Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Swiety
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Łódź

Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii

Wydaje mi się że trochę działa w Wolfie stary patent jeszcze z czasów Quakeworlda a mianowicie chodzenie do przodu z jednoczesnym strafowaniem i skokiem do przodu .
Suma składowych sił ze stafowania i chodzenia do przodu obrócona o 90 stopni daje w sumie większą prędkośc do przodu ( pod warunkiem wykonywania w tym momencie skoku (kąt 45 stopni ) . Jeśli jest inaczej niech mnie ktoś oświeci.

__________________
Swięty

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 16:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Swiety Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Swiety Znajdź więcej post'ów przez  Swiety Dodaj Swiety do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Swiety prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Chrumkules
Watch your back!



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

o co tu qurfa chodzi??? czyz chlopie nie mozesz po prostu biec do przodu??? robisz jakies problemy wyowody..... ech

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 16:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Chrumkules Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Chrumkules Znajdź więcej post'ów przez  Chrumkules Dodaj Chrumkules do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Chrumkules prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]Pioter
Tanczacy z Granatami :]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Akihabara, Japan

Talking

ej no zcemu na neigo anskakujesz?
szybkie chdozenie eb sprinta ejst bardzo wane,popatrz an ludzi co skacza zeby szybciej gdzies dobiec szcegolnie wyscig inzynierow axis do wlazu na assault

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 18:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]Pioter Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]Pioter Znajdź więcej post'ów przez  [BK]Pioter Dodaj [BK]Pioter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]Pioter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Chrumkules
Watch your back!



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

no to wiec ja mam takie pytanie - wlasnie sie bawilem z cg_fov czy jakos tak - i czy nie sadzicie ze im wyzszy numer tym dluzej sie gdzies biegnie.... ja dalem 180 i odnioslem wlasnie takiwe wrazenie

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 19:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Chrumkules Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Chrumkules Znajdź więcej post'ów przez  Chrumkules Dodaj Chrumkules do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Chrumkules prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sud
sudden death



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: boat town

Arrow Re: Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii

quote:
Napisane oryginalnie przez Swiety
Wydaje mi się że trochę działa w Wolfie stary patent jeszcze z czasów Quakeworlda a mianowicie chodzenie do przodu z jednoczesnym stafowaniem i skokiem do przodu .

Taaa biegniecie i skakanie jednoczesnie to napewno przyspiesza, ale strejfowania nie sprawdzalem. Trzeba zobaczyc.

Co do tego fova to sie nie biegnie dluzej ... w ogole biega sie inaczej i wszystko sie szybciej dzieje, ale to wlasnie jest najlepsze. Bez fova to faktycznie slow motion sie robi .

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 19:46
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sud Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sud Znajdź więcej post'ów przez  sud Dodaj sud do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sud prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
CiaPeQ
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Faerun

mysilalem ze streify zostaly obciente w silniku gry ??
a po grze mam to wlasinie odczucie

__________________
awatar dla wtaiwniczonych

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 19:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil CiaPeQ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do CiaPeQ Znajdź więcej post'ów przez  CiaPeQ Dodaj CiaPeQ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać CiaPeQ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM]Chrumkules
o co tu qurfa chodzi??? czyz chlopie nie mozesz po prostu biec do przodu??? robisz jakies problemy wyowody..... ech



widac ze nie jarzysz o co chodzi, twoj brak zrozumienia nie obliguje cie do negacji autora topicu. hehe
to chyba nie dziala bo skakanie po prostu sie nie oplaca- zabiera wiecej z powerbara niz sam sprint do przodu. strafy w tym przypadku przypominaly by bieganie z Dooma.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 21:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Chrumkules
Watch your back!



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

no wlasnie nie qmam - z fizyki jestem cienki ale za to rachunkowosc albo statystyka

Ale wcale nie negowalem tego - chodzi mi tylko o to ze to raczej moim zdaniem ma znikome znaczenie w grze - w ferworze walki nikt nie bedzie liczyl jakis sil skaldowych i klepal po strafe i skok i cos tam....

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 21:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Chrumkules Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Chrumkules Znajdź więcej post'ów przez  Chrumkules Dodaj Chrumkules do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Chrumkules prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM]Chrumkules
no wlasnie nie qmam - z fizyki jestem cienki ale za to rachunkowosc albo statystyka

Ale wcale nie negowalem tego - chodzi mi tylko o to ze to raczej moim zdaniem ma znikome znaczenie w grze - w ferworze walki nikt nie bedzie liczyl jakis sil skaldowych i klepal po strafe i skok i cos tam....


nadal nie kumasz... widac (tak jak chyba nawet pisales) ze nie grales w quaki. kto na q2dm1 umial srafejumpami skakac z miejsca gdzie jest drugi RL do miejsca gdzie leza 2paczki RLammo, apteczka i armorchards? no kto? ja hehe tak samo z pokoiku z MH tam skakalem heh ach te czasy...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 21:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FF_ZOh1w2
[VAL]po dupie przeciwnika



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Looblin

Sorry ale ja jakoś nie widze aby strafe jumpy działały z RTCW, tzn można odnieść czaasem wrażenie że niby są ale jest ono mylne bo niby przy pierwszym skoku coś wychodzi ale już przy drugim postac jest zwalniana przez program ( cholera zagmatwany mi wyszedł ten teskst ale jak ktos czai to fajnie ) zresztą skakanie, jak juz napisał [WC]belhifet, nie jest zbyt opłacalne bo zabiera sporo z powerbara a lepiej to co zabierze skok przeznaczyc na sprint.

__________________
Jam ran Waszych nie godzien całować - powiedział medyk i nikogo nie wyleczył
GG: 1394962
Co do ocen na boardzie ... jedynki mile widziane

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 22:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FF_ZOh1w2 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do FF_ZOh1w2 Znajdź więcej post'ów przez  FF_ZOh1w2 Dodaj FF_ZOh1w2 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FF_ZOh1w2 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Bunnies sux! sa dobre w Q nie przecze i tam ich miejsce z calym szacunkiem dla tej techniki. W rtcw mam nadzieje ze nie bede ich ogladal, a jesli zaczna sie plenic to jak w CSie inteligentni admini poprostu ich zakarza a ID zrobi patcha zeby nie wychodzily Tak bylo w CSie +/-. Zachowajmy troche realizmu

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 23:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

kiedys loobilem Urban Terror, to bylo przed RTCW, niby bylo tam zmeczenie, sapanie po sprincie i w ogole realictic to i tak jak widzialem team sakczacy jak zajczki hehe to mialem uczucie ze ktos tu czegos nie dopracowal, strafe jumpy ok! ale nie w rtcw!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 23:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:50.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions