Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Call of Duty > Multiplayer > animowany nick
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
majan
#ZTP|majAN*VcL



Zarejestrowany: Mar 2005
Lokalizacja: Kostrzyn

animowany nick

ANIMOWANY NICK!



Wstęp

W tym tutorialu odpowiem na chyba jedno z najczęściej zadawanych pytań na wszystkich forach o tematyce Call of Duty a mianowicie na pytanie "Jak zrobic animowany nick w Call of Duty ?". Otóż animowany nick tak naprawdę... nie jest animowany Cała animacja polega na zmianie pseudonimu gracza na inny w bardzo małych odstępach czasu. Aby tego dokonać będziemy musieli utworzyc specjalny plik, w którym zapiszemy całą serie polecań mających na celu zmianę naszego pseudonimu na inny. Następnie przypiszemy sekwencję komend zawartą w tym pliku do dowolnego klawisza, którego wciśnięcie podczas gry będzie "animowało" nasz pseudonim.



Uwaga ! Pamiętaj aby animować pseudonim tylko i wyłącznie wtedy, gdy wyświetlana jest tablica końcowa z wynikami. W przeciwnym wypadku spowodujesz lag na serwerze i bardzo prawdopodobne, iż możesz zostać za to z danego serwera wyrzucony lub nawet zabanowany.



Plik z sekwencją komend to zwykły plik tekstowy, który tworzymy używając np. notatnika. Struktura takiego pliku jest bardzo prosta. Jedna linijka zmienia nasz pseudonim na nowy a kolejna linijka określa czas pomiędzy zmianą pseudonimu z nowego na stary. Omówmy to na przykładzie: Załóżmy, iz nasz pseudonim w grze to Ala. Po zakończeniu walki na danej mapie, chcemy żeby na tablicy wyników wywietlany był kolorowy napis "Ala ma kota".



Jak łatwo zauważyć nasza animacja składa się z 3 klatek. W klatce 1 nasz psudonim to "Ala", w klatce drugiej "Ala ma" a w klatce trzeciej "Ala ma kota". Zatem w pliku z sekwencja musza znaleźć sie 3 komendy zmiany naszego pseudonimu + 3 komendy wait. Liczba po słowie wait określa ile czasu ma minąć pomiędzy klatkami animacji, 100 = około 1 sekundy.



set name Ala

wait 100
set name Ala ^1ma

wait 100

set name Ala ^1ma ^2kota

wait 100



I to juz cała zawartość pliku z sekwencjami. Teraz tylko klikamy "Plik" -> "Zapisz jako", w pole "Nazwa pliku" wpisujemy np. moja_ksywa.cfg, w polu "Zapisz jak typ" wybieramy "Wszystkie pliki". Plik zapisujemy w katalogu Call of Duty/Main











URUCHAMIAMY ANIMACJĘ

Kolejny krok to przypisanie sekwencji komend zawartej w naszym pliku do dowolnego klawisza ( w naszym przypadku bedzie to klawisz "K"), tak aby po jego wcisnieciu, po skończonej rundzie na tablicy wyników nasz pseudonim będzie się zmieniał. Aby tego dokonać uruchamiamy Call of Duty w trybie Multiplayer. Następnie otwieramy konsolę (wciskamy ~) i w oknie, które nam się ukaże wpisujemy np.



/bind&k&exec&moja_ksywa.cfg



i naciskamy Enter.

& == spacja I to wszystko



Od tej jesli wcisniemy klawisz "K" po zakończonej rundzie, nasz pseudonim będzie zmieniał sie według zasad zapisanych w pliku "moja_ksywa.cfg".



UWAGA: TXT wypozyczony ze strony codcenter

__________________
life is a game

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-03-2005 14:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil majan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do majan Znajdź więcej post'ów przez  majan Dodaj majan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać majan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:10.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest OFF.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions