POLAND: 25.06.2003 (sroda), 20:00 CET, vs GA
Euro2_Abaddon
rzbik HoF
trinity farmerka wokol flagi - disy, turrety, LD
white death obrona flagi
berserker obrona flagi
saracen obrona srodkowej bazy
4ddh obrona glownej bazy
wayha obrona glownej bazy
eldabor HO, BT ich srodkowej bazy, glownej i VS
homic HO, BT ich srodkowej bazy, glownej i VS
keeper HO, BT ich srodkowej bazy, glownej i VS
silenzo LO/capper
simon LO/capper
piotrusek LO/capper
yavor LO/capper
-----------------------
Minotaur
4ddh BD (base defense)
rzbik BD / spam bazy przeciwnika
trinity TD (tower defense) / BD / anty-HO
yavor FD (flag defense)
sadek farmer inside / assault-HO inside
eldabor HO inside
wayha assault-HO inside
simon LO (anty-HO i anty-ich-anty-HO )
berserker BT
homic BT
keeper BT
piotrusek capper
white death capper
silenzo capper
-----------------------
Euro2_Feign
-----------------------
4ddh LD/E
sadek LD
saracen LD (anty-HO)
trinity LD (anty-HO)
white death chaser
rzbik HO/BT
homic HO/BT
keeper HO/BT
eldabor HO/BT
simon LO-eskorta HO/capper-chaser
wayha LO-eskorta HO/capper-chaser
yavor LO/capper
piotrusek capper
silenzo capper
Feign:
Jak widac, dosc drastyczna zmiana taktyki, nastawiona glownie na ofensywe. Generalna idea jest taka, aby HO, LO i capperzy byli na tyle efektywni, aby byli w stanie zaangazowac wiekszosc sil przeciwnika na jego polowie.
LD - kazdy ma obowiazek postawic DIS-a, jesli DIS-a zadnego nie ma. Stawiac DIS-y pod wzgorzem, niech tam beda przynajmniej dwa, w cieniu - po respawnie taki DIS jest zawsze po drodze do centrum akcji. Nie latac stadami za jednym juggerem. Jeden jugger - jeden LD, reszta gapi sie we flage. Jugger zalatwia LD - kolejny LD leci zalatwiac juggera, reszta... gapi sie we flage. Myyyyslec. Pamietac, ze jest tylko jeden typowy chaser - wd. WD, nie angazuj sie w zadne walki, masz zawsze obserwowac wylacznie flage. Najlepiej rob to spod wzgorza, gdyz wtedy zawsze capper bedzie musial przeleciec gdzies kolo Ciebie. Reszta obrony pomaga chaserowi, najblizsi cappera przeciwnika przejmuja funkcje chase. Jesli beda atakowac spinami i snajpami z daleka, JEDNA osoba z LD bierze snajpe w lape i zajmuje sie odstraszaniem natretow. Jesli ktos widzi, ze juz inny korzysta ze snajpy - nie pomagac mu, pilnowac flagi. Jeden do odstraszania starczy.
LO - patrzec nie tylko na capperow, ale i na HO. Jesli leza pod baze przeciwnika - eskortowac, przynajmniej z daleka i w razie czego odciagnac od nich LD przeciwnika.
LO, capperzy - zwracac uwage na nasza flage, jesli zwiewa z nia przeciwnik, a jestescie w poblizu, wlaczacie sie do obrony.
HO - patrzec na waypointy partnerow. Jesli respawn jest w srodkowej bazie - atakowac ich flage. Jesli pod wlasna flaga - isc do srodkowej bazy przeciwnika i rozwalac ja. Starac sie atakowac dwojkami, pod eskorta LO.
Minotaur:
Silne BT to podstawa. Eldabor, jesli BT nie bedzie sie wyrabialo, przechodzisz na 1-2 ataki na BT i wracasz do srodka.
UWAGA BT - jesli bedzie widac, ze w podziemiach sa problemy, keeper przechodzi na HO inside na 1-2 ataki. Po przeczyszczeniu wracacie na oryginalne pozycje.
Kolejna uwaga - nalezy sie liczyc z shocklancerami, ktorzy beda probowali przejac nasze BT. Simon, licze, ze ich zaangazujesz na tyle, ze nie beda mieli na to zbyt wiele czasu.
Wszystkim polecam przeczytanie wczesniejszych tematow dotyczacych meczy na w/w mapach.
Pamietajcie, że GA to dobry klan, w miare mozliwosci starajcie sie unikac bezposrednich starc, starajcie sie wykorzystac przewage odleglosci i szybkosci.
Abaddon opisze pozniej.
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|