Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Niechciane i Zapomniane ( mapki multi )
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Xceed
prodigY



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Łódź

Question Niechciane i Zapomniane ( mapki multi )

Bohaterkami tego tematu będą odrzucone i pogardzane niemal przez wszystkich graczy mapki do multiplayera ...
mp_village ( jako najbardziej poszkodowana IMO ) , mp_destruction ( mam wrażenie , że nie zagram już na niej na serwie publicznym , mp_castle ( ho ho , czy jest osoba , która lubi tę mapkę ? chyba nie jestem jedynym ? ) oraz mp_sub ( tu rzecz ma się trochę lepiej - statystycznie w 1 miesiącu przypada jeden callvote na tę mapkę ...wspaniale )

No właśnie - z czego wynika to , że na te mapki patrzycie dość surowym okiem ?
Z tego co się zorientowałem , to po prostu wg Was te mapki nadają się na ... ale ... czemu nie dać im ( mapkom ) drugiej szansy ? ( ehh , to zabrzmiało jak w taniej telenoweli

Fajnie by było , gdyby te mapki naprawdę były grywane ...
jednak nie ... niektórzy wolą zagrać widocznie na silo base albo canyon ... ehhh gdzie wasz gust ( taak wiem , de gustibus non est disputantum )

Optymalną rzeczą byłaby ROTACJA mapek ( ale tylko tych firmowych od Nerve/Matter/Id )

/callvote map_recycle - F1

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-01-2002 02:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xceed Znajdź więcej post'ów przez  Xceed Dodaj Xceed do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xceed prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Zaitsev
Zajec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: UK:)

Post

No wiesz stray jakby sie zmienilo pare kruczkof dodalo to wycielo to---przerobic w malym stopniu te mapy to moze by cos z tego wyszlo.
Na temat tych i innych map juz sie wypowiadano i to juz nie jeden raz....byly zazuty za i przeciw.....

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-01-2002 04:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Zaitsev Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Zaitsev Znajdź więcej post'ów przez  Zaitsev Dodaj Zaitsev do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Zaitsev prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Chrumkules
Watch your back!



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

kurde popieram temat w 100% ja tam nie mam nic do mapek castle, destruction nawet w sub bym zagral - nie czytalem o bledach ale zawsze przeciez mozna wlaczyc StopWatch'a! Wtedy chyba byloby ok?? Mi juz bokami wychodzi granie na Bicz!!!! Proponuje ta mapke usunac w nastepnym patch'u do RTCW - wszystkim wyjdzie to na dobre!!!!

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-01-2002 07:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Chrumkules Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Chrumkules Znajdź więcej post'ów przez  Chrumkules Dodaj Chrumkules do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Chrumkules prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Ja bym poprawil pare map..... to sie da zrobic dla mappera to pare machniec jak jest all gotowe....

Inna sprawa ze jest masa mapek i generalnie 99% nie jest rozgrywanych bo? bo jej nie znam qrde WTF? cisne F2! Moze by tak pograc na paru je poznac i sie okashe ze sa k? zamiast lupac w bridge...... ass...bitch..depot......base..... innych nie widze... a jest o wiele wiecej.. czekam na mp tanka ktorych mi siem podoba tam beda jatki, oby byla tylko wyrownana

Nie wiem czy map cycle nie jest gut idea.... szto wy na to? kamaraden, towarisz?

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-01-2002 08:06
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Kabu
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

No bo na serwach są sami zawodowcy, którzy grają tylko w to co znają. No bo pomyślcie jak mogli by oni zagrać na mapie, której nie znają. Stoją sobie spokojnie a tu wróg za ich plecami wychodzi jakimś ukrytym przejściem i buuum. Nadodatek to na starość nie chce nikomu się uczyć(podstawówka, liceum, studia-wystarczy). Ale nie jest az tak źle jak Xceed pisze-czasem można znaleźć takich co chcą pograć na nowych (a wtedy przychodzi jakiś lamer i mówi że mapka jest do bani, chociaż jej nie zna i kończy się zabawa). Chociaż co do Castle to nie wiem o co wam chodzi-mi ta mapka sie podoba.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-01-2002 09:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Kabu Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Kabu Znajdź więcej post'ów przez  Kabu Dodaj Kabu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Kabu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ProspeR
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

Cool

Na poczatek witam wszystkich stalych i niestalych bywalcow forum.
Odnosnie mapek, tez denerwuje mnie to ze wszyscy graja na paru tylko. Ale powiedzmy sobie szczerza, mapy typu mp_castle, czy mp_sub nie nadaja sie za bardzo do gry na niej 24 osob .
Co nie zmienia fakty ze wiekszosc osob ma awersje do wciskania f1 (jesli chodzi o zmiane mapy). Ludziska grajmy rowniez na innych mapkach, bedzie ciekawiej.

Innym problemem jest sprawa, wysypywania sie wolfa przy zmianie mapy. Coz, ciekaw jestem ile osob przezywa ten proces bez frustracji

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-01-2002 10:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ProspeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ProspeR Znajdź więcej post'ów przez  ProspeR Dodaj ProspeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ProspeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

Wlasnie ze wzgledu na map rotating wole grac np. na norweskim wasterze niz na polskich serwach na ktorych non-stop trwa jakies glosowanie. W 90% to glosowanie nie przechodzi, bo jakis kolo puszcza text ze ta mapa mu sie nie podoba, po czym zabawa zaczyna sie od poczatku, bo on zglasza swoja propozycje, ktora nie podoba sie innemu graczowi. I tak w kolko, az ktos zglosi beach, na ktory osobiscie nie moge juz patrzec, a ktory w votach najczesciej przechodzi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2002 14:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

quote:
Napisane oryginalnie przez ProspeR
Ale powiedzmy sobie szczerza, mapy typu mp_castle, czy mp_sub nie nadaja sie za bardzo do gry na niej 24 osob .



No tu sie nie zgodze, bo czesto gram na tych mapach w 32 osoby. Wprawdzie momentami jest jatka (szczegolnie na castle przy podkaldaniu pod coffin), ale wole to niz szukanie sie na depot 5 vs 5.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2002 14:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[SPECNAZ]RoL
QLman



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja: Fragtown

Wydaje mi sie że najlepshym sposobem aby siakaś mapa była tolerowana jest poprostu ustawienie siakiegoś popularnego servera by na kilka dni nie było na nim *normalnych* map (base, ass, depot, bridge) lecz *poshkodowane* mapy (castle, sub...). Lecz czy naprawde to ów *poshkodowane* mapy są naprawde takie dobre by były godne uwagi ???

__________________
I'm cool

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2002 17:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [SPECNAZ]RoL Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [SPECNAZ]RoL Znajdź więcej post'ów przez  [SPECNAZ]RoL Dodaj [SPECNAZ]RoL do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [SPECNAZ]RoL prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Saari
Niebieska Maskotka



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Krakoof sity

Huh.. calym sercem zgadzam sie z tym topikiem - jesli chce sobie zagrac na destruction to musze lezc za granice a tam pingi ogromne.. a szkoda bo mapka imho najfajniejsza ze wszystkich (depot, bitch i assault tez niby fajne ale ile mozna??? ).. reszta mapek tez biedna i niezauwazona..

Zreszta z tego co widze to w ogole zmiana mapy na jakakolwiek inna jest trudna - ludzie nie wciskajcie od razu na chama f2 tylko popatrzcie i przemyslcie te decyzje.. mnie bokiem wychodzi granie pod rzad 10 razy na jednej mapie

__________________
saari.deviantart.com

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-01-2002 20:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Saari Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Saari Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Saari Dodaj [FPP]Saari do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Saari prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ProspeR
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

Glazer, moim zdanem bez sensu grac na mapce mp_castle w 32 osoby.
Wtedy nie liczy sie zadna taktyka skill i podchody. To juz tylko jesr rzeznia a wygrana przez ktorys z teamow to sprawa przypadku.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-01-2002 10:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ProspeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ProspeR Znajdź więcej post'ów przez  ProspeR Dodaj ProspeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ProspeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Kabu
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Ale jaka przyjemna rzeznia. Jeden granat moze nawet 4-5 osob zalawić;p

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-01-2002 12:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Kabu Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Kabu Znajdź więcej post'ów przez  Kabu Dodaj Kabu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Kabu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

quote:
Napisane oryginalnie przez ProspeR
Glazer, moim zdanem bez sensu grac na mapce mp_castle w 32 osoby.
Wtedy nie liczy sie zadna taktyka skill i podchody. To juz tylko jesr rzeznia a wygrana przez ktorys z teamow to sprawa przypadku.



