Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Jedi Knight > Jedi Outcast FAŁSZUJE wyniki końcowe !!!!
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Jedi Outcast FAŁSZUJE wyniki końcowe !!!!

Właśnie zrobiłem nowy programik dla JO - JOLOG v1.0.
Służy on do analizy pliku GAMES.LOG.
Poddałem mój plik GAMES.LOG analizie i wszło coś strasznego :
JO FAŁSZUJE WYNIKI - może nie tyle co fałszuje tylko (aż) miejsca końcowe przydziela niesprawiedliwie !

Wyniki końcowe wg JO:

15:33 score: 20 ping: 0 client: 9 KnightLore''FC
15:33 score: 14 ping: 0 client: 8 IW-323
15:33 score: 14 ping: 0 client: 3 Reborn
15:33 score: 12 ping: 0 client: 2 Shadowtrooper
15:33 score: 11 ping: 0 client: 0 Desann
15:33 score: 10 ping: 0 client: 5 Reelo
15:33 score: 10 ping: 0 client: 7 TK-421
15:33 score: 9 ping: 0 client: 1 Tavion
15:33 score: 7 ping: 0 client: 4 Galak
15:33 score: 4 ping: 0 client: 6 Chiss

Ciekawe dla czego IW-323 był przed Reborn'em - mają tyle samo punków - coś na to musiało wpłynąć , więc przeanalizujmy plik GAMES.LOG :

1. Faktycznie zdobyli tyle samo punków :


2. Ale różnią się ilością zebranych Entities :


Jaki wniosek:
a) IW-323 był bardziej aktywny niż Reborn - to jedna strona medalu
b) Rebon potrzebował mniej Entities, aby uzyskać ten sam wynik co IW-323, czyli był efektywniejszy

Spójrzmy jednak na tą tabele :


IW-323 zginął WIĘCEJ razy niż Reborn - czyli grał gorzej !!!!

Czy to nie jest oszustwo ? !!!

Jeśli JO robi tak dla botów, to całkiem możliwe jest, że tak samo zrobi dla graczy!

Program: http://www.quake3.fpp.pl/wislaraf

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-06-2002 13:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
TYMOL
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: Częstochowa

Gratulacje wykrycia tego błędu oraz napisania programiku.

__________________
I am of the Everlasting,
I am the Darkness,
The Eternal Night that spans the distance between the stars.
I cannot be overcome for there is none greater than I .
The Light of the Stars may push back the Night,
But in the end all things are returned to me,
I of the Darkness,
I am the Lord of the Night.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-06-2002 17:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil TYMOL Kliknij tutaj by wysłać e-maila do TYMOL Znajdź więcej post'ów przez  TYMOL Dodaj TYMOL do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać TYMOL prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
nea*1337
Ciota komputerowa



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: $this ->

Rzecz jest bardzo prosta do wyjaśnienia . JO nie fałszuje wyników, ale przydziela inaczej miejsca. System, w którym na to, jakie się ma miejsce, wpływa ilość śmierci (w razie remisu z innym graczem) jest stosowany np. w H-L. Jeśli dobrze kojaże (choć mogę się mylić) w JO, tak jak w Q3, nie liczy się ilość śmierci gracza, ale czas, jaki gra na serverze. Jeśli dwóch graczy osiągnie taką samą ilość fragów, wówczas server sprawdza, który gra krócej, i temu daje miejsce wyższe.
W swoim skrypciorku do przeglądania serverów do JO (który niedługo pewnie będzie na stronie zakonu FC ), zrobiłem to jeszcze inaczej. Gracze którzy mają tyle samo fragów, po prostu mają takie samo miejsce, kosztem miejsca które normalnie by zajeli. Czyli np. mogą być 2 miejsca pierwsze, ale wówczas nie ma miejsca drugiego. Jeśli ktoś nie rozumie, to wygląda to na liście tak:

1. Gracz1 - 20 fragów
1. Gracz2 - 20 fragów
3. Gracz3 - 10 fragów

taki przykład .Tak samo robi się (jak wynika z moich observacji ) na zawodach sportowych, i wg. mnie tak jest najlepiej .

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-07-2002 20:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil nea*1337 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do nea*1337 Znajdź więcej post'ów przez  nea*1337 Dodaj nea*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać nea*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Nadal jednak twierdze, ze to oszustwo... roznica czasowa miedzy startem tych BOTOw wynosila milisekundy, wiec to zadna roznica.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-07-2002 09:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
nea*1337
Ciota komputerowa



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: $this ->

milisekundy czy nie, ale na raz napewno nie wszedły , a lista graczy którą odbiera z servera w formie pierwotnej mój skrypcik, jest posortowana, wg tego kto kiedy się podłączył .

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-07-2002 09:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil nea*1337 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do nea*1337 Znajdź więcej post'ów przez  nea*1337 Dodaj nea*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać nea*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Czyli chcesz powiedzieć, że milisekundowa różnica, która przesądza o wyniku turnieju jest sprawiedliwa ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-07-2002 10:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
nea*1337
Ciota komputerowa



Zarejestrowany: Apr 2001
Lokalizacja: $this ->

Z tego co mi wiadomo to boty nie grają na turniejach . A na każdym turnieju remisy się jakoś inaczej rozlicza , pod wg. ilości fragów to gra nie oszukuje .

__________________

http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-07-2002 10:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil nea*1337 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do nea*1337 Znajdź więcej post'ów przez  nea*1337 Dodaj nea*1337 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać nea*1337 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 21:12.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions