Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Dokumenty na Mp_tank
Dokumenty na Mp_tank jako Objective dla Axis?
You do not have permission to vote on this poll.
Tak - bedzie wiecej akcji. 21 87.50%
Nie - wystarczy obrona czolgu. 3 12.50%
W sumie: 24 głosów 100%
 [Edycja ankiety (moderatorzy tylko)]
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Question Dokumenty na Mp_tank

Przypomne, ze Aliesi wysadzaja czolg...
Axis maja podprowadzic aliesom Dokumenty z planami atakow.
Kto pierwszy ten lepszy... POdobnie do Depot.

Moze wystarczy obrona czolgu?

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 19:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
oferma
TheFartIsStrongWithThis1



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: WaWa

Re: Dokumenty na Mp_tank

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
Przypomne, ze Aliesi wysadzaja czolg...
Axis maja podprowadzic aliesom Dokumenty z planami atakow.
Kto pierwszy ten lepszy... POdobnie do Depot.

Moze wystarczy obrona czolgu?



a moze by tak ..
zostawic te dokumenty
nie jestem pewien (w kazdym razie nie zauwazylem) jak ejst z nimi
czy axis przegrywaja jak ich nie zdobeda, a allies nie rozwala czolgu?
zrobilbym z tego alternative objective
ogolnie niemcy maja sie obronic, allies maja wysadzic
wynik wiadomy (jak na mp_beach)
ALE jesli niemcy beda chcieli poszalec i skrocic czas meki (ciaglych RUSHy allies moga doc'i zdobyc

w tym momencie nie bedzie tez podzialu, ze ci chca doci a ci nie

pozdrawiam

__________________
"Niech CO Krwawy Hegemon?!"
Paulinus/AEonFlux aka zboojcesh Oferma =]
C4 clan n00b member :/

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 20:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil oferma Kliknij tutaj by wysłać e-maila do oferma Znajdź więcej post'ów przez  oferma Dodaj oferma do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać oferma prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[=SW=]Pain
U.S Marines



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Łódź

Moim zdaniem dokumenty na tej planszy to dobry pomysł bo alianci troszkę poatakuja i skupią się tesh na obronie a Axis będą musieli obwarować czołg i dymać po dokumenty czyli 50 na 50 % Kto pierwszy wykona zadanie(a) ten wygra a Axisy będą nawalac ze swoich super umieszczonych w dodatku jeszcze paru niemców z i Alianci bedą a ci przy czolgu hehe (Po co ja to pisze dalej ???) Fantazja Jestem za Dokumentami

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 20:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [=SW=]Pain Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [=SW=]Pain Znajdź więcej post'ów przez  [=SW=]Pain Dodaj [=SW=]Pain do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [=SW=]Pain prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
CrasH
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Ej nie wiem mysle ze macie racje zostawic dokumety i bronic czolgu!



Zapraszam na
www.wolfenstein.tvknet.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 22:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil CrasH Kliknij tutaj by wysłać e-maila do CrasH Znajdź więcej post'ów przez  CrasH Dodaj CrasH do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać CrasH prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

mam nadzieje ze doki zostana. mapka jest za duza na 1 obj. trzebaby zapewnic ze 3 lub 4 drogi do nich, wybrac odpowiedni procent zakampowania przejscia (ach wiecie: jedne mozna lepiej bronic inne mniej jeszcze inne to takie niespodzianki np. ducts) dobrac odpowiednia lokalizacje i odleglosc respawnu allies i git

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 22:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

quote:
Napisane oryginalnie przez belhifet
mam nadzieje ze doki zostana. mapka jest za duza na 1 obj. trzebaby zapewnic ze 3 lub 4 drogi do nich, wybrac odpowiedni procent zakampowania przejscia (ach wiecie: jedne mozna lepiej bronic inne mniej jeszcze inne to takie niespodzianki np. ducts) dobrac odpowiednia lokalizacje i odleglosc respawnu allies i git


Respawn allies... Jest tak pomyslany, ze gdy aliesi przejma flage ... to nagle maja do papierow kawalek drogi...

Zawsze moga odciac droge uciekajacemu z papierami w starej przepompowni ... Hehe... ostatnio uciekalem z dokami...i zginalem juz w bazie axis... - spotkalem atakujacych alies
Ogolnie Axis z dokami ma przerabane... i o to chodzi... droga daleka i niebezpieczna. W pierwszej (nie publicznej wersji mapy) bylo latwiej- okazalo sie, ze zbyt latwo.

Na kampujacych przy dokach aliesow wystarczy jeden PF/ Granat. Jest tylko jedno wejscie

Info: z lewej strony jest drabinka na dach bunkra Allies...
Axis moga wysadzic most w celu odciecia glownej drogi allies. - Ale... jeden dynamit nie starczy - potrzeba trzech na calkowite (hihi a moze nie) zablokowanie przejscia.

Wlasnie liczy sie kolejna wersja mapy - jutro tzn dzis juz... zostanie wrzucona na net.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-02-2002 01:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
OLD_SOLAR
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Dokumenty moim zdaniem muszą zostać. Więcej emochy i ludzie jakoś szybciej chodzą. Nie ma przestojów.
Tak w ogóle to gratulacje. Mapka jest duuuuza i naprawdę fajna. Wiele mozliwości, ale jak zwykle jest problem !!!!
Mało kto chce w to grać !!!!!!!!!!!!!!!!! Już mnie szlag trafia.
Może wymuszać co godzinę lub póltorej zmianę mapy na serwie ?

Kawałek dobrej roboty. Czekam na poprawione oświetlenie. Pozdrowienia.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-02-2002 11:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil OLD_SOLAR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do OLD_SOLAR Znajdź więcej post'ów przez  OLD_SOLAR Dodaj OLD_SOLAR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać OLD_SOLAR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Chrumkules
Watch your back!



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

a ja proponuje dwie wersje wypuscic i zobaczyc jak to bedzie w praktyce - dla dwoch obj potrzeba wiecej ludzi ale zas jak bedzie ino jeden to mozna by respawn przysunac troche pod most!

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-02-2002 12:02
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Chrumkules Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Chrumkules Znajdź więcej post'ów przez  Chrumkules Dodaj Chrumkules do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Chrumkules prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Sphere
Zjem cie



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: The One And Only Awesome City Of Poznan.

Dokumenty są IMHO potrzepne - dodają trochę rozrywki aixs
ale to powinien być secondary objective - normalnie jak
aliesi nie wysadzą czołgu to axis wygrywa... doki mogą tylko przyspieszyć zwyciestwo .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 09:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Sphere Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Sphere Znajdź więcej post'ów przez  Sphere Dodaj Sphere do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Sphere prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[=SW=]Pain
U.S Marines



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Łódź

Ale takto mało jakiemu Axisowi bedzie sie chciało dupe ruszyć a takto jak to trza zrobić by wygrać to oni tesh bedą chcieli zdobyć doki i nie wszyscy Axis zostaną na obronie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 17:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [=SW=]Pain Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [=SW=]Pain Znajdź więcej post'ów przez  [=SW=]Pain Dodaj [=SW=]Pain do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [=SW=]Pain prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Sphere
Zjem cie



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: The One And Only Awesome City Of Poznan.

właśnie źle myslisz ... ja zamiast się bronić na pewno bym atakował i chciał wygrać z chwałą
doki powinny być dodane dla smaczku - taki bajerek
inna sprawa, że zdobyć doki jest dość trudno ... może by dodac jakieś ductsy wychodzące przy dokach ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 18:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Sphere Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Sphere Znajdź więcej post'ów przez  Sphere Dodaj Sphere do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Sphere prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Angry

jasne jasneeee zrobieee ... *****aa mac albo skasuje :((

http://www.platige.com/pub/bug/

To jest moj problem... absurd popieprzona BZDURAAA...
Nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje... wypieprzylem wszystkie textury, ktore nie pochodzily z oryginalnego wolfa... wszystkie shadery... kompiluje... odpalam na 2 kompach testuje... 4 razy jest ok za 5 znowu to samoooo i od nowaaa kasuje.. podmieniam....kompiluje nastepne godzine leca i dupa... nie wiem co sie dzieje.
Gdyby pojawil sie chocby 1 blad przy kompilacji... ale nie, wszystko kompiluje sie super... a pozniej... pojawia sie pieprzony BUG, ktory praktycznie uniemozliwia gre na mapie... to mnie rozwala. Szczerze mowiac jestem zalamany. Tyle roboty na nic.
Siedze nad tym gownem juz 2 tygodnie. na angielskich listach dysk radza mi przeinstalowac drivery do kary graficznej debile... zalam zalam:(

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 19:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[=SW=]Pain
U.S Marines



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Łódź

Powiem tak TRZYMAJ SIE I SIE NIE ZAŁAMUJ UDA CI SIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja sie na tym nie znam wiec ci nie pomoge Napewno cos musi być skopane ALE TY DASZ RADE Co do tych kolesi co mówią zainstaluj sterowniki jeszcze raz To niech oni sobie kupią instrukcje obsługi KOMPUTERA Debile hieh

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 20:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [=SW=]Pain Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [=SW=]Pain Znajdź więcej post'ów przez  [=SW=]Pain Dodaj [=SW=]Pain do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [=SW=]Pain prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Sphere
Zjem cie



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: The One And Only Awesome City Of Poznan.

A ja powiem coś ciekawego ...
miałem te bugi z wystrzałami, potem coś mi sie zj****o
i nie mogłem wejść na żaden serwer z oryginalnymi mapkami wolfa :S pomyślałm WTF, ale nic ... kopiuję mapki, reinstall wolfa, beż żadnych paków, wszystko działą.
Właczam mp_tank i o dziwo bugi znikneły (!!!)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 21:06
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Sphere Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Sphere Znajdź więcej post'ów przez  Sphere Dodaj Sphere do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Sphere prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:16.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions