gl_playermip 2 0 Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
max_smokepuffs 0 30 Ustala maksymalną ilość "dymków" pojawiających się po uderzeniach kul.
max_shells 0 30 Ustala maksymalną ilość widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 0 Zmienia jakość dymu z granatów. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy półprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 50 72 Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciążenie procesora.
mp_decals 20 300 Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 1 Zmniejsza jako dźwięku, jednocześnie przyspieszając działanie gry.
loadas8bit 1 0 Podobnie jak "hisound" zmniejsza jakość dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 1 Wyłącza CD Audio.
gl_smoothmodels 0 1 Wyłącza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_round_down 1 3 Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_picmip 2 0 Zmienia jakość tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
__________________
mail : [email protected]
GG: 1646422
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|