Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Ligi > PRL > Ankiet mapy PPR ( PRL Zwei )
No wiec?
Ta ankieta została zakończona.
Te co byly teraz , tak jest ok ledwo je znam 9 18.37%
Zdecydowanie wiecej nowych Custom map, ogolnie uznanych za dobre 13 26.53%
Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom 19 38.78%
Ergm mam dosc tych staroci chce same nowe mapki + 2 klasyki max . 8 16.33%
W sumie: 49 głosów 100%
 [Edycja ankiety (moderatorzy tylko)]
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Ankiet mapy PPR ( PRL Zwei )

Jakie mapy chcecie widziec w nowej edycji?

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 03:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[=||=]FarSight
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Smile nowe mapki

Hmmm... zaglosowalem na standard (bez depota i suba) + ice + jakis custom... ale z tymi custom to trzeba bedzie uwazac bo choc niektore sa cool (Marget-Garden) to po 8 gra na nich nie ma sensu...... ale ogolnie pare customow moze byc

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 07:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [=||=]FarSight Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [=||=]FarSight Znajdź więcej post'ów przez  [=||=]FarSight Dodaj [=||=]FarSight do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [=||=]FarSight prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Allan
Southerner



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: I currently reside on the planet Earth

no ja glosuje tak jak FarSight. Na market garden chetnie bym zagral jakis mecz. A przez to ze mapa jest wielka to chyba nie do PRL ale 4 fun. A na Depot i Sub nie ma co grać.....Mapa ICE wedlug mnie nie nadaje sie by rozgrywac na niej mecze ligi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 08:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Allan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Allan Znajdź więcej post'ów przez  Allan Dodaj Allan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Allan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
GrOs
GrOsik T3



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Bialystok

Post Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom

Zaglosowalem na "Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom", ale uwazam ze jedynie mapa depot nie nadaje sie do ligi. Mapa sub jest super, co prawda jest trudna do obrony ale dobra taktyka pozwala na osiagniecie sukcesu w defensywie. Wiekszosc klanow uwaza ja za mape na remis, ale wlasnie w tym jest sztuka zeby ja obronic.

Pozdr

__________________
T 3. GrOs

IRCnet #wolfpl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 11:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil GrOs Kliknij tutaj by wysłać e-maila do GrOs Znajdź więcej post'ów przez  GrOs Dodaj GrOs do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać GrOs prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Re: Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]GrOs
Zaglosowalem na "Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom", ale uwazam ze jedynie mapa depot nie nadaje sie do ligi. Mapa sub jest super, co prawda jest trudna do obrony ale dobra taktyka pozwala na osiagniecie sukcesu w defensywie. Wiekszosc klanow uwaza ja za mape na remis, ale wlasnie w tym jest sztuka zeby ja obronic.

Pozdr



6-8 osob, jest nie do obrony, przy podobnym skillu.
Znam teorie BK na temat sub ale czy kiedykolwiek obroniliscie ta mape przeciw dobremu klanowi ? Z tego co wiem to nie

Mapa nie oddaje skilla, chyba ze super klan by bronil przeciw lamom.... za to daje mozliwosc w miare slabemu klanowi, lyknac 2 rundy w ataku. W praktyce tak to wyglada, nie tylko moim zdaniem. W sumie czym lepszy klan tym bardziej nie lubi suba, tak mi sie zdaje.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 12:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Allan
Southerner



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: I currently reside on the planet Earth

nie inaczej jest z base. Trzeba super skilla i gry taktycznej by sie wybronic!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 12:43
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Allan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Allan Znajdź więcej post'ów przez  Allan Dodaj Allan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Allan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Graszew
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja:

Re: Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom

No właśnie, i tutaj przydaje się tryb Stop Watch. Dzieki niemu można grać na każdej mapie ze standardowych (tylko depot odpada) i ma to nadal sens. Tak więc, gdybyśmy wybrali tryb Stop Watch, mp_sub mogłaby zostać. To samo odnosi się do base.

__________________
[=||=]GrAszew

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-04-2002 15:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Graszew Znajdź więcej post'ów przez  Graszew Dodaj Graszew do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Graszew prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Jak juz pisalem, proponuje zagrac pare sobie sparow czy o hm wlasnie wpadlem na to wlaczyc SW na paru serwach moze wiecej ludzi sie przokona jak pogra w tym trybie. i wtedy sobie tryb wybierzemy.

Proste.

Co do map to jest sporo custom i czesc jest napewno dobra. Ja osobiscie bardzo lubie Wizerness super mapka, naprawde pieknie pokazuje wszelkie aspekty walczacych teamow i szanse sa rowni00tkie

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-04-2002 00:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Starsky
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja:

wizerness? 2 regulaminowe pf i nie wyjdziesz przeciez ze swojej polowy, podobnie jak coal yard depot

nie wiem czemu nie chcecie sub. czym trudniejsza mapa tym lepiej jej nie grac? dla mnie sub + sw i jest ok

base? nie jest jakims super duzym problemem obronic mape

thus, dodac kilka bezblednych customow i sw.

__________________
..:: i need ammo!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-04-2002 12:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Starsky Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Starsky Znajdź więcej post'ów przez  Starsky Dodaj Starsky do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Mowisz o sub w swietle SW, a jak widzisz nie jest oczywiste ze SW bedzie, w zwiazku z tym jak ludzie glosuja i co mysla.
SW to tez generalnie 1 mape sie gra. System trzeba by przyjac kolejek 1 mapa z gory na kazda np jak to sie robi w innych pucharach, przy czym generalnie jest KICK OUT, wiec wiekszosc klanow by dlugo nie pograla.

Drugi system to rodzaj grup miedzy ktorymi klany sie przesuwaja w zal od tego jak im idzie, gra sie dluzej etc ale to ma sens przy duzej ilosci klanow.

W obu wypadkach org ustalaja/losuja kto z kim gra w kazdej kolejce i znajac mentalnosc nasza byl by straszny jek kto to co ustala i ze napewno sa walki....

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-04-2002 12:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]PaRoWa^^
Psychol



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

a ja bym glosowal na podtsawowe + mp_ice +jakis custum bo das bot i depot bardzzo lubie ale nie ma takiej mozliwosci (

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-04-2002 16:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]PaRoWa^^ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]PaRoWa^^ Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]PaRoWa^^ Dodaj [FPP]PaRoWa^^ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]PaRoWa^^ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
spanzik
fear the newbie



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Wuwua

ja bym optowal za czyms co wyda sie innym dziwne ale charge PF'a na 99999 g_soldierchargetime 99999 wiem wiem tylko sugestia a apropos map jest tyle fajowych map ciagle na standardzie? jak najwiecej nowosci! a w patchu 1.32 powinni wyciac beach

__________________
Newbie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2002 00:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil spanzik Znajdź więcej post'ów przez  spanzik Dodaj spanzik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać spanzik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sp4
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2001
Lokalizacja: wawa

Jestem za oryginalami - depot + ice + SW, custom maps suck jak na razie.

Depot odpada, Ice jak najbardziej w porzadku. Sub jest zajebista, ale MP psuje tam zabawe calkowicie, podobnie jak na castle i... pozostalych mapach :/

Co do narzuconej mapy w danej kolejce to luzik, dobry pomysl.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-04-2002 14:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sp4 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sp4 Znajdź więcej post'ów przez  sp4 Dodaj sp4 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sp4 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Sphere
Zjem cie



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: The One And Only Awesome City Of Poznan.

ja tam proponuje najświeższe mapki, tak, żeby klany miały max tydzien na opracowanie... wtedy trzebaby solidnie trenować i sie przylozyć ... i jedna mapa na kolejkę = genialny pomysł. jestem jak najbardziej za !

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-04-2002 15:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Sphere Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Sphere Znajdź więcej post'ów przez  Sphere Dodaj Sphere do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Sphere prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Xaoo
[POISON]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Gdynia

narzucanie mam to faktycznie fajny pomysl na jedna kolejke moze byc narzucona jedna lub 2 mapy, zobaczymy co z tego wyjdzie

__________________

Prepare to be [POISONED]
[POISON]VICTA!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-04-2002 18:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xaoo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Xaoo Znajdź więcej post'ów przez  Xaoo Dodaj Xaoo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xaoo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Post

"Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom"

Chyba pamietacie, jak sie gralo na biczu w tescie 1..2.. i jak sie gra teraz...
Mapa jest ta sama.. ale ludzie ciagle kombinuja.. taktyki i skill sie zmieniaja.
Ile lat ludzie grali w q2 na q2dm1... i graja nadal.
Mapa jak i caly engine ID to materia plastyczna i kryjaca w sobie wiele niespodzianek.

Recepta na Sub hehe to przy grze 6 na 6 : 3 eng 2 x med 1 Lt.
Nie da SIE NIE PODLOZYC. Chyba, ze jak DX mowil jest to walka high clan vs lame clan i axis upieka allies w respie...

Co do custom maps... wiele z nich ma bledy... podobnie jak Wiziners... bledy w skryptach... lub inne dziury w mapie. Itp.

Tryb stopwatch... mocna rzecz. Niewiele osob wie dokladnie o co chodzi.

Chodzi o to, zeby pobic czas przeciwnika...
Przyklad nasz mecz ze SNAPS:
Wedlog normalnego liczenia punktow: 6:2 dla nich.
SW = 7:1
Podlozylismy im na base w kilka minut... 1:0 nie?
Runda druga: udalo im sie pobic nasz czas. 1: 1?
Nie.
Oni wygrywaja runde.
Itp.
SW jest trudny... o wiele trudniejszy, bardziej stresujacy itp
Dales dupy... to teraz masz: 2 minuty na zdobycie dokow na biczu
Jesli fuxem koles przeskoczyl przez wallbeach i doniosl doki w nieprzyzwoicie krotkim czasie...(moze ty rzuciles nalot.. a medyk allies wlasnie postawil kolesia.. i koles przelecial przez mur prosto na upper base?)
To po zmianie stron Axis musi bronic papierow tylko 2 minuty...
I cala taktyka obrony sie zmienia...
Wystarczy pilnowac muru...zeby nikt nie przeskoczyl...i wygrana.
Itp itd. W SW teamplay i szczescie to podstawa... Bo czas jest nieublagany.

Na radarach zrobilismy na SW klan SNAPS ponizej 3 minut
SW takze dodaje skrzydel

Btw.. Zglaszam wniosek o wycofanie limitu zyc z II edycji PRL.
Wtedy PF nie beda juz takie straszne. A na jakosc gry jakos brak limitu nie wplywa.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-04-2002 12:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Graszew
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja:

Ok. Podsumujmy więc ...
Druga edycja ligi to: tryb Stop Watch, maxlives=0, mapy przede wszystkim standardowe i narzucane ( w każdym tygodniu inna ).

To mi się podoba

Ale faktycznie, bardzo wielu wolfiarzy nie rozumie na czym polega tryb sw - może teraz, po przeczytaniu posta by BadIdea, zakumają.

__________________
[=||=]GrAszew

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-04-2002 17:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Graszew Znajdź więcej post'ów przez  Graszew Dodaj Graszew do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Graszew prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
junioor
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja: Warszawa

Normalnie w nowej edycji bede gral z nowym klanem i sa nowe mozliwosci, ale nadal mysle ze powinnismy zostac przy starych mapkach...
jak to bylo? "Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom" to mi sie podoba i tak powinno byc w nowej edycji wolfa..
Pozatym nie wiem jak chcecie zorganizowac "PRL zwei" ale chyba trzeba pomyslec nad klanami ktore w przeciagu 30 min maja 15 zawodnikow, ktorych nigdy wczesniej nikt nie widzial i dostaja sie do ligi... to paranoja
Najgorsze jest to ze moze graja jakos znosnie (jak na klan poczatkujacy) ale tak poprostu se odchodza z ligi...zastanowcie sie czy jest sens przyjmowac ich tylko po to zeby bylo wiecej meczy nierozegranych

__________________

[email protected]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-04-2002 21:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil junioor Znajdź więcej post'ów przez  junioor Dodaj junioor do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać junioor prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Tzn ogolnie jesli chodzi o next tajm to sadze ze wrzesien jest correct bo w wakacje sie ludzie rozjada...

Mamy mase doswiadczen z "prania" i ostra szkole za soba.

Dla mnie SW jest ok jak mowilem, czesc go nie zna poprostu, przekonaja sie. Wlaczmy na paru serwach SW simply.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-04-2002 22:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sp4
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2001
Lokalizacja: wawa

Post Stop Watch

Tu macie link do dyskusji na temat SW vs MP, padaja w niej naprawde zajebiste argumenty, chyba wszystkie mozliwe. Mam nadzieje, ze jak sie z tym zapoznacie to wiecej juz nie bedziecie chciali grac MP :}

http://www.cached.net/?go=RtCW/newsarticle/single/4113

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-04-2002 14:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sp4 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sp4 Znajdź więcej post'ów przez  sp4 Dodaj sp4 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sp4 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Ciekawe, wspominaja o CS i Q, moim zdaniem tez to na nas ciazy jesli chodzi o gre 6vs6 etc.

Dziwne ze nic nie pisza o Depot na MP

Przypomne ze w next lidze mamy grac w zakresie 6-8 ludzi00f. Gdzie 7 jest bazowa. Czytajac to sadze ze dobrze wybralem. No i ten SW tez mi sie podoba jak juz wczesniej pisalem i wcale moim zdaniem jakos to nie zmienia super taktyk ataku czy obrony, pozycje i teamplay pozostaja. Dochodzi tylko boost czasowy

No i doskonale pokrywa sie to z graniem na ustalonej mapie dla all w danej kolejce przez organizatora, o czym tez juz pisalem.

SW napewno nadaje sensu MP_Sub ktore jest w tym wypadku swietna mapka a nie horrorem

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-05-2002 12:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Allan
Southerner



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: I currently reside on the planet Earth

No, SW to świetny tryb, dużo ciekawszy niż MP. Często wymaga wymyślania taktyk na bierząco w trakcie rozgrywki. Pozatym dzięki SW będziemy mogli pograć na Sub, Base a może nawet Depot.

Tylko nie wiem czy granie wszyscy jedną mape w jedną kolejke to dobry pomysł. W sumie w czasie fazy grupowej zagra się max 5 mapek. Czy będą one losowane czy wybierane na daną kolejke ? Jeśli wybierane to proponuje na finał Beach

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-05-2002 16:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Allan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Allan Znajdź więcej post'ów przez  Allan Dodaj Allan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Allan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 07:39.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions