Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > Dwa pytanka
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Grzesioo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja:

Dwa pytanka

Witam!

Ostatnio postanowilem wziasc sie do roboty i zorbic sobie prawdziwy profesjonalny config
Na pierwszy ogien poszla zmienna r_picmip. Jak sie dowiedzialem najlepsi uzywaja wartosci 5 wiec ja postanowilem byc jeszcze lepszy i ustawilem na 6 (hehe podoba mi sie ale jazda! czuje sie jak slepy ktory odzyskal wzrok )
Nastepnie ustawilem sobie cg_nomip 127 (dla cpma v6)
Niby wszystko pieknie jednak cos mnie denerwuje - kijowe kwadraciki na koncu spawa (screen: http://kakofonia.idn.org.pl/archiwum/shaft.jpg ) Kiedys chyba gdzies slyszalem ze mozna je wylaczyc - czy ktos sie orientuje jak?
Druga sprawa - czy jest cos w rodzaju odpowiednika cg_nomip dla modeli? Czyli chodzi mi to aby model przeciwnika wygladal wyraznie jakbym gral powiedzmy na r_picmip 1

Ok to na razie wszystko dzieki z gory za odpowiedzi

GL

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-11-2001 23:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Grzesioo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Grzesioo Znajdź więcej post'ów przez  Grzesioo Dodaj Grzesioo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Grzesioo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Kielbas
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Turek

Post

tzn jesli chodzi o pierwsza sprawe to sprobuj
cg_lighteningimpact 0,moze pomoze choc u mnie spawarka z cg_nomip wyglada poprawnie, jedynie rakiety nie wygladaja jak trzeba,tzn wybuchy sa w porzadku ale sam wyglad rakiety(pocisku) wyglada jak na r_picmip 5

a tak przy okazji jak gram bez nomipa na r_picmip 5 to promien spawarki jest strasznie szeroki
mozna go jakos zmniejszyc?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-11-2001 00:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Kielbas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Kielbas Znajdź więcej post'ów przez  Kielbas Dodaj Kielbas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Kielbas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]xen0m
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2000
Lokalizacja: Lublin

promien mozna zmniejszyc ale trzeba miec skrypt to thin shafta... nie pamietam dokladnie... trzeba zbindowac pod lg cg_fov 300, cg_drawgun 1, +zoom, cg_zoomfov twojfov... cos takiego...

co do kwadracika to "cg_lightningimpact 0"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-11-2001 03:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]xen0m Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]xen0m Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]xen0m Dodaj [FPP]xen0m do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]xen0m prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ya.
neony oslepiaja mnie



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Dwa pytanka

quote:
Napisane oryginalnie przez Grzesioo
Witam!
Druga sprawa - czy jest cos w rodzaju odpowiednika cg_nomip dla modeli? Czyli chodzi mi to aby model przeciwnika wygladal wyraznie jakbym gral powiedzmy na r_picmip 1
GL



r_lodbias 0 - szczegolowosc modeli (0 najwieksza)
cg_enemymodel tankjr/pm - na modele z PM nie dziala picmip itp.
cg_enemycolors 2323 - dziala na modelach PM, mozesz sobie dowlolnie zmienic kolor glowy/klaty/nog przeciwnika

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-11-2001 07:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ya. Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ya. Znajdź więcej post'ów przez  ya. Dodaj ya. do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ya. prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:19.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions