale... kod ktory poszedl do sieci osobiscie wraz z moim kolegom znalezlismy i pomimo tego ze puscilismy to na g-force 2 i nie bylo tekstur wody i paru jeszcze innych rzeczy przyznajemy ze wyglada to poprostu nadzwyczaj zajebiscie!
Ponadto zrobienie takiego moda mialo by sie ku temu aby stworzyc nowa gre. Lepsza niz R6, UrT czy CS:CO, RTCW, itd. Na glowe taki mod/gra mogla by pobic Q3, UT, HALO... co do Doom`a III to nie wypowiadam sie. Napewno DIII pozre wasze kompy. A HL2 pujdzie ze wszystkimi teksturkami na G-force 3 za nie duza kwote okolo 150 zeta.
W tym demku HL2 ktory znalezlismy mozna jezdzic pojazdem a wiec bez problemu mozna zrobic najrozniejsze pojazdy: czolgi, jakies APC i **** wie co jeszcze... co do broni dostajemy naprawde duze pole do popisu dla moderow. No lom mozna zawsze zamienic na noz itd, shotgun jest, dwa rodzaje karabinow i pare innych zabawek. Nic tylko przerabiac na SPAS`a i MP5sD5. W CS`ie jest bardzo duzo broni i z koro dalo sie to zrobic z HL napewno i z HL2 sie to da zrobic.
Nikt jeszcze nie wspomnial o MP w HL2 :/ osobiscie mnie odrzuca wprowadzenie peer to peer w DIII i mam nadzieje ze czegos takiego nie wprowadza do HL2. Mysle ze juz ktos pracuje nad CS`em na HL2 i niedlugo uslyszymy o tym cos wiecej! Pozdrawiam!
Ps. nic w tym tekscie szczegolnego nie ma i temat nie jest najlepszy ale moze ktos cos napisze i rozpocznie ciekawa dyskusje.
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|