No nie moge sie zgodzic. Jesli masz kilju myslacych w teamie to gra ma sens. Dwoch (panzer&venom) czysci balkon z niemcow, wtedy podlatuje inzynier i rzuca dynamit, odskakuje, oslonna czysci ewentualnych axis maruderow, dwoch inzynierow doskakuje do rzuconego dynamitu i szybko uzbrajaja. Potem juz starczy ten dynamit oslonic rzucajac na cofin granaty az do eksplozji. Dobrze gdy za plecami izynierowie maja 1-2 medykow do podleczenia. Wiele razy stosowalem ta technike z kilkoma dobrymi graczami z wastera i skutkuje. W tym czasie reszta lamerow naparza sie oczywiscie w innych czesciach mapy. Zapewniam ze po takim treningu gra na castle np. 8 vs 8 to dziecinada i praktycznie 100% wygrana allies jesli wiedza co robia :-)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-01-2002 13:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[POISON]Warblade
Wiedźmin



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Wawa

Topic na czasie. Nie wiem czemu castle i village nie są grane. Village to na Byry chyba nigdy nie było a szkoda bo obie mapy mi się bardzo podobają. To jest na zasadzie "ale ta village to taka, panie, trudna i pokręcona. jak sam mam ją przejść? że jak? śjakiś tim plej niby? a o ssoo chozzzi jakby?". Od paru godzin obserwuję jak na byry jest ciągle depot... Jezu jak ja tej mapy nienawidzę!!! Tak samo bridge mam już dosyć. Dlaczego nie może być więcej "nowych" mapek??? Lamerom mówimy zdecydowanie nie!!!

__________________
[POISON]WarBlade

Postępuj tak, abyś mógł chcieć, aby zasada twojego postępowania była prawem powszechnym.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-01-2002 15:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [POISON]Warblade Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [POISON]Warblade Znajdź więcej post'ów przez  [POISON]Warblade Dodaj [POISON]Warblade do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [POISON]Warblade prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Talking

Jasne
CZasem trzeba ludzi zmusic
Wchodze na nasz serv clanowy a tam MP-beach....

POwiedzialem: zmienieamy mape na inna.. na mp_sub.
"neeee hehe chyba nie lales"
Dalem Vote. 8 przeciw 3 za.
Ok.. i zmienilem na twardo bez zabawy w glosowania.

PO pierwszej grze... ktos dal Vote na BEACh hehe
8:3 za Beach.. Zblokowalem zmiane.
Jedna osoba wyszla z serva. Weszly 4. kolejna gra... VOTEEEE!!!! BEACH!!!! Zablokowalem...
Kolejna gra... i nastepna...Ludzie zaczeli kumac co, gdzie na mapce...zaczeli sprytniej dobierac sprzeciory...itp itd.
Kolejne Vote na Beach: 8:3 Dla Mp_sub

I wiecie co? Gralo sie zajebiscie.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 13:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ProspeR
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

I tutaj BadIdea podunal rozwiazanie. Czesc ludzi nie chce nowych mapek bo ich nie zna i zawsze bedzie votowac na nie. Wprowadzic na byry map rotation, albo najlepiej wyrzucic na jakis czas z serwera mapy beach/depot/assault/base/bridge

Ludzie no ile mozna grac na tych samych mapach???

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 13:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ProspeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ProspeR Znajdź więcej post'ów przez  ProspeR Dodaj ProspeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ProspeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Kabu
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Tak na twardo siłą. Jeśli ma być ta rotacja mapek to prosze uwzględnijcie tundre-naprawde zapowiada sie fajnie.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 14:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Kabu Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Kabu Znajdź więcej post'ów przez  Kabu Dodaj Kabu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Kabu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
Jasne
CZasem trzeba ludzi zmusic
Wchodze na nasz serv clanowy a tam MP-beach....

POwiedzialem: zmienieamy mape na inna.. na mp_sub.
"neeee hehe chyba nie lales"
Dalem Vote. 8 przeciw 3 za.
Ok.. i zmienilem na twardo bez zabawy w glosowania.

PO pierwszej grze... ktos dal Vote na BEACh hehe
8:3 za Beach.. Zblokowalem zmiane.
Jedna osoba wyszla z serva. Weszly 4. kolejna gra... VOTEEEE!!!! BEACH!!!! Zablokowalem...
Kolejna gra... i nastepna...Ludzie zaczeli kumac co, gdzie na mapce...zaczeli sprytniej dobierac sprzeciory...itp itd.
Kolejne Vote na Beach: 8:3 Dla Mp_sub

I wiecie co? Gralo sie zajebiscie.




Podobnie dzisiaj na ByRy albo infinity, juz nie pamietam . Przeszlo glosowanie z bridge na westerplatte. Gralo sie calkiem milo, ale jednak troche za malo ludzi na ta mape (6 vs 6), wiec przeszla zmiana na Dam The Man. Po krotkiej konsternacji gralo sie bardzo fajnie, a ludzie zaczeli pisac, ze "zajebista mapa", " dlaczego wczesniej tu nie gralismy"itp.

F1 na nowe mapy!!!!!!!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 21:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sud
sudden death



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: boat town

Map cycle dawac na byry i koniec dyskusjii... a jak ktos chce przynudzac non stop na jednym to niech spada na inny serwer . Poisony zmuscie Byry zeby to wlaczyl dzis juz! Co 6 meczykow na przyklad (3 w jednym teamie i 3 w drugim) albo i wiecej. Oczywiscie wykluczajac depot, beach, assault i bridge... aha i zeby tundre dodal bo ostatnio vote przeszedl ale mapy nie bylo.

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 13:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sud Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sud Znajdź więcej post'ów przez  sud Dodaj sud do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sud prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
kubel
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Unhappy mapy

Heh ale ludziom sie nei chce szukac po internecie nowych map i uwazaja ze sa tylko atkie a po drugie to wiekszasc gra na modemie czy w kawiarenkach i nei maja zasu na sciaganie map a jest naprawde tmasa superowych map jak np trench toast czy tundra albo forest czy najnowsza wersja bridge

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 20:10
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[P2]MazioMir
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Thumbs up

Dokladnie tak Panowie i Panie!
MapCycle wszystko zmienia,
a nie bez sensu Depot do znudzenia!
Ciekawe co do Castle tez macie.
mozescie slabi - dlatego nie gracie?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 20:27
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[P2]MazioMir
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Cool

Post Scriptum.
Jesli ktos mapek nowych znalezc nie moze,
klan Poison chetnie go wspomoze,
sciagnijcie i wrzuccie w Main katalog znany,
nie placzcie tylko gdy was na Byry spotkamy!

http://host.fpp.pl/poison/index.html


(generalnie kazda mapka tam wisi)
pozdrowienia dla DarkXeno

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 20:33
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Przecinek
Trejning ( Enforser)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Krakow

quote:
Napisane oryginalnie przez Glazer



Podobnie dzisiaj na ByRy albo infinity, juz nie pamietam . Przeszlo glosowanie z bridge na westerplatte. Gralo sie calkiem milo, ale jednak troche za malo ludzi na ta mape (6 vs 6), wiec przeszla zmiana na Dam The Man. Po krotkiej konsternacji gralo sie bardzo fajnie, a ludzie zaczeli pisac, ze "zajebista mapa", " dlaczego wczesniej tu nie gralismy"itp.

F1 na nowe mapy!!!!!!!



Hmm to ciekawe bo dla mnie Dam The Man to naprawde mega-badziwiewna mapka bez polotu ( chodzi o ta z tama ? -> jezeli sie myle to sorx ) . Wszystko tak wyglada jakosc monokolorowo na jedno kopyto a juz wogole wymieklem jak zobaczylem ze zamiast schodow sa zrobione pochyle rampy ala Qwak . Nie mushe mowic ze zrobienie takiej rampy to kilka minut a dobrych schodow od podstaw liczy sie w godzinach . To obrazuje stosunek tworcy do swojej mapy .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 20:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Przecinek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Przecinek Znajdź więcej post'ów przez  Przecinek Dodaj Przecinek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Przecinek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[P2]MazioMir
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek


Hmm to ciekawe bo dla mnie Dam The Man to naprawde mega-badziwiewna mapka bez polotu ( chodzi o ta z tama ? -> jezeli sie myle to sorx ) . Wszystko tak wyglada jakosc monokolorowo na jedno kopyto a juz wogole wymieklem jak zobaczylem ze zamiast schodow sa zrobione pochyle rampy ala Qwak . Nie mushe mowic ze zrobienie takiej rampy to kilka minut a dobrych schodow od podstaw liczy sie w godzinach . To obrazuje stosunek tworcy do swojej mapy .



Masz pewnie wiele racji, ja jednak nigdy jeszcze nie robilem mapki (musi to byc cool zajecie), nie patrze wiec na nie pod katem ich dopracowania czy wkladu pracy - po prostu jest takie nieuchwytne cos co powoduje ze Ci sie cos podoba lub nie a moim zdaniem Dam the Man pod tym wzgledem nie jest najgorsza!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 20:51
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[P2]MazioMir
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Smile terrain?

Ciekawi mnie czy jest szansa zagrac na ByRy w mapke Terrain?

Bardzo mi sie spodoobala ale dotychczas gralem na niej tylko na serwerach zagranicznych! Powiedzcie czy mam inny gust czy jest jeszcze ktos komu sie ten Zamek podoba?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 20:57
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek


Hmm to ciekawe bo dla mnie Dam The Man to naprawde mega-badziwiewna mapka bez polotu ( chodzi o ta z tama ? -> jezeli sie myle to sorx ) . Wszystko tak wyglada jakosc monokolorowo na jedno kopyto a juz wogole wymieklem jak zobaczylem ze zamiast schodow sa zrobione pochyle rampy ala Qwak . Nie mushe mowic ze zrobienie takiej rampy to kilka minut a dobrych schodow od podstaw liczy sie w godzinach . To obrazuje stosunek tworcy do swojej mapy .



Eeee tam, wazne czy mapka jest grywalna, a nie *******y typu schody<->rampy. Przynajmniej dla mnie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 21:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

Re: terrain?

quote:
Napisane oryginalnie przez [P2]MazioMir
Ciekawi mnie czy jest szansa zagrac na ByRy w mapke Terrain?

Bardzo mi sie spodoobala ale dotychczas gralem na niej tylko na serwerach zagranicznych! Powiedzcie czy mam inny gust czy jest jeszcze ktos komu sie ten Zamek podoba?



Na jakim serwie grales, jakos nie moge trafic. Jak przegladam w all-seeing serwy to zenada i monotonia. w kolko depot/beach/assault czasem inne podstawowe. Zdarza sie tez wizerness... i to tyle.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 21:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[P2]MazioMir
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Re: Re: terrain?

quote:
Napisane oryginalnie przez Glazer


Na jakim serwie grales, jakos nie moge trafic. Jak przegladam w all-seeing serwy to zenada i monotonia. w kolko depot/beach/assault czasem inne podstawowe. Zdarza sie tez wizerness... i to tyle.



" .. o ja glupia cipa, - zapomnialam!!...." sorrki raczej nie zapisuje tych zachodnich ale musze powiedziec ze jest jeden czy dwa gdzie giercuja w to regularnie - jak znow tam postrzelam to zapisze namiar i dam Ci znac!

I jeszcze - dalem sobie spokoj z All Seeing i teraz przegladam normalnie w Wolfie - multipl. refresh. ping. maps i bingo.... czasem gdzies graja w cos innego niz u nas!!

Edytowane przez dnia 02-02-2002 o godz. 12:16

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 21:29
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[P2]MazioMir
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek


Hmm to ciekawe bo dla mnie Dam The Man to naprawde mega-badziwiewna mapka bez polotu ( chodzi o ta z tama ? -> jezeli sie myle to sorx ) . Wszystko tak wyglada jakosc monokolorowo na jedno kopyto a juz wogole wymieklem jak zobaczylem ze zamiast schodow sa zrobione pochyle rampy ala Qwak . Nie mushe mowic ze zrobienie takiej rampy to kilka minut a dobrych schodow od podstaw liczy sie w godzinach . To obrazuje stosunek tworcy do swojej mapy .



hmmmm! a tak apropos to jesli mowisz o stosunku tworcy do jego dziela to mi sie odrazu "Rejs" przypomina ) - ogladales?!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 21:31
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Nimrod
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Lightbulb

Sprawa wynika z małej ilości serwerów. Przydały by się i takie gdzie mapy się zmieniają i takie gdzie się głosuje. Z czasem może to przypominać sprawę Q2 gdzie na wielu serwerach ustawiona byla jedna mapa Q2dm1 - dobra ale którą osobiście żygam ;-)

Pozdrawiam

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-02-2002 17:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Nimrod Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Nimrod Znajdź więcej post'ów przez  Nimrod Dodaj Nimrod do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Nimrod prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:47.    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions