quote: Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
W tej chwili robie paka dla US - ala BOBy
PL skiny, wstrzymalem bo mam problemy z zastosowaniem innych modeli, Axis to samo wlasnie na nich testuje inne modele niz w MP i all wyglada nice, jak sie nie ruszaja... strzelaja etc dosc ok, tylko nie chca biegac zamiastego suna po mapie jak pionki (przy westerplatte juz o tym pisalem). Moze ktos zna rozwiazanie, pliki animcji cfg sa poprawne, gdzie rtcw to jeszcze trzyma?
Modele sa bez plaszczy axis bo ile mozna tych zimowych niemiochow miec 
Mecze wlasnie temat zastosowania paru modeli w 1 paku, tyle, ze rozmiary paka robia sie gigantic. ok 10MB do 40MB w zal od liczby modeli
Hmmm... Trzeba sie zastanowic nad sensem takiego paka podmieniajacego modele. 30 mb do sciagania to nie w-kij-dmuchal 
A jezeli chodzi o animacje modeli w MP to jest ona zupelnie inaczej redagowana w cfg niz ta do SP - stad prawdopodobnie niekompatybilnosc. Musialbym nad tym posiedziec ale watpie ze pomoze tutaj grzebanie w tych konfigach animacji bez glebszej wiedzy na ten temat (ktorej ja nie posiadam).
A na razie sa do sciagniecia dwa paki podmieniajace tekstury - Nazi pak (chyle czola - duzo lepszy i pelniejszy niz moj) i pak ktory podmienia skiny poszczegolnych klas (tak, ze alianci juz nie sa na jedno kopyto). Ten drugi pak to troche amatorka. Ale sciagac polecam. A nuz sie spodoba 
Pozdry
__________________

One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|