Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Wiem!
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Wiem!

Ano.

Powaznie.

Otoz w tym filmiku, ktory mam nadzieje zrealizowac z Wasza pomoca gdy bedziemy mieli juz serwa, istotna role (scenariuszowa, nie bajernacko-infantylno-efektowa, jak w wiekszosci fragmovies z Q3A) odgrywa efekt flo-mo, znany tez jako time slice lub - w wersji dla mas - "czas pociskow".

Z przyczyn technicznych dema T2 nie umozliwiaja swobodnego operowania kamera, wiec... byl maly zonk.

I wiecie co?

Wiem jak to zrobic W zasadzie jestem w stanie przygotowac od 1 do jakis 5 sekund tego efektu, co w zupelnosci wystarcza.

Woohoo!

...i nie pytac sie jak to zrobie Powiem gdy pokaze efekt

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 14:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Wielka mi rzecz, wystarczy czas dema dac na 1/8 i jest niemal_ze_flo-mo. Tylko chyba dzwiek nie zwalnia, ale mozna go rozciagnac programem do obrobki dziweku.

Ogladalem kiedys T2TV z lagami i mniej wiecej tak to wygladalo: naaadlatuuuuje spin, niebieski ekran przez sekunde, pociski china przelatuja w takim tempie, ze mozna policzyc. Fajne nawet

sorki yavor, ze zdradzilem Wielka Tajemnice

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 16:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

>Wielka mi rzecz, wystarczy czas dema
>dac na 1/8 i jest niemal_ze_flo-mo.

Blah. Nie mowie o nieudolnej symulacji, mowie o rzeczywistym flo-mo Na tym bajer polega

A do Wielkiej Tajemnicy to temu daleko Chocby z tej przyczyny, ze probujac symulowac flo-mo w ten sposob, jakby lepiej zwolnic nie 8x, tylko 16x

Kombinuj dalej Dodam dla ulatwienia, ze moja technika pozwala perfekcyjnie zaplanowac trase ruchu kamery, wymaga malego skryptu i odrobiny dyscypliny

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 16:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PoL| Icea_PL
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

a moze woda ... zalewamy mape przezroczysta woda, zwiekszamy gestosc i usuwamy efekty ... da sie zrobic + operator kamery ... chciaz kamere mozna zaprogramowac...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 17:09
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Fizyka sie zmienia, Icea Tam ma sie cos dziac, a nie cos wygladac

Pudlo pudlo pudlo

Hiehiehie, tez sie ubawilem, jak na to wpadlem - stad ten topik

Najlepsze, ze to takie oczywiste

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 18:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

yavor: a muszkom skrzydelka wyrywales jak byes maly?

- Co robisz, synku?
- Mjowki!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 19:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Czy to ma coś wspólnego z "Physic Zone" w edytorze?

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 20:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Hehehe, nie powiem zanim nie zaczniemy majstrowac tego ujecia Kombinujta sami, ja mialem ubaw po pachy, gdy znalazlem metode

A muszkom skrzydelek nie wyrywalem. Krecilem sam. Sztuczne. Muszki, nie skrzydelka. Na pstragi i lipienie. Black Palmer i Iron Blue Dun rule...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 21:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

A lowienie ryb kwalifikuje sie na dreczenie?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 08:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

To zalezy jak spojrzec. Gdy dobrze poszukac, jedzac szyneczke tez dreczysz biednego prosiaczka, zas jedzac ja na chlebku dreczysz biednego rolnika, ktory musi dla tej chwili twojej przyjemnosci harowac jak wol przez pol roku.

Sadysta.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 09:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
JAKuS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

hmm

znajac favorka cos wymysli
napewno bedzie to "ladne"

ja z checia pomoge robic kilka ladnych ujec

__________________
http://www.tribes.fn.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 17:43
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil JAKuS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do JAKuS Znajdź więcej post'ów przez  JAKuS Dodaj JAKuS do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
remiq
Farmer



Zarejestrowany: Dec 2002
Lokalizacja: Szczecin

Moje typy
1. Robienie screenshotów ręcznie i montowanie z tego filmu?
2. Yavor zmienia skina na model spina i udaje pociski?
3. Coś przerobione w modzie (w War2003 było wyłączanie czasu - pociski zatrzymywały się w miejscu)?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 21:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil remiq Znajdź więcej post'ów przez  remiq Dodaj remiq do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać remiq prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

remiq -- screenów nie trzeba robić ręcznie, jest taka opcja przy odtwarzaniu dema, wszystkie kaltki zapisują się jako .png
I szczerze mówiąc bardzo prawdopodobny pomysł - ciekawe co na to yavor?

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 21:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Yavor na to, ze Hamil wlasnie opisal, jak sie z demka robi filmiki

Nienienie, kochani, ja wiem, ze to bajerancko proste, ale musicie sie pomeczyc. Zdradze tajemnice gdy przystapie do realizacji tego ujecia, bedziecie mieli spory ubaw

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 22:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

no, ja bym sie chetnie tez pomeczyl, ale nie rozumiem co jest nie tak z pomyslem savka (tym z funkcja spowalniania przy ogladaniu dema)?

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-10-2003 23:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Enigmus, rzecz jest dosc prosta. Otoz takie spowolnienie nie jest zatrzymaniem, a spowolnieniem wlasnie. Na tym polega roznica miedzy slow motion a flow motion - w tym pierwszym mamy do czynienia z prawdziwa kamera, ktora fizycznie filmuje obraz, w tym drugim tak naprawde ogladamy obraz z wirtualnej kamery, z punktow patrzenia, w ktorych w zasadzie w chwili filmowania kamery nie bylo.

Roznica jest widoczna na kilometr. Po pierwsze, ujecia tego typu maja zwykle kilka sekund, najczesciej kolo 5. Spowolnienie 16-krotne oznacza wiec w praktyce, ze w czasie tego ujecia zobaczylibysmy ruch odpowiadajacy 5/16 sekundy, czyli 1/3. To zas az 10 ramek przy normalnej szybkosci (pi razy drzwi). Przy szybkim ruchu to, ze nie mamy zatrzymania, a jedynie spowolnienie, stanie sie wiec doskonale widoczne.

Po drugie, kontrola ruchu kamery jest w takich ujeciach minimalna. W zasadzie mozna wrecz mowic wylacznie o liniach prostych lub jedynie nieznacznie zakrzywionych. Na dodatek aby uzyskac sensowne wrazenie flo-mo, trzeba by te 1/3 sekundy sfilmowac przy bardzo duzej szybkosci kamery, to zas oznacza utrudniona kontrole nad nia, a wiec przede wszystkim problemy z kompozycja kadru. Mozna temu zaradzic pozniej, stabilizujac ujecie, przycinajac i przeskalowujac, ale w przypadku grafiki komputerowej to boli i wcale proste nie jest.

Ja zas mam pomysl, jak precyzyjnie zaplanowac ruch kamery, ktory w zasadzie moze byc zupelnie dowolny. Nastepnie gramy akcje (przy przestrzeganiu pewnych okreslonych zasad... ), potem yavor troche czaruje i... w zasadzie jest.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 01:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Po powyższym zdaniu domyślam się że to bedzie po prostu kontrolowany lag

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 01:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Tej! To jest plan. Wymusic laga, najlepiej ze scisle okreslona przepustowoscia. Jesli da sie to zrobic po stronie serva, to nie tylko kamera bedzie sie poruszala po scisle okreslonym torze, ale i gracze beda mogli dzialac w zwolnionym temie. Niemozliwe stanie sie mozliwe i bedziemy chdzic miedzy pociskami czajnika!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 01:46
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
D3mo
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja:

eee a jakiz to problam nakrecic takiego pryszcza? to przecie ujecie z kilku kamer wiec bierze sie kilku graczy, wrzuca na specow, kaze im sie nagrywac demka i w danym momencie patrzec na np. przelatujacego spina
kilkanascie takich prob, kilkadziesiat demek do obrobki, ale po posklejaniu calosci efekt bedzie taki jaki ma byc, ciezko bedzie posklejac, ale jak ktos sie uprze, to nieplynne przejscia miedzy ujeciami moze nadrobic albo jakimis efektami specjalnymi (rozmazania, przejscia, etc.), albo inna technika (pominiecie fragmentu sceny, przeskok kamery na inny obiekt, np. gracza, i pozniejszy powrot a spina czy co tam sie filmowalo)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 02:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil D3mo Znajdź więcej post'ów przez  D3mo Dodaj D3mo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać D3mo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

Kontrolowanego laga oraz packet lossa mozna bardzo latwo zrobic nawet na singlu W Clientprefs trzeba to sobie ustawic

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 10:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Brawa dla Moni (zawsze wierzylem w kobiety ). Po prostu trzeba zastosowac te technike, ktorej uzywa sie w rzeczywistosci. Wymaga toto zaprojektowania ruchu kamery, zgrania wspolrzednych polozenia i ustawienia kamer, wpakowania graczy na serwer, wymuszenia zmiany polozenia i orientacji kamer adekwatnie do potrzeb, odlaczeniu myszki odpaleniu nagrywania dema i pojscia spac, bo scenke aktorzy pewnie beda odtwarzac z jakies 2 godziny lekko liczac.

Reszta jest... nie, nie milczeniem. Postprodukcja

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 12:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|pio
Kontrolowanego laga oraz packet lossa mozna bardzo latwo zrobic nawet na singlu W Clientprefs trzeba to sobie ustawic


Teoretycznie tak, praktycznie nie. Poprzestawialem to-to kiedys, zeby cwiczyc na botach w warunkach zbizonych do tych, w ktorych musze grac, ale jakos nie zadzialalo i normalnie mialem pinig <50.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 13:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|pio
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja:

Heh ja rowniez sie z tym bawilem i mi dzialalo

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-10-2003 15:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|pio Znajdź więcej post'ów przez  sYs|pio Dodaj sYs|pio do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|pio prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

yav, myslalem ze mowiac o bullet time masz na mysli cos w stylu tego z max payne, lub sceny z neo omijajacym kule na dachu budynku, gdzie ruch byl spowolniony, ale byl.
a ty masz na mysli bardziej cos na krztalt hologramowego obrazka?
W sumie, biorac to pod uwage, twoj pomysl wydaje mi sie calkiem logiczny. ale bedziesz mial taka kupe robody przy photoshopie, ze radze juz zlozyc zamowienie w hurtowni kawy...
inna sprawa, ze nie bedziesz przynajmniej musial retuszowac kamer, tak jak to robia w prawdziwych filmach

aha, i D3mo to facet

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Edytowane przez Enigmus dnia 26-10-2003 o godz. 02:58

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-10-2003 02:46
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Enigmus, do takich efektow nie uzywa sie Photoshopa, tylko programow kompozycyjnych. A kompozycje zawsze lubilem, to jedno z potezniejszych narzedzi jesli chodzi o efekty specjalne - szkoda, ze niedoceniane.

Poza tym opisana technika w zasadzie pozwala uzyskac nie tylko zatrzymanie w czasie, ale i dowolne zwolnienie jego uplywu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-10-2003 12:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Enigmus
Leet (Friend)



Zarejestrowany: Apr 2002
Lokalizacja: ___Kanada___ Liczba Postów: 1337

wiem, ten photoshop to byla przenosnia

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-10-2003 15:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Enigmus Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Enigmus Znajdź więcej post'ów przez  Enigmus Dodaj Enigmus do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Enigmus prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:31.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions