quote: Napisane oryginalnie przez slawek
Ze zrzutów na razie wynika, ze to będzie gra bliska tym, co to się w nie gra w salonach. No takie, wiecie - atrapy karabinów i nawalanie do zombi. Niestety nie znam nazw...
A! Zdaje się "Resident Evil" czy coś takiego. No, tak mi się właśnie kojarzy. Ci kolesie nie wyglądają na dynamicznych czy skocznych.
Ale czym tu się jarać...
Koszty będą okrutne. (mam na myśli sprzęt)
Za to ten splashscreen... mmmm.... Miodzio...
Wreszcie ID zrobi lepszy splash niż ten z UT (IMO jeden z najlepszych jakie widziałem)
Ech, obejrzałem jeszcze te inne "screeny" (część z nich to raczej jakieś "concepty".
Ktoś tam naoglądał się Bisleya...
Jestem pewien ze sie milo rozczarujesz jezeli chodzi o dynamike wrogow. To juz widac na filmiku. Pozory czesto myla. Oczywiscie w przypadku tych dwoch tlusciochow pewnie nie bedzie mowy o dynamice ale zroznicowanie to chyba plus co?
Z gory widac ze nie duzo czytales na temat D3. Nie bedzie zadnej konwencji typu "Resident Evil". Jedyne co moze byc z tym tytulem wspolnego to kilka rodzai wrogow - zombie. Oczywiscie tez groza. D3 ma byc gra, ktora nas ma przestraszyc. Wiecej podobienstw nie widze i uwazam ze sie po prostu czepiasz 
Pytasz czym sie tutaj jarac? Wszystkim. Wiesz, wszystko zalezy od oczekiwan, ale nie wyobrazam sobie jakie ty masz skoro jestes nastawiony sceptycznie do gry ktora potencjalnie zrewolucjonizuje rynek gier FPP (tak zreszta jak wszystkie tytuly ze stajni id Software).
A jezeli chodzi o rysunki koncepcyjne to wszystko co jest kolorowane aerografem bedzie przypominac Bisleya. Jest to bardzo charakterystyczna metoda kolorowania, skuteczna i o ile mi wiadomo - szeroko zapoczatkowana wlasnie przez Bisleya (Sąd nad Gotham - Mistrz!). Moze sie kojarzyc. Jestes wytlumaczony 
A co do tekstu DamnDoga ("juz to widze 15 klatek ale brne przez las demonow!") to spiesze wytlumaczyc ze w D3 nie bedzie zadnych hord demonow (jak w poprzednich czesciach Dooma). Podobno na raz nie bedzie cie atakowalo wiecej niz maks kilka 'potworkow'. Beda za to posiadaly wypasione AI i beda ciezkie do ubicia. Podejrzewam ze takie wyjscie przyszlo z faktu ze gra ma byc 'do przestraszenia' a nie do biegania i strzelania do wszystkiego wokolo. No i powiedzmy sobie szczerze - pewnie komp by nie 'udzwignal' na raz za duzo potworkow na raz W kazdym razie mi sie takie rozwiazanie podoba zdecydowanie bardziej.
__________________

One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|