no powiedzialbym ze calkiem ciekawy pomysl...
jako ze gra bedzie na engine ut, jestem pewien ze bardzo latwe bedzie zrobienie mutatora ktory by sie tym wszystkim zajal.
ja natomiast mialem wczoraj inny pomysl. w sumie to cale dziedziczenie szybkosci, parabole itd sa calkiem fajne, ale czegos mi brakuje. w koncu doszedlem do wniosku, ze np. kiedy strzelasz spinem w powietrzu, powinno cie odrzucic do tylu! i to daleko, bo nie masz sie czego zlapac (np ziemi ). z reszta na ziemi tez powinno cie troche odzucac. w ten sam sposob, strzelanie z chainguna podczas poruszania sie do przodu powinno cie spowalniac, a do tylu przyspieszac. i tak dalej, moznaby przeanalizowac kazda bron. mysle ze grajac, czulbym sie wtedy jak w prawdziwym symulatorze...
yav - a moze powinni wtedy zmienic slogan na "for gamers with guts"? 
__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|