Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Counter-Strike > Polish map.
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Rolin
here to stay



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Wrocław

Polish map.

Zaprszam do sciagniecia mapki mojego kumpla z klanu a mianowicie [SPEC]Hyd1.
Mysle, ze mapa jest godna waszej uwagi i warto ja przetestowac.
Jesli mozecie, ocencie ja i zgloszcie tu swoje uwagi

plik --> http://www.spec.intertop.pl/mapy/de_airbase.zip

__________________
specman

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-09-2001 00:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rolin Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rolin Znajdź więcej post'ów przez  Rolin Dodaj Rolin do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rolin prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
RapTuS
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Gdynia

Re: Polish map.

quote:
Napisane oryginalnie przez [SPEC]Rolin
Zaprszam do sciagniecia mapki mojego kumpla z klanu a mianowicie [SPEC]Hyd1.
Mysle, ze mapa jest godna waszej uwagi i warto ja przetestowac.
Jesli mozecie, ocencie ja i zgloszcie tu swoje uwagi

plik --> http://www.spec.intertop.pl/mapy/de_airbase.zip


no zaraz przetestuje mapke i zobacze co tam hydraulec wyrzezbil hehe

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-09-2001 19:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil RapTuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do RapTuS Znajdź więcej post'ów przez  RapTuS Dodaj RapTuS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać RapTuS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rolin
here to stay



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Wrocław

I co? podoba sie?

__________________
specman

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-09-2001 10:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rolin Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rolin Znajdź więcej post'ów przez  Rolin Dodaj Rolin do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rolin prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
=34=
I Shot the Sheriff



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Gdynia

No bobra, przeleciałem się po mapce na LAN game jako T.

Pierwsza rzacz która się rzuca na oczy to to że bardzo mocno spadły mi fpsy (i to bez żadnych graczy), nie znam się na robieniu map ale chyba jest to jakiś błąd systemowy bo zjawisko to dotyczy także zamkniętych przestzeni (chociaż w mniejszym stopniu).

Co do samej mapy to mapa jest duża i nie skomplikowana można by z niej spokojnie zrobić de_airbase_apc/awp . Mało tu jakichś fajnych zakamarków i chyba kolory są za żółte.

Podsumowując, moim zdaniem mapa powinna być mniejsza, bardziej skomplikowana no i coś z tymi FPSami trzeba zrobić.
A tak poza tym, to ja bym tak nie umiał .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-09-2001 13:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil =34= Kliknij tutaj by wysłać e-maila do =34= Znajdź więcej post'ów przez  =34= Dodaj =34= do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać =34= prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
lOOkAs
s3jtan



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Minas Morgul

Thumbs down

tez sobie pobiegalem i w sumie dosyc srednia mapka (ale tez nawet tego nie potrafilbym zrobic) za duzo wolnej przestrzeni! proponowal bym ja troszke dopracowac! no i te FPS!! tragedia skacze jak mexican qpa!!!

__________________

"They will never see what I have seen. They cannot know, who I have been. The things I have done, they torture me. But I need them, for they are me!!!"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-09-2001 13:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil lOOkAs Kliknij tutaj by wysłać e-maila do lOOkAs Znajdź więcej post'ów przez  lOOkAs Dodaj lOOkAs do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać lOOkAs prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rolin
here to stay



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Wrocław

Arrow

Mapa jest za duza i przez wam sie zacina i macie tak malo fps'ow.
Mapy nie da sie zmniejszyc , bo to by zajmowalo wiele czasu, sama mapka byla robiona przez 2 miesiace.
Hydrauleec mowil, ze zrobi nowa i jeszcze "lepsza".
W tej pewnie chcial pokazac na co go stac .
Takiej windy sam bym nie zrobil, narazie udalo mi sie zrobic cos co przypomina winde i ma taka sama funckje .

__________________
specman

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-09-2001 10:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rolin Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rolin Znajdź więcej post'ów przez  Rolin Dodaj Rolin do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rolin prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hydrauleec
Rormalnie...



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Jedna z wielu zakurzonych ulic Calimportu...

Chyba nadszedl czas abym sam wypowiedzial sie na temat mapy:

1. Mapka podobala mi sie w trakcie tworzenia, ale nie za dobrze spisala sie podczas testu na LANie
2. Wprawdzie nie tnie sie na lepszych kompach, ale nie o to tu chodzi
3. Umiescilem ja na SPEC'u aby wiedziec w jakim kierunku kierowac sie tworzac nastepna. BTW Moze macie jakis pomysl na mape? Jesli tak, slijcie pomysly na moja skrzynke lub zamiescie tutaj - z checia rozwaze pomysl jej wykonania

P.s. Niewiem czy jest jakis sens w tym abym ulepszal de_airbase gdyz moim zdaniem nie nadaje sie do gry (jesli sie myle to mnie poprawcie...)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2001 21:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hydrauleec Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hydrauleec Znajdź więcej post'ów przez  Hydrauleec Dodaj Hydrauleec do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hydrauleec prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rzeznik
Siła wyższa



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja: Warszawa

Też pograłę trochę, nawet dłużej i uważam, że jest taka sobie. Brakuje jej jakby takiego wyraźnego klimatu, układ pomieszczen też nie jest najlepszy. Chciaż przyznaję, że sam bym takiej mapki nie zrobił....

A z tą animacją to rzeczywiście jest problem. Na moim sprzęcie (a nie jest on taki zły, wręcz przciwnie) jako serwer ma zwykle 80 fps (na "fps_max 80"), jednak zdażają się momenty gdzie animacj spada do 45. To oczywiście nie jest taka straszna tragedia (da się grać), ale wymaga niewątpliwie dopracowania. A chciałbym przy tym zaznaczyć, że prawie nigdy nie widziałem na moim kompie innego wyniku niż 79/80 fps.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2001 22:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rzeznik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rzeznik Znajdź więcej post'ów przez  Rzeznik Dodaj Rzeznik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rzeznik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hydrauleec
Rormalnie...



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Jedna z wielu zakurzonych ulic Calimportu...

Nie bede tego komentowal, odpowiedz masz powyzej

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-09-2001 11:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hydrauleec Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hydrauleec Znajdź więcej post'ów przez  Hydrauleec Dodaj Hydrauleec do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hydrauleec prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShizO
[ov>ada]ShiZos



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Warszawa

Jak ja renderowales to z VIS-em?
Ile czasu sie liczyla?
w worldcrafcie czy quarku?
Tez zrobilem mapke i tez jest za duza- przez to skacze. Nie wiem tylko czy to dlatego ze jest niedopracowana czy dlatego ze nie zapuscilem pelnego renderingu(probowalem raz i po 24 h nie wytrzymalem- nie potrafie zyc bez komputera)

__________________
... w blasku ogni jedynie, jęk i krzyk bólu rannych słychać było, a umarli już tylko ze sobą rozmawiać mogli ...
[email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-09-2001 14:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShizO Znajdź więcej post'ów przez  ShizO Dodaj ShizO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShizO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rolin
here to stay



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Wrocław

Oczywiscie, ze z powodu jej wielkosci.... chociaz cs_siege ma podobne rozmiary i w ogole sie nie tnie .

__________________
specman

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-09-2001 23:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rolin Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rolin Znajdź więcej post'ów przez  Rolin Dodaj Rolin do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rolin prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShizO
[ov>ada]ShiZos



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Warszawa

Orginalne mapki robia w 3d studio(pewnie wlasne pluginy) co pozwala na pelna edycje swiata -mozna stawiac pojedyncze scianki a nie jak w Worldcrafcie czy Quarku tylko sześciany. Kiedy musisz postawic jedna scianke to musisz tak naprawde postawic szesc- mapa tej samej wielkosci jest 6 razy wieksza(mniej wiecej) stad kiepskie FPS-y jak sadze.
Ale podobno nastepny quark juz nie bedzie tak ograniczony.

__________________
... w blasku ogni jedynie, jęk i krzyk bólu rannych słychać było, a umarli już tylko ze sobą rozmawiać mogli ...
[email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-09-2001 23:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShizO Znajdź więcej post'ów przez  ShizO Dodaj ShizO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShizO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
RapTuS
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Gdynia

quote:
Napisane oryginalnie przez |SPEC|Hyd1
P.s. Niewiem czy jest jakis sens w tym abym ulepszal de_airbase gdyz moim zdaniem nie nadaje sie do gry (jesli sie myle to mnie poprawcie...)


no mapa na maxa ma za duze przestrzenie... jak bedziesz robil nastepna to zrob jakies polacznie vertigo i office takie pietrowe biuro z windami i szybami wentylacyjnymi i koniecznie DE
to by byl po prostu max jak tylko cos juz zrobisz to pisze sie na beta testy hehehe

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-09-2001 11:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil RapTuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do RapTuS Znajdź więcej post'ów przez  RapTuS Dodaj RapTuS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać RapTuS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[STER]JACKKILLER
Master of disaster



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Poland, Olsztyn

quote:
Napisane oryginalnie przez ShizO
Orginalne mapki robia w 3d studio(pewnie wlasne pluginy) co pozwala na pelna edycje swiata -mozna stawiac pojedyncze scianki a nie jak w Worldcrafcie czy Quarku tylko sześciany. Kiedy musisz postawic jedna scianke to musisz tak naprawde postawic szesc- mapa tej samej wielkosci jest 6 razy wieksza(mniej wiecej) stad kiepskie FPS-y jak sadze.

BUAHAHAHAHH!!!
Ale fantazjujesz czlowieku. Jakbys sie troche wiecej tym interesowal to bys wiedzial ze calego HL'a zrobili w Worldcraftcie, a wlasnie VIS obcina niewidoczne plaszczyzny - tylko trzeba go zapuscic z opcja -full. Nikt nie bawi sie w edycje na poziomie pojedynczej plaszczyzny, wszyscy operuja na brylach, a dopiero VIS obcina to czego nie widac.

__________________
Kernel Panic!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-09-2001 11:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [STER]JACKKILLER Znajdź więcej post'ów przez  [STER]JACKKILLER Dodaj [STER]JACKKILLER do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [STER]JACKKILLER prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
blinq.kt
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja:

Ja bym mapki nie zrobil bo to za duzo roboty i pozniej beda na mnie jeszcze bluzgac

__________________
http://blinqart.w.interia.pl/



Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-09-2001 13:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil blinq.kt Kliknij tutaj by wysłać e-maila do blinq.kt Znajdź więcej post'ów przez  blinq.kt Dodaj blinq.kt do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać blinq.kt prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShizO
[ov>ada]ShiZos



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Warszawa

quote:
Napisane oryginalnie przez [STER]JACKKILLER

BUAHAHAHAHH!!!
Ale fantazjujesz czlowieku. Jakbys sie troche wiecej tym interesowal to bys wiedzial ze calego HL'a zrobili w Worldcraftcie, a wlasnie VIS obcina niewidoczne plaszczyzny - tylko trzeba go zapuscic z opcja -full. Nikt nie bawi sie w edycje na poziomie pojedynczej plaszczyzny, wszyscy operuja na brylach, a dopiero VIS obcina to czego nie widac.



Jasne ze calego zrobili w worldcrafcie, ale zdaje sie ze tylko pierwszego..
co do visa to po prostu nie wiedzialem, masz racje jestem tylek...
przestalem sie tym interesowac kiedy znudzilo mnie przyciaganie do siatki...
To w takim razie moze ty mi powiesz czy 24 h obliczania VISA(wlanie -full) to normalne? mapka jest duza ale bez przesady...

__________________
... w blasku ogni jedynie, jęk i krzyk bólu rannych słychać było, a umarli już tylko ze sobą rozmawiać mogli ...
[email protected]

Edytowane przez ShizO dnia 01-10-2001 o godz. 11:29

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-10-2001 08:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShizO Znajdź więcej post'ów przez  ShizO Dodaj ShizO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShizO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
RapTuS
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Gdynia

quote:
Napisane oryginalnie przez ShizO
To w takim razie moze ty mi powiesz czy 24 h obliczania VISA(wlanie -full) to normalne? mapka jest duza ale bez przesady...


tu juz chyba glownie chodzi o procka i ram... pamietam kiedys ze renderowanie na moim starym 486 prostych bryl zajmowalo duuuzo czasu

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-10-2001 09:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil RapTuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do RapTuS Znajdź więcej post'ów przez  RapTuS Dodaj RapTuS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać RapTuS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rolin
here to stay



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Wrocław

opposing...

Z tego co wiem, to Opposing Force tez byl robiony w WorldCraft (a przynajmniej mapy), bo modele broni to raczej w 3dStudio.

No i taka mala ciekawostka :
Chlopaki z Gearbox nie wykorzystali nawet polowy funckcji jakie posiada WorldCraft.



btw: JACK... rozumiem, ze nie mogles sie powstrzymac ze smiechu ale poco to przelewac na board? .

__________________
specman

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-10-2001 18:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rolin Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rolin Znajdź więcej post'ów przez  Rolin Dodaj Rolin do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rolin prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[SUN]SnipeR
axe IvaN



Zarejestrowany: Feb 2001
Lokalizacja:

tego no zkad wziasc wordcrafta???

bo mam pare pomyslow na mapy a kumpel umie zajebiscie wykonac i zrobic tekstury potrzeba nam tylko programik bo juz od jakiegos czasu malo mnie obchodzi mapmaking i nie wiem co i jak?

__________________
Posted by: individually trained for single target schooting - Sniper
-------------------------------------
Pamietam kiedy wszystko to bedzie znowu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-10-2001 20:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [SUN]SnipeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [SUN]SnipeR Znajdź więcej post'ów przez  [SUN]SnipeR Dodaj [SUN]SnipeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [SUN]SnipeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
RapTuS
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Gdynia

quote:
Napisane oryginalnie przez [SUN]SnipeR
tego no zkad wziasc wordcrafta???

bo mam pare pomyslow na mapy a kumpel umie zajebiscie wykonac i zrobic tekstury potrzeba nam tylko programik bo juz od jakiegos czasu malo mnie obchodzi mapmaking i nie wiem co i jak?



no panowie brac sie do roboty... i czekam na efekty
chetnie postestuje jak juz bedzie co testowac

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-10-2001 21:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil RapTuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do RapTuS Znajdź więcej post'ów przez  RapTuS Dodaj RapTuS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać RapTuS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hydrauleec
Rormalnie...



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Jedna z wielu zakurzonych ulic Calimportu...

Worldcrafta mozesz znalezc na praktycznie kazdej stronie poswieconej CS'owi/HL'owi, a program do robienia tekstur nazywa sie Wally i sam nie pamietam skad go sciagnalem
jego oficjalna strona to: http://www.telefragged.com/wally

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-10-2001 10:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hydrauleec Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hydrauleec Znajdź więcej post'ów przez  Hydrauleec Dodaj Hydrauleec do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hydrauleec prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mantis
OBI (-o-)



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Bielsko-Biala

quote:
Napisane oryginalnie przez |SPEC|Hyd1
Worldcrafta mozesz znalezc na praktycznie kazdej stronie poswieconej CS'owi/HL'owi, a program do robienia tekstur nazywa sie Wally i sam nie pamietam skad go sciagnalem
jego oficjalna strona to: http://www.telefragged.com/wally



Tekstury mozna zrobic w wielu programach.Ehh pamieta sie te czasy jak sie edytowalo w worldcrafcie modele do starcrafta (fajnie to brzmi ).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-10-2001 10:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mantis Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mantis Znajdź więcej post'ów przez  Mantis Dodaj Mantis do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mantis prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShizO
[ov>ada]ShiZos



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Warszawa

Ja osobiscie preferuje quarka (zdaje sie ze sciagnalem go wprost z counter-strike.pl). Jest bardziej przejrzysty, bardziej user-friendly, posiada drzewkowa rozpiske obiektow, ladniejszy design, bardziej pomocne komendy. Trzeba sie tylko przestawic z jednego na drugi (a jest to bolesne).
A do tekstur to jednak wally - aby tylko zamienic na wad-a a edycja zrodla na tekstury to w dowolnym graficznym.

__________________
... w blasku ogni jedynie, jęk i krzyk bólu rannych słychać było, a umarli już tylko ze sobą rozmawiać mogli ...
[email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-10-2001 14:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShizO Znajdź więcej post'ów przez  ShizO Dodaj ShizO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShizO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rolin
here to stay



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: Wrocław

HEhe... widze, ze po tym temacie ogarnelo was szalenstwo tworzenia map .

Spox ja tez robie mapke de_1strike
Hmmm..... jutro wrzuce tu jej screeny

__________________
specman

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-10-2001 17:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rolin Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rolin Znajdź więcej post'ów przez  Rolin Dodaj Rolin do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rolin prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShizO
[ov>ada]ShiZos



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Warszawa

moja sie nazywa de_boisko ... nie chodzi o stadion x-lecia tylko raczej o szkole ( zdaje sie,ze wieszkoszc tworcow czerpie mapki z wlasnego otoczenia). Model tej szkoly byl budowany w Polsce w latach osiemdziesiatych na wiekszosci osiedli, wiec jakbym ja rozpowszechnil to moze ktos by w niej zobaczyl swoja podstawowke.Ma niestety ta wade co de_airbase- za duze fps-y.Moze w zimowe wieczory puszcze pelny render i ja tu przedstawie. Aczkolwiek mam extra plan na inna... w gre wchodzi Palac Kultury..)

__________________
... w blasku ogni jedynie, jęk i krzyk bólu rannych słychać było, a umarli już tylko ze sobą rozmawiać mogli ...
[email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-10-2001 21:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShizO Znajdź więcej post'ów przez  ShizO Dodaj ShizO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShizO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:03.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions