Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > SDI a trybsony
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Ulraunt.
ULRAUNT



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Częstochowa

Thumbs up SDI a trybsony

Wczoraj ze Scorem wykonaliśmy mały eksperyment: Sprawdziliśmy czy da się grać we dwóch na jednym łączu SDI w naszą ulubioną gre. Wybiki były zaskakująco fenomenalnie zaje*****biste - ping na blueyonder: 180 na każdym kompie. I niech nikt nie mówi, że SDI jest cienkie i nie nadaje sie do gry!

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 16:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Ulraunt. Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Ulraunt. Znajdź więcej post'ów przez  Ulraunt. Dodaj Ulraunt. do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Ulraunt. prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

SDI jest bardzo dobrym i stabilnym rozwiazaniem, o ile jest podpiete do sensownego sprzetu w TPSA. Steel moze cos na ten temat powiedziec... Chlopak mial nieszczescie trafic ze swoim SDI do routera, o ktorym powiedzieli mu, ze ma zbyt malo pamieci. Efekt koszmarny: pingi horrendalne, packet loss.

Tymczasem u siebie w chatce mam SDI i mam mozliwosc porownania go z efektami uzyskiwanymi na polpakowym laczu 2 mbity w redakcji. I co? I nico. Gora 20 ms roznicy, przy czym przecietnie kolo 10 ms, a na serwerach zagranicznych nie jestem w stanie zauwazyc zysku z gry na laczu 2 mbity.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 16:46
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

Talking

NO, masz racje- to nie szybkość łącza decyduje o pingu, jednakśe ma na niego wpływ (te 5Kb musi być przesłane, bo jak nie to można sobie pomażyć o dobrym graniu) jednakże zwykłe statsy (kiedy gram sam) są identyczne- taki sam ping (dzisiaj był nawet większy, i jak zwykle packet loss= 0%

A na servku do którego podpięte jest SDI mam linucha z zainstalowanym Shaperdem do dzielenia łącza po równo. KaZaA i inne badziewie tego typu było wyłączone podczas gry.

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 17:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

Najgorsze, ze Ci ktorzy maja koszmarne warunki na SDI raczej duzych nadzieji na poprawe nie moga miec :P Ja np. zawsze mialem na SDI sliczne pingi tymczasem od ponad pol roku sa 200-300 skaczace... Gdzie lezy wina ? Lokalne staaare routery ericssona pod ktore sa hisy podpiete nawalaja przy wiekszym obciazeniu i zeby bylo smieszniej... tpsa nie ma zadnego innego sprzetu, ktorym by mogla je zastapic. Szczegolnie, ze ma spory zapas tych jeszcze.

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 17:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Eldabor
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

ja tez mam sdi i gra sie mi dobrze !!! na poczatku mialem problemy pod winem 98 se bo co pewien czas mialem zwisy lacza ale po postawieniu serva na fresco wszystko minelo pozatym pingi spoko byly i wczesniej lecz te zwisy byly wq.......e ! teraz gadam na TeamSpeaku z 3 osobami czy 4 i gram w tryby i zero lagow

__________________
Śmierć to tylko początek .........

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 18:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Eldabor Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Eldabor Znajdź więcej post'ów przez  Eldabor Dodaj Eldabor do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Eldabor prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PoL| Icea_PL
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Ja chcialbym miec chodzby najbardziej schrzanione SDI - byle SDI. A mam modem

-------------------------
oftopic

wicie ze moja mapa chodzi na 3 serwerach - nawet sam nie wiedzialem

http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3069

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 20:05
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

To trzeba było łącze sobie kupić, a nie na motorek ciężko uzbieraną kase wydawać!

PS mapk już się ściąga

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 20:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>wicie ze moja mapa chodzi na 3 serwerach - nawet sam nie
>wiedzialem

Ql :-) Kiedy nastepna?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 23:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
GORA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2002
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.

ma jedna wade. Pulap jest 900 metrow. jesli jakis dobry pilot bombowca razem z bomardierem walna marker na vehicle station i wzniosa sie na 900 metrow i beda pusczzac bomby pojedynczo co 2 sekudny i zaden shrike sie nie zorientuje to mozna tak bombardowac do konca mapy, i co potem ????. Zadne missile launcher nie pomoze. Vehicle disabled do konca gry .

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2003 08:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil GORA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do GORA Znajdź więcej post'ów przez  GORA Dodaj GORA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać GORA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
GORA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2002
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.

. Ta mapa jest tak ogromna ze mi na athlonie 1.4 skacze . Co bedzie jesli bedzie 30 chlopa. ?

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2003 08:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil GORA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do GORA Znajdź więcej post'ów przez  GORA Dodaj GORA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać GORA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

To masz farta że ci działa- u mnie wiesza się w połowie "Lighting mission"

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2003 09:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PoL| Icea_PL
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

mapa ma cholerne wymogi... ale cos za cos

>Ql :-) Kiedy nastepna?

Jak powstanie to nie prędko

>To trzeba było łącze sobie kupić, a nie na motorek ciężko uzbieraną kase wydawać!

CO!!! Uwielbiam trybsy ale od mojej Hondy nawet 2MB/s mnie nie odciagna

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2003 10:20
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Swietna mapa jakos mi sie czasy Duka przypominaja ja na niej gram.Szkoda ze z botami nie mozna...;(

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-02-2003 01:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PoL| Icea_PL
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

botgraph zajmuje ok. 8-30mb

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-02-2003 11:42
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 13:48.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions