Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > bf1942
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (3): « 1 [2] 3 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Jak to nie ma realizmu w grach typu CS, TO, SF, DoD czy BF1942? Jak to nie ma? A te realistyczne tekstury broni? Co? :-P

...szkoda tylko, ze realizm pryska gdy sie oglada kanciasta lufe :-PPPP

W innym miejscu jakos specjalnego realizmu nie widze...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2003 18:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

Chcecie grac w jak najrealniejsze gry ? No problem Infiltration sie klania. W tej chwili nic jej nie przebije. A najnowsza wersja doslownie zmiazdzy wszystko :P

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2003 19:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Realizm w Infiltration?

Opowiedz...

(to bedzie sadystyczne z mojej strony, przepraszam )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2003 20:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Ale rozpoczalem debate na temat realizmu)Zalezy jeszcze jak postrzegany jest przez nas realizm?Czy jako same realia nas otaczajace tj. swiat, ktory widzimy czy moze realne odwzorowanie broni, fizyki, zachowan bohaterow?Btw. tyle niby realnych gier jest a gdzie tu jest zmeczenie?!Biegasz, biegasz i tak 10km przebiegniesz ale spoko...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2003 20:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

Hah a ja sie wykrece i zamiast pisac kilometrowego posta dam tylko linka http://unreal.pl/dzial.php?dz=tekst...id=infiltration ;P

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-02-2003 23:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

I co tam jest takiego realistycznego? Zmiana tekstury postaci zwana "ubieraniem"? Symulacja zmeczenia wirtualnej postaci? Cos bys chcial moze nam poopowiadac o "realizmie" wizualnym map opracowanych pod lowendowe komputerki na archaicznych obecnie bibliotekach graficznych starego UT? A moze chcialbys sie podzielic wrazeniami, na ile jako osoba niemajaca za soba przeszkolenia wojskowego jestes w stanie ocenic "realizm" dzialania operacyjnego? Moze cos na temat ruchu postaci, czyli jak "realistycznie" nie mozna odskoczyc od granatu? Moze cos na temat tego, jak realistycznie zroznicowane sa umiejetnosci tych samych postaci wyposazonych w ten sam osprzet i bronie? A moze cos na temat prymitywnej detekcji kolizji obiektow w grze - vide niemoznosc obrotu przy scianie trzymajac bron?

Daj spokoj z tym realizmem w grach komputerowych... WYLACZNIE tekstury w niektorych przypadkach moga wygladac realistycznie, reszta "realizmu" to bajka. Jak mi facet rozwalony przed monitorem i fajtajacy myszka gada o "realizmie", to mnie smiech pusty ogarnia.

Wiesz co to jest realizm takiej walki? To cholerny, wrecz irracjonalny strach. To wscieklosc, to zal. To brud, piach wpadajacy w oczy, wybuchy pozbawiajace cie sluchu na wiele sekund, to smrod goscia ktoremu zwieracze nie wytrzymaly i smrod goscia, ktoremu wytrzymaly, ale po rozerwaniu go granatem nie ma specjalnie roznicy, czy sie zesral i porzygal, czy byl bohaterem. To lapa latajaca z emocji i napiecia tak, ze oscylator harmoniczny wydaje sie nieruchomy niczym posag. To ubranie lepiace sie do twojego ciala - twoim potem, twoja krwia, wnetrznosciami kumpla, ktoremu pocisk rozerwal czaszke. To pot zalewajacy twoje oczy.

To jest, u licha, ten Wasz pieprzony realizm. Jezu... Siedza w ciepelku przy monitorach, mamusia kanapeczki poda i gadaja o REALIZMIE konfliktow wojennych...

Wybaczcie panowie. Fakt, jestem cyniczny. Ale nie tak jak Wy

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 00:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Qter Horda
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja:

Talking

No Yavor pojechałes bez trzymanki ja starałem sie być bardziej poprawny politycznie . hahahahahaha

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 01:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Qter Horda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Qter Horda Znajdź więcej post'ów przez  Qter Horda Dodaj Qter Horda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Qter Horda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Pajda sciagnalem sobie ten dodatek do UT i mi non stop bledy sie pojawiaja(Rzuc okiem na to zdjecie...chociaz jezli uruchamiam przez plik "unrealtournament" co cos sie wlacza ale niestety mam pirata wiec pisze no cd...;( i nie wiem co poczac a na pelna wersje troszku kasy mi zal...poradzisz cos?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 13:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Angry

Yavor a skad ty wiesz jaki jest prawdziwy realizm wojenny?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 14:03
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

yav wiem, ze Ty bys musial miec wtyczke w glowie i wejsc w matrixa, zeby moc mowic o realnosci ale jezeli podchodzi sie do tego z odpowiednim dystansem i skala to imo mozna mowic spokojnie o realistycznosci w grach komputerowych.

Pewnie fanom symulacji lotniczych tez bys to samo o realnosci mowil bo np. gracz przed monitorem nie odczuwa przeciazen ;P

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 14:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

quote:
Napisane oryginalnie przez qLA
Pajda sciagnalem sobie ten dodatek do UT i mi non stop bledy sie pojawiaja:((Rzuc okiem na to zdjecie...chociaz jezli uruchamiam przez plik "unrealtournament" co cos sie wlacza ale niestety mam pirata wiec pisze no cd...;( i nie wiem co poczac a na pelna wersje troszku kasy mi zal...poradzisz cos?


A masz pacza 436 zainstalowanego ? Jest to podstawa wszystkiego w UT. On tez znosi cd check wiec mozna grac na nieoryginalnej wersji spokojnie. Zainstaluj.

Poza tym upewnij sie czy wszystkie pliki moda poszly tam gdzie powinny. Aha i jeszcze z gory zaznaczam - sciagnij sobie odrazu mappacki (sa osobno 3, lub jeden zbiorczy) bo sam plik instalacyjny moda ich nie ma w sobie (do wyboru sa wtedy tylko te z samego UT).

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 14:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

A mozesz jakies linki skad patha i ten mappack sciagnac podac?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 15:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>Yavor a skad ty wiesz jaki jest prawdziwy realizm wojenny?

Dobre pytanie.

>ale jezeli podchodzi sie do tego z odpowiednim
>dystansem i skala to imo mozna mowic spokojnie o
>realistycznosci w grach komputerowych.

Ale jaki jest sens uzywania argumentu realizmu, skoro jedna gra jest "realistyczna" w 0.0001%, a druga w 0.00001%? Cos to do poczucia realnosci wnosi istotnego? Nic.

>ewnie fanom symulacji lotniczych tez bys to samo o
>realnosci mowil bo np. gracz przed monitorem nie
>odczuwa przeciazen

Pewnie, choc nie do konca. De facto miedzy symulatorem lotniczym a rzeczywistym lotem jedyna roznica jest odczuwanie przyspieszen, podczas gdy wszystkie pozostale czynnosci mozna zasymulowac na komputerze w sposob w 100% zgodny z dzialaniami podejmowanymi w rzeczywistosci.

Wciaz nie pojmuje, jak realny moze byc bieg za pomoca myszki lub oddanie dwoch strzalow z DE zeby kogokolwiek zabic, skoro po pierwszym strzale w rzeczywistosci nie bardzo jest w co trafiac, zwlaszcza z wersji 0.5 Action Express.

Ble i tyle, miedzy bajki wpakowac "realizm" gier komputerowych. Jednym podoba sie to, drugim tamto - i ten argument uznaje. Bzdetow na temat realizmu nie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 15:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

quote:
Napisane oryginalnie przez qLA
A mozesz jakies linki skad patha i ten mappack sciagnac podac?


A skad sciagnoles Inf. ? unreal.pl ? ;P

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 15:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Yawor i tu sie nie zgadzam, ze symulatory prawie w pelni oddaja realia latania bo jednak przeciazenia to jedna z najwazniejszych rzeczy podczas latania samolotem...graja w symulator nie musimy zakladac maski gazowej gdy brak nam tlenu, nie zakreci nam sie w glowie gdy robimy setna z rzedu beczke itd itp.A wracajac do gier FPP to przeciez musi byc jakies kryterium oceny i czlowiek zawsze bedzie porownywal gre do rzeczywsitosci bo chyba poprzez rozwoj gier dazymy do doskonalosci bo chyba nie powiedz mi, ze gram "Rambo" na Atari byla bardziej realna i bardziej oddawala realia walki itd. niz chociazby Tribes?Oczywiscie, ze chwilowo gry nie sa nawet w 0.5%realne ale musimy uzywac jakichs kryteriow, wedlug ktorych twierdzimy, ze gra jest BLIZSZA LUB DALSZA OD REALIZMU.BO moim zdaniem bardziej realne jest jednak to, ze jest np. paseczek zmeczenia i nie mozemy biegac non-stop niz latanie po calej planszy z 5giwerami w tym z 2 typami wyrzutni rakiet i jednym granatnikiem i do tego wszystkie chyba w (_*_) schowane no bo jakos nie widac ich...pozdro.

thx pajda ale nie stamtad sciagalem wiec nei wiedzialem

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 17:46
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Piotrusek
Heavy Lover



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja:

>ale musimy uzywac jakichs kryteriow, wedlug ktorych twierdzimy, ze gra jest BLIZSZA LUB DALSZA OD REALIZMU


a ja mysle ze nie powinnismy wogole twierdzic ze jakikolwiek fps jest realny.

__________________
BOOM

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 18:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Piotrusek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Piotrusek Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Piotrusek Dodaj sYs|Piotrusek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Piotrusek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>graja w symulator nie musimy zakladac maski gazowej gdy brak
>nam tlenu, nie zakreci nam sie w glowie gdy robimy setna z
>rzedu beczke itd itp

Zauwaz, ze wszystkie czynnosci wykonywane w symulatorze sa jednak identyczne z czynnosciami wykonywanymi w czasie rzeczywistego lotu. Jasne, inaczej sie je wykonuje przy 5 g, tym niemniej w swej funkcji sa one identyczne.

>ze gra jest BLIZSZA LUB DALSZA OD REALIZMU.

Nie zauwazam w przypadku FPS-ow zadnych znamion bliskosci owego realizmu, a drobne fluktuacje promili jakos mnie nie podniecaja, bo nie wprowadzaja zadnej jakosciowej roznicy. ZADNEJ. Wez sobie Counter Strike'a, wymien, obiekty na te z Tribes 2, zmien wystroj map, zamiast niewidocznych pociskow wpakuj jakies smugi i...

...i wiekszosc graczy CS powie ci, ze, kochanienki, ta gra jest nierealistyczna i oni wola pograc w realistyczny CS. Tymczasem bedzie to DOKLADNIE TAKA SAMA GRA. DOKLADNIE. Tyle, ze z innym "skinem".

I tyle w kwestii "realizmu".

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 18:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Hm no to takie porownanie:
CS i DoD

-zeby odrazy zabic musisz zaladowac heada <---> zeby zabic wystrarzy seria 3 naboi z karabiny np.Thompson

-mozesz biegac ile chcesz <--> wystepuje pasek zmeczenia sprintem mozesz biec tylko okolo 5s

-granat, ktory wyladuje POD NOGAMI nie zabija <--> granat zabija nawet w sredniej odleglosci od gracza

hm cos jeszcze tam bylo...no mniejsza o to daje ci te 3 przyklady i o czym one swiadcza jezeli nie o jako takiej wiekszej blizszosci realizmu w DoD niz CS?Ja nie twierdze, ze dana gra jest realna a druga nie ale w danej grze wykorzystane jest wiecej praw czy imitacji tych praw rzadzacych naszym swiatem i tym gierkowym o to mi chodzi.Chociaz mowiac o realnosci to w zadnej grze nie ma takiego czegos ze naboj po przebyciu gdzies 500m leci w dol taka parabolka a nie non stop prost przeciez na tym swiecie istnieje grawitacja...Uparles sie twierdzenia, ze nie ma gier realnych, moze to i prawda, ale sa gry, ktore ku tej realnosci zmierzaja lub staraja sie zmierzac.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 18:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Na nic sie nie uparlem. To Ty sie uparles poslugiwac argumentem realnosci tam, gdzie jej nie ma.

TO SA TYLKO GRY.

One jedynie NAWIAZUJA do realizmu, i to najczesciej wylacznie METODA WIZUALIZACJI. Fizyka jest zenujaca w wiekszosci FPS-ow. T2 sie tu przepieknie wyroznia. Kiedy panowie ogladajacy demka z UT2003 siusiali w majty widzac jak jeden bloczek przewraca sie pod wplywem drugiego bloczka (czego nota bene w gotowym UT2003 nie uswiadczymy, ale badzmy litosciwi i nie zwracajmy na to uwagi) - my od roku wskakujac do shrike'a z duza predkoscia moglismy obserwowac miekkie przekazanie pedu postaci calemu pojazdowi.

Smialo moge powiedziec, ze T2 ma jedna z najbardziej realistycznych implementacji fizyki, jaka wystepuje w grach FPS. CS do wora, wor do jeziora z ta jego "realnoscia" fizyki.

Itp. itd. Nie ma realizmu w grach, przynajmniej tak dlugo, jak miedzy gora a ziarenkiem piasku istnieje podobna roznica do roznicy miedzy gora a dwoma ziarnkami piasku.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 19:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

To co przemawia za realizmem Tribes?Podaj pare argumentow

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 21:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Nic.

Podobnie jak nic nie przemawia za realizmem jakiegokolwiek innego FPS-a

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 22:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

"Smialo moge powiedziec, ze T2 ma jedna z najbardziej realistycznych implementacji fizyki, jaka wystepuje w grach FPS."

Wiec wytlumacz to.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-02-2003 23:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

To znaczy, ze jak w rzeczywistosci bedziesz zbiegal ze zbocza jakiejs gorki i pozniej wbiegniesz na jakis pagorek wyskakujac w odpowiednim momencie to daleko polecisz ;P

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 00:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

No coz, tlumacze.

Podstawowymi zjawiskami w przyrodzie sa predkosc, przyspieszenie oraz bezwladnosc (przynajmniej jesli mowimy o ruch w polu grawitacyjnym :-P).

W T2 wystepuje predkosc, zreszta w innych grach tez. Wystepuje jednakze przyspieszenie, ktore np. w takim UT jest w formie szczatkowej (szok, nie? "albo jest, albo nie ma"). Wlasciwie w calym UT jedynym zrodlem przyspieszenia jest pole grawitacyjne, a wiec przyspieszenia dzialaja wylacznie w kierunku pionowym. Jesli chodzi o zmiany skladowych poziomych wektorow predkosci - sa one natychmiastowe: stoje lub ruszam sie).

W T2 wystepuje ped oraz wystepuje przekazanie pedu (nie zawsze, ze wzgledu na atrakcyjnosc gry przekazanie pedu nie nastepuje w chwili zderzenia graczy - chodzi o mozliwosc stosowania tzw. body-blockow). Ped jednak jest ladnie przekazywany pociskom (rowniez z pewnymi modyfikacjami, owszem, nierealnymi, ale zwiekszajacymi skale trudnosci gry). Przepieknie przekazanie pedu widac gdy z duza predkoscia wskakujesz do shrike'a.

W T2 wystepuje tarcie, ktore ma istotny wplyw na predkosc poruszania w locie oraz w czasie wykonywania slizgow lub poruszania sie po powierzchni.

Detekcja kolizji obiektow jest w miare prawidlowa (zdarzaja sie bledy, zwykle jednak nie maja wiekszego wplywu na gre).

Malo? Engine T2 zawiera ten zestaw procedur symulujacych zjawiska fizyczne, ktory w miare realistycznie odpowiadalby modelowaniu ruchu postaci w polu grawitacyjnym z wykorzystaniem jetpacka. Jasne, jest tu pewna umownosc (vide slizgi), ale to w koncu gra. Tym niemniej gra, w ktorej dzialaja znane mi prawa przyrody, niekiedy lekko zmodyfikowane, jednak doskonale rozpoznawalne.

>To znaczy, ze jak w rzeczywistosci bedziesz zbiegal ze
>zbocza jakiejs gorki i pozniej wbiegniesz na jakis
>pagorek wyskakujac w odpowiednim momencie to
>daleko polecisz

Nie jest to aby ten mechanizm, ktorym u pana Malysza podnieca sie cala Polska?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 02:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Pajda mam problem sciagnalem sobie mappack z tej strony ktora mi podalas i mi sie takie cos pojawia...patrz scree co mam robic?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 12:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Yavor ty zwracasz uwage jedyne na apekty praw fizyki oceniajac gre czy jest mniej lub bardziej ZBLIZONA do realizmu?Bo same prawa fizyczne mi podales.Ale np. nie wziales pod uwage, ze istnienie wszystkich tych pojazdow, jetpacka i pseud-androidow w Tribes jest nierealne ze strony mechanicznej i biologicznej?A dla mnie np. taki mod do HL - DoD jest realny pod wzgledem praw biologii poniewaz kazdy postrzal wywoluje praktycznie smierc...i tak jest w grze.Rowniez nawet gry nasz cel nie zostanie zabity to krwawi i zeby przezyc musi zabandarzowac rany co tez jest logiczne z punktu widzenia biologi poniewaz rany postrzalowe dosc mocno krawia i sama utrata krwi moze nas zabic.Rowniez to bieganie jest niemozliwe w prawdziwym swiecie poniewaz czlowiek po przebiegnieciu okolo 30m przy obladowaniu roznymi przedmi o wadze okolo 40kg bedzie zdychal ze zmeczenia.A jezeli mowisz o prawach fizyki w grze Tribes to po 1.mozesz siedziec w wodzie przez ile chcesz a i tak nie wywola to na ciebie zadnego skutku bo jestes pseudo androidem, elektryczna badz co badz zabawka, ktora jednak jest odporna na wode ale nie o to mi chodzi.Otoz jak niektorzy wiedza woda przy 4stopniach C ma najwieksza wypornosc,a takie miejsce znajduje sie na dnie jeziora...a w Tribes spokojnie sobie na dnie stoisz tak jak bys sie na plazy opalal...kazda gra ma dwie strony medalu i w kazdej grze mozesz doszukac sie uchybiec od rzeczywistosci bo tak jak sam przyznales to sa tylko gry.A ta sytuacja z naszym zaprzeczaniem sobie tego, ktora gra jest bardziej realna i czy mozna wogule w stosunku do gier mowic o realnosci przypomina mi o pewnej sytuacji zwiazanej z CDA otoz na lamach tego pisma zawsze tak tepili piractwo az tu nagle jeden z redaktorow pisze "Jak wspaniale rzeczy mozemy zobaczyc w wersji ze stadjonu np.To byc czolg itp"(nie jestem pewien czy to dokladnie tak bylo) heh i o czym to swiadczy...?Redaktor tez czlowiek piraty kupowac musi;pp

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 12:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>Ale np. nie wziales pod uwage, ze istnienie wszystkich tych
>pojazdow, jetpacka i pseud-androidow w Tribes jest nierealne
>ze strony mechanicznej i biologicznej?

Wole gre s-f z realistyczna fizyka niz pretendujaca do realistycznej gre z uproszczona fizyka i graczami skaczacymi niczym pileczki pingpongowe....

>zeby przezyc musi zabandarzowac rany co tez jest logiczne z
>punktu widzenia biologi poniewaz rany postrzalowe dosc mocno
>krawia i sama utrata krwi moze nas zabic.

Zatem realistycznie opatrujesz rane... wciskajac odpowiedni klawisz, co? Hiehiehie... Kocham te opowiesci o "realizmie". Czym sie rozni opatrywanie takiej rany od naprawiania pancerza w T2? CZYM U LICHA? Poziomem REALIZMU????????????? Hehehe...

>Otoz jak niektorzy wiedza woda przy 4stopniach C ma
>najwieksza wypornosc,a takie miejsce znajduje sie na dnie
>jeziora...a w Tribes spokojnie sobie na dnie stoisz tak jak bys
>sie na plazy opalal...

Jes. Tez wolalbym pewne urozmaicenia. Na przyklad prady wodne. Lub powietrzne. Coz, do idealu troche.

Tym niemniej pragne zwrocic uwage, ze pisalem o podstawowych aspektach praw fizyki zwiazanych z przemieszczaniem sie. Tu T2 prezentuje sie bardzo ladnie, w przeciwienstwie do wiekszosci innych FPS-ow. A szczegoly... No coz, umowmy sie - nieco wulgarnie - ze dopoki w Settingsach nie bedziemy definiowali klawisza SRANIE, to zadna gra nie bedzie realistyczna, ok? :-P

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 14:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
qLA
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja:

Zgadzam sie z ostatnim postem a o naprawie pancerza po prostu zapomnialem

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 17:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil qLA Kliknij tutaj by wysłać e-maila do qLA Znajdź więcej post'ów przez  qLA Dodaj qLA do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać qLA prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

Z tym biegiem z mojej strony to bardziej byl joke bo fizyke T2 poniekad znam, a i nazwa skiingu tlumaczy efekt ;) Chociaz nie wiem jak oni sie slizgaja... buty oliwa posmarowane (no ale wtedy by sie zapalily od silnikow juga) ?

Anyway co do jetpacka to akurat nie jest on taki nierealistyczny bo juz kilkanascie lat temu istnialy "plecaki rakietowe" pozwalajace na kilka minut lotu (a udokumentowane prace trwaly juz podczas II WS).

Co do krwotokow i leczenia pod przyciskiem znow obronie T2. Prace nad skafandrami z systemami podtrzymywania zycia obejmujacymi automatyczna pomoc medyczna trwaja od wielu wielu lat. Taki kombinezon mialby nie tylko dostarczyc pierwszej pomocy ale i w wielu przypadkach umozliwiac natychmiastowy powrot do walki.

Zgadzam sie, ze fizyka w T2 jest w miare realna. Ale jest wiele aspektow w grach, w ktorych mozna mowic o realizmie. Nie zgadzam sie z podejsciem, ze gra moze byc realna lub nie. Osobiscie mam skale posrednia jeszcze. Bo matrixa to nie wiem kiedys sie doczekam w mojej glowie ;P

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 18:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

Co do bledu z Inf.
Nie sciagnoles przypadkiem samego 2 lub 3 mappacka ? Bo albo sciagasz wszystkie od poczatku albo jeden zbiorczy. Inaczej moze Ci braknac tekstury, z jakiegos wczesniejszego (a komunikat to pokazuje).

Ew. czy wszystkie pliki znajduja sie tam gdzie powinny ? Bo jak nie moze znalesc jakiejs tekstury to raczej nie ma jej tam gdzie byc powinna.

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2003 18:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:31.    Strony (3): « 1 [2] 3 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions