Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Optymalny rozmiar druzyny
Jaki jest optymalny rozmiar druzyny do klanowek?
You do not have permission to vote on this poll.
8v8 2 15.38%
10v10 0 0%
12v12 1 7.69%
14v14 1 7.69%
16v16 8 61.54%
24v24 1 7.69%
32v32 0 0%
W sumie: 13 głosów 100%
 [Edycja ankiety (moderatorzy tylko)]
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Optymalny rozmiar druzyny

Jaki jest Waszym zdaniem optymalny rozmiar druzyny do klanowki w T2? Mapy powiedzmy standardowe + Europack...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 00:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Piotrusek
Heavy Lover



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja:

moim zdaniem 14v14, bardzo trudno miec sklad na meczyk z wiekszymi skladami. Do tego wytrenowac tyle ludzi tez problem.

__________________
BOOM

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 08:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Piotrusek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Piotrusek Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Piotrusek Dodaj sYs|Piotrusek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Piotrusek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|Piotrusek
moim zdaniem 14v14, bardzo trudno miec sklad na meczyk z wiekszymi skladami. Do tego wytrenowac tyle ludzi tez problem.


Ja uwazam ze najlepiej jest jednak grac 16 v 16 - oczywiscie jezeli nie ma kwestii zebrania tylu osob - gdyz wtedy najlepie mozna chyba rozwinac strategiczny aspekt gry. Wiecej to juz za wiele... mlocka.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 13:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Tez zaglosowalem 16v16, ale nie jest to wartosc optymalna, tylko hmmm... srednia Na niektorych mapach spokojnie moznaby zagrac 20v20 albo 24v24 nawet, a na innych 16v16 to bedzie sieka i mlocka.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 18:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Ja tam wciaz marze o Recalescence 32v32... Wyborazacie sobie, co by sie w bazach dzialo po desantach 10 juggerow?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 20:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

Tia, yavor zgadzam sie Prawdopodobne byloby zamienienie sie baz miejscami . heh. No ale przy 20v20 to srednio smiesznie byloby na np. woodymyrk Deathmatch, znaczy.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 08:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Piotrusek
Heavy Lover



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja:

32v32 na minotaurze

__________________
BOOM

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 08:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Piotrusek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Piotrusek Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Piotrusek Dodaj sYs|Piotrusek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Piotrusek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Przy 32v32 Mino bylby bardzo spokojna mapa :-P Nie byloby BT, bo przeciwnicy zeby wejsc do bazy, musieliby ustawic sie w kolejce

Firestorm w 32v32 bylby ciekawy, geeeez....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 11:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|MASter
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

24x24
Ale bez takich map jak mimo, na kata już ok, ale dopiero na dużych by było naprawde ciekawie, przy takiej ilości trzeba by już uważać bardziej na koncentracje oddziałów przeciwnika

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 16:13
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

He, he, przy takiej ilosci graczy nowego znaczenia nabralaby strategi. Wybrazcie sobie Sanctuary 32v32:

- Skaut savko wykryl zgromadzenie wrogich sil. Prosze o wsparcie lotnicze. I leca dwa bombowce

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-03-2003 13:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Trinity
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2003
Lokalizacja:

Gra w takich skladach rzeczywiscie bylaby ciekawa. Podejrzewam ze niektorym adrenalina skoczylaby do tak wysokiego poziomu ze po takim meczyku to konca dnia chodziliby po scianach

Ale na powaznie- mówimy tu o optymalnych składach na klanówki czyli o składach (teoretycznie w każdym razie ) zgranych. Nie sądze by dało sie zgrać więcej osób niż 14 max16.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-03-2003 13:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Trinity Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Trinity Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Trinity Dodaj sYs|Trinity do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Trinity prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Berserker
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Feb 2003
Lokalizacja:

Nie mam doswiadczenia w klanowkach ,ale jak gram to lubie jak jest jak najwiecej graczy. Chociaz minotaur przy 10v10 juz jest ciezki do strawienia.Jednak przy duzych mapach, 24vs24 wydaje sie ciekawym rozwiazaniem.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-03-2003 22:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Berserker Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Berserker Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Berserker Dodaj sYs|Berserker do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Berserker prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Przy obecnym stopniu organizacji klanow uwazam, ze optymalny rozmiar to owe 16v16. Zauwazcie jednak, ze struktura klanow w T2 niczym nie rozni sie od struktury klanow w Q3A czy UT. Tez sa "ludzie od wszystkiego". Puscmy jednak wodze fantazji... Gracze zakladaja klany specjalizujace sie w okreslonych zadaniach... Jeden klan specjalizuje sie w HO... drugi to tylko snajperzy... Trzeci wylacznie piloci shrike'ow... Czwarty specjalisci od bombardowan i transportu juggerow... Piaty to chaserzy... Szosty to obrona... Siodmy to inzynierowie... Osmy to klan strategow, przygotowujacych taktyki i czuwajacych nad przebiegiem i koordynacja akcji na CC.

No i teraz wyobrazmy sobie, ze kazdy z tych klanow wystawia do meczu na przyklad 5 osob plus dowodca. Kazdy klan w ramach druzyny realizuje swoje zadanie, a koordynacje zapewnia kontakt pomiedzy dowodcami poszczegolnych grup (plutonow), nad caloscia zadan czuwa przy tym 1-2 strategow. W ten prosty sposob mozna byloby tworzyc dynamicznie druzyny, angazujac raz wiecej snajperow, raz mniej, a raz w ogole, przesuwajac akcenty na rozne elementy taktyczne itp. Gdyby z kazdego takiego klanu wystawic 5 osob plus dowodce, a calosc uzupelnic strategami, wowczas mielibysmy... 7 * 6 + 2 = 44 graczy w jednej druzynie. Mimo takiej liczby nie ma problemow z dowodzeniem, bowiem dwojka strategow wyznacza cele, a grupa dowodcow plutonow - zaledwie 6-7 osob - odpowiada za wlasciwa ich realizacje. W ten sposob mozna byloby grac i klanowki 50v50....

Tyle, ze wymagaloby to zupelnie odmiennego podejscia do gry przez samych graczy. Nie wiem, czy na cos takiego nie jest juz za pozno, ale... mozna byloby sprobowac...

W kazdym razie jak widac z powyzszego, odpowiedz na pytanie, czy T2 jest gra za trudna dla graczy, jest moim zdaniem jednoznaczna. Lamy jestesmy, taka prawda. Nie dorastamy tej grze do piet, ani nie wypracowalismy - my, gracze na calym swiecie - struktur organizacyjnych umozliwiajacych wykorzystanie jej potencjalu. Na zywca skopiowalismy organizacje klanow z prostych strzelanek pokroju UT... i sami odcielismy sie od sporej czesci swiata Tribes 2.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-03-2003 01:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 11:47.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions