Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Counter-Strike > historia counter'a
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (3): « 1 [2] 3 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
RapTuS
Warrior (Scrag)

Re: Re: Re: Re: Re: Server: RETRO

quote:
Napisane oryginalnie przez yebisu

hehe no nie wiem mi sie tam juz nudzi
a gram dopiero pol roku
moze jeszcze troche przy nim spedze zalezy jak z tym moim gdanskiem bedzie

ja tez gram od pol roku i gram prawie codziennie... jedyne co mi sie nudzi to:

nick1: ejjj VOTE 15 - DUST !!!
nick2: co to za kiszkowata mapa.. admin daj mi tu dust !!!
nick3: dust, dust, dust !!! ja chce dust.. mam 11 lat i na prawde kocham ta mape a rodzice pozwalaja mi tylko na niej grac...
nick4: ej czy ja dobrze widze? od 10 minut na tym serwerze nie bylo dust! co za glupi serwer... a admin to !@$@#%@#%

po prostu rzyg

ile mozna grac na dust? moze napisac do valve zeby zrobili dust-strike ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-09-2001 18:03
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil RapTuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do RapTuS Znajdź więcej post'ów przez  RapTuS Dodaj RapTuS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać RapTuS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Rzeznik
Siła wyższa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Server: RETRO

A mi się tam dust podoba i ani trochę nie nudzi. Wogóle mapki do Counter'a mi się jakoś nie nudzą. A dust to napewno, mógłbym na nim grać wiekami.

Old Post 17-09-2001 18:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Rzeznik Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Rzeznik Znajdź więcej post'ów przez  Rzeznik Dodaj Rzeznik do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Rzeznik prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
RapTuS
Warrior (Scrag)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Server: RETRO

quote:
Napisane oryginalnie przez Rzeznik