Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Paki w RTCW
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Co do SP i MP to grzebalem nad tym 48h wydaje sie prawie mozliwe zrobienie tego, jednak zawsze bedzie to dalekie od idealu.

Postepy nad moim pakiem widac w news na naszej www sa skriny juz 3 klas. Celem sa nowe skinki , ulatwiajace rozpoznanie klas i cieszace oko oraz NO MORE WINTER CLOTHES Mam dosc tych plaszczy, moje chlopaki juz je zrzucili. Testerzy jak narazie nie myla ich z wrogami :>
W tej chwili z modyfikacji poza modelami/skinami do nich, apteczki maja inne oznaczenia i lekko zmieniony kolor- latwiej je wyroznic, venom gun ma troszke inne kolory, w menu glowny MP jest nazistowska flaga. Ubot na mapce z ubotem hehz , ma kamuflaz kiosku i flage syngalizacyjna dla lotnictwa na podkladzie.

Axis: zmienione mundury, dodatkowe odznaczenia, medale, helmy etc.

US gotowe sa 3 skiny: LT M S, na podstawie Kompani braci, z wyj medyka ktory ma bialawa kurtale, tak jak niemiecki odpowiednik. Zastosowałem bardziej zielone mundury jak w filmie u LT i S, oraz oznaczenia kompani E + beretke oznaczaja wyroznienie prezydenta dla pulku, jak w ostatnim odcinku BOBów Helm medyka zostal zmodyfikowany *krzyz z przodu red w bialym kole pod siatka maskujaca, krzyz z tylu zielony w bialych kole. All helmy maja na bokach biale "serduszko Pik" - kompania E. Pozniej dodam jeszcze odznaki spadachroniarzy.

Czekam na koments i uwagi.

Jesli ktos sie zastanawial czemu sie krece po specu na byry wchodzac i wychodzac co chwile to juz wie testing in progress... bip bip bip

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Edytowane przez DarkXenocide dnia 18-12-2001 o godz. 07:29

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 03:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

Do tej pory plaszcze u Axies (ktore nadawaly z daleka odpowiedni ksztalt modelowi) dobrze odroznialy ich od Allys. Zdam sie jednak na Twoj gust, ze skiny i modele nadal zachowaja odpowiednia odrebnosc. Ciekaw jestem, moze wiesz czy da sie zminejszyc napis z nickiem i hp bar ktory jest wyswietlany kiedy patrzysz na teammate. To glowna rzecz ktora pozwala odroznic od wroga na dalekie odleglosci ale dla mnie mogla by byc mniejsza lub wyswietlana z boku. Przydalo by sie jeszcze zeby pod hp bar byly kropki symbolizujace ile dana postac ma magazynkow - to info dla Lojta (az dziw ze tego nie ma). Co do skinow to gdybym mial odpowiednie materialy to chcialbym przerobic skin Axis- na powstanca AK (powstanie warszawskie, tam przeciez powstanicy uzywali niem. helmow) a skin Allys na zolnierzy Armi Czerwonej! hie hie, tu czerwona gwiazdke i tam a do tego jeszcze skombinowac model pepeszy w zamian za Thompsona i moglbym wreszcie kosic bolszewikow ;}
pozdrawiam

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 13:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]FritzKrieg
aka Cujo



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: U.A.C.

Arrow

Kseno dobra robota, jak ci wychodza animacje?
Szczegolnie medyk axis zrobil bardzo pozytywne wrazenie na mnie.
Skiny wyciagasz z SP paka? Niektore sprawiaja wrazenie niskiej rozdzielczosci. Dlugi plaszcz warto by zostawic u jednej klasy (jest kewl) np. u Leutnanta. Wszystkie elementy ktore dodajesz proponuje dawac z mniejszym kontrastem zeby sie tak nie odcinaly od calosci.
I mysle ze nie warto isc z tym modyfikowaniem za daleko. Po co modyfikowanie venoma? Czasem poprzez ulepszanie na sile osiagamy rezultat odwrotny od zamierzonego.
Mysle nad zrobieniem podmianki wszystkich tekstow pojawiajacych sie na ekranie na polski jezyk. Nie chce mi sie grzebac bo masa tam cfg's, moze wiecie jaki to skrypt za to odpowiada?
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 16:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]FritzKrieg Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]FritzKrieg Znajdź więcej post'ów przez  [BK]FritzKrieg Dodaj [BK]FritzKrieg do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]FritzKrieg prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[mroova]ant
BLADERUNNER



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Wrocław

quote:

Mysle nad zrobieniem podmianki wszystkich tekstow pojawiajacych sie na ekranie na polski jezyk. Nie chce mi sie grzebac bo masa tam cfg's, moze wiecie jaki to skrypt za to odpowiada?


Większość (nie jestem pewien czy wszystkie) napisów znajduje się w pliku translation.cfg (domyślnie : CProgram Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\scripts\translation.cfg) , ale jest tego duuużo ( w pięciu językach) np. "North Stairwell" - a po włosku "Tromba scale nord" hehehe. Jak ktoś ma tyle uporu, żeby to przetłumaczyć, to ja chętnie pobiorę taki pliczek .. A może ktoś już ma?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 18:03
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [mroova]ant Znajdź więcej post'ów przez  [mroova]ant Dodaj [mroova]ant do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [mroova]ant prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez [mroova]ant


Większość (nie jestem pewien czy wszystkie) napisów znajduje się w pliku translation.cfg (domyślnie : CProgram Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\scripts\translation.cfg) , ale jest tego duuużo ( w pięciu językach) np. "North Stairwell" - a po włosku "Tromba scale nord" hehehe. Jak ktoś ma tyle uporu, żeby to przetłumaczyć, to ja chętnie pobiorę taki pliczek .. A może ktoś już ma?



translation.cfg za to nie odpowiada :> zmiany nic nie daja dawno juz to checknalem.

Sa nowe skriny na www naszej.
Co do kontrastow etc to all na koncu bedzie zrobione- kosmetyka, narazie wazne jest ulozenie txtor i ich elementow na ciele.
Venom: ma lufy w kolorze stali i pewne czesci bardziej stalowo jasne, ja lubie venomka pasuje all w nim.

Nie skonczony jest E u Axis i US, reszta juz tylko kosmetyka. Typy logo medyka mniejsze i wyzej na ramieniu US etc.
Ogladam to jako spec czesto w grze na byry, mi sie podoba :>

BK: tjam czesc z SP, czesc z MP, czesc dorysowuje.

Mysle ze niedlugo wystawie pak w versji 0.99b do testow, dla chetnych Nasi juz na nim loja od poczatku jak powstaje

Apteczki sa lekko pomaranczowe teraz. Medycy biale mundury, axis gora ciemniejsza i jasny helm zeby odrozniac szybciej.
LT i S to Komapania braci jak juz pisalem.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 18:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[mroova]ant
BLADERUNNER



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Wrocław

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide


translation.cfg za to nie odpowiada :> zmiany nic nie daja dawno juz to checknalem.




Fucktycznie, DarkXeno ma rację, palnąłem nie sprawdzone info...ale już się poprawiam, narazie znalazłem to : \mp_pak0.pk3\maps\nazwa_mapy.script - pliki do każdej mapy w mp. Sprawdziłem na Assalucie i działa (bez pl fontów). ...Szukam dalej

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 19:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [mroova]ant Znajdź więcej post'ów przez  [mroova]ant Dodaj [mroova]ant do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [mroova]ant prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez [mroova]ant


Fucktycznie, DarkXeno ma rację, palnąłem nie sprawdzone info...ale już się poprawiam, narazie znalazłem to : \mp_pak0.pk3\maps\nazwa_mapy.script - pliki do każdej mapy w mp. Sprawdziłem na Assalucie i działa (bez pl fontów). ...Szukam dalej



YEAH keep going.

Btw pytanko: czy dac w skinie do M US ciemne spodnie zeby sie odroznial z daleka od tez jasnego M Axis? co sadzicie? czy zostawic obydwu jasnych.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 19:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[mroova]ant
BLADERUNNER



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Wrocław

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide


Btw pytanko: czy dac w skinie do M US ciemne spodnie zeby sie odroznial z daleka od tez jasnego M Axis? co sadzicie? czy zostawic obydwu jasnych.



Głupio by było ledwo żywy polecieć przez pomyłkę w kierunku wrogiego medica
Aczkolwiek i Axis i Allies medic powinni się wyróżniać ...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 19:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [mroova]ant Znajdź więcej post'ów przez  [mroova]ant Dodaj [mroova]ant do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [mroova]ant prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez [mroova]ant


Głupio by było ledwo żywy polecieć przez pomyłkę w kierunku wrogiego medica
Aczkolwiek i Axis i Allies medic powinni się wyróżniać ...



US

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...uspaksolmed.jpg
http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf/skrins/uspakmed.jpg

AXIS

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ispaksolmed.jpg

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...aksolmedact.jpg

to sa pixy medykow, wyrozniaja sie, ale miedzy soba moze ich tez odroznic mocniej? i dac spodnie ciemne US jak juz mowilem.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Edytowane przez DarkXenocide dnia 18-12-2001 o godz. 20:45

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 20:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]FritzKrieg
aka Cujo



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: U.A.C.

Arrow

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide

to sa pixy medykow, wyrozniaja sie ale miedzy soba moze ich tez odroznic mocniej?



Moje 5 gr.:
Hmm, wg. mnie te skory sa za sterylne, czyste, jakby spod igly wyszly. Proponuje je 'przefiltrowac' zeby wygladaly bardziej realistycznie bo tak sie odcinaja ze oczy pieka
I nie szalalbym za bardzo zeby to cyrk nie wyszedl, kazdy w innym kolorku i ubranku *yuck*
Wklejaj tu linki na biezaco do scrinow to sie wizualnie przetestuje
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 20:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]FritzKrieg Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]FritzKrieg Znajdź więcej post'ów przez  [BK]FritzKrieg Dodaj [BK]FritzKrieg do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]FritzKrieg prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg


Moje 5 gr.:
Hmm, wg. mnie te skory sa za sterylne, czyste, jakby spod igly wyszly. Proponuje je 'przefiltrowac' zeby wygladaly bardziej realistycznie bo tak sie odcinaja ze oczy pieka
I nie szalalbym za bardzo zeby to cyrk nie wyszedl, kazdy w innym kolorku i ubranku *yuck*
Wklejaj tu linki na biezaco do scrinow to sie wizualnie przetestuje
Pozdry



BK ja juz ci pisalem ale napisze jesio raz : kosmetyka na koncu, i nie sa bardziej sterylne niz z SP hehe.... przybrudze pozniej, medycy beda bardziej brudni. Skiny maja byc takie zeby latwo odrozniac, US sa zielonkawi ogolnie tak jak na filmach ich widze
Axis kazdy inny fakt ale latwi do odroznienia swoj wrog i wyroznienia klasy.
Co sadzisz zeby dac US M ciemne spodnie? skriny wyzej , dalem 2 nowe, na www naszej sa tez nowego venoma i LT axis etc etc

Nowe skirny LT i nowy venom:

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...xispakvenom.jpg

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...s/axispaklt.jpg

Skiny MP tez nie sa brudne pozatym
Medycy sa ubabrani troche zaschla krwia widac w grze mankiety rekawiczki troche mundury etc

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 20:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[mroova]ant
BLADERUNNER



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Wrocław

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide


to sa pixy medykow, wyrozniaja sie, ale miedzy soba moze ich tez odroznic mocniej? i dac spodnie ciemne US jak juz mowilem.



No fakt, chłpokaki wyglądają trochę jakby na przepustke wyszli, a nie na pole walki, tacy wyprasowani Ale czy to przeszkadza? Moim zdaniem nie tak bardzo.
Rozkład kolorów jest o.k. , kamuflaż przecież też się liczy, to wojna a nie bal karnawałowy żeby każdy inaczej wyglądać musiał

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 20:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [mroova]ant Znajdź więcej post'ów przez  [mroova]ant Dodaj [mroova]ant do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [mroova]ant prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez [mroova]ant


No fakt, chłpokaki wyglądają trochę jakby na przepustke wyszli, a nie na pole walki, tacy wyprasowani Ale czy to przeszkadza? Moim zdaniem nie tak bardzo.
Rozkład kolorów jest o.k. , kamuflaż przecież też się liczy, to wojna a nie bal karnawałowy żeby każdy inaczej wyglądać musiał



Zmienilem spodnie M US na ciemne od zolnierza i teraz gra mi sie total poprostu all odrozniam ladnie Przybrudze portki medykowi AXIS bo ma bialutkie jesio. Inny kolor apteczek sprawdza sie tez miodnie Slowem jestem kontent latwo odnazlec LT i Medykow na polu walki.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 22:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]FritzKrieg
aka Cujo



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: U.A.C.

Arrow

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide


BK ja juz ci pisalem ale napisze jesio raz : kosmetyka na koncu, i nie sa bardziej sterylne niz z SP hehe.... przybrudze pozniej, medycy beda bardziej brudni. Skiny maja byc takie zeby latwo odrozniac, US sa zielonkawi ogolnie tak jak na filmach ich widze
Axis kazdy inny fakt ale latwi do odroznienia swoj wrog i wyroznienia klasy.
Co sadzisz zeby dac US M ciemne spodnie? skriny wyzej , dalem 2 nowe, na www naszej sa tez nowego venoma i LT axis etc etc
Skiny MP tez nie sa brudne pozatym
Medycy sa ubabrani troche zaschla krwia widac w grze mankiety rekawiczki troche mundury etc



Nie chodzilo mi zeby ich pobrudzic tylko o to zeby te ubranka nie wygladaly jak z pralki wyjete i ukrochmalone Troche je trza 'zuzyc'. Zamiast koloru skrajnego mozna dac bardziej stonowany i przytlumiony i dorzucic jakies ladne cieniowanie.
Jezeli chodzi o kolory i rozterki nad nimi typu 'jasny czy ciemny' to proponuje opcje 'ciemny'. Jasnego kolesia zawsze bedzie lepiej widac a przeciez nie chodzi nam o utrudnianie poszczegolnym klasom gry, huh?
A skiny MP nie sa brudne - owszem. Ale wygladaja realistyczniej i jakos tak bardziej na miejscu. Mysle ze tu chodzi o ton koloru. Kolejny raz nie polecam 'swiecacych' kolorow i sterylnego designu.
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 22:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]FritzKrieg Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]FritzKrieg Znajdź więcej post'ów przez  [BK]FritzKrieg Dodaj [BK]FritzKrieg do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]FritzKrieg prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Przeca to nie bedzie obowiazkowy pak

Chodzi o wyroznienie miedzy soba klas. Zmeczyc ubrania faktoore maja taka jak byla np US z MP.
Powoli zmierzam ku końcowi, gotowi są all z wyjątkiem E Axis jestem w toku prac nad nim. Reszte wlasnie juz czeka kosmetyka. Przyciemnielem spodnie medyka axis, dalem ciemne medykowi US, przyciemnilem mu lekko kurtalem slowem wlasnie sie biore za szczegoliki. Poszczegolne klasy maja swoje kolory rekawiczek etc. Oznaczenia helmow odmienne i mundurow. US roznia sie tonami mundurow- zielen. Nowe skriny ponizej:

Axis Medic

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ispakltmed2.jpg

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ispakltmed3.jpg

US E :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf/skrins/uspakeng.jpg

US LT:

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf/skrins/uspaklt.jpg

US S :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf/skrins/uspaksol.jpg

US M :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...s/uspakmed1.jpg

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 01:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]FritzKrieg
aka Cujo



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: U.A.C.

Arrow

Wg. mnie ten odcien zieleni u allies jest za bardzo kontrastowy. To taka zielen ktora przywodzi mi na mysl lekarskie fartuchy a powinno (?) byc bardziej w strone koloru khaki. Tak ja to widze. Leutnant u allies imho powinien miec innego kolrou mundurek niz reszta. Moze taki kolorek wojskowy bezowy?
Nie wiem czy juz pisalem o tym ale na sieci sie pojawil skin podmieniajacy wszystkie (i u axis i u allies) mundurki, tak ze wszyscy sie roznia miedzy soba. To samo w sumie co ty robisz xeno, tylko bez ingerencji w modele. Juz nie pamietam adresu, z ktorego ten pak sciagnelem ale moge podeslac na maila. Moze jakas mala inspiracja?
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 01:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]FritzKrieg Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]FritzKrieg Znajdź więcej post'ów przez  [BK]FritzKrieg Dodaj [BK]FritzKrieg do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]FritzKrieg prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
C4|Shiro
Crane



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Night City

Xeno...IMHO odwalasz kawal dobrej roboty..ale szczerze?...skiny aliantof sa...hmm...brzydkie? ...nie ta zielen...dodaj do niej troche brazu...to ma byc khaki armii usa a nie kolor obslugi stacji BP...sorki za pezposrednie slowa krytyki...ale takie moje zdanie...aha...bialy medyk tez nie pasi...gram medem i wiem ze najpierw strzelamy w medow wroga...wiesz co sie bedzie dzialo?...masakra
...rozumiem jakis wyrozniajacy szczegol...ale nie cala biel...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 02:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil C4|Shiro Kliknij tutaj by wysłać e-maila do C4|Shiro Znajdź więcej post'ów przez  C4|Shiro Dodaj C4|Shiro do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać C4|Shiro prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez C4|Shiro
Xeno...IMHO odwalasz kawal dobrej roboty..ale szczerze?...skiny aliantof sa...hmm...brzydkie? ...nie ta zielen...dodaj do niej troche brazu...to ma byc khaki armii usa a nie kolor obslugi stacji BP...sorki za pezposrednie slowa krytyki...ale takie moje zdanie...aha...bialy medyk tez nie pasi...gram medem i wiem ze najpierw strzelamy w medow wroga...wiesz co sie bedzie dzialo?...masakra
...rozumiem jakis wyrozniajacy szczegol...ale nie cala biel...



Poprawie ta zielen,choc chcialem zeby sie specjalnie roznily - rozpoznawanie klas, moze inaczej na moim monitorze to wyglada
Co do medykow: no wreszcie beda siedziec z tylu i leczyc jak przykazano hehe No i moga byc bohaterscy pod ogniem wroga Btw dzis jedyny med w US na bitch to byles ty zawsze wiedzialem w kogo strzelac Mysle ze przesadzac z ta biela tez troche, w CSie (znow uhh ) Jest jeden skin Arctic Terro taki wielu go bierze z upodobaniem (ja tez) widac mocniej fakt... ale w przypadku RTCW jest troche jasnych kolorow gdzie to plus, no i imho w CSie nikt nie mowi ze za jasne wrecz przeciwnie wymiatacze go czesto biora No i co wazne latwo mi jako LT znalezc moich medykow zaraz daje ammo, nie wiem czy ktos kto gral ze mna ostatnio zauwazyl ze medycy dostaja czesto na maxa ammo ode mnie lece nie raz hektar bo ich widze Jak jestem ranny tez w nogi do medyka, latwo go wylowic z cizbym moim zdaniem to plus. Tak naprawde ja na tym gram bo ciagle to testuje i wierzcie mi bardzo to wspomaga all teamplay,,

Widzialem jakis pack by fearless jesli o to chodzi na normalnych modelach taka robota to 1h w sumie... Ja tak dlugo to robie bo axis mecze ciagle... US to grzebaninka fast tylko kosmetyka.
Next zrobie normalnych axis w plaszczach nowych spoxz i PL alies.

PS: No E Axis prawie ready, poprawione giry u axis i kolnierzyk LT hehz, bosh sobie wymyslilem zajecie.

Ide zrobic skriny all postaci dokladne mam pomocnika hehe cya

zrobilem :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf/skrins/multipak.jpg
US med czeka na przybrudzenie kurtki i biel bedzie ciemniejsza, podobmnie portki axis M.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Edytowane przez DarkXenocide dnia 19-12-2001 o godz. 05:23

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 04:23
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]FritzKrieg
aka Cujo



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: U.A.C.

Arrow

Axis: Oficer axis wyglada spoko. Medyk za bardzo zarowiasty. Nie wystarczylo by mu dac bialego munduru a spodnie i helm zostawic czarne? Zolnierz spoczko. Inzynier mi jakos tak za bardzo oficerowato a malo izynierowato wyglada Byli w singlu tacy ewidentni inzynierowie, prawie cywile. Moze z nich wyciagnac cos?

Allies: Wszyscy oprocz medyka wygladaja baardzo podobnie. Nie mowie o tych malych symbolach ktore widac dopiero z odleglosci 2 (wirtualnych) metrow. Wiec one nie beda raczej elementem decydujacym za odroznienie klasy. O lekarskiej zieleni kolorze juz nie bede wspominal po raz drugi bo wiem ze zmienisz. Kolejny raz polecam khaki albo conajmniej oliwkowy.

Ponawiam pytanie o animacje. Co z nimi. Szarpia sie czy sa idealne?

Z ciekawostek: Shiro zawarl w swoim ostatnim poscie dokladnie ta sama tresc co ja w dwoch ostatnich Tu prosba: czytajcie wczesniejsze posty zeby nie powtarzac tego samego w kolko.

Pozdrowienia

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 13:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]FritzKrieg Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]FritzKrieg Znajdź więcej post'ów przez  [BK]FritzKrieg Dodaj [BK]FritzKrieg do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]FritzKrieg prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]FritzKrieg
aka Cujo



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: U.A.C.

Lightbulb

Ah, jeszcze jedna rzecz ktora wpadla mi do glowy. Axis i ich medyk. W sumie ten kubraczek bialy wyglada jakos tak malo przekonywujaco. Moze by my zrobic bialy lekarski fartuch korzystajac ze 'starego' modelu mp axis z plaszczykiem? To by kewl wygladalo tylko nie wiem czy da tak rade zrobic. Nie wiem jak tam sa kombinacje z iloscia modeli w teamie; tj. czy kazdy z danej strony (axis/allies) musi mies ten sam model czy np. oficerem moze byc Elite Guard
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 13:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]FritzKrieg Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]FritzKrieg Znajdź więcej post'ów przez  [BK]FritzKrieg Dodaj [BK]FritzKrieg do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]FritzKrieg prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Nie wiem jak wstawic 2 inne modele do jednego teamu, tak bardzo sie nie zaglebilem, chyba nie mozna ... chyba.
Wstawianie modeli SP to wielka masakryczna szarpanina... testowac trzeba by przy elite kazda klatka animacji jej... trzebe wpisywac recznie klatke startu animacji smierci np, ilosc klatek jej trwania etc. Czesci animacji brak trzeba stosowac jakies podobne z tych co sa etc. Nazwy kluczowe animacji sa inne w SP niz w MP trzeba z lapy podmieniac all, to straszna robota i nie wiem czy mozliwy jest zrobienie tego do konca: smierc zawsze bedzie dziwna np ;> Duzo czasu spedzilem nad czapka oficera ale nie moge jej dodac do innego niz oficer modelu... moze to jest jakis knyf prosty ale nie znalazlem

Sa jeszcze oznaczenia plecakow i na helmach z tylu, nie widac na skrinach US. Modele US ciezko wyroznic chyba ze zrobic jakies takie nie trzymajace sie historii, te chcialem zeby +/- byly jak kompania braci, kto widzial film wie ze sa ubrani tak samo Medyk ma juz ciemniejsza kurte. Axis medyk nie dostanie ciemnych spodni zeby sie nie mylil z US w walce (to all jest testowane ciagle i ma swoje uzasadnienie). E Axis ma mundur zolnierza SS, nie oficera, moze go rozjasnie na szary wermaht etc.
Teraz mecze txtory spodni zeby sie ladnie schodzily z gorami i kolnierzyki Axis- lamowki itp.

Btw co osoba to opinia, nie mozna pogodzic all - mowie tu o innych opiniach niz wasze jeszcze np: za malo kontrastowe kolory itp, nie bede robil bardziej kontrastowych to napewno bo to nie strzelnica

Venom wyglada jak stalowa nowka z fabryki ale zrobie tez ver podniszczona (ja kce miec nowke ehhehe)

Ubot jest skrin chyba go nie widzieliscie:

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...axispakubot.jpg


Fritz i Shiro: jesli chcecie pomoc troche to podeslicje takie tylko kwadraciki ZIELENI US z jakiegos softu w jpg mi na maila. Bo prawdopodobnie te roznice wynikajka z ustawien monitorow... ja zobacze jak te wasze proponowane khaki itp wygladaja u mnie i roznice wyczaje ogolna

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Edytowane przez DarkXenocide dnia 19-12-2001 o godz. 14:51

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 14:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Plecaki

Jest 5 nowych plecaczkow, US dodatkowe oznaczenie jak narazie tylko, za to niemieckie *wyjatkowo zadowolony jestem*, jeden z nich :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ak/shot0155.jpg

US ogolnie w akcji i widac troche plecaki :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ak/shot0152.jpg

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ak/shot0149.jpg

Poprawki dupereli, kolorow US nie ruszalem z wyj, kurtki medyka.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 18:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

shot152: szkoda ze spodnie allys sa za jaskrawe. idealna zielen masz w tle (beczki lub plandeka na skrzyniach). tak gusta sa rozne (widzialbym mundury wpadajace bardziej w braz niz w zielen).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2001 02:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Poprostu mam za duzy kontrast w monicie i jasnosc , juz grzebie aby bylo naturalniej z kolorami.
Poprawilem portki US i góre LT US i pare innych pierdól oraz mundur E Axis zeby sie nie mylil z czarnym LT. Skocze to oblukac na monitorq sasiada jak bedzie ok, wrzuce skriny jak nie pomecze sie jesio
Bosh ile to trwa tyle tych pierdoolek w Axis Na US all pasi bo te same modele maja ehhe.

Last info i skriny sa zawsze tutaj :
http://host.fpp.pl/poison/rtcw/pak.htm

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Edytowane przez DarkXenocide dnia 21-12-2001 o godz. 13:56

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2001 03:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
C4|Shiro
Crane



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Night City

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
Poprostu mam za duzy kontrast w monicie i jasnosc , juz grzebie aby bylo naturalniej z kolorami.
Poprawilem portki US i góre LT US i pare innych pierdól oraz mundur E Axis zeby sie nie mylil z czarnym LT. Skocze to oblukac na monitorq sasiada jak bedzie ok, wrzuce skriny jak nie pomecze sie jesio
Bosh ile to trwa tyle tych pierdoolek w Axis Na US all pasi bo te same modele maja ehhe.

Last info i skriny sa zawsze tutaj :
http://host.fpp.pl/poison/rtcw/pak.htm




hmm...powoli zmieniam zdanie na +
naprawde zaczyna to ladnie wygladac....kongratujeszons

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2001 14:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil C4|Shiro Kliknij tutaj by wysłać e-maila do C4|Shiro Znajdź więcej post'ów przez  C4|Shiro Dodaj C4|Shiro do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać C4|Shiro prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[WP]SS-MAN
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: miasto

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
Poprostu mam za duzy kontrast w monicie i jasnosc , juz grzebie aby bylo naturalniej z kolorami.
Poprawilem portki US i góre LT US i pare innych pierdól oraz mundur E Axis zeby sie nie mylil z czarnym LT. Skocze to oblukac na monitorq sasiada jak bedzie ok, wrzuce skriny jak nie pomecze sie jesio
Bosh ile to trwa tyle tych pierdoolek w Axis Na US all pasi bo te same modele maja ehhe.

Last info i skriny sa zawsze tutaj :
http://host.fpp.pl/poison/rtcw/pak.htm



Nie moge się doczekać ver.1.5

__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-12-2001 21:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [WP]SS-MAN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [WP]SS-MAN Znajdź więcej post'ów przez  [WP]SS-MAN Dodaj [WP]SS-MAN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [WP]SS-MAN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez [WP]SS-MAN


Nie moge się doczekać ver.1.5



No wiec mimo ,ze mialem awarie SDI od pt wieczorem do rana dzis (poniedzialek), zrobilem naprawde sporooo

All prawie gotowe :
Alies pack ready all poprawione i jak w filmie kompania braci juz jest, wiec koments typu ej ten czerwony krzyzyk czy te szelki mnie nie interesuja sa historyczne.

Objects pak : READY podobnie kolory, oznaczenia - pojazdy, samoloty- historyczne, j.w. Dodane sfastyki na mapach m.in. all flagi, mury etc. W menu axis (limbo tez). Co jest dobra wiadomoscia? dziala na PURE ON

Axis pak prawie prawie gotowy... jako ze byl najwiekszym wyzwaniem inne modele etc... nie mialem netu nie mialem jak sprawdzic na stojacym gosciu etc. skinow... poprawki i najpozniej jutro all dostaniecie do lapek m.in. nowe twarze zmienione buty etc etc... all na naszej www w dziale PAK opisane.

Versja na czesc to 1a nie 1.5 SS-Man

Zalaczam skrina z mapy assault dla przykladu :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ak/shot0182.jpg

reszta na http://host.fpp.pl/poison/rtcw/pak.htm

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Edytowane przez DarkXenocide dnia 24-12-2001 o godz. 10:12

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-12-2001 08:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[WP]SS-MAN
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: miasto

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide



Versja na czesc to 1a nie 1.5 SS-Man

Zalaczam skrina z mapy assault dla przykladu :

http://host.fpp.pl/poison/rtcw/graf...ak/shot0182.jpg

reszta na http://host.fpp.pl/poison/rtcw/pak.htm


Uwazalem ze ver. 1 to ta co teraz jest

__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-12-2001 18:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [WP]SS-MAN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [WP]SS-MAN Znajdź więcej post'ów przez  [WP]SS-MAN Dodaj [WP]SS-MAN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [WP]SS-MAN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 22:13.    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions